středa 22. února 2012

Mé poprvé: Zelené smoothie

Už je to nějakou dobu, co jsem vám psala, že plánuji toto smoothie vyzkoušet. Vyzkoušela jsem ho, ale ještě jsem se s vámi nepodělila o dojmy ani recept. Takže to pro vás mám dnes :) Jelikož se zajímám o zdravý životní styl a baví mě eperimentovat a hledat stále něco nového, přečetla jsem i spoustu článků o smoothie. Všude je vychvalovali, především ty takzvané "green smoothie", to znamená kombinace ovoce a zeleniny. Zní vám tato kombinace děsivě? Umixovat si třeba banán se špenátem? Ano, taky jsem měla dlouho takový pocit, a proto jsem se tomu vyhýbala. Pak jsem opět ale narazila na recept na zelené smoothie a to na TOMTO blogu. Kombinace stále zněla trochu nebezpečně, ale zároveň se mi celkem líbila. A tak jsem šla do toho :)  Musím uznat, že s výsledkem jsem byla spokojená a navnadilo mě to k tomu vyzkoušet nějaké nové variace. Takže za sebe určitě tuhle vitaminovou bombu doporučuji a pro případné zájemce, kteří by ji taky chtěli vyzkoušet, zde je recept:



Budete potřebovat:

1 banán (120g)
1 větší zelené jablko (175g)
kousek okurky (asi 50g)
čerstvý špenát (já dala pouze asi 25g)
větší sklenice vody




Postup přípravy:

Všechny ingredience nakrájejte (krom špenátu) a dejte do mixéru. Podle velikosti mixéru buď vložte vše najednou nebo polovinu. Přilijte vodu a pomixujte tak, aby jste tam neměli žádné velké kousky ovoce či zeleniny. Smoothie je celkem husté, ale můžete si ho vždy podle chuti zředit vodou.

Osobně jsem měla původně nachystáno více zeleniny, kterou jsem chtěla použít. Abych ale zachovala nějakou pro mě přijatelnou chuť, zvlolila jsem nakonec větší množství ovoce a zeleniny použila méně. Každý si poměr může upravit dle libosti :) Z uvedeného množství jsem měla 2 velké sklenice smoothie. Já vypila obě najednou jakožto snídani. Určitě by se toto smoothie ale hodila skvěle i na svačinu :)


Energetická hodnota:
            celé množství
  • 985Kj (234Kcal)
  • 50g sacharidů

38 komentářů :

  1. Ano ano, souhlasím se vším, co jsi mi napsala :) Snad se bude vše dál vyvíjet tak dobře.

    Smoothie chci už nějakou dobu zkusit, tvá kombinace vypadá zajímavě, díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju, snad ano :) je to příjemné, ráno nikam nepospíchat ;) no vypadá to zajímavě, ještě uvidím, jestli se odvážím :D ale vypadá to lákavě zase :)

    OdpovědětVymazat
  3. Četla už jsem také spoustu receptů na to smoothie, líbí se mi převážně ovocné varianty :)...nebo klasika jako třeba mrkvička...vážně mě docela děsí hodit k banánu okurku :cD...

    OdpovědětVymazat
  4. Jedno smoothie mám v záložkách, ale je len z banánu, jogurtu a mlieka. Fakt ma odrádza tá zelenina v tých "zelených" =D

    OdpovědětVymazat
  5. To je teda riadny megamix :D Asi by som sa chvíľu k tomu musela tiež odhodlávať, ale super, že ti to chutilo. Mne asi vadí kombinácia ovocia a zeleniny celkovo- niektorí tvrdia, že by sa nemalo jesť spolu (okrem jablka a mrkvy) a moje chuťové bunky si to tiež myslia. Zatiaľ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Asi bych taky nebyla tak odvážná.. ale vitamínů to má jistě hodně :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. K snídani by to mohlo být super!

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. no teda..to bych nemusela :D vypadá to nebezpečně :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vitamínová bomba :)) To musím někdy vyzkoušet! Já jsem smoothie nikdy neměla a přitom už jsem narazila na tolik receptů, ach ta lenost moje :D

    OdpovědětVymazat
  11. Viď taky si říkám, byl to první den, spíš zatím taková seznamovačka :))

    OdpovědětVymazat
  12. Já nevim proč, ale jak je něco zelenýho, tak se toho děsim, když to není zrovna kiwi, zelený jablko nebo maximálně okurka :-D Já smoothie zbožňuju...utratim za ně děsný peníze, protože si je většinou kupuju :( No a proto jsem si předevčírem koupila konečně ruční mixér! Ještě jsem se k tomu nedostala, ale určitě brzy zkusím nejrůznější variace :) Díky za tip, já jen asi vynechám ten špenát :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super blog! Idem si ho dať medzi záložky určite ešte prídem :)

    OdpovědětVymazat
  14. k narozkám si asi budu přát mixér xD

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem ráda, že už i ty patříš k příznivcům 'zelených koktejlů' :)
    Taky mi to dřív přišlo sílené, ale když jsem to ochutnala.. mmm a při představě, kolik to sebe liji vitamínů mi to chutná ještě víc :))

    OdpovědětVymazat
  16. Ja milujem green smoothie. Už som skúšala viac druhov, popravde tento ešte nie. Ale ďakujem za inšpiráciu, určite vyskúšam. Ja mám zatiaľ najoblúbenejší rukolový s banánom a jablkom :D

    OdpovědětVymazat
  17. tak tuhle kombinaci jsem ještě nezkusila, ale jinak smoothie si dělám skoro každej den na snídani, já miluju špenát, avokádo, banán...to je senzace můžu doporučit všem bezestrachu, že by to někomu nechutnalo..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kombinace zní dobře. I když s avokádem nemám ještě moc zkušeností (pouze jedno, a ne moc dobrou :D ). Někdy to snad vyzkouším :)

      Vymazat
  18. What's up to every body, it's my first go to see
    of this webpage; this website includes amazing and truly excellent material in
    support of visitors.

    My site - chestfatburner.com
    My web page: How you can prepare yourself with regard to gynecomastiasurgical treatment

    OdpovědětVymazat
  19. Thanks for the marvelous posting! I really enjoyed reading it,
    you are a great author. I will remember to bookmark your blog and will come back later in life.
    I want to encourage yourself to continue your great writing, have a nice holiday
    weekend!

    Feel free to visit my web page; Chestfatburner.Com

    OdpovědětVymazat
  20. I create a comment when I appreciate a post on a website or I have something to
    add to the conversation. It's caused by the passion communicated in the article I looked at. And on this article "M� poprv� Zelen� smoothie". I was moved enough to leave a thought :) I actually do have 2 questions for you if you usually do not mind. Is it only me or does it seem like a few of these remarks come across like written by brain dead folks? :-P And, if you are writing on additional social sites, I would like to follow everything fresh you have to post. Could you make a list all of all your social sites like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

    My webpage - Alcohol consumption – One of the main Reason behind Moobs

    OdpovědětVymazat
  21. Hello! I could have sworn I've been to your blog before but after browsing through some of the posts I realized it's new to me.
    Nonetheless, I'm definitely pleased I discovered it and I'll be bookmarking it and checking back regularly!


    Look at my blog post Preventing " moobs " improvement?

    OdpovědětVymazat
  22. Hello, i think that i saw you visited my blog thus i came to “return the favor”.
    I am attempting to find things to enhance
    my site!I suppose its ok to use a few of your ideas!
    !

    Also visit my web-site The actual mental results of gynecomastiain males

    OdpovědětVymazat
  23. Hi, the whole thing is going perfectly here and ofcourse
    every one is sharing facts, that's genuinely good, keep up writing.

    Also visit my blog post; chestfatburner.com

    OdpovědětVymazat
  24. This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I have shared your site in my social networks!

    Also visit my blog post - chestfatburner.com

    OdpovědětVymazat
  25. If you want to obtain a great deal from this paragraph then you have
    to apply these strategies to your won web site.

    Here is my blog; chestfatburner.com

    OdpovědětVymazat
  26. Having read this I believed it was extremely informative.
    I appreciate you spending some time and effort to put this content together.
    I once again find myself personally spending a significant amount
    of time both reading and commenting. But so what,
    it was still worthwhile!

    Also visit my website ... huis huren frankrijk

    OdpovědětVymazat
  27. This article will help the internet viewers for building up new web site
    or even a blog from start to end.

    Stop by my website ... vakantiehuis frankrijk

    OdpovědětVymazat
  28. Thanks for finally writing about > "M� poprv� Zelen� smoothie" < Liked it!

    my webpage ... particuliere vakantiehuizen

    OdpovědětVymazat
  29. I was recommended this web site by my cousin. I am not sure whether this post is written by
    him as nobody else know such detailed about my trouble. You're incredible! Thanks!

    Also visit my blog - vakantiehuis frankrijk

    OdpovědětVymazat
  30. I truly love your website.. Very nice colors & theme.
    Did you build this site yourself? Please reply back as I'm looking to create my own blog and would like to learn where you got this from or exactly what the theme is named. Many thanks!

    My web blog ... vacature horeca arnhem

    OdpovědětVymazat
  31. WOW just what I was searching for. Came here by searching for grote vakantiehuizen

    Have a look at my web-site; luxe vakantiehuisje frankrijk

    OdpovědětVymazat
  32. Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how could i subscribe for a blog web site?
    The account helped me a acceptable deal. I had
    been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

    My webpage - vakantiehuisjes frankrijk

    OdpovědětVymazat
  33. Howdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely
    enjoying your blog and look forward to new updates.


    Also visit my webpage; luxe vakantiewoningen frankrijk

    OdpovědětVymazat
  34. Podobné smoothie jsem nedávno zkusila - banán, špenát a pomeranč.. a musím říct, že to bylo hrozně dobré! ;-)

    OdpovědětVymazat
  35. Parádní smoothie! Museli jsme vyzkoušet a je super!
    Dovolujeme si přidat odkaz na článek Zelený čaj a jeho výhody!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)