středa 23. října 2013

Novinky do spíže i ledničky XVII.

Budu se opakovat, ale jsem moc ráda a skoro mě až udivuje, jakou má tato rubrika u vás oblíbenost. To, že tyto články patří mezi nejčtenější mluví asi za vše :) Proto pro vás mám dneska další nálož toho, co jsem nově ochutnala nebo i toho, co třeba kupuji pravidelněji.

 Chlebíčky na všechny způsoby
Různé rýžové či kukuřičné chlebíky podobného typu opravdu můžu a oblíbila jsem si je opět hlavně v poslední době. Na nějakou tu rychlou svačinku jsou ideální - ať už na slano či na sladko. Mezi mé oblíbené patří třeba sýrové nebo i jiné variace od Racia. Těm sladkým s polevami jsem se celkem vyhýbala, ale takové Silouette s čokoládovým dekorem jsou prostě boží!
A pak nový objev - bio chlebíčky s tmavou čokoládou a kokosem z Lidlu - ty taky vedou. Čokoláda na nich je řekla bych opravdu kvalitní a ten kokos tomu dává šmrnc!



Pilos krémový kefír
Není kefír jako kefír. Tento z Lidlu mě obzvláště zaujal tím, že zaručuje krémovou chuť. A ta opravdu krémová je! Rozhodně chutná mnohem lépe, než ty, které mají třeba jen 0,5% tuku. Tento má na rozdíl od ostatních 1,5%, což ale pořád není nijak moc :)


 Směs sýrů
A u Lidlu ještě zůstaneme :) I já jsem občas trochu líná a není nad to mít nějaký ten sýr už rovnou nastrouhaný v sáčku :D
A tady je těch sýrů hned několik - gouda, eidam a další. Takže spousta výhod v jednom balení! Navíc cena je taky vcelku přívětivá (bohužel jsi ji už nepamatuji, ale bylo to něco kolem 30Kč za 200g :D)


 Corny Brownies
Jedna ne-tak-zdravá svačinka, kterou jsem ale stejně nemohla jen tak nechat v regálu. Tyčinky Corny jsou sice vcelku přeslazené a plné bůhvíčeho, ale občas je i takováto dobrota zasloužená. Navíc v tédle příchuti u mě opravdu zabodovala! :)


 Extra nálož mražené zeleniny
Tyhle směsi z Lidlu fakt zbožňuji. Balík je to obrovský - rovnou 750g, ale zmizí vždy v  rychlosti blesku. Prodávají se v různých provedeních a zelenina je vždy ještě rovnou okořeněná. Navíc často bývají v akci, takže další plus :) 


 Chia semínka s nádechem borůvek
Potřebovala jsem nutně další balík chia semínek a ve zdravé výživě mě zaujal tento zvláštní mix. Drcená semínka s borůvkami. Ne že by tam ty borůvky nějak vynikaly, ale i tak jsou tyto chia opravdu dobrá. Jsou trošku jiné, protože jsou právě drcená, ale to jim na chutnosti nic neubírá - do kaší či jogurtů se hodí stejně tak dobře :) A mimo borůvek měli v nabídce například i brusinkovou variaci.


 Konopné semínko
To už pro mě není ničím novým, ale i tak jej musím vyzdvihnout. Jeho jemná chuť a zdraví prospěšné účinky stojí za ochutnání, tak určitě zkuste! :)


 Almette jogurtový
Pokud si vybírat nějaké pomazánkové máslo, tak určitě Almette. To mi chutná asi nejvíc - konkrétně jogurtovou či smetanovou variaci mohu vřele doporučit :)


 Sladký Bifi drink
Běžně jej nekupuji, ale akce v Alberu mě opět přesvědčila :D Navíc jsem jej využila jako takovou svačinku a doplnění cukrů
po cvičení. Tyto příchutě byly výborné a brzy jsem si šla ještě pro další - granátové jablko a cappucino.


Pohankové vločky
A na závěr můj dnešní úlovek. Řekla jsem si, že dám šanci i dalším vločkám, než jsou jen ovesné či jáhlové. Testovat je budu nejspíše až zítra ráno, ale vím, že už jsem je kdysi dávno měla a chuťově byly stejně dobré jako ostatní :)

38 komentářů :

  1. Chlebíčky silouette mám taky moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pokud máš ráda pomazánkový másla, tak v Lidlu doporučuju Pilos s příchutí cibule, v testech vyšlo kvalitně, asi nejlíp ze všech pomazánkovejch másel na trhu a je fakt úžasný...:) Když si chci vylepšit těstoviny se zeleninou a sojovým masem, dám si tam kávovou lžičku (asi 10g) a nemá to chybu! Mirabelka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty rýžové chlebíčky jsem nikdy moc nemusela, ale třeba kukuřiční Cornies mi chutnají :), jen nesmí zvlhnout :D
    konopné semínko jsem si přidala do svého mixitu, protože jsem ho hrozně chtěla ochutnat. Pohankové vločky se chutí, řekla bych, liší hodně, ale mám je ráda, ráda vločky střídám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já rýžové chlebíčky miluju,i ty na sladko :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na chia semínka se taky už nějakou dobu chystám, došly mi zásoby:-(. Celkem mě ale štve, že je neprodávájí v Kauflandu nebo v Albertu (nebo jsem asi slepá a nevidím je:-D), zdravá výživa je až na konci města, ale co bych pro chia neudělala:-D!...mňam, a bifi drinky nejsou taky vůbec špatné:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Rýžové chlebíčky a zeleninové pánve mám taky moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty rýžové chlebíčky z Lidlu se zařadily do mých oblíbených svačinek hned jakmile jsem je ochutnala.:) I v té hořké variaci jsou skvělé, ale kokos je kokos. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Konopné semínko jsem si chtěla koupit na veletrhu, ale paní prodávala jen obrovskou krabici, tvrdila mi, že má dobré účinky na vlasy, pleť.. ale hlavně při dlouhodobém používání a že se vyplatí koupit si to velké balení, byla to docela pálka.. zkusím mrknout ve zdravé výživě, jestli neprodávají balení, co máš na fotce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak, čím začít.. Corny jsou moji miláčci (už od útlého dětství naprosto zbožňuju čokoládovou klasiku a nedám na ni dopustit, má prostě tak skvěle vyvážené chutě, že vážně neodolám. A příchuť brownies?! Asi poruším své jendouzarok corny a seženu ji a dám si pěkně do nosu! :)) Mazání typu Almette a Lučina bych taky mohla jíst pořád, byla bych schopná to smlsnout najednou jen tak se lžičkou, jako jogurt a to se přece nedělá! Tak bych potřebovala nějakou alternativu no, protože fakt miluju všechno, co se dá namazat :D
    Tyhle články fakt zbožňuju! Super tipy, vždycky pak jdu po krámě a říkám si jo, to je vono, to bude dobrý :))

    OdpovědětVymazat
  10. Chlebíčky, Corny, Almete a Holandia jogurty mám taky moc ráda :)), ostatní jsem asi ani nikdy neměla :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Najlepšia rubrika, ďakujem!

    OdpovědětVymazat
  12. Ty Silouette s čokoládou jsou výborné :) Využívám je jako svačinu v práci, když potřebuju nakopnout :)

    Ten sýr z Lidlu taky kupuju, je skvělej, nemusím kupovat různé druhy a míchat :) Stejně tak jako zeleninu.. Lidl je prostě Líídr :))

    Corny brownies jsem taky ochutnala, ale přišlo mi to šííleně přeslazené.. :(

    Sororessa

    OdpovědětVymazat
  13. Je v těch Bifi drinkách bílý cukr? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Prosím dotaz -kde se dají koupit pohankove vločky,další Chia s boruvkou a ta velikost balení konopneho semínka by mi vyhovovala, ale nikde jsem nepotkala.Jestli jsem typy přehlédla tak se omlouvám.Jinak typy mě moc zajímají a stále obohacujeme jídelníček,teď Chia semínka a karob místa kamas taky moc dobrý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vločky mám z Albertu, ale budou je mít určitě i ve zdravých výživách ;) Chia a konopné seínko mám taky právě ze zdravé výživy

      Vymazat
  15. Ta zelenina z Lidlu je nejen okořeněná, ale i dost dosolovaná, obsahuje bílej cukr, což v zelenině fakt nepotřebuju a spoustu toho nejnekvalitrnějšího oleje. Pokud se bavíme o zdravějším způsobu stravování, v tomhle případě by to asi chtělo podrobněji prostudovat etiketu. Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si jdu tedy hned prostudovat, protože cukr jsem tam vážně nenašla :)

      Vymazat
  16. raciolky mám moc ráda, hlavně sýrové - a něco takového mi tady v Rakousku chybí, ale možná jsem jen špatně hledala :D
    pohankové vločky jsem kdysi dávno měla, ale vždycky se stejně vracím k ovesné klasice, je taková nejjemnější :)

    OdpovědětVymazat
  17. ja som skusala tu zeleninu z lidlu a moc mi ta "ochucujuca" zlozka nechutila. malo to nejaku podivnu pachut. preto mi je luto, ze nemaju ciste, nekorenene zeleniny (taketo miesane)

    OdpovědětVymazat
  18. Raciolky! Ty jablickove mi moc chutnají :-) a ten strouhany sýr mám pokaždé v lednici, nemůžu si ho vynachvalit :-)
    Konečné taky článek od tebe, netrpělivě jsem na něj cekala :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Sýrové raciolky mám ráda, ale jinak rýžové chlebíčky moc ne-e. Kefírové mléko jsem také zkoušela, ale nejvíce ze všech mi stejně chutná acidofilní z Alberta. Pokud jsi neměla, tak určitě zkus i cena je super! (13,-) Tento nastrouhaný sýr máme (díky mamince) v lednici vždy :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já musím přiznat, že jsem rozmlsaná a raděj mám normál pečivo než nějaké chlebíčky :D :P Hřešit s Corny je skvělá volba :P Chia ani konopná semínka jsem ještě nevyzkoušela.. ono to není zrovna levná záležitost ale asi to stojí za to co? :P :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tenhle mix chia semínek jsem u nás ve zdravé výživě taky viděla! :O :D Dokonce i s brusinkama tam byly :D

    OdpovědětVymazat
  22. Spousta novinek. Ta Corny mě zaujala a chia semínka už musím taky vyzkoušet, jsou docela drahá:-/
    Lidl je Lidl!

    OdpovědětVymazat
  23. Chlebíčky racio u mě vedou také.. :D Ještě kromě těch sýrových jsou moc dobré i s příchutí rajče/mozzarella/olivy.. zkoušela jsi je?
    A ty Silouette s dekorem, to si nemůžu vynachválit... jinak dobré jsou také kukuřičné chlebíčky cornies v hořké čokoládě :D
    Jinak ty bifidrinky mám také moc ráda, nejlepší je podle mě kapučíno ale i malina+cereálie.. a chutná dobře i když jej přimícháš k obyčejnému tvarohu - chuť není tolik sladká, přesto ale chutná skvěle :D

    OdpovědětVymazat
  24. Mňam mňam mňam! Všechno bych si dala!! Hlavně koukám jak puk na tu novou corny, ta musí být hrozně dobrá:) asi půjdu zítra na nákup a tvůj článek použiju jako what-to-shop list:D

    OdpovědětVymazat
  25. Nojo, ryzove chlebíčky=moje záchrana kdeoliv na cestách:P mrazenou zeleninu isem si teď taky dost oblibila, nejen že je mega levná, ale je i rychle hotoa a dá se z ní dělat spousta věcí:) jen trošk. Nechapú, jak můžeš jíst tu corny tycinku, vždyť je nechutn. preslazena a ani mi nepřijde, že by v ní bylo něco dobrého.. Ale co, to je tvoje věc:)

    OdpovědětVymazat
  26. Ten syr z Lidlu mi teda vubec nechutnal :) prisel mi takovej moucnej :/ no vubec, kdyz strouhanej tak klasickej eidam 30 :)

    OdpovědětVymazat
  27. My máme naštěstí dva mrazáky plné zeleniny, tak si tyhle zeleninové směsi kupovat nemusím.. i když to tam mají hezky namíchané. :D
    Ta chia semínka mě hodně zaujala.
    A konopná semínka jsem měla zatím jen neloupaná. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Free style od Racia je bomba, určitě vyzkoušejte :) moje záchranná svačinka :)

    OdpovědětVymazat
  29. a ty kokosové z Lidlu rozhodně musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, jaký máš názor na tyhle tyčinky? Jsou opravdu zdravé?
    http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=ty%C4%8Dinky+Nutrend

    OdpovědětVymazat
  31. také zoufale hledám zdravější varianty "musli" tyčinek (minimum ingrediencí, bez ztužených tuků nebo lépe bez jakýchkoliv přidaných tuků, bez přidaných cukrů a samozdřejmě bez další chemie). Zatím nejlepší co jsem našla, je Naturka staročeská bio (ovesné vločky, maltózový sirup. sušená jablka, rozinky, vlašské ořechy, jáhelné pukance, med, skořice) od Simos (www.simos.cz).

    OdpovědětVymazat
  32. ahojte,je zdravý -Milbona creamy kefír mild ?

    OdpovědětVymazat
  33. What is a blogging site where people give a lot of quick feedback?

    My site : 부산오피

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)