pátek 16. března 2012

Jaro je tu, třeba vyrazit na nákupy :)

Ahojky :) Taky se vám líbí to krásné počasí? Alespoň u nás je teda nádherně a zítra by mělo být snad ještě lépe. Šla jsem dnes jen ve svetříku a jarní bundě (měla jsem ji dokonce rozeplou) a vážně mi bylo horko. Je to skvělé, neuvěřitelně to člověka nabíjí energií, a když si ještě zacvičíte a dáte si něco zdravého k jídlu, to je pak teprv něco. Dnes jsem byla na takovém větším nákupu. Lednička už zela prázdnotou, takže bylo třeba doplnit nějaké ty základní suroviny:

ovoce, zelnina, maso, ryby, vločky, mléčné výrobky,...
Celkem se to proneslo, ale cvičení a posilování není nikdy dost. A to mi ještě prosím pár věcí chybí. Zítra musím ještě nakoupit pečivo a chtělo by to i doplnit zásoby celozrnné mouky.

Krom jídla jsem si dnes koupila i nové botky a tričko, ať mám do nového ročního období něco nového i do šatníku:


Závěrem bych se jen chtěla omluvit všem mým (snad ještě) věrným čtenářkám. Uvědomuji si, že jsem poslední dobou blog celkem zanedbávala. Zkrátka nebylo tolik času, inspirace ani chuti do psaní článků. Snad se mi to ale povede zase trochu napravit. Pomalu to tu začalo umírat, tak je třeba to zase oživit :)

Všem vám přeji krásný víkend! ;)

9 komentářů :

  1. Taky jsme byla včera na obřím nákupu, vynést to od auta domů byl pořádný "bodyrock" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak aj ja som dnes nakupovala, ale tak skromne :) A to tričko je pekné a stále ťa čítame a tešíme sa na ďaľšie články :)

    OdpovědětVymazat
  3. neboj pořád věrně čekám na tvé články. Patříš mezi oblíbence, takže nějakou 4 denní přestávku přežiju. Zato mě to ted začalo hodně bavit..ale ubyli mi tři členové :( což teda nechápu. Asi se jim nelíbí moje zelená změna. Nebo musím začít psát něco zajímavějšího....:D Ale už na tom makám.:) Jinak krásný nákup.To já jsem dnes byla pouze na čerstvý špenát a mám uplně velikýýý balík..a je tak krásný,čerstvý a zelený, že bych ho nejraději snědla jen tak, bez tepelných uprav :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takové větší nákupy mám každou neděli, musím si nakoupit na celý týden, co jsem na privátě. Nejhorší je, že nikdy moc nevím, co kupovat. Většinou jsou to klasické věci, jako ovoce, zelenina, pečivo,.. Kdybys někdy neměla tip na článek, mohla bys napsat, co si z takového nákupu odnést ;) Já bych to uvítala

    OdpovědětVymazat
  5. Taky sem dnes obohatila svůj šatník. Bohužel žádné botky, i když po nich toužím. Jenže vlastně ani nevím, jaké chci:D To je pak těžké něco vybrat:) Ty tvoje sou moc hezké:)

    P.S. Taky miluju jaro!

    OdpovědětVymazat
  6. Ja idem na nákupy až zajtra :) Ale už sa nemôžem dočkať!! A ako sa vlastne darí?

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuju, snad se bude dařit natolik, abych už byla spokojená :)

    Tričko je úžasné!
    Je jen na tobě, jak často budeš chtít psát. Já tě ale rozhodně zařazuji do oblíbených :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne vecičky a ešte zdravšie potraviny. Mňam!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)