pátek 15. srpna 2014

Novinka do knihovničky: ZDRAVÉ FITNESS RECEPTY + SOUTĚŽ


Abych pravdu řekla, tak na vaření podle receptů moc nejsem. Ti, co mě znají už ví, že já nejraději splácám všechno tak nějak od oka, podle toho co najdu a na co mám chuť. A kupodivu mi to zatím vždy vcelku vychází. Ovšem inspiraci taky někde musím čerpat a čerpám ji velmi ráda :) Ať už je to procházení ostatních blogů, instagramů, webowek nebo i nějakých těch kuchařek. Prostě koukat na fotky jídla bych mohla
s klidem zapsat do mé kolonky "Zájmů a koníčků" :D Ačkoliv tedy recepty nejradši vymýšlím sama, tak tahle knížečka plná fitness receptů
mě uchvátila :) A vlastně jsem již dříve tvořila například báječné a všemi zbožňované zdravé snickers tyčinky podle stránek http://www.fitnessguru.sk/, z jejichž tvorby kniha pochází :)





 Knížka zaujala nejen mě, ale i všechny, kterým jsem ji ukázala. Recepty v ní jsou opravdu zdravé, opravdu fitness a navíc božsky vypadající
a ještě lépe chutnající. O originalitu není nouze. A přesně to mě baví :)



Co se týče kategorií receptů, tak zde najdete od každého něco - snídaně slané i sladké, hlavní jídla z masa i ryb, ale také bezmasé varianty. Nespočet dezertů (a ty já ráda!) - s moukou, bez mouky, sladká hlavní jídla, nepečené i pečené dezerty. Dále pak zajímavé typy na potraviny domácí výroby - ořechová mléka, ovocné pyré, pečivo či cereálie. A pro fitness nadšence a fanoušky proteinů i recepty proteinové :)



Báječných receptů je tam tolik, že člověk neví, co vyzkoušet dřív. A ještě kdyby na to bylo dostatek času! Každopádně jsem se ale již inspirovala a dnes jsem například pekla obdobný cizrnový koláček, jako je na fotografii výše. Záložek jsem použila nespočet a teď už zbývá jen vařit a péct, protože tam snad není jídlo, které by mě nelákalo :)


 Cizrnové blondies v mé (opět lehce) poupravené verzi :)



Pokud se vám líbí, jaké recepty a jídla tvořím já, tak se vám určitě bude líbit i tato kniha :) Je to vaření a pečení přesně v mém stylu. Ovšem zde na ještě zajímavější a originálnější úrovni. A proto vám ji doporučuji i dnes já. Nejraději bych vám ukázala všechny recepty v ní, ale na to je mi jeden příspěvek na blogu až příliš krátký :) Kdybych měla jmenovat, co mě zaujalo nejvíce a na co se určitě chystám, tak to budou tyto dobroty: čokoládové suflé z ovesné kaše, broskvově-banánový cobbler, losos s mandlově-sýrovou pokličkou, hráškové placky z řeckého jogurtu, pečené kuskusové míčky, pohankovo-tvarohové kuličky obalované v máku nebo ovocné tofu kuličky s křupavou drobenkou ♥

Inu, čekejte ještě druhý díl této recenze, kde vám pak všechny recepty ukážu v mém podání! ;)



Co ale pro vás mohu dnes udělat, je obdarovat touto knihou alespoň jednoho z vás. Internetové knihkupectví Martinus.cz pro vás věnovalo jeden výtisk, o který můžete soutěžit u mě na blogu. Stačí vyplnit malý formulář níže a odpověď na otázku "Jaké je vaše oblíbené fitness jídlo?" :) Výherce pak vylosuji nebo vyberu příští týden a o výhře bude informován emailem ;)



Knihu můžete objednávat na TĚCHTO stránkách
Zájemci mohou také využít slevový kód na slevu 50Kč při nákupu nad 500Kč - v druhém kroku objednávky stačí pouze zadat kód FITNESSGIRL. Kód platí do 15.9.2014 ;)

20 komentářů :

  1. To vypadá super :) A blondies zase moc chutně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    nad koupí této knížky jsem taky uvažovala. Místo koupě se pokusím o ní zasoutěžit.

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle knížku jsem se dívala už hodněkrát :) Vlastně tak přemýšlím, proč jsem si ji ještě neobjednala..:D
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  4. Uvažovala jsem nad ni uz milionkrat. Treba se mi poštěstí touhle cestou. Moje nej fitness judlo je asi kure s ryzi

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že se mi moc nelíbí ten design a zpracování...jak jde o kuchařky, tak mi mnohem víc sedí styl Dity.P a albertovských kuchařek.
    Ale jak se říká, "nesuď knihu podle obalu" a recepty zní moc zajímavě :)
    A nejoblíbenější "fitness jídlo"? Asi rýže s cuketou a tofu, okořeněná uzenou paprikou. A nebo kuskus s cuketou (oooo jak nečekané :D) a nějakým sýrem, třeba syrovátkovým nebo 30% Camembertem.

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi důležité informace -> http://albafos.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tahle zaujala i mě, také jinak nerecptuji nebo recept stejně dokonale překopu, ale tady to vypadá na hoodně velkou dobrou inspiraci =)

    OdpovědětVymazat
  8. Dalo by se zhruba určit, kolik je tam asi receptů, do kterých jsou potřeba protein, proteinový puding a jiné speciální fitness doplňky? Díky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. recepty z fitnessguru sú naozaj dobré. Ja sa nimi veľmi často inšpirujem a váham či si kupiť aj knižku :) Ja milujem všetky fitness recepty, hlavne domáce celozrnné tortilly na milión spôsobov.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mám mnohem radši, když si můžu v kuchyni trochu zaimprovizovat :D Vůbec netušit do čeho jdu, nemít nic promyšleného, prostě naprosto spontáně smíchat, co zrovna doma je. Ale tahle knížka vypadá dobře. Nějaká zdravá kuchařka by se mi doma docela hodila. :) I když bych z ní mohla vařit tak maximálně pro sebe a možná pro mamku. Kdykoliv doma udělám nějaké zdravější zeleninové jídlo, tak to nikdo nechce jíst a všichni mají hromadu řečí. To mě pěkně štve, ale čím víc mě to štve, tím víc se těším až se odstěhuju a budu si vařit, co budu chtít :DD

    OdpovědětVymazat
  11. Knížku máme doma a je skvělá !! Stejně tak jsou skvělé hráškové placky, na které se chystáš :) A určitě vyzkoušej i to salátové tacos, to je prostě božíí :))

    OdpovědětVymazat
  12. Tahle kniha receptů mě láká už hodně dlouho a tvoje recenze mě přesvědčila a její koupi, takže tahle soutěž o knihu mi přišla vhod. A mé oblíbené fitness jídlo? Mým nejoblíbenějším chodem je snídaně, takže to vyhrává klasická ovesná kaše s bananem, oriskovym maslickem, skořici a ctvereckem kvalitní hořké čokolády :P :P

    OdpovědětVymazat
  13. Knížka vypadá velmi zajímavě. Nové recepty, to je něco pro mě...hodně ráda zkouším novinky:-)
    Moje nej jídlo je poslední dobou Vajíčková omeleta s mozzarellou, šunkou doplněná o zelené fazolové lusky.
    Pěkný víkend
    :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Kniha vypada velmi Dobre. Nejvic mi posledni dobou chutna z vlocek susenky s bananem nebo jablky sem tam s kousicky cokolady na vareni.

    OdpovědětVymazat
  15. Blondies, to je hezký název :-)) Z cizrny jsem nedávno dělala sušenky a ta chuť byla moc dobrá, taková specifická - a oslovila mě. Takováhle "buchta" z cizrny musí být ještě lepší. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to zni hrozne lakave a plus je,ze recepty budou mit asi vazne super slozeni:). Ale obal a desing mi prijde fakt strasny :D. S tim si mohli dat vetsi praci..nebo to proste jen udelat s vkusem:D. Jinak uvazuji nad koupi:). Adela

    OdpovědětVymazat
  17. Knížka vypadá dobře, určitě mě to láká více než nějaké zdravé recepty z časopisů, kde jsou většinou jen samé dietní...
    A moje nej fitness jídlo je špenátový bulgur se šunkou :)

    OdpovědětVymazat
  18. Knížka je super :) Moje nejoblíbenější fitness jídlo jsou proteinové lívanečky ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Chci se zeptat, jestli už je někde zveřejněn vítěz? ;o))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)