pondělí 5. března 2012

Snídaně, která potěší vaše chuťové buňky

Dnes bude řeč o mé snídani. Jak mnozí víte, miluji snídaně a miluji hlavně sladké snídaně - jiná u mě nemá šanci. Kašičky, celozrnné buchty či nákypy, müsli. O tom posledním bych se ráda zmínila právě dnes :) Objevila jsem totiž v obchodě značku,k terá mě naprosto ohromila. V první řadě cenou, ale poté i chutí - jedná se o značku Jordans Country Crisp.


Já vyzkoušela příchuť javorový sirup a pekanové ořechy. No nezní to úžasně? Dnes to nebylo poprvé, co jsem toto müsli jedla. Měla jsem ho už kdysy dávno, když jsme ho objevili v obchodě v akci. No a nedávno jsem zjistila, že i teď je v hyprnově kdyspozici za nižší cenu, než obyvkle. Tedy 100Kč za 500g müsli je pořád ještě dost, ale chtěla jsem si udělat radost a zase si po dlouhé době pochutnat na této dokonalé kombinaci chutí.

Je to sice zapékané müsli, takže přesně to, které se obecně moc nedoporučuje, ale já bych řekla, že je dost kvalitní a hlavně zdravé - no jen sami posuďte, zde je složení:

ovesné vločky,  třtinový cukrtm rostlinné oleje, ječmenné vločky, rýžová mouka, pekanové ořechy, javorový sirup, ovesná mouka, javorové aroma

Jak vidíte, žádné umělé látky ani zbytečná dochucovadla, pouze zdravé přírodní suroviny. Toto müsli najdete samozřejmě ve více různých příchutích:

Osobně mě zaujala hlavně ta příchuť hořké, 70% čokolády, na kterou se taky chystám. Složením jsou samozřejmě i všechny tyto ostatní příchutě stejně zdravé :) Vyráběny jsou ve Velké Británii .

A jak je to s nimi energeticky? Müsli, které mám aktuálně doma, je na tom na 100g takto (a ostatní jsou na tom podobně):

1926Kj (459Kcal)
7,4g bílkovin
62g sacharidů
18,6g tuků
7,2g vlákniny

No, řekněte, kdy jindy než na snídani si můžete bez výčitek dopřát větší porci sacharidů? Ještě když müsli doplníte bílým jogurtem a ovocem, je z toho super snídaně :)

18 komentářů :

  1. Tohle zobání mám taky nejradši.
    Chtěla jsem se zeptat, jestli bys mohla ty videa se cvičením dát na ulozto nebo je někam poslat? Moc ráda jsem si podle nich zacvičila, ale nestihla jsem si to zapamatovat.

    Mimochodem - je to velká škoda, mělo to šmrnc a originalitu. Takhle je to jen takový povídání.

    Nevím, jestli jsi se nestala obětí stalkingu nebo se ti někdo nevysmíval osobně....ale jen tak "z rozmaru" by mi to přišla škoda.

    Jo a jak někdo psal, že to chápe, že kdyby to nějaký tvůj "objev" uviděl......a co jako? Pokud by mu to přišlo směšný, tak takovýho pitomce pošli zpátky k mamince. Dospěle uvažující chlap z toho musí mít respekt - minimálně z té práce, co sis s tím dala.
    Třeba se někdy v budoucnu rozhodneš zase jinak. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Míša: Ahoj, videa postupně nahrávám na uložto a pak tady dám odkaz, až to tam budu mít všechno ;)

    Nikdo se mi za to nevysmíval, ale prostě jednám hodně impulzivně. Najednou jsem si uvědomila, že toho na internet zveřejňuji až moc. Takhle se teď cítím lépe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že zas tak moc ani ne :)
    Kdybys neudělala ty stránky na facebooku, kde vystupuješ i s příjmením, těžko by ses dala "vystopovat".
    Jsou lidi, který na portálech typu Omlazení nebo Modrastrecha zveřejňují vybavení svých domů, spz aut, fotky nahých dětí atd.
    To jsou podle mě pitomci, ale to co jsi dělala ty? Copak se Zuzka z Bodyrocku moc zveřejňuje? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Míša: Zuzka z bodyrocku zrovna jo :D

    Ale jinak majitelku blogu naprosto chápu, i když je mi líto videí.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky miluju zapékané müsli a na snídani si ho klidně dám..ale tohle jsem ještě nevidela,takže vyzkouším :)
    Jinak těch videí mi je taky líto...nebylo to zase tak moc intimní..stejně víme jak vypadáš..a nezveřejnila jsi nikde adresu ani ses nenatáčela např před domem aby nekdo věděl kde bydlíš..a přidávalo to tvým stránkám strááášně moc na kvalitě..už to nebyl pouze blog jako každý jiný ale opravdove české stránky o zdravém životním stylu..Ale samozřejmě chápu,že jsi to tak cítila..třeba se zase jednou rozhodněš je vrátit..:) I tak to tady máš krásné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tá príchuť znie naozaj luxusne. Aj to zloženie je lepšie ako bežné zapekané mussli :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak po tomto sa určite pozriem. Mussli sa bojím, že sú nezdravé ale ak si toto dám 1-2krát do týždňa je to dobrá voľba a hlavne zmena :)

    OdpovědětVymazat
  8. Müsli si moc nedávám protože 30g je jak nic. Ale mám ho hrozně ráda. :)A tohle jsem ještě nezkusila a vypadá skvěle. Takže až na něj narazím tak si ho koupím. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, no já ti nevím, myslíš, že pro někoho, kdo se snaží zhubnout jsou sladké snidaně vhodné? A třeba konkrétně musli? Nevím vůbec, co snídat, ale doslechla jsem se, že moc sacharidů "spomaluje" nebo dokonce zabranuje hubnutí.. Mohla bys mi poradit? :) Díky?


    http://marquissalife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Mnam, urcite zkusim, az ho nekde uvidim, já jsem pro jahodu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě vyzkouším! Jinak s těma videama mě to mrzí, ale na druhou stranu Tě chápu. Řiď se svým instinktem, to je jediná správná cesta! Pa

    OdpovědětVymazat
  12. větší chutě jsi mi snad udělat nemohla! .) a k minulému článku, je fajn, že se hledáš a je škoda, že ti videa nesedly, hodilo se mi to k tobě a viděla jsme tě za nějaký čas jako českou bodyrockerku .)

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna dnes sem ho držela v rukách .. a dívala se že to by mohlo byt dost luxusní - taky sem o něm už četla.. :D
    Ale já na musli moc nejsem.. no teda.. jak se to vezme buď mi vůbec nechutná nebo ho sním na posezení, tak sem ho raději nechala v regále :D
    Já radši ty cereálie ..

    OdpovědětVymazat
  14. Wow! Děkuji za tip!

    Vypadá to úžasně a ráda tohle musli ochutnám. Taky funguju jen na sladké snídaně :) Zeleninu miluju, ale jakmile bych měla snídat převážně ji, asi bych se zbláznila :)

    Jinak máš moc super blog i přístup ;) Hodně inspirativní ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty kokso, 100 Kč za müsli? Slušná pálka... Ale asi je fakt kvalitnější než třeba ty od Emca...

    OdpovědětVymazat
  16. Nejlepší jsou ty čokoládový!

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Já si müsli koupila že už ani nepamatuju.. A tenkrát jsem teda na takovouhle značku nenarazila, takže jsem překvapená, že něco takového existuje. To s tím javorým sirupem a pekanovými oříšky zní úžasně. Takže až se dostanu do nějakého většího obchůdku, hned se po něm podívám!:-)
    A ještě k tvému předchozímu článku, je pravda, že tvůj blog byl těmi videy a fotocvičeními originálnější než jiné blogy o hubnutí, ale já si myslím, že zrušit to je tvoje právo a upřímně tě chápu. Já bych neměla odvahu dávat něco takového na internet, jsem ráda, že jsem tu jakžtakž anonymní, tak jako každej.. Zkrátka, beru jako tvoje plus, že jsi natočila videa, ale už ne jako mínus, že jsi je odstranila. I tak je tvůj blog prospěšnější než spousta jiných.;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já už jsem na tohle müsli taky koukala, ale právě ta cena mě vždycky odradila :/ I když... když si to člověk rozpočítá na porce, tak to není tolik. A do zdravého jídla by se mělo investovat :) Až skončím tu detoxikaci, tak si ho určitě koupím. Ty příchutě jsou opravdu lákavé, děkuju za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)