neděle 20. dubna 2014

Food Inspiration XC.

Nevím jak to dělám, ale zase toho mám pro vás dnes nějak moc. (Ehm..přes 20 fotek? To tu snad ještě nebylo :D To budu muset nějak zkompletovat a zkrouhnout popisky, ať tu nejsme dozítřka :D) A pak že příprava dobrého jídla nelze časově skloubit s prací, cvičením a dalšími povinnostmi. No, já jsem v práci každý den včetně víkendů až na výjimky
a taky to jde. Ono já bych se ani o to svoje vyvařování nedokázala ochudit, takže si vždycky nějakou příležitost najdu! :) Právě teď už jsem na cestě do Olomouce na seminář o sportovní výživě, ale ani to nebrání tomu oživit tuto krásnou velikonoční neděli spoustou krásného jídla :)



Ovesná placička s kupou radosti ♥
No ale čím začít? To je teprv dilema! No asi mi to nedá a na úvodní dobrotu pasuji tuhle boží sobotní snídani. Placka, minidort, sladká pizza...říkejte tomu jak chcete. Já tomu říkám ráj na zemi ♥ Tak jednoduché a tak dobré. Základ jsou vločky a jogurt (+ pár drobností) a vršek už je jen výsledek mé ranní fantazie :) - tvaroh, banán, mango, kaštanové vločky a poleva z kakaového prášku a čoko proteinu.
recept ZDE




Snídáme na slano - ale stylově!
Pokračujeme v méně sladkém duchu - míchaná vajíčka s kupou zeleniny, rajčatovým pestem a mou novou láskou avokádem. Dříve jsem ho nesnášela. Teď ho zbožňuji i jen tak :)



Klasika s ukrytou zeleninou
Hlavně nenápadně! Uvnitř této čokoládové slasti je schovaná nastrouhaná cuketa. Nahoře pak nesmí chybět banán, ovoce, arašídové máslíčko a nasekané kakaové boby. Další nově objevená láska mého života ♥ (Že jich v poslední době mám,
ale všechny bohužel jen ze světa potravin :D)


 Kombinace, která prostě vede!
Mleté maso, brokolice a žampiony. Vlevo v krabičce krůtí mleté (z Lidlu). Vpravo pak další, rovnou dvojitá dávka - 2 brokolice, asi 350g žampionů a 180g mletého hovězího. Na dvě porcičky vystaráno :D


Peanut butter heaven
Sušenky z arašídového másla - tvořeníčko ještě z minulé neděle :) Recept sepsaný nemám, házela jsem to od oka, navíc došla baterka ve váze. Ale došlo tam arašídové máslo, jablečné pyré, mleté vločky, prášek do pečiva a kousky čokolády. (Inspirace ZDE) A snědla jsem je všechny sama. A v jeden den. Takže už radši nikdy více. Nebo jen když bude doma někdo, kdo je sní ještě předemnou :D


Homemade Burger
A další výtvor minulé neděle. Něco takového už jsem neměla věky! Z mletého krůtího masa jsem si udělala domácí burgery, dala je na bagetky z Lidlu - samozřejmě za doprovodu nějaké té zeleniny, hořčice, rajčatového pyré a kupy okurek. Bez těch
by to nešlo :D


Mango v hlavní roli
No v hlavní tak úplně ne, ale je tam! Po dlouhé době :) Na ovesné kašičce, ještě spolu s jahodami, banánem a mandlovým máslem :)

KRABIČKUJEM!
Je toho tolik, že jsem to radši spojila do jednoho :D Aneb obědy tohoto týdne :)
- kuskus se zeleninou a mozzarellou
- rýže s kuřecím masem a zeleninou
- rýže, lusky, hrášek a losos ♥
- rýže, brokolice, mleté krůtí maso a avokádo :)


Dostala jsem sushi!
Mí klienti ví, že já jídlo ráda. A tak mi každou chvíli někdo něco nosí. Oni cvičí a já jím :D Tentokráte jsem dostala podomácku udělané sushi. No nemůžu si na svou práci stěžovat! :)



 
Fíková!
Jeden týden smutním nad tím, jak nikde nejsou čerstvé fíky a pak na ně narazím v Kauflandu! Bohužel by chtěly asi ještě krapet vyzrát, ale i tak jsem spokojená. Na kašičku ideál! :)


Cizrnové muffinky se špenátem
Další mé dílko ze včerejška. Boží nápad, který vyšel. A chutnal! Tedy, ještě chutnat bude :) Včera jsem si dala jen dva
na ochutnávku, zbytek padl dneska ráno (a do vlaku nic nezbylo :D).
recept a další info ZDE



Zelená sobota
Když ne zelený čtvrtek, tak aspoň sobota :D Děsná chuť na špenát, co vám budu povídat. Takže pěkně s brambory a vajíčkem - na večeři prosímpěkně :)


Večerní mlsání
Aneb když příjde krizovka o deváté hodině večerní...nic není ztraceno! Proteinový pudink vše zachrání :) Stačí 1 bílek, 1 lžíce jogurtu, 2 proteinu, krapet vody a prášku do pečiva..umíchat, šup s tím do mikrovlnky a vlnit asi minutku (pokud chcete koláček, tak dýl). Nahoru arašídové máslo, drobet kakaa a jde se mlsat! :)


Salátky ♥
Bez těch by to nešlo, samosebou :) Míchám pořád stejnou zeleninu - ledový salát, červená paprika, kedluben, nakládané okurky a občas sušená rajčata když jsou. Nahoru tvarůžky, k tomu případně šunku a ještě něčím posypat! Vlevo pražené edamame beans, vpravo alaburky :)


Objev mého života - ať žije zdravá Snickerska!
Nedá se slovy popsat, jak jsem z tohohle nadšená. Tyčinka snickers a ve zdravé a domácí variantě, která fakt jak snickers chutná. Už nikdy žádnou jinou - healthy cheatmeal forever!
recept a další rozplývání se ZDE :)


Tvaroh je kámoš!
Zakončíme to opět klasikou - tím nejlepším na svačinky či druhé večeře :)
- s mákem, morušemi, brusinkami a ořechy
- s lesním ovocem, kešu, praženými kakaovými boby a karobem




54 komentářů :

  1. Tohle je jeden z tvých nejkrásnějších food inspiration! Fakt nevim co bych si dala dříve Monco, krásně jsi se do toho obula!
    Mimochodem XC je super číslo, skoro jak nějaká velikost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš rychlík! Sotva jsem to publikovala :D
      Jo a XC. je super, XL už tu taky bylo :D

      Vymazat
    2. Si pis, rychle jsem si zaslintala a hned jsem to musela napsat a pochválit! :-D

      Vymazat
    3. No jo to je prostě čest napsat PRVNÍ koment k tvým super článkům.. já také vždy číhám, kdy se nějaký objeví ať můžu být ta první komentující.. už se mi to jednou povedlo :D :D

      Vymazat
  2. nadhera velika♡♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam! Dobroty dle mého gusta. Už se nemůžu dočkat, až si udělám ty cizrnové muffinky.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravá snickerska okamžitě zaujala :D Než jsem objevila krásy zdravého stravování, jedla jsem je každou chvíli, takže si je určitě zkusím vyrobit. Obdivuju, jak máš všechno vždycky krásně naaranžované. Já mívám přes týden taky jídlo v krabičkách a jsem ráda, když si ho tam stihnu nějak naházet :) A sushi od klientů bych taky brala :D Třeba budu mít štěstí a zákaznící začnou nosit ochutnávky výtvorů i do zdravých výživ. Přeju ti krásné Velikonoce :) Markéta L.

    OdpovědětVymazat
  5. to sushi!!:D Už ho fakt musím vyzkoušet:D) A muffiny vypadají super a snickesky určitě zkusím :). Dík za super recepty:)!

    OdpovědětVymazat
  6. jeee, koukám že už taky jedeš na avokádové vlně :D no všechno zase vypadá krásně Moni ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, vypadá to naprosto dokonale. Hlavně mě hrozně láká hned ta první "sladká placka" a dost uvažuju nad tím, že se do ní zítra pustím. Dneska jsem zvolila ovesnou klasiku, ani nebyla chuť něco světoborného vařit nebo vymýšlet. Ale zítra snad ano, když jsou ty Velikonoce. Oslavím si je po svém! :D A užij si seminář! :)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, tvaroh s mákem! Do toho půjdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je luxusní záležitost :) a s maslickem a bananem, mnaam

      Vymazat
  9. Ještě, že jsem po snídani - hned bych si od každého trošku dala :D

    OdpovědětVymazat
  10. Boží!! Chtěla jsem napsat, že tento díl je nejlepší, co tu kdy byl, ale to mám chuť psát každou neděli :D Moc se mi líbí, že zkoušíš nové recepty, co by jsme bez tebe dělaly :D :)) S tvými nápady, je pak zdravá strava hračka♥ :) Chtěla jsem se zeptat na tvůj názor: Pokud už delší dobu nehubnu a váhu si chci pouze udržet, či nabrat svaly, je počítání jídla blbost? Bojím se, že už to hraničí s posedlostí :( Díky za odpověď I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě není třeba počíat každý den ani když hubneš. Stačí jen mít přehled, kolik toho zhruba sníst. Každý den nemusí a ani by neměl být ťip ťop stejný do puntíku.

      Vymazat
  11. Dnešné food inspiration pasujem na NAJLEPŠIE EVER!! Úplne som slintala! Z kuchyne mi práve vonia brokolica, ktorá sa tam varí a na raňajky som tiež mala konečne po sto rokoch mango! Takže si viem predstaviť, ako si si celý týždeň užívala jedlo :)
    Ja som lásku k avokádu objavila hneď po prvom ochutnaní, jedno mi ešte dozrieva v košíku, tiež sa neviem dočkať, kedy ho zblajznem len tak, samotné :D možno sa nechám inšpirovať nejakou tvojou šalátovou krabičkou, i keď ja ryžu neznášam :D
    mimochodom, ten homemade burger vypadá fatasticky a cizrnové muffinky skúsim hneď ako si zaobstarám cícer! Určite museli byť božské!
    Krásny deň ti prajem a teším sa na ďalšie články, fotky a recepty!!!

    OdpovědětVymazat
  12. I pro mě je tento díl jednoznačným favoritem.
    Den bych začala tou placičkou, pokračovala bych sušenkama, muffinama, večerním pudingem.. mňam. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Taky se mi tenhle food inspiration nejvíce líbí! :)) Já jsem dneska vstávala brzo ráno a šla do Kaufu do rýžu za dvacku :D zpátky jsem to vzala přes Karolínu a tam vůůůbec nikdo (ale není se čemu divit, když bylo 8 ráno). Jsem si na tebe hned vzpomněla, když jsem se dívala na fitko. :)
    Moni, jestli by ses šla podívat na Nikču S. jak tady(Ostrava) bude na těch závodech, tak bych byla moc ráda, kdybych se mohla připojit. Chtěla bych jí vidět, ale nemám s kým.
    Romča - z ekonomky (jednou jsem na tebe vybafla po informatice :D, ale asi si mě nepamatuješ)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem chtěla napsat, že z celého článku na mě srší pozitivní energie! :))

      Vymazat
    2. Ahoj, jestli by se Monča nešla na Nikču podívat, tak se k Tobě ráda přidám, jestli nebudeš proti :) taky nemám, s kým bych šla... Nikola (mimochodem taky z ekonomky ;))

      Vymazat
    3. Jéé, tak to bych šla určitě s tebou ráda, aspoň nebudu sama :) Snad teda budu mít čas. A pamatuji si tě neboj ;)

      Vymazat
  14. Téda, já nemám slov.. zase zase zase!!!! Už ani nevím jakou chválu ti má člověk napsat, protože to co stvráříš ani slovy popsat nejde.. paráda, dala bych si všechno!!! A nejvíce ty sladké dobroty.. :-))
    Nevím co považuješ ty za favorita dnešního dílu, ale já určitě zdravé SNICKERSKY.. už vím co budu dnes vyrábět a taky mlsat po náročném workoutu, který mě dnes čeká :-)
    A když někam cestuješ (jako dnes třeba) nebo když si chystáš do práce jídlo, vaříš den dopředu nebo ještě ráno? Vydrží to i když je už jaro a otepluje se?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi to nedalo a musela jsem ty úžasné snickersky přepočítat a zírám jako puk..
      Přepočítala jsem tvé tyčinky (na 100g) a srovnala s normálními snickerskami (také 100g) a výsledek je:

      Zdravé = 1790 kJ, 24,7g Bílkoviny, 21,1g Tuky, 33g Sacharidy
      Nezdravé = 2130 kJ, 9,2g Bílkoviny, 27,9g Tuky, 55,3g Sacharidy

      A z toho plyne jediné - ať si ty plné cukru plné tuku snickersky strčí někam.. jiné než ty tvoje už nechci.. BOŽÍ :-)

      Vymazat
    2. Jak kdy, někdy ráno někdy večer. I podle toho, jak mám čas. většinou si nachystám apsoň část a ráno dodělám zbytek ;) Vydrží to i v teple, s tím jsem nidky problém nemělě.a

      Vymazat
  15. Moni opět skvělá inspirace, děkuju! Pěkné Velikonoce p.

    OdpovědětVymazat
  16. Máš pravdu, 20 fotek tu ještě nebylo :-D. Pořádná nálož takhle po ránu, ještě že jsem po snídani. Na ovesnou placku jsem koukala už na instagramu, vypadá fakt mňamózně. Jak máš na jedné fotce to avokádo, mě absolutně nechutná :X nedokázala bych ho sníst jen tak, jak ty. Takže klobouk dolů:-D. Sushi bych taky chtěla dostat 3:).
    Hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  17. Super článok plný inšpirácií, neviem čo skôr :-) Musím ti ale hlavne poďakovať za nápad cuketa do ovesnej kaše, na ktorý som u teba narazila, je to strašne dobré a je toho aspoň viac :) S tvarohom, makom, jahodami a škoricou je to úplna dobrota :-)
    Krásne sviatky prajem!!

    OdpovědětVymazat
  18. Paráda! Na snickersky se zřejmě vrhnu v týdnu:) A teď jsem si nechala do Mixit namíchat ty moruše a jsem z nich nadšená, asi si je pořídím i samostatně:D

    OdpovědětVymazat
  19. Zbožňuji všechny food inspiration, ale někdy slintám jen nad určitými fotkami a zbytek projedu halabala. Ovšem dnes - dnes jsem se zastavila snad u všeho a poslintala si úspěšně celou klávesnici! :D Jsi neskutečně kreativní člověk, poslyš! Tu ovesnou placku jsem dělala dnes ráno - navrch jogurt s tvarohem, kiwi, oříšky a med...no delikatesa to byla :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mám z toho hlad :)) A zdravé snickersky? Právě jsi mě dostala do sedmého nebe! :))

    OdpovědětVymazat
  21. Jako vždy naprostá paráda! Jak říkám, jsi prostě kouzelnice :)) Ovesná placka se mi zrovna peče :)

    OdpovědětVymazat
  22. sladká pizza, to zní dobře :D Avokádo jsem jako dítě moc nemusela, ale ted jsem ho schopná sníst jako kiwi.

    OdpovědětVymazat
  23. Asi víc lidí by řeklo, že čím víc fotek, tím raději jsme :DD TAkže klidně nás jimi zahlť :D
    Je to opět nádhera, tolik tipůů, hned jsem si zas nějaké uložila a co je teda fakt No.1 tohoto dílu je asi ta Snickerska, sice nepoužívám žádné proteiny, ale já to prostě nějak ošulím a zkusím jí=) Je to pecka! Už se těším zase na další tvé dobroty! =)
    Hezké vypráskané Velikonoce ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Wooow! tak to je luxus!
    Jinak pro lepší puding nebo proteinový koláček doporučuju ten bílek/bílky vyšlehat, je to pak takové nadýchanější!:)

    OdpovědětVymazat
  25. Nádhera :)
    ještě utvoř zdravé 3bity a budu tě milovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ó, super nápad, to musím něco vykoumat! :)
      Challenge accepted! :D

      Vymazat
  26. Hotova nadhera Moni! Ty snickers urcute vyzkousim!! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jaký je recept na ty homemade burgery? Vypadají dobře!

    OdpovědětVymazat
  28. Moje kuchařka je téměř sestavena jen z tvých receptů :DD

    OdpovědětVymazat
  29. Já jsem z toho dostala neskutečnou chuť na špenát! Takže to dnes vidím na omeletu s listovým špenátem k večeři, když už máme ty Velikonoce a už si tisknu recept na ty muffinky a snickersky, v týdnu ukuchtím:)) super tipy:)

    OdpovědětVymazat
  30. Čím dál lepší recepty, a tentokrát jich je v jednom článku tolik, že ani nevím, nad čím slintat dřív.....ale asi to budou ty snickersky a puding v hrníčku:D

    OdpovědětVymazat
  31. Opět úplně skvělé, plno inspirace - hned několik jídel jsem poznamenala do svého seznamu, co musím vyzkoušet :-) Vždycky se u tebe inspiruju a pak si připadám jak opice, co se umí jenom opičit :-D Vážně super fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Tvoje jídla vypadají pořád lépe a lépe! Láska k avokádu jednou přijít musela. :D Ovesnou placku zkusím, mám tu rozdělané vločky a nesnáším, když jsou rozdělané příliš dlouho. :D Ta Snickerska je teda úžasná. Nedávno jsem slintala nad nějakou podobnou, ale tvoje verze je určitě zdravější.
    Pak určitě zkusím ty sušenky, sice ne z arašídového másla, ale mám tu rozdělané mandlové a taky máslíčko ze 4 druhů ořechů, tak to zkusím nějak pomatlat. :D

    OdpovědětVymazat
  33. I NEED 5 WORKOUT PARTNERS!! The fact that swimsuit season is almost upon us has me clinching my teeth!! The thought of those bikini bottoms!!! Anyone up for joining me in working that bum bum so we can show it off this summer? Brazil butt lift Slim down starts April 28th. Such a fun workout- looking forward to toning all over but(t) working on that ASSet first..Who is in!
    More info Please visit my Facebook Page and Team Beach Body Page

    OdpovědětVymazat
  34. jedným slovom NÁDHERA.....zjedla by som všetko :-) už si len vybrať, čím začnem

    OdpovědětVymazat
  35. Moni vypadá to všechno dokonale :)
    S tím avokádem to máme stejně...ze začátku mi přišlo odporné, nechápala jsem, co na něm všichni mají a momentálně bych ho jedla samotné a osolené na posezení :D

    OdpovědětVymazat
  36. vyzerá to úžasne, určite to vyskúšam najbližšie dni!:D
    prídi sa pozrieť:)

    OdpovědětVymazat
  37. tvoje fotky miluje asi každý (Verči taky)
    http://weheartit.com/kacka_hrda/collections/20493868-healthy-food :)

    OdpovědětVymazat
  38. *.* Ach bože, to je extáze pro oči.. Zvlášť na tu ovesnou placičku jsem hnedka dostala chuť, vypadá báječně! Ale u Tebe vypadá báječně všechno, člověku se ani nechce věřit, že může být takový rozdíl a lá "jak vypadá moje jídlo" a "jak vypadá Mončino jídlo". :D No, jsi prostě šikula a na food inspiration se vždycky hrozitánsky těším! :) (Ale to ostatně úplně na každý článek, že... :D)

    Mimochodem, už dlouhou dobu váhám, zda Tě nepožádat o radu. Tedy, vím, že jsi určitě povolaná osoba, co ví a jak a má rozum na zdravém místě, ale nechtěla jsem Tě otravovat a ubírat Ti čas, ale ať brouzdám hlubinami internetu jak chci, tak v tom čím dál tím víc lítám, než abych měla jasno.. :( Takže se nakonec zeptám :)
    Chci držet sacharidové vlny, což je ožehavá otázka... Mám 171/75, ideálně bych chtěla 65, doteď jsem přijímala +- 200 g sacharidů/den. Samozřejmě mě napadl systém 50 - 100 - 150 - 200 - 150 - 100 - 50, ale nejsem si jistá, jestli bych neměla horní hodnotu zvýšit na 250 g, čehož se jako hubnoucí samozřejmě obávám. Bílkoviny mám tak na 120-140g, tuky 30g..
    + hodlám k tomu samozřejmě cvičit (doma), což se taky musím svěřit - uvidíme se na lekci v Onlinefitness, mám měsíční členství a už se na Tebe moc těším! :))) Jinak nějaké to posilko z P90X, běhání, HIITy, jóga, pilates.., vidím to tak na hoďku, hoďku a půl denně, tři hodiny až začnu jezdit na kole do školy..
    Budu ráda za každou radu, kterou dostanu, ale můžeš mě s tím i nechat ve štychu, chápu, že toho máš hodně a jsem jen další zoufalec co je mimo. :D

    Každopádně se těším na setkání u cvičení a hlásím se mezi klub stalkerů tohohle blogu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se neboj dát i vyšší hodnoty, o to v sacharidových vlnách jde! Jinak to nemá moc smysl ;)
      A jsem teda moc ráda, že se mnou plánuješ cvičit v online fitness, to je paráda! :)
      Jinak mi ale příjde, že je lepší držet kratší vlny, třeba jen na 3-4 dny. Řekněme 50-100-150-220 nebo 50-100-200 a pak zase na 50. Příjde mi to i efektivnější a pro psychiku lepší, rychle skočíš na větší množství jídla a dobře se to střídá ;)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)