úterý 22. ledna 2013

Food Inspiration XXII.

Hezké úterý všem! Včera jsem vynechala (nevím, jestli teď budu stíhat články každý den), ale dneska jsem tady s dalším příspěvkem. A to rovnou s vašim oblíbeným Food Inspiration (v pořadí již číslo 22!)
Užijte si ho! ;)


Moje dnešní božská snídaně :)
Tahle se extra povedla! Asi to nejde poznat (spíše vidět pod tím vším nahoře), ale dole je ovesno - krupicová kaše (50g vločky, 20g krupička), uvařená ještě s kakaem. Nahoře je pak banán, mango, slunečnicová semínka a to vše zalité javorovým sirupem. Prostě nejlepší start do nového (pro mě dnes pracovního) dne :)




Podivná zelená hmota aneb Brokolicová polévka
Možná nevypadá vábně, ale byla skvělá :) Povařila jsem brokolici spolu s bramborami a pak rozmixovala, ale tak, aby tam i nějaké kousky brokolice a brambor ještě zůstaly celé. Ještě trochu zakysané smetany, celozrnný chléb a večeře je na světě! Musím přiznat, že tímto způsoben jsem během večeře do sebe dostala celou brokolici! (byl hlad no :D)


Zapečené těstoviny se šunkou, sýrem a cuketou
Tak podobné jídlo už jsem neměla opravdu dlouho! Rozhodla jsem se pro něj, když jsem koupila v Lidlu šunku ve slevě :D (a taky jsem tam přibrala tu cuketu na doporučení M*, která bez cukety taky nedokáže žít :D)


Zasněžená kaše
Asi toho moc vidět nejde no :D Ale je tam ovesná kaše se lněným semínkem, banán, červené hrozny, kešu oříšky a kokos :)



Když se to nepovede...
Tento můj nevyvedený pokus o proteinovou roládu jsem již sdílela na facebooku. Ano, měla to být roláda, ale nějak se to rozpadlo :D Tak jsem to nadrobila do misek, náplň hodila nahoru a bylo hotovo! 



Sójové rizoto
Rýže, zakysaná smetana, zelenina a sójové nudličky. No slibuji, že už někdy vyzkouším i tu celozrnnou rýži :D



Celozrnný chléb a arašídovým máslem, banánem a mango
Na snídani...na chvíli jsem opustila kašičky a jogurty s musli a vrátila se pět i k této klasice (kterou jsem si občas dopřávala spíše na večeři :D).



Klasický snídaňový koláč
Oblíbený recept, ke kterému se prostě pořád vracím :) A mamce už taky zachutnal. Ujedla mi ještě než jsem ho stačila celý vyfotit :D


Domácí nepečené proteinové tyčinky
Už jsem se o nich taky zmiňovala - stačí 4 suroviny: vločky, protein, arašídové máslo a mléko. Vše jsem dávala po 80g, mléka necelých 100ml (stačí i míň, tyčinky jsou dost mokré). Pak to dát zchladit do lednice či mrazáku a můžete krájet :) Jak už jsem říkala, cítím z nich příchuť karamelu, ačkoliv jsem je dělala z vanilkového proteinu. Chutnají prostě skvěle a lze do nich přidat cokoliv navíc dle chuti :) Takže pokud jste využili akce a pořídili si nový protein, můžu doporučit ;)


...................................................................................................................................


                  FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                          FORMSPRING

43 komentářů :

  1. Výborně, ty proteinové tyčinky určitě chci vyzkoušet. Protein konečně mám doma a tihle navíc vypadá snadně. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. První tři fotky mě dostaly. Hned bych si pošmákla. :P

    OdpovědětVymazat
  3. V pátek jsem si taky v tescu koupila mango, tak jsem zvědavá, zatím mi dozrává na okně, pak si ho dám taky do kaše, snad bude dobré.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. haha přesně tak, bez cukety se žít nedá! :D a brokolicovou polévku taky miluju, akorát ji dělám bez brambor:)
    já teď po dlouhé době ( možná i po několika letech :D ) snídám bílej rohlík se šunkou, jsem nemocná a nic jinýho do sebe nedostanu dokonce ani mixit nebo mrkvovej dort, a to je co říct....je to vtipný, že jsem bílý pečivo tak strašně dlouho neměla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já někdy brambory dávám, někdy ne, jak mám chuť :) A bílý rohlík...no to už jsem nejedla ani nepamatuju :D

      Vymazat
    2. Tak bilej rohlík jsem naposledy měla v nemocnici, kde mi jich každej den dávali tak 6 dohromady, už to nikdy nedám do pusy! :DD Jisnk všechno vypadá skvěle, jako vždycky, a objednala jsem si ten protein, na kterej jsi nám domluvila slevu, super! :) A aby toho nebylo málo, přihodila jsem do košíku par dalších věcí a ještě ten den v jiným eshopu jsem si objednala 5 arasidovych másel, asi mi hráblo!!' :DD Dneska to už budu mít na poste, takže to bude asi pekne těžkej balíček :D To jak před vanocema jsem si objednávala 6kilovej kettlebel a ještě nejaký činky, ta baba to ani nemohla zvednout :D

      Vymazat
    3. Tomu říkám objednávka! Takové nakupování mám nejradši. A čím těžší balíček, o to víc mám z něj radost :D Jinak jsem právě zkoušela podle tebe muffiny z mirkovlnky a jsou naprosto božííí. Objeví se v příštím Food Inspiration :D

      Vymazat
  5. Banánová ovsená kaša vyzerá tak chutne, že najradšej by som ju zjedla cez obrazovku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné jako vždy :) Jestli chceš vyzkoušet celozrnnou rýži tak doporučuji UncleBens..je sice dražší, ale je to pro mě jediná celozrnná rýže, která se dá jíst :D Ostatní celozrnné rýže se jakoby nedovaří nebo jak to říct, ale tahle je skvělá! v kauflandu stojí cca 40kč za 500g... http://nakup.itesco.cz/cs-CZ/ProductDetail/ProductDetail/2001000100477

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, do Tesca se zrovna chystám pro více věcí :) Mě právě taky většinou ty celozrnné nechutnaly, přišly mi nedovařené. Ale chci jim dát druhou šanci :)

      Vymazat
  7. Já dostala k Vánocům domácí pekárnu a ponorný mixér, takže polívky (brokolicová, pórková, žampionová, z červené čočky) a čerstvý celozrnný chleba (ale dělala jsem i bagety) jsou teď docela mým obědovým/večeřovým evergreenem :-D

    Jo a od včera mám s kolegyní to členství ve vymazleným fitku. Včera večer jsme si dali trampolínky - máš můj neskutečný obdiv :-) Po pár minutách jsem byla mrkeš a musela jsem se fakt hodně přemáhat, abych ještě aspoň setrvačností hopsala, když jsem viděla ty (s odpuštěním) výrazně prostorově výraznější, jak si tam dupou a já už nezvládám pomalu ani dýchat :-D
    Dneska hned po sedmé ráno nás čekalo cvičení s názvem "Problémové partie", potom jsme očíhly místní fitko a zítra si dáme Spinning. A pak asi umřu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy si teda užíváte! Tak hlavně to přežijte :D A jumping může být pěkná makačka no, když se fakt jede pořádně, což já si teď celkem i můžu dovolit, jelikož mi na něj chodí samé mladší holky. Takže i já jsem po něm kolikrát vyřízená a už nemůžu :D Ale zase má mtu výhodu, že když nezvládám, tak můžu dát jednodušší cviky, jelikož to vedu :D

      Vymazat
  8. Ahoj, prosímtě kde kupuješ ty kešu oříšky? Já je u nás nikde nemužu sehnat pouze kešu v čokoládě. Díky moc :-) E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kešu jsem kupovala v Lidlu :) Ale viděla jsem je i v Kauflandu nebo Tescu ;)

      Vymazat
  9. dala bych si tu ovesno krupicovou kaši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si ji taky dala znova :D Byla fakt dobrá, asi ji brzy zopakuju :)

      Vymazat
  10. ten snídanový koláč musím už konečně zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, všechno to vypadá úžasně! :) Na ovesno-krupicovou kaši se taky chystám, když je taková zima, alespoň si ráno zahřeju bříško :D

    OdpovědětVymazat
  12. Brokolicovou polévku bych si dala (vlastně všechno, co je tu na fotkách :D), taky bych dokázala sníst brokolici na posezení, ale říkám si, že se musím krotit a rozdělit si ji alespoň na dvě porce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proč se krotit s brokolicí? Však je to "jen" zelenina a je zdravá. Zrovna u takových jídel si užívám, že toho můžu jíst takové velké množství a nic se nestae :D

      Vymazat
  13. Taky zítra plánuji na snídani mango :D dlouho jsem ho neměla a v kombinaci s kaší? musí být dokonalé ^^

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, to vypadá krásně.. a ty tyčinky a snídaňová buchta, to je něco eňo ňuňo! :))

    OdpovědětVymazat
  15. dala bych si to nejhůře vypadající :D brokolicové věci miluju

    OdpovědětVymazat
  16. Už zas mi děláš chutě :D Nechceš založit dovážkovou firmu s tvým jídlem? :D Jinak jsem tě chtěla poprosit o článek ohledně odpočinku - jak často v týdnu si dávat přestávky? Totiž asi 4 měsíce jsem cvičila pořád v kuse to samý, špatná volba.. pak jsem začala cvičení měnitn a před cca 2 měsícema jsem si zařadila středu jako odpočinkový den, ale včera jsem byla nějaká unavená tak jsem si dala výjmečně už po 5ti dnech pauzu, ikdyž teda výčitky z necvičení jsem měla :/ :D ale beru to tak, že si snad o to řeklo tělo samo a nebyla to lenost (doufám :D) je mi jasný, že tělo potřebuje regenerovat, ale za jak dlouho? neřekla bych, že ho nějak přetěžuju když během týdne mívám 30 minut cvičení a o víkendu hodinové :) Děkuju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak i dovážkovou službu jo? Připojím to k restauraci, fitku a výživové poradně, o které už tu byl zájem :D :D

      Nějaký článek vymyslím ;) Já kdysi regenerovala taky jenom 1x týdně a kolikrát ještě měla výčitky - což je vážně špatně! Teď si dám klidně pauzu po 2 dnech a necítím se blbě, protože vím, že to tělo potřebuje. Většinou mám pauzu 2 dny v týdnu s tím, že mám 3 dny cvičení + 1 den pauza, 2 dny cvičení + 1 den pauza. Občas se něco protáhne, něco zkrátí, ale víceméně takhle :) Tělo ten odpočinek vážně potřebuje a když jeden den necvičíš tak se vůbec nic nestane, nezačneš hned přibírat. Spíše naopak, tělo to využije k regeeraci a posílení ;)

      Vymazat
    2. Však já ještě něco dalšího vymyslim, co třeba napsat knížku o tom všem ? :D

      ale tak ty si to můžeš dovolit, přeci jen máš náročné tréninky narozdíl ode mě :)

      Vymazat
    3. To je nápadů a úkolů. Hezky postupně jo? :D

      I když nemáš tréninky náročné, není nic špatného na tom si dát pauzu po 5 dnech ;) Hlavně, že posloucháš své tělo :)

      Vymazat
  17. Už jsem říkala, že zbožňuju tvoje alchymistický snídaně? :D. Jo, co se rýže natural týče, je super, ale vaří se strašně dlouho (všehovšudy asi půl hodiny). I když záleží na množstí.. . A už strašně dlouho chci udělat proteinový tyčinky. Myslíš, že by držely i bez arašídovýho másla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alchymistický? No někdy to takové kouzlení je no :D

      tyčinky určitě půjdou i bez arašídoého másla, ale musíš si najít něco jiného, čím se to spojí :)

      Vymazat
  18. ty mi davas!!!miluju tvoje fotky:))jdu se najist:) a rano si udelam kasi:))
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  19. zítra jdu nakupovat a už se těším na mango, když ho tak vidím. Dnes jsem ho v Bille viděla za 49,90...to je neksutečná pálka, nechápu, jestli jim to někdo vůbec koupí. A konečně taky musím zkusit posypat kaši kokosem, musí to být lahůdka. Jo a nejdřív jsem myslela, že ta roláda je zmrzlina :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mango teď mají všude možně v akci - Albert za 20Kč, Tesco za 15Kč, Kaufland za 10Kč a Lidl za 8kč...mám přehled, řešíme to na facebooku :D Takže teď kupuji mango skoro v každém obchodě :D

      Vymazat
    2. jů, zítra plánuju jít do Lidlu, tak si udělám zásoby. Dnes jsem prohlížela letáky jako nějaký důchodce, ale Lidl nám nepřišel :/ :D

      Vymazat
  20. Jídlo jako vždy vypadá úžasně... Chtěla bych se tě na něco zeptat, vím že pracuješ v expresce, chystám se na první zkušební hodinu, ale nikde nemůžu najít kolik pak stojí to kruhové cvičení normálně... Nerada bych začínala s něčím pro mě cenově nedostupným. Děkuji za odpověď a ať se daří :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to oni ti poví rovnou tam, první cvičení máš ještě zdarma a nemusíš si nic hned kupovat ;) Platí se většinou 600Kč zápisné (pokud není nějaká sleva zrovna) - to zaplatíš jednou a ak už ne. No a pak si musíš doplatit cvičené. To se teď zdražovalo na 790Kč při měsíčním. Ale lze to i levněji až na 490Kč za měsíc podle toho, na jak dlouho uzavřeš smlouvu.

      Vymazat
  21. Taky takhle dělám tu brokolicovou polévku - zakysanka a pečivo k tomu a taky jsem schopná takhle sníst celou brokolici :D Hm, asi si jí brzo udělám :)

    OdpovědětVymazat
  22. Přijde mi, že je pod tím kokosem a vším možným té kaše strašně málo, ale to se mi asi zdá. :)
    Miluju tvoje jídlo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to byl zrovna větší talíř než mívám obvykle :D Jinak to bude klasická porce, jakou mívám vždycky, určitě si neubírám :)

      Vymazat
  23. Ahoj Moni,
    chtěla jsem se zeptat, jestli nevíš nutriční hodnoty těch tyčinek?
    vypadají skvěle :)
    Moc díky,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží, na kolik porcí si je rozdělíš :) Já je rozdělila na 4 a pak to vychází takto na 1ks: 1148Kj, 24g bílkovin, 20g sacharidů, 12g tuků. Je to celkem dost na tu 1 tyčinku, ale klidně se může třeba ještě rozpůlit ;)

      Vymazat
  24. jsem sice nemocná, ale zítra si rychle - po cestě od doktora - koupím ve zdravé výživě arašídové máslo.. Moc se na něj těšim :) S banánem a skořicí je bezkonkurenční!
    A kombinace kaše+banán+kokos je pecka :)

    OdpovědětVymazat
  25. Celozrnnou rýži jsem si koupila jednou a vyhodily :D:( jinou jak jasmínovou už nechci.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)