úterý 18. června 2013

Novinky do spíže i ledničky IX.

  Poslední dobou se mi těch novinek nasbíralo opravdu hodně! Vše jsem ochutnala, náležitě zhodnotila a nyní vám opět přináším krátký přehled. Co jsem si oblíbila
a co už nikdy více? Čtete níže :) 


Javorové máslo
O tomhle fešákovi jsem vám psala již TADY. Tehdy jsem bědovala nad tím, jak mi bude líto, že u nás není nikde k sehnání - přeletěl totiž za mnou oceán až z daleké Kanady :) Moji čtenáři jsou však super slídilové a vyslídili jej i na českých internetových trzích :D Což mě osobně potěšilo, protože je vážně moc dobré! Je to vlastně něco na způsob tuhého medu, s tím rozdílem, že zde jde kanadský javorový sirup. Dávám jej hlavně do ovesných kaší, kde se alespoň pěkně rozpustí a dodá skvělou vůni i chuť. Pokud byste chtěli objednat, tak jej najdete třeba na TOMTO českém eshopu :) (a jak jsem koukala, mají tam těch javorových dobrot ještě mnohem více!)

 

 Podmáslí
Kefírů už jsem přepita, na scénu přichází podmáslí :D Vážně nevím, proč jsem kolem něj doteď chodila téměř bez povšimnutí. Tekuté svačinky považuji za více než praktické, a i proto jsem kefíry skupovala ve velkém. Teď jsem však začala brávat v Lidlu tohle podmáslí, které vyjde i cenově lépe a dokonce mi i více sedí chuťově :)


Cornies
Na tyto Cornies jsem četla samou chválu na mnoha blozích, a tak mi to nedalo a taky jsem jej musela zkusit. Opět maximálně praktické. Zabalím si s sebou cottage, tvaroh nebo výše zmíněné podmáslí, k tomu hodím do tašky Cornies a jdu (+ samozřejmě nějaké ovoce, zeleninu, oříšky...). Jo a ještě jsem nenapsala, jak mi chutnají! No samozřejmě chutnají, a moc :) Dost mě překvapilo i to, že 1 plátek má jen nějaké 4g sacharidů.


Mascarpone plátky
Kdo chodí pravidelně do Lidlu, tak určitě zaregistroval i tuhle jejich novinku :) Upřímně přiznám, že sama jsem si je nekoupila, ale pak jsem si všimla, že mamka jim neodolala, protože se objevily u nás v lednici :D A tak když už byly doma, tak jsem je taky otestovala. Přimíchávala jsem kousek do nějakého těstovinového salátu, ale teda že by to byl nějaký zázrak, to se mi nezdá. Ale možná mi jenom nesedla zrovna tato příchuť. Viděla jsem, že výběr mají větší, tak možná někdy zkusím. Nebo pište, které chutnaly vám! ;) 


Nudle z Marks and Spencer
Na nudličky, těstoviny či hnízda z tohoto obchodu už jste mě taky často lákaly na blozích. A tak jsem při své nedávné výpravě pro arašídové máslo obětovala i 40Kč za nudle :D Krásný (a chutný) nákup za rovnou stovku. A nudle jsou vážně skvělé! Na obalu píšou, že na hlavní jídlo máme dát 2 hnízda. No já měla jedno a byla jsem pěkně nacpaná (ovšem to bude možná i mega snídaní a tou zmrzlinou chvíli před obědem :D). Dělala jsem je s domácím hráškem (ať žije babiččina zahrádka!), šunkou, mozzarellou a krémovým sýrem z Lidlu. A byl to fakt skvělý oběd!



 Farmářský zákys
Abych nebyla pořád jen na podmáslí, rozhodla jsem zkusit zase něco dalšího. Na tyto produkty značky Miltra už jsem taky slyšela a četla hodně chvály, co se kvality týče. Navíc se mi líbilo praktické, 500g balení. Cena sice méně výhodná, než u kefíru či podmáslí (za 500g jsem dala zhruba 18Kč), ale tak na zkoušku... A byl moc dobrý! Trochu jsem se toho bála, protože zákys jiné značky mi vážně nechutnal. Ale tenhle se povedl :) 


Toasťák
Víte jaká byla kdysi má oblíbená svačina? Toasty! Hlavně na školních výletech to jelo. Žádné řízky, ale krabice plná zapečených toastů :D A tak jsem se rozhodla udělat změnu a místo klasického pečiva si koupit zase jednou toastíky :) Dělala jsem je zapečené v toasťáků nebo obalované ve vajíčku na pánvi :) Změna je to super, ale klasické pečivo už mi dnes chutná více. Ovšem za tu cenu - ani ne 20Kč z Lidlu za celý balík a ještě 100g navíc jako bonus, to už vystačí na dost porcí (půlka už se mi mrazí v zásobě v mrazáku :D).


Krémový sýr 
Další privátní lídlácký výrobek - a ne poslední :D A opět za skvělou cenu! 200g vyšlo snad kolem 15Kč? Nevím, mám děravou hlavu, ale někde mezi 10-20Kč to bylo. Ve 100g má krásných 9.5g bílkovin, 3.3g sacharidů a 5g tuků. Dávala jsem je na toasty nebo do obědu s nudlemi z MS, o kterých jsem psala už výše :)


 Lupínky Vitelle z  Lidu
Překvapuje někoho, že tu máme zase produkt z Lidlu? :D Tentokrát to jsou lupínky s jahodami, a mini náznakem čokolády. Chtěla jsem něco pro zpestření. Ráda si míchám vločky právě s něčím takovým, když je pak dávám do tvarohu či jogurtu. Tyhle vyšly na krásných 30Kč a chuťově mě velice překvapily. Čekala jsem něco jako klasické cornflaky, ale chuť byla zase trošku jiná. A ty kousky sušených jahod? Naprosto boží! :) 
 

Guarana v medu
Tenhle malý zázrak mi dorazil poštou minulý týden. Ani jsem to nečekala, takže super překvápko. Jednou za čas (většinou 1x měsíčně, pokud se nezpozdí) mi chodí nějaká malá odměna za články pro blogerky.cz a tenhle balíček byl jednou z nich. Zde ta odměna byla tedy více než malá! Dorazila mi kosmetika značky Pleva, medová svíčka a k tomu právě zmiňovaná Guarana v medu. Myslela jsem, že jde také o kosmetiku, ale je to normálně jedlé! Sice je to z 95% med, ale chutná to skvěle :D Podle obalu má spoustu skvělých účinků - můžete na ní mrknout třeba ZDE na eshop značky Pleva. Chvíli jsem uvažovala, zda balíček někomu nedaruji nebo nevěnuji do nějaké soutěže. Ale nedalo mi to a guaranu v medu jsem si musela nechat. A o zbytku ještě pouvažuji :)


Toto ale bylo dnes vyčerpávající viďte? A to jsem byla dnes večer ještě v Tescu a mohla bych klidně ještě něco do článku přihodit! Ale jelikož to nemám nafocené nechám si to až to příštího dílu :)


...................................................................................................................................


                     FACEBOOK - STRÁNKA
       FACEBOOK - SKUPINA
          ASK.FM




41 komentářů :

  1. Ahoj, to javorové máslo vypadá moc dobře. Začínám uvažovat nad tím, že si ho objednám a vyzkouším :-).
    Vitelle jsou jedny z mých nejoblíbenějších, akorát mým favoritem je cherry s jogurtem ;-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty potom taky zkusím! Já prvně prostě musela otestovat ty s čokoládou no :D

      Vymazat
  2. to podmáslí určitě ochutnám :) škoda, že ten javorový sirupa máslo, prostě vše je tak drahé a špatně se shání :) z lidlu jsem si oblíbila hodně mléčných výrobkl atd. :) mascarpone samotné jsem jen ochutnala a připadalo mi to jako šlehačka :) ten krémový sýr jsem viděla už hodněkrát, ale odrazoval mě ten nápis light, no možná se k němu nakonec odhodlám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Po té novince s Mascarpone jsem také mrkala, ale odolala jsem. :D
    Toastový chleba z Lidlu je luxusní! Škoda, že tam nejezdíme nakupovat, ale jak se tam bude stavovat babička, hned ji zaúkoluju, ať mi ho pořídí. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já se taky kefíru přepila, teďka jsem si oblíbila Acidofilní mléko od Kunína a ten stejný zákys jsem si koupila minulý týden taky:) Ale podmáslí mi moc nechutná:(
    Ten chleba považuji za nejlepší toastový chleba co obsahuje celozrnnou mouku, dokonce je tam i dost vlákniny...A toasty jsem naprosto milovala k večeři a samozřejmě na výlet, přesně jak ty, žádné řízky ale toasty:D Občas si je dělám i teď, s cottage a černými olivami a k tomu hromadu zeleniny:)

    OdpovědětVymazat
  5. Doporučuju ty mascarpone plátky s BYLINKAMA, jsou opravdu moc dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů.. a ty jsi schopná pít zákys/podmáslí/kefír jen tak? :D Mně to bohužel moc nechutná :D
    Ty mascarpone plátky jsem ještě neviděla.
    Vitelle lupínky jsou moc dobré, ale horší je ten výet ingrediencí ve složení :D To jsem se dosti zděsila :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Mascarpone sýr je super bylinky/cibule. Stojí fakt za to.... Vybrala jsem, protože tvaroh nesnáším

    OdpovědětVymazat
  8. Doopravdy jsi mě tímto článkem potěšila, protože v Lidlu nakupujeme skoro každý den, takže se mi tyto tipy hodí :) Kefírové mléko si tam beru pravidelně, ale určitě vyzkouším i to podmáslí :) A na ty lupínky jsem se tam už taky dívala, ale vždycky jsem váhala, ale příště odchází z obchodu se mnou :D No a to javorové máslo vypadá skvěle, já teď z hrůzou zjišťuju že mi mizí javorový sirup, ale když si to tak vezmu, mám ho do Vánoc a to je co říct :D Nějak ten čas teď rychle letí :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krémový sýr z Lidlu miluju ♥ Podmáslí kupuji také v Lidlu :) Máš krásné novinky

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé tipy, moc mě zaujal krémový sýr - pekla jsem svůj první chleba a přemýšlím, čím ho mazat, takže se mi tenhle tip moc hodí..a hodnoty i cena vypadají skvěle, určitě se po něm podívám...stejně tak na podmáslí...jo, nebýt Lidlu, nemáme co jíst :D

    OdpovědětVymazat
  11. Hlavně zto složení toho sýru z Lidlu!! Koukala si se? Samé zahušťovadlo!! A navíc je pěkně hnusné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co, nemůžeš jíst pořád všechno zdravé, to by byla nemoc.. :-D
      A chutná skvěle, ale tobě když nejede tak jej jíst přeci nemusíš :-D

      Vymazat
    2. A hlavně že do mě se všichni za takovéhle věci hned pouští a když to uvidí u někoho jiného, je to v pohodě co? :D :D :D :DDDDD

      Vymazat
    3. A nemyslela sem mascarpone, ale to gervais nebo co to je...

      Vymazat
  12. Asi fakt budu muset do toho Lidlu někdy zajít :-D Akorát jak píše Mell, ty Mascarpone plátky ve mně nevzbuzují zrovna velkou důvěru, jak se dá udělat z Mascarpone plátek?

    OdpovědětVymazat
  13. Strašně moc díky za ten "javorový" e-shop!! To zas bude útrata :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já čučím jak puk na to javorové máslo, to jsem ještě nikde nikdy neviděla! Ale do Kanady pro něj asi cestu mít nebudu, musí být báječné =)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten krémový sýr od Linessy z Lidlu MILUJU.. mažu skoro všude kam to jde a také je moc dobrý při dělání různých pomazánek, jako základ místo klasického másla nebo majonézy... určitě zkus.. super chutná třeba v kombinaci s vejcem.. já z toho dělám vajíčkovou pomazánku.. 1 vejce, 40g tohoto sýra, lžička hořčice a sůl.. rychlé a delikátní.. :-P

    A zkoušela jsi ty cornies i s hořkou čokoládou..? já je úplně zbožňuju.. teda tyto slané také nejsou špatné zase když mám chuť na slané jídlo, ale ty čokoládové jednoznačně vedou.. hlavně když mám potřebu "zdravě hřešit" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní dobře ta pomazánka :)

      Vymazat
    2. Jo, ta pomazánka bude určitě skvělá, někdy to zkusím :)
      A cornies v čokoládě jsem ještě nezkoušela, ale asi jim dám taky šanci :)

      Vymazat
  16. do Lidlu chodíš nakupovat dost, co?:D my ho máme bohužel až v centru ve vedlejším městě, takže se tam skoro vůbec nedostanu. ale už jsem babičku poprosila, aby mi tam vysledovala arašídové máslo:D javorové máslo jsem nikdy nikde neviděla.. škoda:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ho postavili až letos na jaře a od té doby do něj chodím často no :D Mám ho tak 5 minut od domu, navíc i po cestě z autobusu, takže super :)

      Vymazat
  17. všechny dobroty z Lidlu znám (a pravidelně doplňuji do ledničky:D), ale na to Mascarpone jsem ještě nenarazila, příště ho musím hodit do košíku :)
    Cornies jsou největší oblíbenci, občas si je dávám k večeři, a taky se hlásím jako největší vychvalovač nudlí z MS! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak poslušně hlásím, že mascarpone už je doma :DD

      Vymazat
    2. Tak pak poslušně podej report na blog! :D

      Vymazat
  18. Budu ty cornies muset někdy zkusit :) I když já už na ty suché chlebíky moc nejsem.. tak uvidíme. A ty nudle.. no snad se zas někdy dostanu do MS :)

    OdpovědětVymazat
  19. Cornies už jsem taky koupila a protože nejím pečivo, je to krásné zpestření po obyčejných rýžových chlebíčcích:)

    OdpovědětVymazat
  20. Podmáslí, kefíry a podobné mám hrozně ráda, mnohem více než klasické mléko. A tenhle toastový chléb jsem už taky jednou doma měla a byl moc dobrý - takový lehký, nadýchaný, ale pěkně držel při sobě narozdíl třeba od Penamu.
    A ty lupínky se sušenými jahodami neznám, ale ty sušené jahody ano. Jednou jsem si je koupila jen takhle v pytlíčku a byla to dobrota, udělala jsem si z toho vlastní sypané müsli :)

    OdpovědětVymazat
  21. taky nakupujeme v lidlu víc než často :D mají tam super věci :D nedávno jsem koukala po těch mascarpone plátcích, ale nekoupila jsem je, tak uvidím příště :) lupínky občas taky kupujeme, jsou moc dobré, akorát by tam mohlo být víc těch jahod :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ty nudle bezmezně miluju! jsou úžasné, ale měla jsem je bohužel jen jednou.. do Lidlu moc nechodím, když mám za rohem albert, ale občas se tam vrhnu na čokolády nebo na pečivo a hlavně slevy :) Orlovský Lidl je takový zvláštní, řekla bych..má divnou atmosféru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, atmoška nic moc :D Ale tak nakoupit se tam dá, to je hlavní :D

      Vymazat
  23. No konečně mě přestanou anonymové pranýřovat za ty nudle z M&S, když si je koupil už i někdo "normální" a dosvědčí mi, že jedno hnízdo (s doplňky, já dávám rajčatovou omáčku a tuňáka) zasytí až až.

    OdpovědětVymazat
  24. také mám ráda Lidl :-D Vitele lupínky jsou dobré, ikdyž kupuju málokdy, ale asi zase koupím at' je co v létě dávat do jogurtů, pokud nepoužiju mixér na nějaký drink :-D kaše zase v zimě :-D podmáslí mám ráda, chutná mi více než kefír!!

    OdpovědětVymazat
  25. takové podobné lupínky kupuju v kauflandu :D .. ale nějaké exotic, kde jsou rozinky, plátky kokosu, ananas a banán :) .. ale dám si to tak jednou za týden do jogurtu :)

    OdpovědětVymazat
  26. To Javorové máslo ti fakt závidím, to bych si hrozně dala! Javorový sirup zbožňuji

    OdpovědětVymazat
  27. Já mám ráda ten tousťák, pravidelně ho kupuji...:)

    OdpovědětVymazat
  28. Javorové máslo musí být něco úžasného. ♥_♥

    OdpovědětVymazat
  29. Mascarpone s růžovým pepřem je výborné, učitě ho zkus :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)