středa 16. října 2013

Mixit - ovoce na zobání, čokoláda na mlsání

Mé články o Mixitu by již mohly vydat na jednu pořádnou rubriku - ba dokonce bych s klidným svědomím mohla vydávat nějaký Mixit týdeník a pořád by bylo o čem psát. Protože ačkoliv můžete mít pocit, že už jste ochutnali všechno a nic vás nepřekvapí, tak je to přesně naopak - osobně jsem uchvácena každou objednávkou. Jednou je to müsli, potom kašičky, tyčinky, čokolády, ovoce...a než dojdete nakonec, je tu spousta nových příchutí a produktů, které je třeba zase ochutnávat! No já se prostě s Mixitem nenudím :) A protože müsli směsí už jsem vyzkoušela dost (a doma mám stále poměrně velké zásoby) a kašičky si radši namíchám sama za menší peníz, rozhodla jsem se tentokrát testovat pro mě zatím netestované - směsi ovoce, oříšků, různých plodů...a pak taky zase jednu čokoládu, jak jinak :D



A začneme tímto božským tubusem! Jak by taky nebyl, když v sobě ukrývá tolik dobrot :) Dlouho jsem byla k tomuto mixu sušeného ovoce skeptická - "Co na tom může být tak zajímavého?" říkala jsem si. Ale tak usoudila jsem, že třeba do ranních ovesných kaší to bude super věcička. To jsem ještě netušila, jak dobré tohle ovoce je! Mohla bych se jej užrat ujíst. Název "Velké Křupavé ovoce" opravdu mluví za vše. Jednotlivé kousíčky ovoce opravdu krásně křupou a rozplývají se na jazyku. Něco jako takové ovocné chipsy, řekla bych - ale bez špetky výčitek. Nejlepší je zaručeně banán - to je můj favorit tohoto mixu :) Kromě něj tam ale na vás čeká ještě třeba jahoda, malina, černý rybíz či ostružina. Vše je sušeno mrazem, bez jakýchkoliv konzervantů. A na to, že je toho v tubusu "jen" 160g, je toho tedy pěkná kupa! A ač se to nezdá, na takových 160g sušeného ovoce se prý použije celé 1Kg ovoce čerstvého :)


Na chvilku si dáme pauzu od ovoce a přejdeme k dalšímu božskému výtvoru z řad Mixitu - konkrétně k Mačokoládě. Jelikož jsem milovníkem všeho, co tato čokoláda obsahuje - tmavou čokoládu, bílou čokoládu, zelený čaj Matcha a pistácie - neváhala jsem dlouho nad tím, zda si dopřeju i trochu tohohle hřešení. Ono už ta zelená barva je zajímavým lákadlem :) Rozhodně se ale není čeho bát! Bílá čokoláda s lehkým nádechem zeleného čaje Matcha chutná výborně. A když to spojíte ještě s čokoládou tmavou a pistáciemi, máte naprosto božskou zeleno-hnědou kombinaci. Fantazii se meze nekladou a tohle je podle mě nejoriginálnější čokoláda, kterou jsem doposud ochutnala. A že chutná skvěle - no to snad ani není třeba zmiňovat :)



Od čokolády se volným krokem přesuneme zpět k ovoci a tentokrát i oříškům - přesně to totiž skrývá tento "Ptáčkův pozob". Tenhle malý tubus vás rozhodně neomrzí a už vůbec vás nenechá klidným - já i mamka jsme po otevření reagovali úplně stejně. Skrývá se tam totiž tolik dobrot, že jsme musely ochutnávat jednu za druhou :D 450g zmizí ani se nenadějete - stačí dát ochutnat všem členům domácnosti. Já jsem naštěstí byla opatrná a tuto malou krabičku co nejrychleji ukryla, abych všechny ty druhy sušeného ovoce a oříšků mohla využívat třeba do mých oblíbených snídaní, kde se hodí asi nejlépe :)

A co tam všechno najdete? vanilkový lusk, para ořech, lískový ořech, vlašský ořech ve skořici, lískový ořech v čokoládové polevě, mandle, kešu, arašídy, banán plátky s medem, datle, fíky, ananas, papaya, mango, žlutý meloun (cantaloupe), jablko, černý rybíz v jogurtu, kávové zrno v hořké čoko., brusinky v karobu


A na závěr ještě jedna vymoženost, které jsem neodolala - malé sáčky do kapsy s mixem suchých plodů. S tím, jak pořád někde běhám, cestuji, pracuji a kolikrát si musím nabalit jídlo na celý den, je toto jako stvořené pro mě. Sama si kolikrát odsypu pár oříšků či sušeného a vezmu si je na cestu. Tady mám však mnohem víc, než jen pár oříšků - v každém pytlíku se ukrývá tento mix: para, vlašské a lískové ořechy, arašídy, mandle, kešu, kávové zrna v čokoládě, goji, brusinky, mango, banán, cantaloupe. Prostě další originální směsice, která nezklame. Stačí vzít jeden pytlíček, kelímek jogurtu a máte vystaráno. Alespoň tak to dělám já! (Ovšem pokud mě nepřepadne mlsná a neuzobávám to jen tak :D)


A tady je můj soukromý snídaňový mix(it) - bílý jogurt a ovesné vločky smíchané s dobrou vlákninou, mixem ovoce a oříšků z tubusu "Ptáčkův pozob" a navíc také křehké lesní ovoce. Řeknu vám tolik chutí v jedné misce - to byl teda zážitek. Vážně skvělá snídaně :)

*****

No a takhle já si zobu, mlsám, užívám - a pak se vám hned běžím s mými objevy pochlubit, aby vám náhodou taky něco neuniklo :) Všechny tyto produkty a mnoho dalších samozřejmě najdete na stránkách Mixit. Mixiťácký ptáček mi také prozradil pár tajemství! Co nevidět vás čekají další novinky od Mixitu a mimo to opět možnost získat nějaký ten poukaz na mixovaní ode mě. Takže se máte na co těšit! :)

21 komentářů :

  1. na tubus s ovocem se chystám už dlouho, tak třeba si ho dopřeji teď k narozeninám;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle koncentrované potraviny jsou pro mě zlo ,tloustnu po nich nebo stagnuji,protože jsem milovník oŕechů a sušeného ovoce,tak se můžu jenom kochat pohledem a raději nekupovat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš, to vypadá úžasně, všechno ! Bohužel já jsem si ještě žádné tyhle dobroty neobjednala, ale jednou bych to chtěla vyzkoušet, až budou peníze. Hrozně mě láká ta rozmanitost. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je pořádná mixit-nadílka!
    Na mě doma čeká taky jedna zásilka - a dokonce i ta stejná čokoláda, které jsem taky neodolala - a to jsem měla v plánu původně objednat tubus, ale po dvou hodinách rozhodování bylo jasno :D tak jsem hrozně zvědavá a doufám, že už ji doma celou nesnědli :D
    A gratuluji k finále v blogerkách roku, doufám, že mi to školní povinnosti dovolí a potkáme se tam! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky gratuluji. Bylo by to super, kdybychom se tam všechny sešly :)

      Vymazat
  5. To vsechno vypada skvele! Zatim jsem od mixitu nic nemela, ale az prijedu domu, asi si neco objednam :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu říkám skvělá nálož. Dobře ses zásobila. :))

    OdpovědětVymazat
  7. To je teda mega nálož! Strašne ti v tento moment závidím (a neviem čo skôr, či tie oriešky, alebo čokoládu..). Lenže toto by ma všetko asi zruinovalo. Ak by ti to neprekážalo, vedela by si sa zveriť, že koľko ťa to celé stálo?

    OdpovědětVymazat
  8. Téda, vypadá to vážně naprosto suprově! Ta čokoláda mě dost zajímala, sice nejsem až takový experimentátor, ale řekla bych, že kombinace je to věru hodně zajímavá a když jsou v ní pistácie? Sem s ní. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ta čokoláda vypadá naprosto bezchybně!!

    OdpovědětVymazat
  10. Oooo miluji sušené ovoce a Dobrou vlákninu, mňam mňam mňam!

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, zajimalo by me zdali jsi dostala tyto vyrobky od mixitu k otestovani, ci jsi si je sama zakoupila?
    na kolik vysly kc?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny ceny bys našla na stránkách http://mixit.cz/. Jinak jsem sice nějakou slevu dostala, ale většinu jsem si platila sama - celkem to stálo cca 800Kč, z toho slevu jsem měla 250Kč.

      Vymazat
  12. můžu se zeptat jaká je cena poštovného, koupíš li si třeba jeden nebo 2 tubusy ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena poštovného je tam většinou 49Kč, ale lze to vyzvednout i osobně na mnoha výdejních místech v ČR - pak se poštovné neplatí ;)

      Vymazat
  13. Hmm, tu čokoládku si asi objednám :)
    A napiš prosím nějaký článek z tvého života, ty jsou nejlepší a nejvíc inspiritavní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No až bude o čem psát, určitě něco napíšu. Jsem ráda, že tě takové články baví :)

      Vymazat
  14. Dobrý zásoby :P Ta čokina vypadá famózně!!!!! :P Zároveň ještě jednou respekt k zdolání závodu!!!!!!! Pěkné fotooos :P

    OdpovědětVymazat
  15. Ta čokoláda teda vypadá úžasně. :3

    OdpovědětVymazat
  16. jsou nejlepší vemi dobře chutnají:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)