čtvrtek 17. října 2013

SPARTAN RACE BOŘETICE: video + pár fotek

Nejlepší fotka, úplně vítězný výraz :D
Posledně jsem vám slibovala, že v budoucnu přidám ještě nějaké fotky ze závodu Spartan Race v Bořeticích, kterého jsem se stejně jako tisíce dalších lidí účastnila. Čekala jsem až přibudou oficiální fotky a s nadějí na nich vyhlížela svůj zablácený obličej :D No, není jich mnoho, ale pár jsem jich našla. Tak aspoň něco vám sem hodím a k tomu hlavě nový video sestřih, kde se o závodě dozvíte trochu víc a taky uvidíte asi všechny překážky, které tam byly. Toť pro dnešek vše, užijte si zablácenou podívanou ;)

První díl mého článku o Spartan Race najdete ZDE










Z fotek vše. Možná se ještě někde ukrývají nějaké další se mnou, ale je toho hodně a lehko se to přehlédne. Ale jsem ráda, že aspoň něco mám :) Na závěr ještě zmiňované video:




20 komentářů :

  1. všude se usmíváš to je hezký :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, jsi dobrá!! :-) Moc pěkné fotky! :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jaké dětičky v bahně :D Úplně si mě naladila! Příští nebo popříští rok to dám!! Snad mi to koleno dovolí :) Navíc sem se o tom bavila i s trenérem a když prý vydržím, tak to půjde.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. příjde mi to docela přehnané s tím, že každý musí být až po krk v bahně, ale je očividné, že jste si užili i hodně zábavy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, napriek všetkému tomu bahnu ti to strašne pristalo. Máš krásny úsmev a vidno, že si si to užila :) Obdivujem ťa, že si sa na to dala.

    OdpovědětVymazat
  6. Jak se všude culííí :D Sluší ti to moc i když vypadáš jako kříženec snipera a rákosníčka :D A máš můj obdiv že jsi do toho šla! A ještě s úsměvem :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, já kdybych byla takovém závodě, tak bych se takhle neusmívala. :D Máš můj obdiv, tohle bych nikdy nezvládla, klobou dolů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale určitě bys to zvládla, těch 5km se dá, není to tak těžké ;)

      Vymazat
  8. AAAA pecka! Tam prostě musím :)

    OdpovědětVymazat
  9. supr fotky :-D taky bych chtěla být v bahně od hlavy až k patě :-D kdy jindy než u takového závodu :-) supr ;)

    OdpovědětVymazat
  10. To je hezký, jak se pořád usmíváš :). Na té jedné vypadáš trochu jako sypmatický vodník (1:28:44, bez urážky :D).

    OdpovědětVymazat
  11. jee video je super !!! líbí se mi pan podnikatel a jak vedle něj skočí pán do bahnité vody bombu :D a taky jak se všichni plazí to je hezký ! :D na fotkách ti to sluší !! :) :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi ale oplácaná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, cooože? co to kecáš?!!!

      Vymazat
    2. Holky, tak se nečertěte, holt si nějaký zakomplexovaný anonym potřeboval rýpnout, no. :D
      Petra

      Vymazat
  13. ahoj, tvůj blog mě moc motivoval abych se sebou taky něco dělala. Začala jsem cvičit. 4x týdně jezdím hodinu na rotopedu na menší zátěž ( aby mi nenarostly stehna), dělám zatím 10 výpadů dopředu i dozadu, 100 sedů lehů, 25 zvedáních na bocích, zvedaní nohy přes nohu 3x15. Na těle už něco pozoruju, ale příjde mi, že cokoliv s ním tak se na fouknu. Nejhorší je to s váhou, vím, že svaly váží víc než tuk, ale opravdu bych chtěla na té váze shodit a zatím se mi to nedaří - spíš naopak :/ Jím tak normálně, snídám (ano přiznam se že tvar. buchtu :/), oběd (snažím se nic moc smaženého), svačina a večeře ( v 7 nebo v 5 záleží na škole), vím, že mi chybí pitný režim, ale nevím jestli by kvůli tomuhle mohlo být to že nehubnu na váze.

    OdpovědětVymazat
  14. to je hroznééé !! do toho bych teda nikdy nešla :) :D:D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)