středa 5. února 2014

Cvičte se mnou v Online Fitness!!

Doufám, že dnes potěším mnoho z vás :) Konečně totiž přišla ta chvíle, kdy se začnu prezentovat na internetu i prostřednictvím videa. A co víc - živě v přímém přenosu! Tímto tedy odhaluji jednu ze skvělých lednových novinek, které jsem vám pořád tajila! :) Nepůjde přímo o má videa, nýbrž o spolupráci s čerstvým projektem Online Fitness, ve kterém již teď působí spousta skvělých trenérů (mnoho z nich sama znám) a který přitahuje stále větší pozornost. No a od tohoto týdne
s nimi začínám spolupracovat i já :)


Co je Online Fitness a jak to funguje?
Pokud o tomto slyšíte poprvé, tak vám alespoň v krátkosti vysvětlím, o co vlastně jde. Online Fitness je webová stránka, díky které si můžete zacvičit v klidu domova podle trenéra, jehož hodina běží v přímém přenosu. Vybírat si můžete z nejrůznějších lekcí od funkčních tréninků, HIITu, břišního pekáče, tabaty až po pilates, jógu či port de bras. Zkrátka skupinové lekce,
na jaké jste možná zvyklí z fitcenter, ale v tomto případě nemusíte nikde chodit :)

Lekce běží živě, takže byste měli být připraveni ve správný čas na správném místě = tedy před obrazovkou vašeho počítače
či notebooku. Ovšem pokud to ten den náhodou nestihnete, můžete si lekci přehrát ještě kdykoliv do půlnoci téhož dne (na lekci však musíte být předem zapsáni). Každopádně vše je krásně vysvětleno přímo na stránkách, takže určitě mrkněte TAM!

Vy si po zaregistrování můžete vyzkoušet 1 lekci zdarma. Pokud pošlete pozvánku 3 dalším přátelům, máte další volný vstup. No a pokud se zaregistruje alespoň jeden z pozvaných, získáte vstup ještě jeden. Pak už je jen na vás, zda vás to zaujme natolik, že si aktivujete třeba měsíční členství - viz. CENÍK ZDE.

Tabulka pro poslání pozvánek.


Moje lekce v Online Fitness
Jak již bylo řečeno, i já jsem se již přidala do týmů trenérů, takže pokud si chcete se mnou zacvičit, tak již nyní můžete! Začínám tento pátek, v 17:00 a mojí lekcí bude Kruhový trénink. Časem mi asi přibude ještě další lekce v týdnu, zatím se však pracuje na tom, abychom našli vhodný čas, což je asi to nejtěžší :)

Pro mě to bude premiéra, takže pokud se někdo přidáte, tak prosím o trošku pochopení, pokud se třeba zaseknu, zakoktám nebo to prostě nebude hned 100% - což je asi dost pravděpodobné :D Snad se ale rychle otrkám a pak začnu třeba přidávat
i nějaká další soukromá videa pro tento blog na různá témata (je to v plánu!) :) Každopádně už se moc těším, je to skvělá příležitost, za kterou jsem moc ráda. A i vy mě konečně budete moci vidět z pozice trenérky a třeba si se mnou i zacvičit. Pokud to tak bude, tak už se moc těším a určitě mi pak pište svoje dojmy a názory! :)



Můj trenérský profil najdete ZDE
Webové stránky Online Fitness ZDE
Facebook Online Fitness ZDE

52 komentářů :

  1. Ty bláho, tak to je super novinka, gratuluju k další skvělé příležitosti! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá novinka. Na nějakou tvou lekci určitě mrknu. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé paráda!!! Můžu se zeptat, co k tomu prvnímu tréninku bude potřeba? Činky a tak mám na mysli.....
    Přeju hodně cvičenců a nadšenců :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je super novinka,jsem moc zvědavá! obdivuju tě, jak šikovná jsi. a moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. no tak to je super, gratuluju k příležitosti a už se těším, až si s tebou zacvičím:)

    OdpovědětVymazat
  6. To ráda slyším :) Jsem taky součástí projektu :) A těším se, že si zacvičím i podle tebe. Na břišní buchty tě nějak nestihám.

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš tak to je paráda!! Moc gratuluju, jdu to omrknout!

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je senza projekt, jdu ho hned omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super, určitě si s tebou někdy zacvičím :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj..je to zaujímavé, len som sa nikde nedočítala a stránke ako to je s úhradami platby zo zahraničia(Slovenska), lebo s platbami do zahraničia nemám veľmi dobré skúsenosti, ale chcela by som vyskúšať tréningy. :)

    OdpovědětVymazat
  11. týýýý brďooo.... tak to je skvělá novina! :) A jaké sůpr profi fotky :) no krása :) fandím ti a určitě si něco zacvičím :)

    OdpovědětVymazat
  12. zajímavý koncept, ale v době youtube mi přijde jako nesmysl vyhazovat za tréninkové video peníze..a navíc to nemůžeš na chvíli zastavit atd.. ničím se to neliší od všech těch ostatních videí, když není možnost interakce s trenérem..? :) ale každopádně ti gratuluju k nové zkušenosti, jen tak dál! (jen to osobně nevyužiju :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco na tom bude cos napsala, ale já si zase myslím, že na youtube je zase spousta věcí v angličtině a někdo bude určitě preferovat česká cvičební videa :)

      Já teda určitě vyzkouším minimálně ty lekce zdarma
      A Monice držím palce :-)

      Eliss

      Vymazat
    2. Tak podle mě to má dost výhod - v první řadě ta čeština :) A v druhé to, že je to každý týden jiné a originální, prostě jako každá skupinovka ve fitku. A více tě to donutí jít něco dělat. Video, které je online nonstop si můžeš pustit kdykoliv. Ale když víš, že to prostě v daný čas začíná, tak se tím spíš donutíš. To je můj názor :)

      Vymazat
  13. To je skvělý Moni!:)
    Když jsi nám slibovala a zároveň tajila novinky, říkala jsem si, jestli to náhodou nebude něco s natáčením (a taky očekávám tu fitness soutěž!:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ale zrovna tohlr natáčení se tak nějak vyvrbilo během posledního týdne :D Ovšem nějaká videa byla v plánu i předtím, tohle to jenom předběhlo a je to na lepší úrovni :)

      A další fitness novinky asi taky začnu odhalovat...nejpozději příští týden, možná něco už i tento :)

      Vymazat
  14. Me na tom vadi jedna vec, cvicim kolem 9 rano a vsechny lekce jsou az tak od 17 h a jsou k videni do pulnoci ... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktuální zpráva z Online fitness ;)
      "Vyslyšeli jsme přání všech maminek a ranních ptáčat cvičících před začátkem pracovních či školních povinností a prodlužujeme možnost přehrát lekci ze záznamu až do 12:00 následujícího dne. V praxi to znamená, že lekci na kterou jste přihlášeni, můžete shlédnout ze záznamu nejdříve hned po skončení jejího živého vysílání a nejpozději druhý den dopoledne."

      Vymazat
  15. Jsi strašně moc šikovná, jenom koukám, kam až jsi se od úplného začátku svého blogu dostala! Máš můj velký obdiv :)) Zrovna jsem dneska přemýšlela, jak cvičit, co vyzkoušet... a ty najednou přidáš tenhle článek. Super, už se moc těším i na tvá soukromá videa :))

    OdpovědětVymazat
  16. To je super, gratuluji! :) Škoda že v pátek nebudu doma, ale třeba si najdu večer čas a zkusím zkušební trénink :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je krása! Moc ti gratuluji k takovým úspěchům. Vyšvihla ses a stoupáš výš a výš! Ráda o tobě čtu a ráda si s tebou zkusím zacvičit :-) mnoho dalších úspěchů Moniko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snažím se a využívám příležitostí. Takhle se člověk posouvá dál a dál a možností přibývá. A budu jenom ráda, když se ke cvičení připojíš :)

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se na lekci přihlásíš, tak ji můžeš sledovat v daný čas, kdy to běží v přímém přenosu. A potom ze záznamu až do druhého dne 12:00. Ale musíš na ní být předem zapsaná ;)

      Vymazat
  19. To je super nápad a ještě lepší, že by jsi to soukromě publikovala i tady na blogu :) Paráda, strašně ráda sleduju tvůj blog, jsi úžasná inspirace :)
    Ale mám na Tebe takový dotaz a doufám, že se nějak neurazíš, nebo si to nevezmeš osobně :D .. ale ztratili se Ti cvičením hodně prsa? Už nějakou dobu cvičím, ale .. prostě mám svoje prsa ráda a nějak moc o ně přijít nechci, tak jak to je u Tebe, popř. jak si je udržet? :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nikdy neměla moc velká prsa :) Akorát chvíli dříve, kdy jsem dost přibrala, ale pak to šlo zase dolů. Tip jak si je udržet nemám - s tím prostě nic nenaděláš, hubne se celkeově, i z prsou bohužel, pokud tam máš více tukové tkáně. Nebo o ničem takovém co by pomohlo krom operace nevím :D

      Vymazat
  20. Mončo, super, už jsi skoro jako profesionálka! ♥ :)
    Jinak mohla bych ti napsat na email, potřebovala bych se na něco zeptat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napiš, pokusím se odpovědět, i když teď už moc neodepisuji ;)

      Vymazat
    2. To budeš moc hodná! Jej a všimla jsem si, že už to ani posílat nemusím, já už to poslala jednou, jen se mi neukázalo, že jsem ti to odeslala :D Psala jsem ti 4.2 a email jsem pojmenovala "dotaz" a mám tam problém s jídelníčkem :-)

      Vymazat
  21. Na těch fotkách na stepu a v kliku vypadáš výborně !
    Že by nový jídelníček přinesl ovoce ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Podle nového jídelníčku jím už 4. týden a daří se :) Příští týden jdu na InBody, tak uvidíme tam, ale na centimetrech, oblečení i v zrcadle je změna znát už teď :)

      Vymazat
  22. Podle mě to nemá budoucnost:
    1. sama píšeš, že originalita spočívá v podstatě jen v tom že je to online - a přitom druhým dechem dodáváš, že si to každý pustí kdy mu to vyhovuje
    2. ta cena je prostě moc... respektive moc v porovnání s tím, kolik je toho na netu k dispozici zdarma... na internetu obecně platí, že se všechno financuje reklamama, protože za obsah platit se lidem nechce a ono je toho zdarma k dispozici tolik, že si každý najde to svoje
    3. čeština rozhodně výhodou není. Zrovna toto je typ videa, kde není až tak důležité rozumět - respektive je, ale vystačíš si s pár slovíčkama který se pořád opakujou a to nemluvim o tom, že někteří trenéři (neříkám že ty) a i většina cviků stejně má anglické názvy a na českých kurzech to je kolikrát jak na anglických... a ty základy se naučí člověk hned

    Nechci ti brát iluze ani nějak hanit váš nový projekt, ale bohužel pokud to nepujde jen z reklam za návštěvnost, moc budoucnost to nemá...

    OdpovědětVymazat
  23. A doplněk:
    Pokud by to bylo opravdu hodně nadprůměrné a kvalitní, je jen otázka času (tipuju to na pár hodin) než to bude na uložto. A napadá mě ještě jedna věc. Já když si to pouštím doma, tak právě oceňuju, že si to můžu zastavit podívat se podrobně jak se daný cvik dělá a když naopak jdu do fitka, kde to "zastavit" nejde, zas jsem ráda, že jsem "mezi lidma", doma ani nemám možnost moc pohodlně cvičit a zároveň sledovat počítač, nemám kam ho ideálně položit a proto si to pustím, zastavím, odcvičím atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tvůj názor, každému se to samozřejmě líbit nemusí. Jiné to třeba zaujme. A i kdyby to nemělo statisícovou sledovatnost, tak co? Svět se nezboří. Pořád je to něco pro lidi, co je děláno s dobrou myšlenkou ;) A na Uložto se to asi jen tak neobjeví. Stáhnout by to asi jen tak lehce nešlo.

      Vymazat
    2. Spoustu videí je na netu zadarmo. Ale možnost cvičit live s oblíbenou blogerkou, je něco úplně jiného :). Jen Moni, kdyby náhodou byly problémy s tím, že by se to objevilo na uložto, tak to ber tak, lidi, kteří by si to následně stáhli by si to pravděpodobně v reálu asi spíš nezaplatili. Můžeš to brát jako reklamu zadarmo, mě by to třeba lichotilo, kdyby si to lidé stahovali. Ale pokud s tím budeš mít problémy, tak na uložto.cz stačí napsat žádost o smazání a oni ve 100% vyhoví. Hodně úspěchů a dobrých pocitů při práci ,ti přeji :).

      Vymazat
  24. Ahoj Mony, rada bych cvicila s tebou, ale ten cas 17h. mi moc nevyhovuje.. :-( tak snad priste to bude nejaky vhodnejsi i pro mne..
    jinak jsem se chtela zeptat, trochu mimo tento clanek, co je napsano na tom mottu mesice co mas tady po leve strane na blogu? je to malym pismem a nejde mi to zvetsit.. dekuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se na lekci přihlásíš, můžeš si ji přehrát i později - do 12hod následujícího dne ;)

      Vymazat
  25. Páááni...to vypadá moc zajímavě:-) Já třeba podle videí na netu cvičím už skoro dva roky, ale tohle je originální především v tom, že víte, že v daný čas cvičí to stejné x lidí...asi to člověka více motivuje a hlavně...taková příležitost zacvičit si s oblíbenou brogerkou si spousta z nás nenechá ujít?:)

    OdpovědětVymazat
  26. Moni, das k dispozici ten Tvuj jidelnicek nebo spis ne? Mas ho usitej na miru nebo myslis, ze kdyz podle nej pojede nekdo jinej, tak bude mit taky velky vysledky? Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo, je na něj už až moc žádostí, tak asi příští týden :D To, že by podle něj někdo jel a měl velké výsledky mě netrápí, spíš nemám ráda ty diskuze, co se vždycky kolem jídelníčku točí ;)

      Vymazat
  27. ahoj.
    zajímavý nápad. tvoje kariéra se hezky rozjela po ukončení školy :-) přeji ti více takových projektů !!

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadá to skvěle! Pěkně jsi se rozjela! Držím palečky, ať stále stoupáš vzhůru :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Moničko,
    moc se nestává, že bych k blogům, které sleduji psala komentáře, jsem spíš takový tichý pozorovatel. :)

    Proto první věc, kterou chci napsat je jedno velké DĚKUJU! Na tento blog chodím pravidělně snad už od začátku, moc mi pomohl, tady jsem se zamilovala do zdravé stravy, HIIT a snad obecně do cvičení. Bohužel jsem si zlomila prst a trápím se s tím snad už od konce listopadu a stále to není nijak extra v pohodě. :/ Teď už jsem naštěstí vyfasovala sundávací dlahu s tím, že už je to sice na vazech a jakž takž srostlé, ale kdybych to nějak moc přetížila nebo se pořádně praštila - zlomí se mi znovu. Tvůj workout bych ale chtěla zkusit, proto bych se chtěla zeptat, jestli myslíš, že bych to zvládla třeba i s tou dlahou nebo bych měla ještě chvíli počkat (a zkusit to třeba později)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to jsem moc ráda za komentář :)

      Cvičení se mnou ručitě můžeš zkusit, ale asi se tam objeví i nějaké cviky na rukou - možná kliky, vzpory apod. Ale cviky na nohy či jiné cviky ve stoje či vleže bych odjet mohla. Pokud něco nebudeš kvůli prstu zvládat, tak můžeš jít do podporu na lokty nebo místo toho cvičit třeba více opakování cviku předchozího :)

      Vymazat
  30. Ahoj, předem bych ti chtěla moc poděkovat, na online fitness jsem narazila díky tvému blogu :) už delší dobu jsem chtěla začít cvičit, chodit na nějaké lekce do fitka, ale kvůli práci jsem to nějak nestíhala, projekt online fitness mě nadchl, je to něco pro mě, nevím jestli je to tím, že je to placené a že to začíná v přesný čas (takovej krátkej bič), ale cvičení mě baví a těším se vždy na další ! konečně jsem se sebou začla něco dělat, mám za sebou ve středu port de bras a ve čtvrtek bodystyling, tebe bohužel v pátek nestíhám, ale o víkendu chci cvičit i něco z archivu :) takže ještě jednou moc děkuji, navíc plus je, že trenér s tebou mluví, říká ti jak dýchat, za mě jedině plus, nechápu negativní názory, ale je to taky názor :)

    OdpovědětVymazat
  31. To je úžasný! Moc ti to přeju. Určitě si s tebou ráda zacvičím. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)