neděle 25. května 2014

KRÁLOVSKÉ SNÍDÁNÍ II. - HLASOVÁNÍ

No teda...žádná sranda, ale za to pěkná fuška, to vám teda povim! Tolik příspěvků do soutěže, to mi nedělejte :D
Ale samozřejmě jsem MOC ráda za váš velký zájem o soutěžení :) Je vás celkem 154 což je neuvěřitelné číslo. Teď už nás čeká týden hlasování - jak již bylo psáno 4 výherce vyberu já, 3 vzejdou z hasování na blogu a 3 z facebooku. OVŠEM POZOR! Máme tady pár pravidel, takže čtěte poctivě, ať nejste zbytečně vyloučeni anebo ať se vaše hlasy započtou správně ;)



HLASOVÁNÍ NA FACEBOOKU
I když jsem vkládala vaše fotografie do alba na Facebook již v průběhu zasílán soutěžních příspěvků, rozhodla jsem se nakonec pro větší férovost doposud získané lajky nezapočítávat. Hlasování tedy začíná i na facebooku pro všechny dnes
a to v albu přímo pro hlasování určeném.

Důležité upozornění - JAKÉKOLIV SDÍLENÍ VAŠICH FOTOGRAFIÍ ZA ÚČELEM ZÍSKANÍ LIKŮ JE ZAKÁZÁNO! Nechci tedy, abyste si naháněli hlasy skrze kamarády. Chci co nejpoctivější a nejoběktivnější hlasování! Pokud zjistím, že byla fotografie sdílena, tak může dojít k jejímu vyloučení z hlasování. Samozřejmě je mi jasné, že bohužel se mohou objevit takoví, co sdílet budou schválně cizí fotografie (je to nepěkné, ale člověk nikdy neví žejo...). Každopádně všechny případy sdílení budu řešit
a případně je možné se v tomto případě domluvit na vymazání dosažených liků a sbírání hlasů odznova (tedy vymazání a znovu vložení soutěžní fotografie). 

Ano, je to komplikované, ale v dnešní době sbírání hlasů na Facebooku a nejen tam se prostě objektivnost hlídá těžko.
Takže já to opatřím alespoň tímto způsobem ;)

Zde můžete hlasovat pro kolik fotografií/receptů/snídaní chcete. Je to jen na vás. V soutěžním albu se nachází pouze fotografie bez popisku a odkazu na recept. Celý seznam i s odkazy najdete například ZDE nebo můžete najet do vedlejší alba plného fotografií i s odkazy ZDE.

Pro hlasování na Facebooku klikni ZDE


HLASOVÁNÍ NA BLOGU
Na blogu bude hlasování probíhat trochu jinak. Bude o něco omezenější a navíc tajné :) Dlouho jsem přemýšlela, jak to vymyslet. Zejména při takovém množství soutěžních příspěvků. Nakonec jsem se rozhodla, že budete mít možnost hlasovat až pro 10 snídaní. Na stránkách, kam jsem vaše příspěvky vkládala již najdete abecední seznam s ilustračními fotografiemi
a odkazy na dané recepty. K němu je přiložen i formulář, kterým můžete své hlasy odeslat - stačí zadat vaše jméno, email a čísla příspěvků, pro které hlasujete. HLASOVAT MŮŽETE POUZE JEDNOU!

Pro hlasování na Blogu klikni ZDE


*****

A to už bude k hlasování snad vše. Já jen doufám, že jsem na nic nezapomněla, nikoho nevynechala a nepopletla odkazy či čísla. Užijte si hlasování, vyberte ty nejlepší, případně si držte palce, ať vyhraje ta vaše :) Na to všechno vám dávám týden - tedy do neděle 1. června 24:00. Pak se pokusím vše zpracovat a během prvního červnového týdne vyhlásím vítěze ;)


47 komentářů :

  1. Co jsem tak koukala - tohle bude hoooodně těžký výběr :) Ale líbí se mi, že myslíš na spravedlivost a hlasování na fb probíhá tímto způsobem. On se asi stejně někdo najde, kdo to poruší, ale tak je to vždycky.

    OdpovědětVymazat
  2. Presne to jsem si rikala ze co kdyz nekdo napotvroru bude chtit druhemu uskodit a nasdili cizi prispevek.. a ten chudak o nicem ani nemusi vedet a bude z kola ven... nejde uplne zrusit moznost sdileni? Nemas tam takove nastaveni..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel tohle tlačítko nijak vymazat nejde...snad se mi to povede pohlídat co nejlépe ;)

      Vymazat
  3. Ono se to stejně asi dá obejít..slečna tady prosí o hlasy a sdílení se v albu neprojevilo..
    https://www.facebook.com/groups/543473345686689/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bohužel asi nepohlídám vše, ale pokusím se. Ono to je i očividné, když někomu najednou naskáče 50-100 liků, že to někde sdílel ;) Každopádně děkuji za info, slečnu jsem již diskvalifikovala.

      Budu ráda za info, pokud někde narazíte na podobné sdílené příspěvky.

      Vymazat
  4. Ta slečna by měla být diskvalifikovaná..

    OdpovědětVymazat
  5. Presne tak to je velmi podezrele kdyz ma nekdo najednou 50 nebo nevim kolik hlasu.. i tohle je zajimave, protoze kdyz to naskakuje tak nejak normalne prubezne to je ok ale takovy rychly nasup hlasu.. to trosku smrdi.. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Oni si to stejne budou posilat v chatu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak bohužel, nejsem superžena abych uhlídala vše...

      Vymazat
  7. Já upřímně vůbec nechápu jaký tohle má smysl...lidi si to budou stejně posílat do zpráv a kopírovat kamarádům - vůbec nikdo to nemusí sdílet, jenom si prostě dá víc práce a rozešle to všechno po jednom. Má tohle nějaký smysl vůbec? Nezměnilo se oproti prvnímu hlasování vůbec nic. Když se někdo jen zmíní, že se zúčastnil soutěže a jeho přátelé mu dají hlasy, tak bude vyloučen? To by ale museli být venku už úplně všichni. Snad si někdo nemyslí, že v našem národě bude někdo hlasovat pro druhého jen tak (pár lidí se najde, to je jasný). Kdo o téhle soutěži ví, tak se jí zúčastnil a bude hrabat hlasy pro sebe a kdo ne, tak buď tedy zahlasuje a nebo hlasovat nebude, protože nebude přát výhru druhým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nehledě na to, že když někdo poslal recept a neudával svůj FB, tak je jasný, že si to může posílat kamarádům jak chce, aniž by někdo tušil, čí je to recept a bude si ze všech dělat jenom dobrý den...

      Vymazat
    2. Pořád lepší než nic ne? Myslím, že aspoň mou snahu by mohl někdo ocenit. První si stěžujete, že to každý sdílí a že proti tomu nic nedělám a teď si stěžujete zase. Prostě neuhlídám všechno. Ale takhle to sdílení aspoň nebude tak masivní, jak by být mohlo. A hlasy budou sbírat všichni spravedlivě po stejný čas. A jak píšu pořád. Není to jediné hlasování v této soutěži...

      Vymazat
    3. Já to rozhodně nemyslím špatně - upřímně si s tím musela mít tolik práce, že si to asi nikdo ze soutěžících neumí představit - jenom když to tak sleduju, tak hlasování na FB je naprostá šaškárna ať by se pravidla upravila jakkoliv, ikdyby se znovu spustilo třeba 100krát, tak lidi budou pořád dělat to stejné a nemá šanci to nikdo uhlídat. Alespoň tobě přeji šťastnou ruku, protože hlasování od tebe je to jediné, co se dá brát za spravedlivé - ty si zorganizovala soutěž a ty vybereš koho uznáš za vhodné - to ostatní k tomu je škoda, se vyjadřovat. Akorát jsme všichni za blbce.

      Vymazat
  8. Taky se Móňa mohla na celou soutěž vyprdnout, nebuďte nevděční, sami byste to beztak neohlídali lépe :)
    Vždyť nejde o život...
    Mončo, ty jsi beztak ten největší vítěz..já bych na to nervy neměla...a beztak jsem nejvíc zvědavá na to, co vybereš ty, protože to bude ten nejobjektivnější výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Chcela som sa tiež zapojiť, ale ako som nakoniec videla koľko úžasných receptov tu je... nemala by som najmenšiu šancu si myslím :D
    Inak sa mi páči, ako si to vymyslela s tým fb :) Som strašne zvedavá na výherné recepty, tie potom určite odskúšam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je přesně škoda, protože o to přece vůbec nešlo! Skvělé je práve se zúčastnit a inspirovat ostatní, kteří to jistě ocení ;)

      Vymazat
  11. To já jsem si myslela (a pořád myslím), že taky nemám šanci, ale kamarádka mi řekla, že ať nic nevzdávám :) tak jsem to zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  12. http://fitfoodmanic.blogspot.cz/2014/05/cizrnovy-tvarohovy-kolacek.html tady slečna přímo prosí o hlasy ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jenže skvělou úžasnou Blanku nikdy nevyloučí...

      Vymazat
    2. Blanka nikde o hlasy neprosí. Jenom se zmiňuje o tom, že tento recept posílala do soutěže. Odkaz dává na celé album, kde jsou příspěvky všech ;)

      Vymazat
    3. No jasné, ale sama víš, že má vysoký počet čtenářů, a sice v článku nezazněla fráze typu "dejte mi like prosím". Ale je očividný, že si tímhle dělá reklamu (hlavně když si tam dá stejnou fotku jako do soutěže, takže každý si ji tam může dohledat) a dost si tím nahrává, díky tomu jsou v nevýhodě, ti, co si žádný blog nepíšou..No vlastně pravidla tu určuješ ty, navíc Blanka je tvá kamarádka, takže těžko ji asi vyloučíš..:-)

      Vymazat
    4. Si myslim to same.. Blanicka nesdili cili neporusuje pravidla ale kdyby ctenari nevedeli jaky je jeji prispevek, jiste by nemela tolik hlasu... nerikam ze by ji lide nedavali, vzdyt vypada to hezky ale protoze to je BLANKA tak ji kazdy ctenar da i kdyby tam bylo nevim co..

      Vymazat
    5. Já nechápu, proč se ty ceny rovnou nerozdaly blogerkám a hotovo. Já jsem se taky jen zmínila kámošům a ti za mě zahlasovali a ani jeden hlas se nepočítal...je jasný, že kdo má blog, tak bude mít hlasů nejvíc, protože si to hodí do článku a to se pak hlasy sypou - to má být to nové spravedlivější hlasování? Jaký je rozdíl v tom, když si to napíšu na fb na zeď, že soutěžím a v tom, když si to někdo dá na svůj blog? Je jasný, že o hlasy neprosí přímo, ale všichni ví, že to tak myslí. Nic pro ní ani nikomu, ale tohle je fakt ubohost, takhle dělat ze soutěžících idi*ty.

      Vymazat
    6. A hlavně na facebooku stránky ten recept sdílela hned 3x po sobě... Blanička si pak budr všude tisíckrát stěžovat jak jsme zlí a hnusní a ona chudák oběť. Všechny víěze měli vybrat sponzoři nebo ty.

      Vymazat
    7. Že nikde o hlasy neprosí?
      "S tímto receptem soutěžím s číslem 32, budu ráda když pro něj zahlasujete"
      To mi přijde jako důvod k vyloučení...

      Vymazat
    8. Ano ano, a ještě k tomu 2x na FB a jednou navíc, ale bez toho "zahlasujete". Nojo, jenže jí prostě nevyloučí.

      Vymazat
    9. Vy jste fakt neskutečný :D
      Abyste byli spokojeny, vyloučila jsem se sama.

      Vymazat
    10. To není o tom být neskutečný, ale spravedlivý :D Já bych třeba takhle reagovala ať by šlo o kohokoliv. Pravidla jsou pravidla a to že jsi Blanka z fitfoodmanic snad nic nemění.

      Vymazat
    11. B: Vždyť tam pořád jsi ;) Ses vyloučila asi jen v duchu, že? :)

      Vymazat
    12. Jo v duchu přesně tak..

      Myslíš, že když zakřičim na obrazovku, tak se to smázne nebo co? Asi tu musí být Monča, který jsem napsala, ne.

      Vymazat
    13. Již byla vyloučena, tak snad už budou všichni spokojení ;)

      Vymazat
    14. Já nestačím zírat... :/

      Vymazat
    15. Možná by příště bylo dobré zkusit udělat soutěž anonymně, prostě dát jen fotky snídaní a až na konci zveřejnit co čí je:) a nebo prostě ať sponzoři s Mončou vyberou počet výherců, které oni sami určí a bude to nejspravedlivější a všechno by bylo ok :) tohle dohadování je zbytečné, prostě takto to nebude spravedlivé pro všechny nikdy, každý, kdo má víc hlasů, tak si je shání, to je přece logické, snad si někdo nemyslí, že když má jedna fotka 100 hlasů a další třeba ještě hezčí jen 10 že je to poctivé...já už jsem taky rezignovala, protože nemám zapotřebí otravovat lidi a škemrat o hlasy, taky vím, že nic nevyhraji, ale doufám, že alspoň vyhrají snídaně fakt hezké a nápadité ;) soutěž byla myšlená fakt dobře, o tom žádná - alespoň inspirace co kuchtit je moc fajn:)

      Vymazat
    16. Souhlas s denisek acs.. Ke shaneni hlasu, at uz primo ci neprimo, se taky nesnizim, ale zato nacerpam inspiraci pro kuchteni
      kuchteni. Super soutěž Moni!! ;-)

      Vymazat
  13. Ahoj Moni, nechci patřit k hnidopichům, ale mě to nedalo abych se neozvala...Nemyslíš, že na tohle je už trochu pozdě? Protože já jsem četla před tím (než jsem se přihlásila) pravidla soutěže a nikde nebylo napsáno, že se tohle nesmí, a ty to vytáhneš až teď. Zase na druhou stranu chápu, že chceš, aby to bylo fér vůči ostatním. ;) Ale prostě si myslím, že to mělo být řečeno už ze začátku, protože hodně lidí si ty "lajky" získá přes své přátelé, třeba jako já, klidně se přiznám, mě to nevadí, ráda budu hrát fér. Ale třeba jsem to poslala dvoum kamarádkám (sestry) a ani jsem je o to sdílení neprosila, udělaly to samy. No to je jedno.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě není pozdě, jelikož oficiální hlasování začalo dnes - což bylo řečeno už v původním článkům. Ke spuštění hlasování samozřejmě náleží i nějaký popis průběhu a pravidla, která dle mého jsou nejdůležitější znt právě ve chvíli hlasování a ne už dva týdny před ním.

      Ano, na facebook jsem fotky nahrávala průběžně a původně jsem myslela, že liky budu už započítávat do hlasování. Ale nakonec jsem se rozhodla to počítat až ode dneška stejně jako s hlasováním na blogu ;)

      Bohužel se nikdy nezavděčím všem - tehdy se nashromáždilo spoustu stížností na to, že si všichni své fotky sdílí mezi kamarády, teď se zase obejvují stížnosti na to, že se to nemůže. Já neříkám, že vám vaši přátelé nemůžou dát hlas. Já jen nechci, aby se příspěvky sdíleli na X profilů a skupin s popisem "Prosím o Like!"

      Vymazat
    2. Také si myslím že slídej a škemrat o každý LIKE je trochu pod úroveň, nicméně když mi dá třeba pár nejlepších kámošek, tak na tom podle mě nic není.. zmínila jsem se před kámoškou o soutěži a tak mě chtěla podpořit.. :-)

      Vymazat
  14. Jsem to ale hlupák, že jsem se nepřihlásila (zkouškové mi hold leze na mozek :D). Ale co o to vůbec nejde, je super, co jsi zase vymyslela! A ta stránka bude teď velkou inspirací na všemožné dobroty, která já ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, holt sa nikdy nezavdacis vsetkym, netreba si s tym robit hlavu. ;)
    Kto chce zdielat a hrabat lajky len aby vyhral, ten si cestu najde (pokoj jeho svedomiu).
    Osobne som moc vdacna za to, ze sa ti s tym chcelo prplat a uprimne - vyse 150 novych skvelych receptov na oskusanie? To je ta najvacsia vyhra zo vsetkych. :)
    Z.

    OdpovědětVymazat
  16. Viděla jsem všechny ty snídaně a minimálně u poloviny z nich jsem neuvěřitelně slintala .. :D Určitě skvělá příležitost jak pro soutěžící, tak pro nás ostatní, kteří pořád točíme 2,3 snídaně dokola a chybí nám inspirace. :)) Mrzí mě, že jsem se nezapojila, ale foťák mi stagnoval a až teď jsem dostala do ruky funkční, takže mě to trochu mrzí, ale věřím, že bude i třetí ročník a toho se prostě zúčastním! :)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojte fanoušci Moničky :) koukněte prosím také na můj blog, cvičím půl roku a napadlo mě, že bych mohla začít taky blogovat.. hodily by se mi vaše rady, pomůcky apod. :) http://fitnessfoodforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Je docela smutný, že Monča udělá soutěž a vy ostatní si pořád na něco stěžujete..

    OdpovědětVymazat
  19. A jak to bude ted? Myslim s tim hlasovanim, ktere trvalo do dnesni pulnoci, to ty fotky na fb skryjes aby se uz nemohlo hlasovat nebo jak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, hlasy už mám opsané, takže pokud někdo bude lajkovat dál, tak už to stejně nebude mít význam ;)

      Vymazat
    2. Ne to ja se nebojim, ani se te souteze neucastnim, spis me to jen zajimalo ;)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)