sobota 18. února 2012

Desing

Tak nakonec jsem tu vrchní fotografii odebrala...měli jste pravdu, že byla taková moc roztřepaná. Možná časem něco ještě vymyslím, ale asi to bude i lepší takhle, bez fotek :)

10 komentářů :

  1. jo...bez tý fotky je to lepší...ted to vypadá fakt nádherně.-)....dávám ti palec nahoru.-)

    chtěla jsem se zeptat, je náročný dělat ty lasagne...

    OdpovědětVymazat
  2. Design vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Presne-máš pravdu! Dala som si a nevadí mi, ak si dám zase zajtra. Proste telo pochopí, že to dostane aj denne, kúsok a potom nebudem mať potrebu všetko zjesť s tým že "od zajtra nič nebude". Nech sa ti takto darí aj naďalej.

    OdpovědětVymazat
  4. Teraz to vyzerá ešte lepšie!:) V čom robíš designy, v photoshope? Inak nedala by si sem potom recept aj na tie lasagne? ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pravdu, to Rio Mare stojí docela dost peněz, taky se mi zdá, že je to přemrštěné až až. Když jsem ho kupovala, tak bylo v akci, tak jsem si řekla, že to zkusím. A zachutnalo, občas si ho koupím, ale kdybych ho kupovala pořád, tak by mě to zruinovalo :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak design s fotkou jsem nestihla :(.. Ale nevadí tenhle design se ti vážně povedl, je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, len prečo nám to niekedy trvá tak dlho, kým to pochopíme?

    OdpovědětVymazat
  8. mě se líbil více s tou fotkou, ale to je o zvyku :))
    tento se taky povedl ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi tam ten citát :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)