čtvrtek 22. března 2012

První letošní běh

Taky chodíváte běhat? Já se ke svému letošnímu prvnímu vyběhnutí odhodlala včera Vlastně jsem chtěla jít už v úterý. Ten den jsem si to rozmyslela, ale včera již jsem odhodlaně šla. A stálo to za to :)


Stáhla jsem si do mobilu i aplikaci, která mi změří nejrůznější parametry. Běžela jsem 30minut - taková má základní trasa, ještě znám i různé cestičky, kterými lze prodloužit, tak si příště asi zaběhám déle. Spálila jsem za tu dobu kolem 260Kcal, což je myslím dobré :) Jen vzdálenost mi to změřilo nějak špatně. Pochybuji, že jsem uběhla jen 1,2Km :D No uvidíme, co to ukáže příště, kdyžtak zkusím jinou aplikaci :)
 
Snažila jsem se taky už běhat rychleji. Vždy jsem provozovala spíše ten lehčí jogging, teď jsem ale odhodlaná provozovat pořádný running :D No a asi brzy nebudu běhat sama...V mém životě se konečně objevil důležitý muž, který navíc taky rád sportuje a běhá :) Vždy jsem chtěla zažít jarní zamilovanost a letos se mi to pomalu plní :)

Můj první běh však zanechal své následky. Mé tělo na tento druh pohybu zřejmě není příliš zvyklé a proto mě dnes docela bolí nohy. Nějakým způsobem jsem si asi natáhla svaly či nějaké vazy okolo holení - na takovém zvláštním místě. I v dnešním ne příliš aktivním tělocviku jsem měla problém jenom se zahřívacím během :D Takže dnes relaxuji a nechávám svaly odpočinout :)

A co vy, chodíte běhat? Kolik kilometrů a za jak dlouho zvládnete? :) Podle mě je běh skvělý sport pro tvarování postavy. Každý rok mám problém se odhodlat a chodit pravidelně, ale pak to za ty výsledky opravdu stojí :)



20 komentářů :

  1. Mně by zajímalo co máš za telefon? nějaký smart? A taky by mě zajímalo co je to za aplikaci, taky se pokouším běhat, ale zatím to nepočítám do cvičení, ptž ty tři metry co uběhnu nestojí za řeč :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by zajímalo co máš za telefon? nějaký smart? A taky by mě zajímalo co je to za aplikaci, taky se pokouším běhat, ale zatím to nepočítám do cvičení, ptž ty tři metry co uběhnu nestojí za řeč :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Som rada že si vybehla von :) to že ťa bolia holene je spôsobené tým, že na taký pohyb nie si zvyklá, prejde to, ale dávaj si pozor. lebo mňa takto boleli po švihadle a jeden deň som nemohla ani chodiť, tak opatrne s tou záťažou. Ja mám na 30min tak 3km, určite si bežala dvojnásobne viac. Behávam tak 5-6km nejak 45-50min a časom chcem zvýšiť rýchlosť a km :)beh ma baví zo športu najviac :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ja jdu dneska po třetí :) Na mapach.cz jsem si změřila trasu, je to 3 km a dávám to za 20min. Mám problém s dýcháním a taky mám natažené svaly:D Makačka ale bude to stát za to :) Předminulý rok jsem běahala 2 měsíce, 5x týdně / 4,5km a výsledky byly. :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to jsem ráda :) moc ti to přeji tu zamilovanost, je to krásný pocit :) já když jsem letos začala s první během, tak jsem měla taky všechno bolavé, jak vše po zimě odpočívalo ;) jinak běhám tak 30 - 45 min :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já k trackování sportovních aktivit využívám aplikace Endomondo. Podle mne zatím nejpromakanější na Smartphony ^_^ Zkus, třeba ti bude vyhovovat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já jsem byla poprvé nejen po zimě, ale poprvé v životě v neděli ;) Dokonce se ke mně přidal i brácha :) ale kondička nula nula nic, zvládla jsem jen 20 minut, a to jsem tam ještě míchala chůzi :( snad se zlepším, celkem mě to totiž trápí i kvůli tělocviku, kde jsem vždycky poslední ...

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som bola akurát dnes prvý krát tento rok :)...začiatky sú vždy ťažké ale keď sa rozbehnem tak neprejde deň žeby som si nešla zabehať :)..jedine by muselo liať jak z krhly :D...ale už aj v daždi som behala :D...je to zábava :D... ja behám pol hodiny...vždy si hovorím že si dám dlhšie, ale nechcem to preháňať a myslím že to aj stačí na udržanie kondičky. Čo som čítala tak odporúčajú min. 20 min. :)...dúfam, že ten vzťah sa ti krásne vyvinie a budeš šťastná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo u těch holení se mi to taky párkrát stalo a je to docela nepříjemné. Raději lýtka, než holeně :D

    Letos jsem byla běhat už několikrát a bylo to fajn, mám to ráda :)

    Jo, jarní zamilovanost je fajn :) Tak si ji užij jen, co to jde :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně s holeněmi mám teď taky problém. Po běhu nemůžu skoro hodinu chodit, jak to bolí a během běhu mě to dost bolí. Ale jsem děsná, takže to ignoruju a vesele si běhám dál, i když večer nemůžu kolikrát ani spát. Já běhám kolem 6km, většinou kolem půl hodiny. Do konce semestru bych se chtěla dostat na 10ti km hranici :)

    Ať tě běhání baví. Je to opravdu ten nejlepší sport, který jsem kdy provozovala.

    OdpovědětVymazat
  11. s těmi holeněmi mám také problém a myslím, že je to tím, že jsem začala nosit podpatky.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky chodím už skoro týden a je to užasný pocit po doběhnutí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já miluju běhání...ale zatím běhám spíše na trenažéru v posilovně. Mám docela v háji...takže nemůžu běhat dlouhodobě, protože druhý den bych asi nevstala...a jak mě to štve :(.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak určite na nafúknutom bruchu má podiel aj strava, ale určite ak máš svaly hlavne na spodnom bruchu, je to o poznanie lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky, Já miluji běh, ale už jsem asi 2 roky nebyla behat, take se chystam, jeste bych si chtela pořídit nové běžecké botky. mám sice doma troje, vypadaji po vyprání jako nove, ale už mají za sebou hodne kilomentru a zcela jiste ztratily sve ochranné vlastnosti. Ale behat se moc tesím a pujdu .-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj :) Já jsem se do běhání zamilovala vloni koncem srpna :) Není nic lepšího, než vyběhnout ráno ještě za tmy a ve chvíli kdy se ostatní teprve probouzejí už stát ve sprše plná energie :)
    Můžeš mi prosím napsat co je to za aplikaci, kterou sis stáhla? Děkuju ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Jo, beh je môj. Teda aspoň od minulého týždňa, plánujem behať pravidelne čx do týždňa. Pred školou, je to dobrý budíček :D. Je to zadarmo a navyše je to dobré na chudnutie, stále objavuješ nové trasy a tak... najlepšie je, keď si človek nájde niekoho s kým môže chodiť behať spolu no... :).Držím palce aby si tento rok vydržala v pravidelnosti ;). Inak, nespriatelila by si? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Sorry, myslela som 4x do týždňa a dala som zlú URL adresu :D.

    OdpovědětVymazat
  19. a co je to za aplikaci? Já používám Sports tracker a je myslím dostupný pro všechny operační systémy. Za 25 minut uběhnu v klidu 3,5 km a za 30 minut, i kdybys jenom šla, ujdeš 2,5 km, takže to naměřilo úplně špatně...

    OdpovědětVymazat
  20. Zkus Endomondo, je přesné a přehledné. Jinak pozor na rychlý běhy, z větší části by měl být běžecký trénink spíše v pomalejších tempech (vytrvalostní běh), ke zvyšování průměrné rychlosti souží tempové běhy. Zkus se juknout sem: http://www.behej.com/clanek/2195-tempova-vytrvalost-1-nosna-konstrukce-planu. Dávám denně 7 až 10 km.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)