pondělí 26. března 2012

Vyčerpávající pondělí + tip na oběd

kuřecí maso v cornflacích a kokosu + bramborovo-mrkvové pyré
Mám pro vás tip na supr obídek. Zrovna ho jím a je to vážně dobrota :) Nezařadila jsem ho do běžných receptů, protože jsem suroviny nijak zvlášť neodměřovala ani nefotila. Proto jen takový stručný popis, jak na něj.

Kuřecí maso: maso naklepejte, okořeňte (já použila sůl, pepř, kari), namočte nejprve ve vajíčku a pak obalte ve směsi z cornflaků - cornflaky jsem pomixovala a přidala jsem k nim ještě trochu kokosu a skořice. Takto obalené kuřecí prsa jsem pekla v troubě na pečícím papíru. Ta obalovací směs je trošku neobvyklá, ale chutná to moc dobře. Rozhodně lépe, než klasická strouhanka.

Bramborovo-mrkvové pyré: v osolené vodě uvařte doměka nakrájené brambory a mrkev. Poté vody slijte, přidejte trochu másla, mléko a pomixujte ponorným mixérem. 

To by byl tip na oběd a teď něco tak všeobecně :) Jak už nadpis říká, dnešní den je pro mě celkem únavný. Asi to je způsobené ještě tím včerejším časovým posunem. Už včera večer jsem šla brzy spát, protože na mě padla příšerná únava a ráno jsem pak měla problém vstát do školy. Alespoň, že jsme dnes měli kratší vyučování :) 

Poslední dobou jsem snad každý den cvičila, takže jsem se rozhodla si dnes dopřát i trochu odpočinku. Sice jsme posilovali v tělocviku, ale to moc jako pohyb nepočítám :D Plánuji ale zajít na procházku, když už je venku tak krásně. Alespoň takový volnější odpočinek, než jenom ležení doma :) Obejdu si svou běžeckou trasu a zkusím najít nějaké cesty, kterými bych ji mohla trochu obměnit. Hned ze začátku totiž běhávám kolem jedné hospody a ty pitomé narážky opilců už mě nebaví :-/ Takže zkusím najít cestu, jak to oběhnout :D

A co vy, jaké máte pondělí? Taky se při běhání nebo cvičení setkáváte s nepříjemnými narážkami na vaši stranu? :)

13 komentářů :

  1. Mnáám, to vypadá neuvěřitelně chutně!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, zrovna včera jsem si dělala něco podobného! teda, balila jsem to do ovesných vloček a ještě naplnila mozzarellou, ale i tak... Hrozně jsem si pochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani mne sa dnes nechcelo vstávať a som celý deň unavená :D a to včera som bola okej :D
    Ja behávam okolo vinohradníckych sklepov, no neraz mi uštedrili starší páni nejakú poznámku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, to určite vyskúšam, pretože v cornflakoch obalujeme bežne (resp. je to príjemná obmena strúhanky), ale my robíme zmes cornflakov a strúhaného tvrdého syru. Určite ale skúsim ten kokos, ďakujem za skvelý tip :) a dobrú chuť prajem.

    Btw - práve preto ešte stále váham, či ísť behať. Bývam dosť ďaleko od rieky (kam chodia všetci bežci) a bojím sa pohľadov, keď tam pôjdem :D (a ešte viac, keď pôjdem odtiaľ - spotená a zničená)

    OdpovědětVymazat
  5. OooOOoo to vypadá vážně zajímavě..děkujeme za další tip..já moc maso nemusím..když už teda tak to kuřecí nebo rybu...nebo jím sojové.

    Já běhat nechodím, takže s nějakými špatnými narážkami jsem se ještě nesetkala, ale u nás na vesnici vídám běžce, ti teda nevím jak na tom jsou....

    Já ráda jezdím na kole to mě baví a dneska jsem taky byla a nikdo mi za to nenadávala nebo tak...

    Ty máš s tím špatné zkušenosti? nebo na Tebe už někdo pokřikoval?

    OdpovědětVymazat
  6. teda myslím kromě těch opilců u hospody?? Opilci jsou kapitola sama o sobě:D :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super recept :) Ta obalovací směs je fakt zajímavá, lákavá.
    S posunem času jsem se ještě taky nesrovnala :X Budu to dospávat tak týden :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten obed je luxus! To musím vyskúšať :) Inak od kiaľ berieš toľko inšpirácie?

    OdpovědětVymazat
  9. Je to naozaj neobvyklá kombinácia, ale keď tvrdíš, že to dobre chutí, tak ti verím!

    OdpovědětVymazat
  10. teda nestačím koukat .. to vypadá parádně ! já jsem byla 26 let vegetariánka a teď se učím trochu masa jíst, protože při cvičení a jiném životním stylu zjišťuji, že to bude trochu potřeba takže díky za každý takový tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. 2 lžíce kaše jsou málo? Já si právě myslela, že zrovna tohle mi všechny na jídelníčku vyčtou! :D Navíc mně to množství naprosto stačí a hlad nemám. Ale na doporučení toho zkusím dávat víc :) Díky za upozornění!

    OdpovědětVymazat
  12. Já si kupuju už namíchanou ovesnou kaši a dávám si 2 vrchovaté lžíce!
    Já vím, že bych asi měla jíst víc, ale já po ránu nikdy nesnídala. Nejsem ranní ptáče a tak většinou připravuju takové rychlovky a většinou potom banán jím po cestě na šalinu! Nemám čas si připravovat velké snídaně :( Ale zkusím to napravit.

    OdpovědětVymazat
  13. Právě proto, že jsem pořád četla všude "snídat, snídat, snídat" tak jsem se naučila jíst alespoň něco málo ráno. Ale já jsem fakt spáč a řekla bych, že by snad i 10 minut, kdybych vstávala dřív, byl problém :D Ale dá se s tím pracovat, to né že né.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)