úterý 25. prosince 2012

Food Inspiration XIX.

Dneska tady mám pro vás další várku fotoinspirace, i když teda jídla máte pravděpodobně po včerejšku až po krk (alespoň já po včerejší a dnešní extra dávce cukroví a zmrzliny mám) :D Fotky dárků teď najdete snad na každém blogu a myslím, že je zbytečné fotit každý sprcháč a ponožku, co jsem dostala :D Za zmínku by možná stál jen super hrnec na moje kašičky nebo dokonalá mísa miska na mou nejoblíbenější polévku Minestrone i s receptem vzadu (fakt je úplně stejná jako ta, co dělávám, teda až na těch 100g slaniny :D). A ten největší dáreček přijde až za 9 měsíců. Ale nebojte, zakulacovat se nebudu já. Jenom ze mě bude o 20 let starší setřička :) 


Odpolední svačinka
Tvaroh s jogurtem, sušené švestky, čerstvě koupené kešu, mák a javorový sirup. K tomu můj oblíbený zimní čaj od Alnatury :) Tvaroh bych mohla jíst každý den, na milion způsobů. A taky ho vlastně snad každý den jím :D





Kaše s banánem a rozinkami a nakrájený ananas jako dezert
Není nadto si dát dezert po sladké snídani :D



Bulgur, hrášek, cuketa, cottage, sójové maso
Jedna z mých oblíbených kombinací :)

 

Tofu na kari s kukuřicí a rýží
Další skvělý oběd.



Ovesná kaše s jablkem, banánem, rozinky, ořechy, sezam, skořice, med
Jojo, je tam toho fakt hodně :D



Zeleninový salát s mozzarellou
 Večeře do práce. K němu ještě nějaké knackebroty. Konečně u mě skončila éra sýrových dresingů a přešla jsem na saláty bez dresingu :D



Kaše Dolce Banana, chléb s arašídovým máslem a banánem
Takzvaně zbytková snídaně -  zbytek kaše z mixitu, poslední plátek celozrnného chleba, druhá půlka banánu...miluji takové snídaně :D



Celozrnné těstoviny, hrášek, kukuřice, camembert
Hermelín taky skvělý do obědu :)



Polévka s nudlemi nebo nudle s polévkou?
Asi spíše ta druhá možnost. Ale tak zeleniny je tam taky dost... :D



 Domácí mléčná rýže s banánem, mandle, strouhaná čokoláda
Po opravdu dlouhé době. Parádní snídaně, jen příprava trvá trochu déle než klasická kaše :)



Jáhlová kaše s mákem, arašídy, sušené švestky
Zkoušela jsem dělat kaši pouze ve vodě. No teda nic moc, chutná to nějak blátivě :D Pak jsem zkoušela dávat půl napůl vodu, mléko. Ale asi se vrátím k mléku. Když ji dělám ve vodě, tak ji pak stejně musím dosladit, aby mi chutnala a pořád to není ono...



 Kuskus, krůtí nudličky, zelenina
Klasická rychlovka na oběd :)



...................................................................................................................................


                  FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                          FORMSPRING

28 komentářů :

  1. tyjo, závidím..a to si říkám, že by bylo moc pozdě mít v 18ti sourozence..bohužel jsem jedináček a nejspíš to tak i zůstane..přeju hezký zbytek vánočních svátků..joo taky jsem se přecpala cukrovím! :D

    OdpovědětVymazat
  2. mňam,mňam,co dodat!..jé tak to já bych si klidně včerejší den zopákla..jak dárky,tak atmošku tak jídlo-hlavně kapříka!! :D...když ty to máš všecko tak hezky barevné a nafocené a chutně vypadající! :D a já si dneska udělala taky dobrotu (šmakoun na nudličky, promíchat s cherry rajčátkama-na kostičky, s dijonskou hořčicí a kořením, zamíchat s pásky papriky-posypat solenýam pistáciema-orestovat a podávat s bramborama-mňam,ale na fotce to vypadá jak...jak...zbytky kostí z kapra :D)..jé,mamince moc gratuluju! :)...PS: jak děláš tu mléčnou rýži? :)..díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ne vždycky jsou má jídla taky fotogenická :D Až mě to někdy štve, když je to tak dobré :)

      Mléčnou rýži delám tak, že rýži (kulatozrnnou) vařím v mléce do měkka, resp. do takové kaše. Občas je třeba přilít trohu vody nebo mléka, když se to vyvaří rychle ;)

      Vymazat
  3. samé mňamky :) ale mám pocit že jíš furt stejná jídla, jen jiné ingredience...hlavně ty kaše:) ale tak já mám taky ráda ten svůj stereotyp v jídle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víceméně jo, jenom ta vždycky hodím něco jiného :) Ale vyhovuje mi to takhle. U mě jsou klasika kaše, různá rizota, tvaroh, saláty. Základ stejný, ale ingrediene různě střídám :D

      Vymazat
  4. Budeš mít malou sestřičku jo? To je pěkné, moc závidím :))
    Já teda jídla dost mám taky, ale pořád se cpu, musíme to doma všechno sníst a pak začnu zase zdravě. Fotky vypadají moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. jako vždycky samý dobroty:)
    včera jsem se taky neskutečně nacpala, celeý den jsem si dopřávala, ráno vánočka, večer kapr a salát a během dne moc moc moc curkoví, až mě bolelo břicho :D hned ráno jsem si musela zacvičit hodinu s Jillian No More Trouble Zones s činkama od Ježíška, abych se cítila líp :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já musim říct, že jsem se ani moc nepřecpala, najedla jsem se tak akorát, že jsem po večerní procházce měla i trochu hlad a už se těšila na snídani :-) Z těch tvých fotek jsem dostala chuť na nějakou pořádnou kaši k snídani. :-) Zítra si jí udělam :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem dostala chuť na tofu :) Až se vrátím z návštěvy, musím si ho udělat. Těžké vánoční jídlo mi nesvědčí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, já jsem o 18 let starší sestřička a je to paráda! Jídlo jako vždy dokonalé :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je super...taky chci malého sourozence..:) Jídlo jako vždy super..netřeba komentáře..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mám zase inspiraci:)
    Nejvíc se mi líbí ten bulgur s cottage a sojovým masem, to zrealizuji jako první:)

    OdpovědětVymazat
  11. zbožňuju tvoje alchymistcký jídla (hoď-tam-co-máš-po-ruce-) :D.
    Jinak gratuluju k budoucímu bratranci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alchymistický, to sedí no. Někdy to je takové čarování :D

      Vymazat
  12. jeee gratuluji k sestricce:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  13. Hustý, gratuluju k novému budoucímu sourozenci ;) Já bych to asi nedala, nemohla bych se dělit o jídlo :DD A jídlo máš všechno krásný, já mám taky nejraději věci do kterých naházím hodně věcí, stejně je to nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jednoho sourozence mám. A o jídlo se nedělím :D Mám na něj svůj prostor, kam mi nikdo nemůže :D

      Vymazat
  14. Páni, obdivuju tvoji mamku!! Když mi bylo 20, tak mamka řekla, že už by další dítě nechtěla, že by se o něj moooc bála. U nás je s miminem řada na mně - ale holt si ještě nějaký ten rok počkají :-D

    Jinak já si včera užila sváteční den se vším všudy a dnes ... Dnes jsem se probudila s óóóhromnou chutí na ovesnou kaši :-D Holt jsem na ni závislá. Mamčina vánočka je sice excelentní, ale kaše je rituál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No normálně by mamka asi nechtěla. Ale naši jsou rozvedeni a teď má mamka pár let nového přítele, který zatím své děti nemá. Tak proto :) Já být po mamce, tak už dítě mám. Narodila jsem se brzo :D Ale zatím to teda rozhodně neplánuju :D

      A kaše? Na té jsem závislá taky. Měla jsem ji dnes na snídani :D A na štědrý den jsem měla musli, další závislost. Žádná vánočka :D

      Vymazat
    2. Postřehla jsem, že má tvoje mami přítele a tak sjem si říkala, že bude mít miminko asi i kvůli němu ;-) Tak ať se narodí zdravý prcek :-)
      Já kdybych měla být jako mamka, tak v lednu budu mít přesně ten věk, kdy se mamce narodilo druhý dítě :-D A já děti ještě tak 4 roky neplánuji :-)

      Já měla včera snídani tuplovanou - cca 3/4 běžné porce kaše a hned po ní vánočku :-D A bylo mi krásně ;-)

      Vymazat
  15. Krásné :) Hlavně je úžasné, že s tímhle množstvím jídla si udržuješ váhu ;)
    No, já mám o 20 let starší ségru a bráchu ještě staršího :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, už dlouho sleduji Tvůj blog, ale dnes Ti musím napsat. Jsi velmi sympatická a milá slečna, na každý příspěvek se moc těším. Udivují mě ty tvoje porce - asi máš opravdu velký výdej, nebo hodně svalů, kéž bych toho jednou docílila a taky se mohla tak dobře "cpát". Já miluji dobré jídlo, přítel je šéfkuchař a vaří mi samé mňamky. A tedy, přejděme k věci - chci se zeptat - jaký tvaroh jíš (značka, druh)? Já miluji tvarohy, ale jen plnotučné, ještě jsem neobjevila žádný nízkotučný, který by mně chutnal a jelikož mám nadváhu, kterou se snažím dát dolů cvičením a správnou stravou, tak se snažím plnotučné tvarohy nejíst, jen nevím čím je nahradit krom jogurtů. Další otázka: jaké jsou ovesné kaše z MIXITu? Já mám ráda kašičky, ale jen když si je dělám sama - měla jsem jednou čokoládovou a jahodovou instatní od Emca a ty nebyly vůbec dobré. Měj se moc pěkně, předem díky za odpovědi a přeji příjemné prožití svátků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za milý komentář :)
      Tvaroh jím hodně a skoro denně. Kupuji nízkotučný (protože je nejlevnější). Většinou buď značku Milko nebo ten obyčejný z kauflandu. Věšinou dávám půl tvarohu, několik lživ jogurtu a do toho pak nějaké sušené ovoce, ořechy, semínka, med...
      Kaši z mixitu jsem měla akorát tu Dolce Banana a ta byla výborná. Normálně taky upřednostňuji domácí a ty z Emca nejsou tedy vůbec dobré, i co se složení týče. Instantní, a dobrou, jsem měla ještě z Marks and Spencer, tu bych taky mohla doporučit ;)

      Vymazat
  17. Mmm spousta z toho vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky, potrebovala bych Tvou radu, jsi velice rozumny clovek, tak verim, ze ty jedina mi dokazes pomoci.
    Uz delsi dobu trpim zachvatovitym prejidanim třeba 3 baleni müsli denne k tomu 15 jablek, sitku mandarinek, 2 tvarohy, 2 jogurty a housku treba takhle to vypada, strasne moc sladkeho, furt mam na nej chut, je to furt dokola a nevim jak si pomoci, nemohu to zastavit :-( uz delsi dobu mi hrozne vypadavaji vlasy a uplne ztratily kvalitu jsou suche, roztrepene a hrozne se cuchaji uz to nejsou ty pevne kvalitni vlasy co jsem mivala, mam jich polovinu a zacaly sedivet, je mi 20 let prosim porad mi co mam delat aby byly me kadere zase plne lesku a svezesti a jako drive, jsem uplne v koncich a mam z toho hrozne deprese :-( prisla jsem o to nejhezci co jsem mela :-(

    OdpovědětVymazat
  19. No já si říkala, jestli jsi nám něco zatajila :D tak hlavně ať je mimiško zdravé a dělá Vám jen radost :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tomu říkám pořádná dávka inspirace. :P Už se těším, až něco od tebe vyzkouším. Už teď se mi sbíhají sliny. :D

    http://fitkriss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dolce banana:D! Miluju tyhle tvoje foodspirace!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)