středa 19. listopadu 2014

Food Inspiration č. 114


Další várka jídelní inspirace je zde :) Už se mi toho nasbírala zase pěkná hromádka, takže je třeba to poslat i k vám. Dnes netradičně
ve středu, ale snad vám to alespoň zpříjemní prostředek týdne :) Já si třeba dneska dala trochu pohov a skončila v práci neplánovaně
již v 11hodin (ačkoliv začínala jsem již v 6:00) - tělo si nějak vyžádalo víc odpočinku po náročném začátku týdne a včerejším téměř maratonu v předcvičování. Takže jsem jela domů odpočívat a dopadlo to tak, že jsem pekla ovesný koláč s mákem a tvarohem, dělala polévku s játrovými knedlíčky a upekla i kuře s nádivkou :D No aspoň mám na ten odpočinek hromadu kvalitního jídla - jen posuďte sami, fotky najdete mezi dalšími níže ;)


 
 Netradiční rýžový oběd
Někdy ta jídla během dne moc nevychází a pak to dopadne třeba tak, že snídám brokolicovou polívku, v 9 hodin pojím oběd a v čase oběda si pak vařím kaši :D V tomto případě skvělou rýžovou s mračícími se banány, lesním mraženým ovocem a kešu máslíčkem ♥




 Míchaná vajíčka
Snídaně na slano - míchaná vajíčka se šunkou, cuketou a sýrem. K tomu zelenina, semínkové krekry, avokádo a navrch ještě nějaké semínka navíc :)


 Tvarohová svačina
Klasický tvaroh s oříšky. Zde navíc sušené ovoce a karob :)


 Kuskus nasladko
Jedna sladká kuskusová snídaně - kuskus jsem udělala klasicky, ale místo čísti vody jsem přidala i část horkého mléka a kokosové mléko.
Pak jsem promíchala ještě i s bílým jogurtem a doplnila o banán, domácí zavařené meruňky, skořici a máslo z kešu ořechů.


 Bramborovo-luštěninový oběd
Další skvělá kombinace! Brambory, cizrna na kari od bonduelle  k tomu fazolové lusky a krůtí maso.


  Další vajíčka :)
Opět jedna slaná snídaně - míchaná vejce zase klasicky se vším možným + zelenina a avokádo.


 Teplý těstovinový salát
Špaldová kolínka se zeleninou, jogurtem, trochu light majolky, mozzarellou a krabími tyčinkami.


 Kuskusový koláč
Oblíbená klasika a nejen můj favorit. Neumírající stálice v podobě kuskusového koláče s vločkami, jablky, mrkví a oříšky :) Pokud ještě neznáte, recept najdete ZDE ;) Ideální jako snídaně :)



 Krémová rýže s rybou
Oblíbená kombinace rýže, hrášku, žampionů, doplněna o krémovou lučinu a k tomu ryba - v tomto případě pstruh lososovitý :)

 
 Rýžová s kouskem čokolády
Klasicky rýžová kaše s ovocem, oříškovým máslem a kostičkou kokosové Lindt - v Makru měli akci 2+1, tak jsem je tam nemohla nechat.
A kokosová byla výborná volba ♥


 Zeleninová se vším, zn. extrahustá
Moje oblíbená polévka pro chladné dny. Pokud se tomu vůbec dá říkat polévka - mix zeleniny, luštěnin, těstovin a sýru k tomu. Recept byl již také zmiňován nesčetněkrát a najdete jej ZDE :)


 Kuskusovo-masové karbanátky
Úžasné karbanátky, které jsem již vychvalovala včera Vše již bylo řečeno, tak mrkněte SEM ;)


 Ovesná s chia semínky
Další z ranních kašiček, kterou se ještě jakštakš povedlo zachytit na světle :) Zde ovesná s chia...ovoce klasicky a máslíčko lískooříškové :)


 Fitness klasika
Rýže, krůtí maso, zeleninka...a jako bonus roztopené tvarůžky! ♥


 Ovesný koláč s mákem a tvarohem
Zaručeně nejlepší koláč, co jsem pekla v poslední době! Za recept a inspiraci moc děkuji Verči - najdete jej ZDE :) Možná to bylo tím, že jsem již dlouho neměla mák a proto jsem si jeho chuť tak užila. Ale nemít trochu sebevůle, tak ten koláč sním asi fakt celý...a ne jen půlku :D
Však co, rest day...třeba doplnit energii :D


 Pečená Tilapie
Konečně jsem vyzkoušela i filet z rybky jménem Tilapie a moc jsem si pochutnala. S řeckým kořením na ryby a pečenými brambory a batáty si rozuměla fantasticky :)


Nadívané kuřátko
Co mám vlastní kuchyň, tak se začínám coby hospodyňka činit o to víc :D Dnes přišlo na řadu kuře s játrovou nádivkou a myslím, že se opravdu povedlo (člověk se musí občas pochválit!), stejně jako dnešní (zatím nefocený) kuřecí vývar s improvizačními játrovými knedlíčky
(když zjistíte, že vlastně nemáte strouhanku, hoďte tam vločky! :D a máte to zase aspoň více "fitness")
.


 A Little Party Never Killed Nobady...
Malá předoslava mých narozenin s nejbližšími přáteli :) To si vyžadovalo nějaké supr občerstvení :) Já připravila sýrovou roládu (roztopené plátky sýra, pokladené šunkou a domácí pomazánkou - tvaroh, lučina, sýr, nakládaná kapie - smotané do rolády), dále palačinkové jednohubky
s domácí nutellou (oříškové máslo, kakao, mléko na zředění, sladilo) a tvarohem, ovocné jednohubky, sýrové tyčinky (recept ZDE) a domácí cookies inspirované receptem ZDE - já tentokrát jen použila místo arašídového másla máslo z kešu oříšků :)


39 komentářů :

  1. Lind kokosová je skvělá :-D mam problém ji nesnist najednou. Jinak skvělá jídla napriklad domácí nutela by mě nenapadla :-) a ty snídaně! Člověk se hned těší na další den. :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla tu kokosovou prvně a je fakt boží! Zatím se držím. Celkem mám doma tak kilo čokolády teď :D V pátek jsme koupili ty 3 a v sobotu jsem od vás podostávala kupu dalších...a v neděli zas :D

      Na snídani se taky těším..i když zítra budou asi vajíčka nebo nějaká skromnější kaše :D

      Vymazat
  2. Miluju tvou nálož fotek, a takhle uprostřed týdne, bomba! :D Aspoň nemusíme čekat na neděli! :)
    Vždycky slintám nad tvými nádherně nazdobenými kašičkami. A ty obědy, všechno! :O Nechceš mi doma vařit? :D Ne že by to mě osobně nebavilo (baví, a jak!), ale kdyby mi tohle někdo připravoval, to by byl sen! :D
    Občerstvení na oslavu vypadá parádně :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, vypadá to naprosto božsky! Kolik by mě stálo najmutí si osobní kuchařky?? :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé to mě moc těší, Moni! :) Musím recept zopáknout. Je fakt skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak peče nová trouba? :-) Spokojena? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peče překvapivě dobře :) Bála jsem se toho, když je plynová, ale zatím vše v pohodě - a to tam nemám ani světlo ani číselnou stupnici :D

      Vymazat
  6. Haha mračící se banány :D
    Jako vždy to vypadá moc dobře, a taky jsi mi připomněla, že jsem už TAK dlouho neměla ten tvůj kuskusový koláč! Budu si ho muset zase upéct, jako školní svačiny to bude ideální. A připomněla jsi mi taky, že už jsem dlouho neměla nic s mákem a už kdysi dávno jsem si plánovala upéct makovník....no, další věc co musím napravit :D
    A tvoje občerstvení na narozeninovou oslavu vypadá víc než dobře, ty sýrové rolky taky někdy udělám....jen tak k vínku....třeba zrovna v pátek:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Místo makovníku doporučuju kefírovou makovou bábovku z varilamysicka.cz, je výborná a dělám ji opakovaně :-)

      Vymazat
  7. Mončo, můžu se zeptat, když dáváš do ovesné kaše chia semínka, dáváš už je předem nabobtnalá s vodou nebo je hodíš k vločkám přímo do kastrůlku a oni nabobtnají během vaření? Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď dám rovnou do kastrůlku nebo je namočím předem s vločkama a vodou/mlékem a až pak celé vařím ;)

      Vymazat
  8. Chutě :* krásné, inspirující :)) hlavně ta polévka mě láká a to polévky nejím ;)

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné, nejvíce se mi líbí jídla na párty.... všechno nejlepší, Moni :-)))

    hezký večer,
    Lenča
    zdravejist.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Takové milé překvapení, moje oblíbená rubrika už ve středu !!! Všechno to vypadá parádně, nebránima bych se nechat si od tebe vařit ;D

    OdpovědětVymazat
  11. brutální fotky jídla! na zbaštění všechno :333

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. ta první je prostě parádička !

    http://franchemeetsfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. mnaam ako vzdy, krasne a chutne fotky! hladna som ostala ! :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  14. No.. dneska zrovna jsem snídala ovesnou s kokosovou Lindtkou.. a v tom Makru jsem tu čokošku taky nechat nemohla :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vše vypadá opět báječně! :) A to jídlo na oslavu - jedna báseň ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Semínkové krekry si koupila kde? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve zdravé výživě...je to značka REJ, s Havlíčkem na obalu

      Vymazat
  17. Koukám Moni, že máte s přítelem stejně velké porce? (My to tak doma taky máme :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy..vtěšinou jo, ale o trošku větší mu dávám ;) On zase jí většinou i častěji než já - má 2 obědy, svačinu navíc...a tak :D

      Vymazat
  18. Teda tolik dobrot, úplně jsem dostala chuť na krabí tyčinky a ten salát :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  19. Tisíckrát mňaaaaaaaaaam <3333333333333333

    OdpovědětVymazat
  20. MŇAM, MŇAM a MŇAM :-)
    A vše nejlepší k narozeninám !!!
    http://radinsen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Ty kašičky...to je pastva pro oči :) Líbí se mi ten bramborovo-luštěninový salát. Je takový krásně žluťoučký, dostávám na něj chuť. Ta tvá extra hustá polévka taky vypadá výborně. Tenhle kuskusový koláč plánuji už od té doby, co jsem ho tu u tebe prvně viděla, ale pořád se k němu nějak nemůžu dostat. Nevím, jestli bych s ním doma obstála :D Ale možná si ho upeču k narozeninám :D
    Kuskusové karbanátky musím ale zkusit určitě! Ty snad rodince budou chutnat, když je tam maso :D Beztak ani nepoznají, že je v tom kuskus :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. No mňám! ;) vše vypadá úžasně! ještěže jsem po večeři :P

    OdpovědětVymazat
  23. Můžu se zeptat: do jak velké formy jsi dělal ten makovo tvarohový koláč? Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  24. Dnes k večeři bude polévka, děkuji za inspiraci :))

    OdpovědětVymazat
  25. Ta první rýžová je úžasná ♥ A jíš opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  26. Vše vypadá tak strašně chutně a přitom zdravě! Na ten mrkvový koláč se chystám už dlouho, ale nejsem schopna si správně připravit kuskus :D mě nikdy tak hezky nenabobtná..
    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Jsou to nádherné fotky - jsi moc šikovná :-) A můžu se tě zeptat - jako odborníka na fitness a výživu, když se snažím přibrat (vyhrabávám se z anorexie), myslíš že když denně snídám sladkou snídani, dopoledne si dám nějakou tyčinku či kus čokoládky a odpoledne svačím jogurt a občas si ještě večer něco sladkého uzobnu, není to moc sladkého za den? Jinak obědy a večeře jsou normální "na slano" :-D ??? Děkuju moc za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  28. máš super nápady! :3
    http://cesta-ke-zdravi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. This article is actually remarkable one it helps many new users that desire to read always the best stuff.nutrition

    OdpovědětVymazat
  30. I appreciate your hard work for preparing all these healthy stuff. I personally like 'creamy rice with fish', this recipe is amazing and inspire me to cook :) Thanks dear for sharing healthy recipes with us.
    Source: Wellbeingart

    OdpovědětVymazat
  31. Thanks for sharing a beautiful article and images os some goodies.For more updates visit :www.weddingdoers.com

    OdpovědětVymazat
  32. Rád Vás navštěvuji, protože mi dodáváte dost kvalitní inspirace na zdravé jídlo :) Občas udělám i nějaké své recepty: http://hodnocenisuplementu.cz/blog/recepty

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)