čtvrtek 16. února 2012

Brambory zapečené s kuřecím masem, špenátem a mozzarellou

Včera jsem si koupila nový pekáček, takže jsem ho musela okamžitě vyzkoušet -  posbírala jsem z ledničky pár věcí, které byly potřeba už spotřebovat a vznikl z toho tenhle super zdravý a chutný oběd. A samozřejmě se s vámi podělím o recept :)



Budete potřebovat: 
                2 porce  
  • 200g kuřecích prsou
  • 250g brambor (5 menších)
  • 100g čerstvého špenátu
  • 2 vejce
  • 50ml mléla
  • 1/2 mozzarelly
  • lžíce olivového oleje
  • koření: sůl, pepř, koření na kuře
  • česnek  
Postup přípravy:
Brambry uvaříme ve slupce a poté oloupeme. Mezitím, co se brambory vaří si nakrájíme kuřecí maso na nudličky, okořeníme ho a lehce opčeme na pánvičce s troškou oleje. Když je maso opečené, odložíme ho bokem a na stejné pánvičce ještě opečeme špenát (mohli bychom to teoreticky udělat i zároveň). Ke špenátu nastrouháme ještě stroužek česneku (nebo i víc, podle chuti). Brambory nakrájíme na kolečka, naskládáme do pekáčku či zapékací mísy, na ně dáme opečené kuřecí maso a špenát. Vajíčka rozmícháme s mlékem, solí a pepřem a nalijeme je na brambory s masem a špenátem. Nakonec vrch poklademe nakrájenou mozzarellou  - já měla doma už jen polovinu, ale klidně můžete použít celou ;) Dáme do trouby a pečeme asi 20 minut při 200 stupních. 

   
před pečením

Energetická hodnota: 
  jedna porce - tzn. polovina
  • 1665Kj (396Kcal) 
  • 35g bílkovin
  • 24g sacharidů
  • 16g tuků

19 komentářů :

  1. vypadá to krásně .) i pekáč, odkud je? .)

    OdpovědětVymazat
  2. paráda .) já jsme se teď přestěhovala a na bytě není trouba, jenom remoska a dvě plotýnky. tak se asi budu muset naučit s remoskou, ještě nikdy jsem v ní nic nevařila .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. remoska je stara vec z dob minulych co dnes stoji bezduvodne majlant...vari pece smazi dusi,zkratka vse idealni na chaty chalupy..moderni se od stare lisi leda designem..

      Vymazat
  3. no prý se v tom dá péct (maso, ale i koláče), vařit, dusit...musím si najít nějaký návod .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. remoska nemá chybu.Používám ji 20 roků. Taky nemám troubu.S pozdravem Jiří.

      Vymazat
  4. Vypadá to nádherně :) Akorát nemusím špenát,takže jestli se do toho jedině pustím,tak bez špenátu :D

    Jinak,ona je ta postava fakt tak zdeformovaná z toho,jak jsem rychle zhubla-pak se měsíc přejídala :D takže vypadám,jako předtim - když jsem měla 50kg :D A narozdíl od tebe nemám žádné svaly,ty máš nádhernou postavu už teď a nepotřebuješ hubnout,já jo:)

    OdpovědětVymazat
  5. Zbožňujem takéto jedla =) Rýchle a chutné, mňam!

    OdpovědětVymazat
  6. Takové jídla miluju ! :) brambory na všechny způsoby

    OdpovědětVymazat
  7. asi máš pravdu .) hlavně se musím naučit cvičit .)

    OdpovědětVymazat
  8. Neviem, či mám viac chváliť pekáč alebo ten chutný a zdravý obed, lebo obe vyzerajú skvele! Čo ťa vyšiel pekáč?

    OdpovědětVymazat
  9. Mamča mi dělá něco podobného, akorát tam přidává občas i nezdravé věci (máslo, smetanu atd.) no ale tahle verze ji múže povzbudit vařit o něco zdravěji... Videocviko vypadá náročně - jsem teď nemocná, ale až se uzdravím, tak ho hned vyzkouším! Pa

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, tak tohle vypadá báječně ;) Asi něco podobného o víkendu vyzkouším :) Už jen z fotky na to mám chuť :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj četla jsem si tvé recepty a potřebovala bych poradit :) která z kaší ovesná, krupicová, jáhlová je nejzdravější a která nejméně kaloricka?

    OdpovědětVymazat
  12. Holka, to je ti dobrota. Hned jak sem tu viděla recept věděla jsem, že to bude k večeři. Místo mozzarely sem dala kousek Nivy a paráda. I přítel si pochutnal a to jeho nejoblíbenější jídla jsou s knedlíkama, zelím atd. Takový dost nezdravý. Ale tohle je mooooc dobré, díky za nápad:) Ještě mám maličko dnes k obídku a už se na to těším.

    OdpovědětVymazat
  13. Už se těším, až to zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá božsky, musím si to někdy uvařit :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, skvělý recept, dělám podobný, jen místo špenátu dávám brokolici.

    OdpovědětVymazat
  16. Super už vím co o víkendu udělám k papu

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :)) vypadá to vyborně. Děkuji za nápad pro dnešní oběd :))..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)