pátek 1. srpna 2014

Novinky do spíže i ledničky XXXIX.



O novinkách už jsem nějaký ten pátek taky nepsala, ale mám je tu pro vás poctivě připravené a postupně vždy doplňuji do složky fotky mých dalších úlovků. Konečně se jich zase pár nasbíralo a k tomu mám akorát chvilku času (že zrovna v pátek večer, když celý týden mám jinak nabitý...no nevím o čem to vypovídá :D), takže využiji příležitosti vám taky konečně něco napsat. Dnes tedy nákupy, v neděli jídlo uplynulého týdne a během víkendu snad stihnu na další týden nachystat třeba i něco z jiného soudku ;)


 Letní Mixitování
Míchat si vlastní mixit mě nikdy neomrzí. A tento se obzvláště vyvedl. Chutnal mi asi nejvíc ze všech doposud testovaných :) Chystám ještě jeden článek na téma mixitu, ale když už ho doma mám, tak se nemůžu nepodělit alespoň zde v krátkosti :) Jako základ jsem si zvolila směs Ahmed - amaranth a med. Báječná kombinace křupavých cornflaků, vloček, amaranthu a pšeničných pukanců - to celé s medovým nádechem.
K tomu makadamiové oříšky, sušený fík a banán a jako sladké tečky rybíz v jogurtu a kávová zrna v čokoláně. No prostě ideál na letní snídání ♥



 Mexický šmakoun
Ten jsem testovala prvně již před delším časem, ale o svou zkušenost jsem se zatím nedělila :) Někdo ho zbožňuje, někdo ho nepozře. Já jsem někde mezi. Například ten obyč nebo s příchutí hlívy mi moc nejede. Mexico mi přišel super, ale že bych pro něj chodila každý týden, to zas taky ne :) Stejně tak meruňka - chutná dobře, ale za tu cenu jsem si to už několikrát rozmyslela (40Kč za 2 kolečka...to už si vždy radši zajdu
o pár regálů dál pro kokosové mléko :D).



 Trochu jiné Tofu
Tofu je další z kategorie potravin, které si nezískají každého. Já měla již tofu natural, uzené, marinované a nyní i s mořskou řasou. To nyní řadím asi tak na první až druhé místo spolu s marinovaným. Opravdu moc chutnalo - navíc jej stačí jen tak nakrájet k čemukoliv :) Koupila jsem navíc překvapivě v Bille, takže není třeba se hnát hned do zdravé výživy.


 Vege tataráčik
Ten jsem si pořídila na doporučení pár z vás. Čímž děkuji, protože tato pomazánka je opravdu výborná! Ačkoliv má v názvu tatarák,
tak s masem se rozhodně nepotkala a dá se ujídat spolu s pečivem nebo jen tak (ozkoušeno :D).



 Ochucený tvaroh v řeckém stylu
S řeckým týdnem jsem asi již krapet pozadu, ale tak zkušenost se třeba bude hodit pro příště :) Zaujal mě tento ochucený tvaroh se sýrem feta a sušenými rajčaty, který měli v nabídce v Lidlu právě v rámci řeckého týdne. Tvaroh na slano příliš nevyužívám, ale v tomhle
provedení opět nezklamal! Jestli podobné dobroty budou servírovat i na dovolené, která mě tam čeká, tak se těším o to víc
(ano, musela jsem se pochlubit! :D).


 Sladká sezamová pomazánka
A druhým úlovkem ve stejném týdnu byla sezamová pasta slazená medem. Miluji oříškové a semínkové pasty, ale to už vám musí být jasné.
Po chvíli zvažování jsem ji tedy přibrala také. A musím říct, že na své poměry se celkem držím a pořád mi jí ještě vcelku dosti zbývá! :)


 Úlovky z DMka 1
Pár křupavých dobrot z drogerie DM - klasické rýžové chlebíčky, rýžové chlebíčky v čokoládě a kokosu, které miluji (ale ty z Lidlu chutnají mnohem lépe! a jsou levnější) a špaldové krekry (zkoušeny prvně a moc dobré! třeba k salátu).


Úlovky z DMka 2
A ještě pár nezbytností v podobě lněného oleje - bez toho už si salát nedovedu představit. Chutná mi víc než olivový :) A nějaké ty proteinovky a flapjack. Proteinovka v příchutí banánu s čokokousky je novinkou a je výborná stejně jako ta sušenková!


 Nezbytnosti (skoro) každého smrtelníka
V Lidlu měli v akci ty nejlepší vločky...tak bylo třeba doplnit zásoby, ať můžeme ráno pravidelně kašičkovat :) A navíc doprodávaly i ty nejlepší pikantní oříšky z mexického týdne. Takže rovnou poslední dvoje balení do vozíku! Tomu říkám ideální zásobování na horší časy! :)





25 komentářů :

  1. Jůů, Moni, víš ty co - já se na Mixit už také chystám, konečně, každý o něm básním, tak se přes tu kapsu snad plácnu i já, tahle tvá mixsměs musí být eňo ňůňo!
    Jó, Šmakoun..no..chuťově možná dobrý,ale jak já říkám, jsou to jen předražené bílky (ochucené:D), to kokosové mlíčko bych taky upřednostnila,nebo cokoli jiného:D
    Tak přesně tohle tofu jsem koupila minulý týden, ale mě chutná,já jakožto tofumil s velkým T nepohrdnu žádným!:)
    A Tataráčka znám, i ty jiné příchutě jsou strašně super, určitě je zkus, stojí za to do nich jít,já je miluju i samotné:D
    Wow, ta sezamový pomazánka vypadá skvěle, ale nikde jsem jí neviděla:(
    No a díky/kvůli tobě jsem si také zamilovala ty chlebíčky s čokoládkou z Lidlu,jiné jsem nezkoušela,jen od Racia, ale kam se hrabou na Lidlácké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si namixuj, stojí to za to! Zvlášt když si tam dáš co máš ráda :)

      Vymazat
    2. Uořechuji se k smrti:D Jednou si dopřeji, musli nekupuji často, tak si dám (do nosu) :D (y)

      Vymazat
  2. Na ten flapjack jsem dnes v DM koukala :) no tak priste ho i zkusim! A kolem te proteinovky s novou prichuti jsem uz taky slidila:)
    Tak hezky vikend!
    Listicka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kus, je výborný. Tkový obyčejný, ale dobrý ;)
      Taky přeji pěkný víkend :)

      Vymazat
  3. Dala bych si vsechno a hned! (no dobre,olej z lahve ne,ale do salatu s radosti:D). Tofu ve vsech prichutich miluju,mam ho alespon 2x tydne, a o Smakounovi ani nemluvim, zrovna jsem na letisti a i sem jel ten merunkovej se mnou:D A je super,ze te ceka dovolena,odpocinek si zaslouzis:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže taky míříš na dovolenou? Když jsi na letišti? Tak si to užij! Merunkový šmakoun je super svačinka na cesty, to je pravda :)

      Vymazat
  4. Už dlouho uvažuju nad vyzkoušením Mixit ale pořád jsem se k tomu nedostala, přitom všichni na to mají super recenze, a tu sezamvou pastu musím vyzkoušet! :) Něco podobného jsme viděla v Německu od Alnatury.

    OdpovědětVymazat
  5. Mixit jsem měla jednou a byly super, asi si namixuju zase :-) Zajímá mě chuť smakouna

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes jsem navstivila take Lidl a zase jsem tam nechala penez :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mixit mají začít prodávat ve fitku kam chodím cvičit.Tak jsem na něj zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám nakoupeny šmakouny a ještě jsem se nedokopala k tomu je zkusit :D ale už se na ně moc těším! Ty vločky taky miluju!! Naprostá nutnost :)
    http://healthylivingbymyself.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Toho šmakouna by som už tak rada ochutnala, ale nikde v mojom okolí ho nepredávajú a všetci ho veľmi chvália. Budem musieť niečo vymyslieť, lebo na dovolenku si potrebujem nakúpiť jedlo a tak by bolo super si ho vziať so sebou :) Priznám sa, že v DM nakupujem potraviny celkom často ale ani raz som ešte nevyskúšala tie proteínové tyčinky. A vločky z Lidl to sú úplná samozrejmosť! Ja tiež kupujem hneď niekoľko balení :D Na tie naše porcie ovsených kaší to vždy vystačí tak akurát :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tentokrat jsi se skoro vsim trefila do toho co bezne uz jim a znam, presto ale par vecicek neznam takze se opet inspiruji treba tou fetou :-) a preji at si dovcu v Recku uzijes protoze tam je fakt krasne , my jezdime kazdy rok na dva tydny avpocasi je tam super.. Odpocin si hlavne :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju ty týdny v Lidlu. Španělský mě vůbec nelákal, ale zkusila jsem koupit fazole černé oko (400g za 20 korun! :D) a jsou výborné, takže poběžím pro další, doufám, že ještě budou :)
    hooneysfit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tu sezamovou pomazánku bych si dala :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. kolik stál ten lněný olej z DM prosíím? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mixit jsem si objednala jednou, vločky super, sušenky taky fajn, namixovaná oříšková směs katastrofa. Vracela jsem ji jednou, podruhé...nakonec jsem si nechala vrátit peníze. O co šlo.... Objednala jsem ji jako jednu z mnoha přísad sušené fíky. A to byl kámen úrazu. Mixit jsem upozornila na to, že fíky mají chycené škůdcem (mlékohubem), a to, co vidím na Tvé první fotce, úplně vlevo, je to sušený fík a s tím stejným problémem. Doporučuji vrátit.

    OdpovědětVymazat
  15. Tatarak ze zdrave výživy kupuju, ale víc mi chutná asi cizrnova :)
    Jinak vločky, vždycky jich beru kila úplně :-D žádný troskareni

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, asi blbý dotaz, ale zeptám se.
    Na mixitu prodávají i kaše. To už je hotová kaša nebo je to jen směs, kterou si musíš rozmixovat?
    A máš s kaší od tama zkušenosti? Ano-jaké?
    Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to směs, kterou zaliješ horkou vodou/mlékem ;) Já měla například kaši Dolce Banana nebo Bobule v rejži. Dolce Banana byla výborná, ta druhá už méně, ale přesto dobrá ;)

      Vymazat
  17. Ahoj, muzu se prosim te zeptat, odkud mas sezamovou pastu? Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Lidlu v rámci řeckého týdnu, psala jsem to tam ;)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)