středa 27. března 2013

Momentky ze života: svatba, mimčo a nezdravé recepty

 
 Někteří z vás možná již zaregistrovali, že jsem se minulý víkend zúčastnila svatby. Byla to teprve 2. svatba, na které jsem kdy vůbec byla - první byla asi před 10 leti svatba mé tety a teď šlo rovnou o svatbu mé mamky :) Ačkoliv jsem v rodině ze všech bratranců a sestřenic (krom těch vzdálenějších) asi nejstarší, mamka mě stihla předběhnout i v tomto :D Ale vůbec mi to nevadí. Naopak, dělá mi velkou radost, když vidím, jak je šťastná! :) A abych tedy na blog nepřidávala pořád jen upocené fotky mě po cvičení, bude to dneska trošku společenštější. Moc toho není, ale na pár fotek jsem se přece jen vešla a něco málo vám tady na ukázku dám. Krom toho pro vás mám taky recepty na dobroty, které jsem pekla. I když nejsou vůbec zdravé (ale za to maximálně výborné), na facebooku jste mě o prosily :)


Všichni jsme se modlili, aby bylo krásně teploučko - přecejen je konec března, jaro začalo, tak by neměla být zima, ne? No omyl, ráno bylo hezky pod nulou a dokonce nasněžilo :D Naštěstí jsme to ale vychytali celkem dobře, protože celý den krásně svítilo sluníčko. To, co nám předvádí počasí teď je hrůza, sobota byla v porovnání s tím opravdu vydařená!




Ono ta zima by mi tolik nevadila, kdybych se nerozhodla si vzít víceméně letní šaty - krátké a na ramínka a k ním samozřejmě lodičky :D No přežila jsem to, zas taková hrůza to nebyla, ačkoliv takto nalehko jsem v -4 ještě nechodila.

Jo a ještě jedna technická - kvůli střihu těch šatů mám pocit, že na většině fotek vypadám, jako bych byla těhotná :D Mimčo vážně nečekám, tuto úlohu plní v rodině aktuálně někdo jiný - ano, opět maminka! V sobotu jsme ještě vtipkovali o tom, že to musí být holčička a v pondělí jsme se dověděli, že smůla - budeme mít chlapečka! Takže budu mít dalšího brášku - Ondráška :)


 


Tahle fotka mě fakt pobavila - prostě momentky jsou nejlepší no :D


Ačkoliv svatba byla malá a dohromady nás tam bylo sotva 10, mamka prostě nutně potřebovala, aby se napeklo zákusků jak pro regiment :D Takže svatební koláče, které pekla její známá, další koláčky od babičky (opravdu koláčky, na jižní Moravě se pečou maličké), svatební dort a na mně zbylo upéct ještě cheescake (ten jsem si prosadila namísto piškotových řezů se želatinou) a kapučínové řezy. A protože se to mamce pořád zdálo ještě málo, v pátek večer pekla babička ještě roládu. Jo a to jsem ještě zapomněla dodat, že v restauraci jsme po obědě měli taky objednaný dezert! :D Čokoládový koláček s roztékající se čokoládou uvnitř, šlehačkou a malinami (no, těch se ale nepřendaly, byly tam jen 2 :D).


 Zákusky jsme naštěstí nakrabičkovali a většina se rozdala :)


Svatební dortík - rovnou dvoupatrový!



Latté po obědě - bez toho by to nešlo :)







A teď už k tomu, co jsem pekla já :)
Cheescake jsem dělala podle receptu z ApetitOnline - tady. Použila jsem akorát trošku jiný poměr - 450g riccoty a 300g smetanového sýra Buko. Sušenek na základ a másla jsem dala více (200g), abych měla těsto i po stranách. A nahoru jsem pak ještě dala lesní ovoce a želatinu. A byl teda vážně boží! Já sama jsem dohromady spořádala 4 kousky :D

Kapučinové řezy se skládají hned z několika vrstev. První je piškotové těsto (5 vajec, 75g cukru, 2 vanilkové cukry, 50g mouky, 50g škrobu, 1 prášek do pečiva), další vrstvou je kávová šlehačka (3 smetany ke šlehání, 3 ztužovače šlehačky, 3 lžíce rozpustné kávy, 3 lžíce cukru), následuje vrstva ze sušenek (například bebe), nahoru pak přijde ještě vyšlehaná šlehačka (1 smetana ke šlehání, 1 lžíce cukru) a to celé posypat kakaem. To je bomba, co? :D


A jelikož jsem ochutnala a snědla opravdu všechno, úplně se mi rozzářili oči, když přinesly tác se zeleninou:


Vzápětí jsem však zaregistrovala i čerstvě upečené domácí houstičky a studené mísy se sýry a salámy :D



No zkrátka a dobře, najezená jsem z toho všeho byla ještě několik dní :D Ale opravdu na všem jsem si pochutnala a dokonce tu svatbu zapila nějakou tou slivovičkou (což u mě nebývá až tak častý jev). Zkrátka oslava, jak má být :) Večer jsem pak byla unavená, jako bych celé odpoledne cvičila, ačkoliv mou jedinou aktivitou bylo jezení a občasná póza před foťákem :D 

No a když už jsme u těch fotek :) Svatbu nám fotil taky jeden z mých čtenářů Michal, se kterým jsem se vlastně seznámila díky blogu a který už fotil i mě na podzim (viz. tady) a nějaké další focení už jsme taky předběžně domlouvali. Takový fotograf se zkrátka vždycky hodí! Můžete se mrknout na jeho facebook nebo třeba tyto stránky :)

Jednu událost tedy máme za sebou a teď už můžeme čekat na další - miminko :) To se má narodit zhruba v polovině srpna, ale už teď si všichni užíváme nákupy minioblečků a těšíme se, až budeme vozit kočárek. A já už jsem si vyhlídla brindáček, který tomu prckovi zabavím! :D





Jednoho bráchu už doma mám - ten je o 6,5 let mladší a v mládí jsem si s ním užila opravdu krušné chvilky (a to ani nechci vědět, co mě ještě čeká teď v jeho pubertě), ale mít sourozence o 21 let mladšího? To bude teprv zajímavé, alespoň si ho užiju! :)




No a když jsme tak nad tím s babičkou přemýšlely, tak já vlastně byla na obou mamčiných svatbách - na té první ne tak úplně, taky ještě jako mimčo v bříšku a na té druhé už reálně. No to se taky jen tak nikomu nepoštěstí, co říkáte? :)

Tímto bych tedy asi ukončila můj dnešní, trošku neobvyklý příspěvek. Ačkoliv většinu z vás neznám osobně, moc ráda se s vámi dělím i o takovéto události ze života. A sama si o nich taky ráda čtu na jiných blozích (člověk je zkrátka tvor zvědavý), takže věřím, že i u mě si tento příspěvek své zájemce najde :) Přeji vám hezký den a všem (základo/středo i vysoko) školákům krásné velikonoční prázdniny! Já určitě využiji volna, upeču nějaké zdravější dobroty a něco vám zase napíšu :)

...................................................................................................................................


                  FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                          FORMSPRING

63 komentářů :

  1. Moc pěkné fotky, opravdu!! Fotograf je šikovný :)
    S miminkem budeš moct natrénovat na svoje vlastní :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásnou maminku! Vlastně všem vám to moc sluší! Přeji to nejlepší do nové životní kapitoly ;-)

    Trochu ti závidím lýtka :-D Já se snažím je posilovat, ony pak netuhnou při běhu, ale ať se snažím jak chci, tak jsou furt velká a bez tvaru (nemám klasicky tvarovaný sval - od kotníku do cca půl lýtek víceméně šlacha a pak sval nahoře, já mám ten sval snad do achilovky :-D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)

      Lýtka? Jsem si ani nevšimla, že by na těch fotkách nějak vynikaly :D Já lýtka teda neposiluji vůbec, protože už tak na nich mám pžirozeně ze cvičení celkem dost svalů a nepotřebuji je nějak více zvětšovat nebo zpevňovat. Ono dost u mě asi udělalo to domácí cvičení s různými poskoky, možná i volejbal, nějaký běh a tak :)

      Vymazat
    2. Taky jsem si vypracovaných lýtek hned všimla :-) Ale možná že to dělají trochu i ty botičky. Já mám sourozence o 11 let mladšího, když jsme byly malé tak to byl občas vážně boj ale teď když už jsme velký holky tak spolu vycházíme opravdu skvěle a nedám na svojí mladší sestřičku dopustit :-)

      Vymazat
  3. Wau tak to si sa mala:)
    Mamce to hrozne sluší, (vyzeráte ako sestry:)) a Tebe samozrejme tiež :)
    Najviac sa mi páči tá fotka pri studených misách, ako degustuješ a znalecky sa pri tom tváriš :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, všem vám to moc sluší :) bráška bude za pár let taky kus :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, bráškovi říkaly holky jak je krásný už jak byl malý :D Jak to má u holek teď, to nevím, ale tuším, že u nich problém mít nebude s jeho povahou :D

      Vymazat
    2. Kdyby se dal ještě na fitness po tvém vzoru, myslím, že má vystaráno :D

      Vymazat
    3. No, kdoví, třeba ho za pár let chytne touga posilování. Zatím spíše ujíždí na fast foodech, všechno nezdravé, nesnídá... :D A tak aspoň toho druhého možná vychovám k fitness :D

      Vymazat
    4. Tak s fasfoodx, nezdravým jídlem, necvičením... začínala většina z nás, určitě se to po čase otočí a bude z něj další fitness nadšenec ;D Když už má ségru fitness-girl, tak bude muset ;))

      Vymazat
  5. Pěkné fotky :D a žranica to teda byla pořádná a výborná, na tak malou svatbu..;) a díky za reklamu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pochval si je :D Ale tak jsou vážně povedené, jako vždy, takže nemáš zač ;)

      Vymazat
  6. Pane jo..
    Tvé mamince gratuluji! :))
    Je super, že v takovém věku lidé ještě dokáží si užívat, když se teď koukneš na ty samé ročníku, jsou ve stresu a na nic jiného než na práci nemají čas! ;)
    Velká gratulace! :))

    OdpovědětVymazat
  7. S mamkou jste kočky, a tobě to elegantní oblečení moc sluší!:) Michal svatbu krásně zachytil, super fotky - hlavně to latté a dortík s labutí mě zaujalo :D
    a nedat si takové dobroty ani na svatbě by byl hřích! jednou za čas je potřeba si dopřát, a obzvlášť když je to taková událost :)
    na cheesecake se taky chystám, přítel pořád chce, ať ho upeču, ale já mám strach - ani ne tolik, že by se mi nepovedl, ale spíš se bojím, abych ho potom nesnědla na posezení, protože toho bych v případě takové dobroty byla schopná :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se bojíš oprávněně :D Já jsem ráda, že jsem toho tolik rozdali, protože bych ho klidně zvládla sníst snad i celý jak to bylo dobré :D

      Vymazat
  8. jééé je vidět, že sis to užila pěkně ;-)

    gratuluju mamince a tobě k dalšímu bráchovi ;-) bude to docela sranda... Já jsem třeba od bráchy o 14 let mladší a to už moc k tomu sourozenci nemáš takovej vztah. On byl těžkej puberťák, když jsem se narodila, celkem brzo se odstěhoval a tak vlastně jenom vím, že mám bráchu, když přijede jednou za čas na návštěvu no... :-(....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je fakt, ten vztah už bude úplně jiný no, taky s ním nebudu vyrůstat žejo. Ale zase to bude taky takové zajímavější :)

      Vymazat
  9. Svatby ja nejardsi :-D taky jsem byla na obou mamky i taty svatbach :-D a preju at se hlavne narodi miminko zdrave a dela vam vsem jen radost :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké fotky, moc :)
    Já si na začátku nepřečetla o koho se jedná - že to je tvoje maminka a nejdŕív koukla na foto kde vypadá tak krásně mladě že jsem ze začátku myslela že to je tvá starší ségra nebo kámoška.. až potom čtu že máma :D

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně moc krásný článek ! :) a ty fotky jsou nádherné :) měj se krásně :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Já se taky účastnila obou mamčiných svateb, přesně tak, jak ty akorát ta druhá byla už před 15lety :) Taky mám mladší ségru o 8let, je teď v pubertě a v poslední době si moc ani nerozumíme. Je to možná i tím, že domů jezdím tak jednou za 3 týdny až měsíc. Věřím ale tomu, že až ségra dospěje tak si budem rozumět víc :)
    Jinak krásné fotky...:)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc vám to sekne. Všem! :))
    A ty tvoje božské nohy na druhé fotce, ach. ♥

    OdpovědětVymazat
  14. moc Vás to všem sluší :))
    ať je mamča i s miminkem v pořádku

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky moc Vám to slušelo a dortíčky mmm... dala bych si :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkný fotky :)
    Tobě to hrozně sluší :))

    Hlavně, že sis to užila :) i s těma dobrotama :D dala bych si né, že ne :D

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý článek, taky takové mám ráda a všem vám to moc sluší a momentky jsou super:)
    Jsi šikovná, že jsi takhle napekla, já vytvářela pro taťku dort k narozkám a ještě příští týden mu budu péct na oslavu do práce, tak se zase pěkně vyřádím:D
    Já jsem s bráchem o 10 let, taky to bylo hodně zajímavé když jsem byla menší...:D Teď už bydlí pár let s přítelkyní,navíc v Praze, takže se skoro nevidíme:(Vždycky se na něj hrozně těším:)

    OdpovědětVymazat
  18. Super fotky, chválím fotografa! (který se už i sám pochválil :D) Já byla zatím jen na 1 svatbě, když mi bylo asi 6 let, šla jsem za družičku :D Ach, jak já bych si zas ráda oblíkla nějaký šatičky! :D A teda jídlo jste měli hezky nachystané, u nás to tak taky na oslavách bývá :D

    OdpovědětVymazat
  19. Juhůůůů, páni, moc Tvé mamince gratuluju! Moc pěkné fotečky! A ty dobroty!Mňam!

    OdpovědětVymazat
  20. krásné :) .. ale já už bych sourozence v mých 21 letech nechtěla :D .. spíš už bych nejraději po obchodech s miminkovskýma věcma chodila já a pěkně zařizovala nějaký pokojíček :) .. naštěstí mamka se rozhodla že už chce mít taky jen vnoučata :D .. za to však můj "tatínek" zvládá rekordy.. už mi nadělil 5 nevlastních sourozenců :D :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě to byla krásná svatba .. a těch dobrot .. ňam :-)
    .. jste si s mamčou podobné :-) .. hlavně ať jste všichni šťastní! :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Mamince přeji moc štěstí! a zdravé miminko:)

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné fotky :) Mamince za mě vyřid velké gratulace!:) Jak ke svatbě, tak k miminku:)

    OdpovědětVymazat
  24. Přeji hodně štěstí a zdraví všem.:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Gratuluji k významné události v rodině :), ať se Vám všem daří..
    Mamka vypadá opravdu mladě...kolik jí bylo, když Tě měla?
    Chtěla bych se Tě zeptat, kolik tak cca váží Tvé přílohy např. k obědu?
    Myslím tím těstoviny, rýži atd....tak nějak nevím kolik by měla být ideální
    porce při hubnutí a většinou můj hlad má velké oči a tak si dám asi víc a pak to nemůžu sníst, ale zase nerada plýtvám jídlem a tudíž dojídám..:)))
    Na druhou stranu vím, že nevážíš, tak snad mi poradíš ???Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka měla čerstvých 18, když jsem se narodila, takže mě měla opravdu brzo :)

      Mé přílohy k obědu mívají kolem 60-70g na jednu porci (v suchém stavu) ;)

      Vymazat
  26. Mamka byla nádherná nevěsta :-))

    OdpovědětVymazat
  27. Moc krásné fotky a ty dobroty. Máš krásnou maminku.
    Vůbec se neboj, jaké to bude mít mladšího brášku. Je to super. Já mám o 19 let mladšího bráchu a 21 let ségru a je to skvělé. Je tedy pravda, že teď s nimi už nejsem, ale i tak bych je neměnila za nic. A hnedka je (a bude) v rodině veseleji :)

    OdpovědětVymazat
  28. Fotečky jsou krásné a mamče to neskutečně sluší!!!!!

    OdpovědětVymazat
  29. Nechci být nějak sprostá, ale sleduji tě již dlouho a nevypadáš na to, že by jsi na sobě makala, jelikož vypadáš mírně rozkydle (a to na všech fotkách, ne pouze na těch svatebních). I co se týče jídla, dost často si pečeš sladší věci a do hodně pokrmů strkáš čokoládu, i když ne v nějakém obr množství. Bez čokolády se vydržet dá, co takhle to zkusit týden, dva? Zapřít se?
    Čtenářka Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upřímnost, tvůj názor ti neeru. Zároveň však myslím, že já nejlíp vím, jak na tom jsem a já nejlíp vím, jestli na sobě makám ;)

      Co se čokolády týče - vím, že se to dá bez ní vydržet a neřekla bych, že jí konzumuji nějak moc. Že si dám třeba kostičku jednou za pár dní do tvarohu? To se mi přehanné nezdá...

      Vymazat
    2. Já bych to právě řekla naopak. :D
      Doufám, že teď nepletu, ale myslím, že jsi, Moni, jednou přidávala do skupiny na fb (snad Jedeme v P90X) fotku a měla jsi tam boží, namakaný záda...

      Vymazat
    3. Je to možné, do této skupiny občas nějaké fotky taky přidávám. Tak děkuji :)

      Vymazat
  30. Krásný. Ty jo.. Ten dort vypadá božsky. Taky bych chtěla na nějakou svatbu (ale ne na mnou :D).

    OdpovědětVymazat
  31. Skoda, ze sis nedala vic zalezet na vlasech a makeupu, na svatbu mi prijdes moc obycejne nachystana, prave na takove prilezitosti se muze clovek vyradit .. ale jinak to mamince i vasi rodine pohromade moc slusi a gratuluju k novemu prirustku do rodiny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyby to byla nějaká velká akce, tak bych si možná záležet dala více. Ale nás tam bylo všehovšudy dohromady asi 8, neměla jsem potřebu to nějak moc řešit ;) Navíc mě nějak extra na kosmetiku a módu neužije :)

      Vymazat
  32. nice blog and very creative infor you share with us to promote it more i can make its video if you want check this link right here nowThe video shows him falling over on numerous occasions and Arthur himself even says "just because I can't do it today, doesn't mean I won't be able to do it someday." That is when it clicked for me. If this guy is willing to show himself failing in order to achieve success then this is the program for me.

    OdpovědětVymazat
  33. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to watch this True Classics you can take guidness that how to update and promote blog by using animationa

    OdpovědětVymazat
  34. The video shows him falling over on numerous occasions and Arthur himself even says "just because I can't do it today, doesn't mean I won't be able to do it someday." That is when it clicked for me. If this guy is willing to show himself failing in order to achieve success then this is the program for me bedpage

    OdpovědětVymazat
  35. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to watch this audiobook torrents

    OdpovědětVymazat
  36. Nice blog post. thanks for this blog really appreciate you..
    Tyler1 Girlfriend

    OdpovědětVymazat
  37. I appreciate Your splendid work if you want to like to watch Vijay TV Program, Colors Tamil Programs, Zee Tamil Serial, Vijay TV, Bigg Boss and Sun TV then you can visit on my website article Tamildhool

    OdpovědětVymazat
  38. Spojení svatby a fitness lifestylu je někdy voříšek, ale vše se dá zvládnout. Své o tom vím já, fitness trenérka.. domluvit se s manželem na vyvážené stravě, na jídle pro hosty (svíčková je tučná), na veganských zákuscích.. jo byla to složitost ale zvládli jsme to. Hosté byli nadšení nejen ze svatby samotné, ale také z povedených pozvánek.

    OdpovědětVymazat
  39. Such a lovely post. The pictures are amazing!! Want to read some wonderful articles on health and fitness? Go to Fitness Articles - THE GLOBAL INFORMATION now.

    OdpovědětVymazat
  40. Really amazing pictures and such a wonderful article you have posted. I am so glad I found this. You have presented the occasion in a very beautiful manner. Thanks for sharing!


    NiveshMarket: Personal Finance and Investment Blog

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)