čtvrtek 4. července 2013

Daruj snídani s Das Müsli

 
 Dnes to bude jenom krátce (pokud se nerozhodnu nakonec napsat i ten další článek, co byl původně v plánu :D) - píšu, abych přetlumočila soutěž, nebo spíše akci, kterou dnes spustilo Das Müsli - ano, přesně to skvělé a návykové :) Což mi připomíná, že bych si jej ráda zase někdy objednala :D O tomto müsli jsem již psala recenzi ZDE, soutěžili jste o něj v Giveaway i Burpee Challenge a mnoho dalších recenzí jste mohly vidět i na jiných českých blozích. Jak jsem koukala, tak holky si jej vždycky pochvalovaly :) Teď navíc probíhalo i testování nějakých nových příchutí a snad by se brzy nějaká měla objevit i v nabídce, tak jsem taky napjatá, jaké budou! :) Ale zpět k soutěži - dnes vám sem hodím zajímavou akci, kterou Das Müsli spustilo pro celou veřejnost a brzy se budete moci těšit i na nějakou tu soutěž pro vás, mé blogové čtenáře ;) 



Daruj snídani s das Müsli a překvap svou nejlepší kamarádku/kamaráda


Obdaruj svou nejlepší kamarádku/kamaráda naším extrémně návykovým das Müsli
a dopřej mu chutnou snídani.


Vyplň v tomto formuláři jeho adresu a přidej vzkaz, který mu napíšeme na obálku.
Akce platí pro prvních 100 kamarádů.
Tak neváhejte a udělejte někomu radost ;-)


Tak co, darujete někomu vzoreček nebo si tu dobrotu necháte pro sebe? :)

PS: Já už chtěla jedno poslat, ale zjistila jsem, že neznám adresy - to je tak, jak se vám kamarádky po maturitě pořád různě stěhují :D Ale jdu to nějak nenápadně zjistit a pak určitě nějaké to překvápko pošlu ;)

.....................................................................................................................................................


       FACEBOOK - SKUPINA
          ASK.FM




5 komentářů :

  1. Už si také musím to Das Müsli koupit když ho všichni tolik chválí :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je krásné :) Hned jsem několika kamarádkám nechala zaslat snídani, určitě je to potěší ^^ A babičce, aby taky jednou jedla zdravě :D

    (Uff, ještě že já adresy mám, jsem přeci jen staromil a občas si s někým dopisuju :D)

    OdpovědětVymazat
  3. to je super, v tom das musli jsou originální lidičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. A to jako zdarma? Aby za to chudák kamarád neplatil:D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)