neděle 19. února 2012

Skvělý vtip o hubnutí :D

Mám pro vás vtip, který mě dnes opravdu rozesmál. Byl anglicky, takže jsem ho pro vás přeložila ;)


Muž volá společnosti a objedná si jejich hubnoucí program - 5 kilo za 5 dní.
Druhý den se ozve zaklepání na dveře - za nimi stojí vnadná, atletická, 19 letá dívka. Na sobě nemá nic, jen běžecké boty Nike a kolem krku ceduli. Představí se jako zástupce společnosti. Na ceduli má napsáno: "Pokud mě chytíš, můžeš mě mít."
Muž se za ní okmžitě vydá. Po pár kilometrech se udýchaný konečně vzdá. Stejná dívka se u něj ukáže i další 4 dny a stejná situace se opakuje. Po pěti dnech se muž zváží a zjistí, že opravdu zhubl 5 kilo, jak bylo slíbeno.
Rozhodne se zavolat společnosti a objednat si jejich další program - 10 kilo za 5 dní.
Den na to se ozve zaklepání na dveře a za nimi stojí ta nejkrásnější žena, jakou kdy tento muž ve svém životě viděl. Na sobě nemá nic, pouze běžecké boty Reebok a kolem krku ceduli: "pokud mě chytíš, můžeš mě mít." Muž za ní vystřelí z domu jako střela. Tato dívka je e skvělé kondici. Muž se snaží, ale bohužel ji nedohoní. 
Další čtyři dny se situace opakuje a muž je v lepší a lepší kondici. K jeho potěší po pěti dnech zjistí, že zhubla dalších 10 kilo, jak mu bylo slíbeno.
Rozhodne se, že zavolá společnosti a objedná si jejich program - 20 kilo za 7 dní. 
"Jste si jist?"  ptá se zástupce společnosti. "Toto je náš nejtvrdší program."
"Absolutně." odpoví "Takhle dobře jsem se necítil roky."
Den na to se ozve zaklepání na dveře. Když muž otevře, spatří obrovského svalnatého chlapa. Nemá na sobě nic, pouze růžové běžecké boty a kolem krku ceduli: "Pokud tě chytím, jsi celý můj!"
Muž zhubl 30 kilo ten týden...
 

17 komentářů :

  1. Jo, ten jsem u Zuzky taky viděla :D Dost dobrý.

    OdpovědětVymazat
  2. :o) Hodně dobrý... :o) Zuzka ho ráno dávala na FB... :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nene, on je to spíš matoucí název - je to prostě silný domácí kuřecí vývar, do kterého nakrájíš na kousky všechnu zeleninu, kterou máš ráda a kterou doma najdeš (já v ní teď mám mrkev, zelí a pórek) a povaříš cca 5 minut, aby zelenina nebyla rozvařená, ale křupavá (my tam ještě občas přidáváme domácí celestýnské nudle = slaná palačinka nakrájená na proužky) nebo kostky eidamu .) jde o to, že ta polévka je opravdu hustá a sytá .)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je hodně dobrý :DDD , tak se hubne alespoň rychle a dělá kondička ! .. Asi budu hledat nějakou "krasavici" s cedulí :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D mám ho z Kauflandu :) narazila jsem na něj hned první den, kdy ho začali prodávat a pak další den jsem se rozhodla, že si koupím ještě jeden a už snad měla poslední v té mé nejoblíbenější barvě ;)

    OdpovědětVymazat
  6. :-D skvělý vtip, díky za pobavení :-D. Jinak, tvůj nový design se mi líbí, ale chybí mi tady ty staré fotky, které se mi moc líbily, bude super, když časem nějaké nové budou :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Výborný vtip, četla jsem i sestřence co je teď na návštěvě a skvěle jsme se pobavily !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, máš krásný blog :). Ráda bych se s tebou přátelila.

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiši, tak to je skvělý :DD

    OdpovědětVymazat
  10. :D tak ten je vážně dobrej :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)