středa 21. března 2012

Mé oblíbené domácí sypané müsli

Na müsli jsem tu již pár receptů přidávala. Dokonce jsem dávala tipy na některé, které stojí za to koupit v obchodě. Vždy se však jednalo o müsli zapékané. Dnes tu pro vás mám tip, jak si například namíchat nějaké to müsli doma. U mě vede tato kombinace - a jinou jsem snad ani ještě nezkoušela :D

 
Budete potřebovat:

200g ovesných vloček
100g cornflaků
75g směsi oříšků
50g rozinek
100g sušených brusinek

Dále je to úplně jednoduché. Prostě vše smícháte dohromady :) Já kupuji rovnou sáček, kde jsou na mixované rozinky s různými oříšky, brusinky kupuji zvlášť. Pak vše jen vysypu do jedné mísy, promíchám a mám hotovo. Nic drahého ani nezdravého a hned máte 525g müsli na snídaně :)

 
Energetické hodnoty:
               ve 100g
  • 1491Kj (355Kcal)
  • 8,5g bílkovin
  • 56g sacharidů
  • 10g tuků

Samozřejmě si můžete namíchat cokoliv podle svých vlastních chutí. Tohle je jen takový tip na mou oblíbenou variaci a snad i inspirace k namíchání vaši vlastní zdravé snídaně ;)

8 komentářů :

  1. Ja si tiež vždy kombinujem vločky s orieškami a semienkami sama doma :) najlepšie! Ale veľmi sa mi páči stránka mixit.cz. Keď budem bohatá, budem mať doma škatuLky s vločkami, semienkami, sušeným ovocím a pod. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě není nic lepšího než si namíchat snídani podle sebe a přesně podle toho, co máš/nemáš ráda/ :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já právě vubec nemusím cornflakey, takže bych místo nich volila vločky..a různé pukance a semínka a rozinky, mňáám ano ano fantazii se meze nekladou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Samozřejmě, že nevadí a nápodobně, taky teď pročítám co tu máš - moc hezky zpracované :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky vy to jíte samotné? Mě by to teda do toho žaludku moc neklouzalo. Dnes jsem si dala müsli s mlékem a ani s ním mi to nešlo do toho žaludku :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně že to nejím samotné. Musli vždy s bílým jogurtem a nějakým ovocem ;)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)