čtvrtek 27. listopadu 2014

Krátký pozdrav od zaneprázdněné fitness trenérky ☺


 Uff...tak se vám zase ozývám po pár dnech oddechu a ticha. V poslední době zde příspěvky přibývají spíše sporadicky a asi to tak zatím obdobně i zůstane. Dnes jsem se vás rozhodla aspoň krátce pozdravit a podělit se jen o pár novinek ze života :)

 

Tak co nového u mě? 
Inu..střídám jednu oslavu za druhou. Ačkoliv jsem ještě narozeniny neměla, tak jsem je stihla slavit již 3x - o čemž vypovídají i ty zásoby čokolád, co vidíte nahoře na fotce :D Avšak o víkendech se pilně vzdělávám - minulou sobotu jsem si mákla a nabyla vědomosti na skvělém kongresu 3D fitness. A následující víkendy mě zase čeká konečně již můj vysněný kurz Poradce pro výživu, který budu absolvovat u společnosti Nutris :) Už teď se těším na všechny přednášky a nové znalosti. Pak už si snad troufnu i na to, abych rozjela i nějaké ty online jídelníčky,
o které mě mnoho z vás žádalo. Do budoucna zvažuji i další vzdělávání v tomto oboru, možná formou vyšší odborné školy. Momentálně se rozhoduji mezi tímto oborem a angličtinou. Tak uvidíme co zvítězí...třeba nakonec oboje. (A pak to bude teprv fičák všechno stíhat :D)

Jedna z víkendových snídaní :)

Již měsíc jsem navíc zabydlená v novém bytečku a povím vám, že starat se o celou domácnost vážně není vůbec sranda! Můj obdiv těm, kteří
k tomu mají doma ještě děti! Ale užívám si to :) Vaření, pečení a udržování svého vlastního bydlení je super :)

Brzy se těšte taky na nějakou novou recenzi různých potravin, novinky do mé fitness výbavy, další nálož jídelní inspirace, postřehy z kurzů
a snad i další překvápka :) A na závěr pro vás mám alespoň ještě video z jedné z mých lekcí! ;)





PS: S kým se potkám na zimním Spartan Race?? Doufám, že se nebojíte a jdete do toho! :)

22 komentářů :

  1. Chtěla jsem se už na nějaký spartan race dokopat ale bohužel nestíhám :( A byteček ti závidím, já stále hezky studentsky spolubydlím ale nevadí mi to, každopádně se taky těším do svého a pochval se někdy i nějakou fotkou bytu, jak si takový sportovec vybavuje a aranžuje bydlení, by mě zajímalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na zimní Spartan race si netroufám, ale na ten letní už konečně ano! :D
    A tvoje lekce jumpingu musí být skvělá, moc ráda bych si na ni někdy zašla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky! :D .. možná
      PS. Ty čokošky mnaam'

      Vymazat
  3. Gratuluju Ti k novému "vlastnímu" bydlení a sdílím s tebou tyhle pocity a nadšení. Já se totiž z Prahy přestěhovala zpět na Moravu - do Ostravy, kde jsme si taky zařídíli vlastní byteček a od listopadu bydlíme, je to fajn, vlastní nová velká kuchyň, takže v ní trávím 80% svého času. :D Tvé lekce jumpingu je skvělá, tolik energie, co do toho dáváš. Rada bych tvou lekci zkusila... ;) Jinak hodně zdaru v dalším vzdělávání, mě čeká závěrečný ročník a psaní Bc., ale raději budu dělat tisíc jiných věcí. Zatím ahoj ;)

    OdpovědětVymazat
  4. NO ty čokolády vypadají úžasně! Jenže u mě by byl problém, že do týdne by byly všechny pryč..:( :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů tak tahle lekce by mě bavila :) Zdáš se na ně být dost drsná, nikdo se ti tam neulejvá :D

    OdpovědětVymazat
  6. ake konkretne vysky by si chcela studovat Moni? :)

    OdpovědětVymazat
  7. A já už si říkala, co s tebou je, že se neozýváš. :-)
    Na Spartan Race bych chtěla v létě, ale kdo ví, jakou budu mít fyzičku. :D Ten zimní mě dostal do kolen, užij si ho! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. tak jsem se na zimní SR těšila, ale jsem až ze západu Čech, takže to je strašně z ruky :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Moni, prosim te rada bych se zeptala jednu mozna trosku osobni otazku takze pokud nechces odepisovat, klidne to pochopim a predem se omlouvam pokud je nevhodna, ale tys jednou psala ze tvoje mamka ma pritele, jen by me zajimalo, ty nemas tatu jako ze ti umrel nebo se s mamkou rozvedli? A vidate se? Proc se ptam je to, ze mame doma podobnou situaci, nasi se rozvadeji a tata odchazi a ja sama nevim zda se s nim chci vidat nebo ne, tak by me zajimalo jak to je u vas.. nevim s kym se poradit, kamaradu mam malo a i ty ktere mam nemaji rozvedene rodice..
    Dekuji moc a jeste jednou rikam, pokud nechces, tak to klidne smaz a neodepisuj.. diky, Alca :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alčo,
      ačkoli otázka nebyla mířená na mě, musím zareagovat. Moji rodiče se rozvedli když jsem byla ještě malá a vždycky jsem to tak brala. Neměli mezi sebou potíže a vždycky si na nás našli čas. Nikdy by mě nenapadlo kteréhokoli z rodičů vinit z rozpadu jejich manželství, ale i přesto jsem se v pubertě s otcem odcizila. Vídali jsme se zřídka, málo si telefonovali, moc jsem na něj nemyslela a zkrátka to neřešila. Vzdálili jsme se natolik, že jsem v něm viděla cizího člověka.
      A pak najednou zemřel. Bylo mi šestnáct a otec byl mrtvý, a všechny ty roky kdy mi byl "jedno" se proměnily ve vinu, kterou jsem s sebou vlekla ve smutečním průvodu.
      Tímhle chci říct - bez ohledu na to co tvůj táta udělal, neměla bys před ním zavírat dveře. Někdy to může být sakra těžký, ale je to tvůj táta a určitě tě moc miluje. Život se může překroutit ve zlomku sekundy a některá rozhodnutí už nejde vrátit.
      Měj se moc krásně!
      Ema

      Vymazat
    2. Naši se rozvedli asi před 5 lety. Zpočátku to bylo těžké - u tatky jsem slyšela stížnosti na mamku a naopak. Ale pak se to časem srovnalo. A tatku navštěvuji stále :)

      Vymazat
    3. Dekuji Vam obema moc za odpoved :-) Alena

      Vymazat
  10. mňam ty čokošky :D :) no oreo milka je prostě moje....vím, že to není smysl článku, ale já, když vidím oreo milku, tak to nejde jinak :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Lekce jumpingu vypadá skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Asi jsem jediná vyjímka mezi všemi-teda ten jumping to by nebylo nic pro mě+ještě ta hlasitá hudba! Umírala bych :D
    Adéla

    OdpovědětVymazat
  13. Naprosto chápu, musíš toho mít vážně hodně. Vždy jsem Tě obdivovala, jak to všechno stíháš!:D
    Jinak lekce jumpingu vypadá báječně, energicky, někdy musím na nějakou zajít:)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji k novému bydlení, já ještě z hnízda vylétnout nechci :) Podle mě by si asi měla jít na vejšku, která ti bude vyhovovat s časem, jelikož je vidět, že si dost zaneprázdněná. třeba ta angličtina - záleží, kde jí chceš studovat, pokud plánuješ fildu, tak to je šíleně těžký, na pedágu to je o něco méně náročné. Ale i tak jazyk je dobrý se učit na denním studiu a normálně docházet do hodin.

    OdpovědětVymazat
  15. Mončo, zimního Sparťana nedám, ale na první jarní sprint se připravuju. Co se týká dalšího vzdělávání, dovolím si zde přijít s názorem mě, která by skoro mohla být Tvá máma (38 let) a té, která od 18 let pracovala a studovala dálkově. Pokud se chceš věnovat fitness a výživě, jdi po kurzech, jsi už tak daleko, že jakákoli vyšší odborná škola Ti je v podstatě k ničemu. A Tebe si klienti nebudou hledat kvůli diplomu z VOŠ, to je jasné.

    Pokud jde o jazyk, doporučuji vyjet ven, půl roku v Anglii a uvidíš, kam se jazykově dostaneš. A i když se Ti to zdá jako dlouhá doba, pracovně nerealizovatelné, jde to. Práci v UK si na půl roku v pohodě najdeš a díky Tvým úspěchům ve fitku si jsme jistá, že Tě na půl roku uvolní a pak vezmou zpět. I vztah to ustojí, nemusíš odjet hned (když začínáte). Učení v kurzech je na dlouho.

    Hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jů jumping ♥ Vlastni byteček ti závidím, i ten kurz výživy! :D
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  17. Jumping :D nikdy som na ňom nebola, a po pravde ma to desí :D ... blahoželám k novému bývaniu a dúfam, že ti nadšenie z neho ešte dlho vydrží, držím palčeky na kurze a prajem veľa spokojných klientov! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)