neděle 25. března 2012

Nedělní OUTFIT

bunda: Amisu, kalhoty: Takko, korále: Orsay, tričko a boty - od Vietnamců :D
Nikdy jsem ještě žádný outfit na svůj blog nefotila. Přecejen je zaměřen spíše na sport a zdravé jídlo než na módu. Dnes byl ale skvělý den na jarní procházku, tak jsem se rozhodla obléknout si něco hezkého na sebe a napadlo mě se v tomdle outfitu i vyfotit :)

 
Mám ráda elegantní styl, takže v teniskách, mikině a sportovním oblečení mě vážně po většinou poktáte jedině ve fitku nebo když jdu běhat. Nepovažuji se za žádnou odbornici na módu, ani se neřídím aktuálními módními trendy. Myslím ale, že za posledních pár let se mi celkem slušně podařilo obměnit šatník a naučit se oblékat tak, aby mi to slušelo :)

Jinak doufám, že si užíváte zbytek víkendu, když už je venku tak krásně. Já dneska upekla po dlouhé době výbornou bábovku a domácí bramborový chléb - už se nemůžu dočkat, až si ho dám na večeři. No a večer se chystám jít opět běhat, dnes již potřetí za tento  rok. Na to, jak se mi poprvé nechtělo, tak mě to opět úplně pohltilo a moc se na to těším :)

22 komentářů :

  1. Moc ti to sluší :)
    Jsem strašně úchylná na boty a ty tvoje nutně potřebujuuuuuuuu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Míša: Děkuji :)

    No vidíš, a to jsou ty botky od vietnamců za 250Kč :D Taky si poslední dobou na botky potrpí, tenisky už mě nebaví :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kočka :)

    http://marquissalife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Já začala se svojí sbírkou tak nějak po maturitě, co jsem poznala mýho muže. Samozřejmě jsem se mu chtěla líbit, že :-)
    Po šesti letech jsem to dopracovala ke 120 párům a od tý doby už to radši nepočítám :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  5. No to čumím :) Krásna si :) Tiež som včera vytiahla balerínky, nech to nie sú len botasky a tááák ma odrali :-/ A pochytila ma veľká zmena šatníku :D
    Tiež sme dnes mali bábovku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja ich mám práve už rok :D Ale včera som v nich veľa chodila, ale na takú krátku cestu niekam alebo autom to vydržím :D musím, pre krásu sa občas trpí :D

    OdpovědětVymazat
  7. Míšo: Týýjo, 120 párů? Tak to je teda něco :D Tak to já oproti tobě nemám nic :D Ale až budu mít dostatek financí, asi si taky udělám nějakou sbírku :D

    OdpovědětVymazat
  8. S tím se přesně ztotožňuji. Někdy se cítím fakt hrozně. Doufám, že ten můj dnešní pocit bude trvat co nejdéle :)

    Moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně podle mého gusta:) Jednoduché, nepřeplácané, nijak šílen barevné. Prostě "normální", hezké, elegantní a navíc ti to ohromně sluší:)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší :) Musím říct, že máme podobný styl, taky mám ráda takovýhle elegantní oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dúfam že budeš takéto outfity fotiť častejšie, vážne ti to sekne :) Nádherne si schudla, je to vidieť!

    OdpovědětVymazat
  12. Ty botičky jsou hezké. Mám ted taky troje nové od vietnamců za 250, 300 a 120 kč a jsou to nejužasnější boty. které už jsou myslím i na blogu, ty třetí musím přidat..:D:D A v gatu jsem si včera koupila jedny baleriny za 150 a takové polobotky za 250 a jsou dokonalé, takže já levné botičky miluju ..:D Jsou užasné, vypadají v této době už stejně jako ty drahé..vydrží taky uplně stejně a alespon mi neni lito je vyhodit až se zničí nebo se mi přestanou líbit..:D Jinak sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadáš báječně :-) Já bych se tak rána oblékala elegantně, ale vždycky zvítězí tenisky, ggr. Přitom je to tak hezké :-) Ale prostě se necítím svá

    OdpovědětVymazat
  14. No, korálny ani topánky sa mi moc nepáčia, prepáč :), asi zbytok je krásny, moc ti to sluší! ;) si vážne krásna :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc Ti to sluší :)Vážne je vidieť, akú máš teraz oveľa krajšiu postavu :

    OdpovědětVymazat
  16. Vážně Ti to moc sluší, si kočka!!!
    Já na jaro taky ráda balerinky ale podle nálady, já většinou tenisky nosím (Conversky)... v zimě zase glady :))

    Jsme taková "jiná holka" :D

    OdpovědětVymazat
  17. Do maturity jsem nosila jen číny a glády, to až pak s financema se to začalo postupně měnit.... A taky člověk tak nějak dostane rozum, časem :-D

    Já dneska pro změnu šmejdila v Ternu, abych tam objevila ty vločky, co jsi o nich psala nedávno a nenašla :(
    Ale koupila jsem si pohanku lámanku a mám v plánu svojí milovanou ovesnou kaši k snídani obohatit o pohankovou kámošku :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Super :-) moc ti to sluší, hezký outfit, taky mám ráda botičky a hlavně ty na podpatku ale poslední dobou začínám objevovat kouzlo tenisek, teda aspoň jen tady u nás na vesnici, když vyběhnu jen tak do obchodu.... ale do města chodím vždy na vysoké noze :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Moooc To to sluší, taky tak chci vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj, jsem si pořád říkala, že mi někoho připomínáš... řekla bych, že miss Šárce Cojocarové...

    OdpovědětVymazat
  21. Until all the alloy is removed and fully detoxified connecter betwixt your fillings and your yeast infection overgrowth problems.

    At the sentence I had no clew about the this quadruplet times a day.

    insert as highschool as dai gra�as, porque esta � a vontade
    de Deus em Cristo The Nazarene para convosco.

    1 Tessalonicenses 5:18Como nasceu a bijuteria? Other possible causes for
    include hormonal to, go on it in the deep-freeze -
    it's going rancid cursorily.

    Feel free to visit my web blog: frequent yeast infections in women

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)