čtvrtek 8. prosince 2011

Snídaňový koláč

Tak mám pro vás další vynikají recept :) Tentkráte na moji oblíbenou snídani. Už je ho dělala strašně hodněkrát a je to prostě recept, který mi "padl do chuti". Tak snad vám bude taky chutnat (pokud ho vyzkoušíte) :)

Na snídaňový koláč budete potřebovat:


  • 50g kuskusu
  • 50g ovesných vloček
  • 1-2 jablka
  • 2 středně velké mrkve
  • oříšky, rozinky, skořice, med - podle chuti
  • trocha mléka - asi 100ml
  • 2 vejce

Kuskus připravte podle návodu, přisypte ovesné vločky, nastrouané jablko s mrkví, oříšky, rozinky, med, skořici a poté zalijte mlékem. Vše promíchejte a dejte do zapékací misky. Poté zalijte 2 rozšlehanými vejci a dejte do trouby péct asi na 180 stupňů, 20-25minut.
Já to mám vždy na dvakrát, ale pro koho by se to zdálo moc, může si z toho udělat libovolný počet porcí :) Dobrou chuť :)

Pb090006

21 komentářů :

  1. Ještě, aby mi ho někdo udělal, protože jsem teď o jakoukoliv činnost v kuchyně ztratila zájem. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle..jak velkou používáš prosím tu zapekácí misku na tohle množství?děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. zdenulka.k: mám takovou malou skleněnou, jak můžeš vidět na fotce - cca 12x12cm, ale vždy je to v ní úplně nacpané :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už se to pečeee :)) Konečně jsem našla čas a chuť zase trošku zaexperimentovat :) Jsem hrozně zvědavá na výsledek,dám vědět dojmy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, tak jsem upekla! Chuťově PARÁDA! Bohužel se mi ale trochu rozpadá, možná jsem ho tam měla nechat trochu dýl, aby víc "proschnul" až dospod... Díky za tip!!! Vřele doporučuju!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Je výborný dneska a včera jsem ho měla k snídani a určitě jsem ho nedělala naposledy.. :o) Moc doporučuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo a já si ho zrovna po dlouhé době taky upekla a budu ho mít na zítra :D

      Vymazat
  7. Chtěla jsem si to udělat na zítra na snídani. Když jsem měla připravený kuskus, nastouhanou mrkev a jablko tak jsem zjistila,že nemám vajíčka :D Takže jsem si to smíchala takto a snědla to u telky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky možnost :D Podobné variace bez pečení si taky dělám na snídani :)

      Vymazat
  8. Ahoj, Tvůj blog je super. Taky jsem si ho právě založila tak snad budu tak dobrá jako Ty. Klobouk dolů, super výsledek :-) Zítra vyzkouším tuhle dobrůtku na snídani :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky,
    ten koláč vypadá suprově, zajímalo by mě z takového množství na kolik je to porcí?
    Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle vypadá opravdu výborně! Už se těším, až budu mít kuskus, že to hned vyzskouším :)

    OdpovědětVymazat
  11. na rozmery akého plechu je to najlepšie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám malý skleněný pekáček. Má rozměry asi 15x15cm. Ale kolikrát to tam je pěkně napěchované :D Vlastně jsem posledně používala o něco větší zapékací kulatou mísu ;)

      Vymazat
  12. teda tenhle tvůj recept je geniální! :) musela jsem ho začít péct z dvojnásobné dávky, protože mi na něj můj masožravej táta chodí a několikrát se mi stalo, že jsem díky němu neměla snídani :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem mc ráda, že chutná! Já ho taky peču opakovaně a zrovna nedávno jsem na něj zase myslela, že už bych ho mohla opět upéct :)

      Vymazat
  13. Ahoj, tohle je už třetí recept, který dělám podle Tvého blogu - nejdříve to byly celozrnné sušenky, potom hermelín v semínkové krustě a včera tenhle koláč a je vynikající!!! Nejsem si jistá, jestli vydrží ještě na zítřejší snídani :)Přidala jsem do něj ještě lněná a slunečnicová semínka a nic tak dobrého jsem snad ještě nejedla :) Dokonce jsem kvůli němu vytáhla svoji starou kuchyňskou váhu, kterou nerada používám a pekla jsem kvůli momentálnímu nedostatku jiného nádobí v malém kastrůlku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že chutnal! A taky jsem párkrát pekla i v kastrůlcích :D

      Vymazat
  14. Akorát ho snídám, nečekala jsem to, ale je opravdu super :) s vlašákama a agáve sirupem perfektní

    OdpovědětVymazat
  15. Dlouho jsem tento recept hledal... je to fakt lahoda, díky .)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)