čtvrtek 13. února 2014

Novinky do spíže i ledničky XXIV.: Biosféra, Zajíci + další

Dobroty z Biosféry
Máme tady další díl plný jídla - a ne jen tak ledajakého - samé dobroty! A začneme jedním z nejzajímavějších balíčků - další zásilka z internetového obchůdku Biosféra :) Tu jsem si vážně oblíbila a zdravé potraviny od tama objednávám asi opravdu nejčastěji :) A tentokrát mi domů dorazilo plno dalších zajímavých a pro mě premiérových věcí.

Pohankové těstoviny jsem testovala na oběd poprvé dnes a jsou opravdu výborné. Balíček vás vyjde jen na 27Kč.
Díky pohance jsou přirozeně bezlepkové a navíc mají na 100g jen asi 60g sacharidů, takže na porci si jich můžete dopřát poměrně dost :) 
Mořské řasy jsem nadšeně objednávala po velmi dobré zkušenosti s řasami Wakame. Tento druh mě však naopak bohužel příliš nezaujal a spíše mě zklamal. Proto příště už jedině Wakame, které jsou v nabídce také:)
Stévie je mé oblíbené sladidlo a věřím, že si získala i mnoho z vás. Vyzkoušela jsem tedy i tyto sušené listy, které se hodí zejména do čaje či kávy. Překvapilo mě hlavně velké balení, jelikož jsem čekala jen malý sáček.
RAW koláčky jsou tím nejlepším nakonec! Oficiálně je pasuji na nejlepší sladký vynález na trhu. Je to RAW, je to Bio, žádný zlý cukr nebo tuk a přitom jde o čokoládové sušenky s kešu krémem? To si fakt zaslouží nobelovku! :D A chuť je stejně dobrá, jako to zní. Jen cena by mohla být krapet nižší, jinak tomu už nelze nic vyčíst :)


Není zajíc jako Zajíc!
Další novinky jsou samozřejmě z krabičky od Zajíců :) Nakonec neunikla ani mě, ačkoliv jsem původně zaváhala a skoro
ji neměla. Stejně jako minule, i teď jsem nadšená - měli jste vidět můj výraz, když jsem vybalila mandlové máslo. A pak ten výraz, když jsem zjistila, že tam je ještě jedno - arašídové! :D Navíc v takové krásné skleničce a pod záštitou mně doposud neznámé značky :) Doma mám takové zásoby ořechových másel, že už je skoro nemám kam dávat. A díky mé aktuální fitness "předpřípravě" mám o DOST omezenou jejich konzumaci (teoreticky spíše zakázanou no :D), takže by jeden řekl, že bych tyto krasavce asi měla někomu darovat. Ovšem tuto myšlenku můj mozek nějak nechce akceptovat a vzdát se jich prostě nedokážu (to radši podaruji zbytky těch mých kilových kyblíků od ASA :D). Kromě těchto pokladů v krabičce byly samozřejmě
i další dobroty - jako například dýňový olej, o jehož využití jsem zatím moc nepřemýšlela, jablečnou mouku, se kterou jsem
na tom podobně. A pak bílkovinný chléb - který mě nadchl nejen proto, že ten si dopřát můžu! A proto už se peče :) 

 A pár dalších nákupů z kamenných obchodů :)

 Šťáva z červené řepy
Šťávy jsem si oblíbila - zejména ty s řepou - a proto mi nemohla uniknout tato z DMka za 30Kč. Je opravdu dobrá ať už takto nebo namíchaná s jablečnou. Ovšem v plánu je pořídit si odšťavňovač a to se pak bude teprv šťávičkovat! :)


 Uzený pstruh
Rybička z Lidlu - běžně kolem 30Kč, já zase nakoupila ve slevách asi za 18Kč :D Na večerní salát výborná záležitost.
Nic nemusíte péct, či smažit, žádné kostičky. Stačí jen naporcovat a jíst :)


 Sušené maso
To už jsem chtěla taky zkusit dlouho a teď musím uznat, že je to super univerzální nouzová rychlosvačina! Taková jistota
v tašce, kterou jsem využila právě třeba při čekání na autobus - to se mi totiž fakt nechtělo vytahovat krabičku s obědem
a na druhou stranu čekat s jídlem až domů by byla zase moc dlouhá doba bez jídla :D Zrovna tyhle jsem kupovala ve fitku, ale už mám vyhlédnuté i nějaké od jiné značky v DMku, pro které půjdu asi zítra :)


 Umeocet
Smutný pohled na prázdnou láhev, která padla opravdu rychle a zároveň radost z nově doplněných zásob - rovnou celý půllitr :) Tento ocet jsem si opravdu zamilovala. Když dělám salát (což je denně :D), tak pak přidávám pouze olivový olej a tento ocet. Ničím jiným není třeba dochucovat ani nedávám žádné další zálivky, koření či sůl. Umeocet má slano-kyselou chuť a zeleninu perfektně ochutí sám o sobě :)

Čistící čaj
Na závěr něco na pití - jeden výborný bylinkový čaj. Osobně mívám celkem často problémy s pálením žáhy a v takových chvílích vyhledávám právě nějaké bylinné či čistící čaje. A i když tento problém nemám, tak mi tyto čaje vyhovují více než jiné :) Zrovna tento má podle mě vcelku dobře vyváženou chuť a není tam žádná nepříjemně výrazná bylinka (nemám ráda třeba takovou mátu). A koupíte ho třeba i v drogerii DM za 50Kč.

Šmakouna NE-E
Chtěla jsem vyzoušet nový zdroj bílkovin. Ale tenhle mě tedy VŮBEC nezaujal. Kdysi jsem měla kladického a ten snad ještě ušel. Ale tenhle mi fakt nelezl do krku. Takže asi zůstanu u mých oblíbených tvarůžků a předraženého šmakouna nechám
v obchodě.


Okurky ANO
Miluji je a nepřežila bych to bez nich! Když mám chuť být extra labužník, tak si koupím tyto korničkoky - ty super nejmenší
a nejkřupavější okurčičky, mňam! Snědla bych je klidně celé jen tak :)


47 komentářů :

  1. Vždy nejdříve proletím všechny fotky protože jsem zvědavá na všechny novinky a pak jdu postupně a pročítám si k tomu tvoje popisky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. toho pstruha bych brala všema deseti !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Mandlové máslíčko bych si nechala líbit. :P
    Po tom umeoctu se asi poohlédnu. :))
    A šmakoun je tedy moje láska, hlavně ten mexický, ach. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. A zkoušela jsi šmakoun šíthlé nudle? Ten je vážně dobrý... je tam 270g za nějakých 64Kč a máš to tak na 2 porce.. navíc je bez tuku, tak pak můžeš přidat nějaké ořechové máslo.. :-)
    Jinak velmi dobrý je také šmakoun meruňkový :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě meruňkový taky chutná strašně moc, ale hlíva ústřičná mi vůbec nejela.
      Jinak na štíhlé nudle si dělám zálusk, ale ta cena no. :/

      Vymazat
    2. Meruňkový je asi fakt nejlepší:) Jinak štíhlé nudle byly děs, takové cucky umělé hmoty:/ Myslím, že to nestojí za ty ušetřené kalorie (a neušetřené peníze:-) ...

      Vymazat
    3. Pokud to správně ochutíš, může to být dobré.. já to dávám do rizota - rýže, kukuřice, fazole, hrášek a polévám to lískooříškovým máslem a je to mňamka.. :-P

      Vymazat
    4. Ja to mela misto testovin s omackou, zeleninou a masem. Omacka, zelenina a maso mnam, ale stihle nudle furt chutnaly jako plast. Holt mame asi jine chute:) To mi prijde lepsi si dat nudle z MS, jsou levnejsi, taky nizkokaloricke a nesrovnatelne chutnejsi...

      Vymazat
  5. Tyjo, v DMku mají sušené maso? To vůbec nevím, budu se muset přestat zastavovat u sojových mlíček a detailněji to prozkoumat :D Ten čistící čaj je výborný, piju ho hlavně kvůli té kopřivě, která dělá dobře pleti, ale samotný kopřivový čaj je dost nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  6. beru kilovky od Asa! klidně v nich může být vrtáno! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt?? No jestli se k tomu definitvně rozhodnu, tak bych ti dala vědět :D

      Vymazat
    2. Opravdu budeš prodávat másla od Asa? A jaké druhy, kolik ti jich zbylo a za kolik? Já bych také brala.. :-)

      Vymazat
    3. No uvažovala jsem nad tím, ještě nevím. Mám tak přes 500g od každého - arašídové, mandlové a kešu. Kdyby jo, tak to písnu na blog nebo na FB :)

      Vymazat
  7. Opět samé dobroty! Jednoznačně jsi mě nalákala na šťávu z řepy. Nedávno jsem měla tu řepovo-jablečnou z UGA a jako rychlosvačinka opravdu bodla. Já naopak zvažuji nějaký pěkný malý mixér na smoothies, jelikož vytahovat týčový mixér se mi kolikrát nechce a není to tak pohodlné, jako to hodit do nádoby a zapnout :-D
    Jinak Moni, kdybys zase objednávala z Biosféry, klidně napiš. Podělíme se aspoň o poštovné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až něco vybereš, mohla bys se pochlubit. Také sháním nějaký na smoothies, ale i na polívečky a ten tyčový se na všechno nehodí!

      Vymazat
  8. Dýňový olej je výborný do salátů!:) Je hodně výrazný, ale mooc dobrý:D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak už nás, kruci, nenapínej a poděl se s námi o tvoje aktuální stravování! :D Snad v každém článku nebo facebookovém příspěvku se na něj najde nenápadná zmínka, takže jsme (já jsem :D) napnutí jak kšandy a ty furt tajíííš :D
    jinak moc krásný novinky a ty zbytky ořechových máslíček bych prosila poslat mně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No chci už o tom napsat neboj...asi :D

      Vymazat
    2. Jooooooooooooo!!!Všichni jsme napnutý!!!!!!!!!!! :-)Zarovkavkrizi

      Vymazat
    3. Joo, dneska už to bude! :D ;)

      Vymazat
  10. všichni básníte o šmakounovi, taky bych se po něm měla podívat!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. neeee neee neeee, nadávám si, že jsem Zajíce neobjednala, tahle krabička je snad ještě stokrát lepší, než ta minulá!

    OdpovědětVymazat
  12. Zavidim ty maslicka :-) hlavne proto ze ja jsem si jeste zadne neporidila. A take me lakaji ty raw kolacky. Kolik staly??
    Okurky taky miluju....zrovna mam zasoby domacich od babicky :-) tem se nic nevyrovma

    OdpovědětVymazat
  13. K čemu kromě do čaje a kávy vyuříváš stévii? Sladíš s ní třeba ovesné kaše? Já to zkoušela do kaše ale musím dát alespoň 15 kapek, aby to tam bylo cítit, přitom do čaje stačí jen pár.. jsou ty lístky silnější jakože to více osladí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. využíváš

      Vymazat
    2. Mám tekuté sladidlo, kterým sladím třeba hlavně tvaroh. Stévii mám jenom tu sušenou a tu zatím až tak nevyužívám, ona je lepší fakt spíše na ty čaje a tak :)

      Vymazat
  14. Taky miluju mini okurky a taky bych je cpala ke všemu :D A jak chutná to sušené maso? Nějak si to nedovedu představit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Opět krásný článek Moni, po tom octu bych se měla podívat,pstruha bych ti hned sežrala s prominutím :-D stévii používám všude-což mi připomnělo, že jsem včera došla na dno,sušenky vypadají skvěle a jiné než pohankové těstoviny teď ani nekonzumuju. Jak chutnalo to maso? Na to jsem ještě u nás nenarazila a Šmakouna závidím,proč to jen nevyvážejí i k nám? :-( užij si krásný valentýnský den :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Zajíčka mám taky takže skvělý a sem nadšená. Na umeocet se chystám tak se ráda že má tak kladný komenty. Ale na šmakouna nedám dopustit. I když tedy miluju jen nudle a mexiko. A ted sem si oblíbila jejich lískooříškový krém. Taky není nejlevnější ale na celozrné lívance je skvělej.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Moniko, chci se zeptat, proc mas zakazanou konzumaci arasidoveho masla? Jsou to prece zdrave tuky nebo ne? I na fcb jsem cetla jak jsi psala ze si ted nemuzes dopravat cheat day kazdou nedeli ze to je moc casto, tak to bych mozna trosku pochopila ale to masla nechapu :-D Co je na tom spatne? Ja myslela ze tvuj jidelnicek stavis hlavne na tom ze jsi snizila nadmerne mnozstvi sacharidu a hlavne jednoduchy cukr, ale ty jsi ubrala take tuk? Proc? Dekuji za odpoved na muj dotaz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jdou to zdravé tuky, ale i příjem tuků mám teď nižší ;) Řídím se tím, co mi radí trenér. Občas si trochu ořechového másla nebo ořechů dám i přes ten "zákaz", přecejen to v menší míře neškodí. Ale rozhodně to není takové množství jako dřív ;)

      Vymazat
  18. Jé, tak tenhle zajíc vypadá ovšem opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  19. Miluju zavařené okurky a hlavně ty malinké jsou prostě nej!!! :) O tom umeoctu už delší dobu uvažuju, až navštívím po delší době zase zdravku, tak pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tady tyhle okurčičky taky miluju, mňam ♥ ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Samé skvělé dobroty :) a teda šmakoun je u mě tedy jen když mám chuť, jednou mi nejede a nejraději bych jej vyhodila a podruhé si na něm pochutnám, meruňkový mi moc neseděl (spíš ho neumím správně použít do receptu) a mexico je docela fajn, takový lehce pikantí, hlíva mi chutnala asi nejvíc, klasický je klasický a nudle jsem nevyzkoušela bo mě nějak neberou ale jinak jsem našla levnější verzi šmakouna a myslím, že ji hodně lidí zná, je to eggs a taky je to z bílků ale chutná mi to víc, prostě chutná víc "vajíčkověů :D

    OdpovědětVymazat
  22. Samé dobroty. Nevěděla jsem že v DM mají sušené maso, musím se tam zajít mrknout:) Krásný Valentýn Moni;)

    OdpovědětVymazat
  23. sušené maso jsem měla jednou, nic extra, ale jako nouzovka asi dobrý. Na umoocet se už chystám. Čaje od Váni pije můj otec a nemůže si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  24. Myslíš, že ty filety z lidlu jsou vhodné pro redukci váhy? :-))

    OdpovědětVymazat
  25. Vellká většina z toho vypadá doopravdy skvěle, ale s výjimkou arašídového másla jsem snad ještě nic z daných potravin neochutnala, i když bych moc chtěla! :)) Co se toho šmakouna týče, zrovna jsem ho nedávno viděla a chtěla si ho koupit, tak teď alespoň vím, že mám raději zůstat u svého klasického, který mi mimochodem taky došel .. :D Ale ta ořechová másla ti závidím! Mně právě zásoby mizí rychlostí blesku a nemám tušení, kdy a jak je zase doplním!

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, můžu se zeptat jaké značky jsou ta ořechová másla? Skleničky jsou nádherné a obsah lákavý jako vždy, strašně po nich toužím!
    Děkuji
    Adéla

    OdpovědětVymazat
  27. Pohankové těstoviny vypadají dost dobře! Ráda bych se zkusila.
    Raw stravu mám ráda a snažím se ji zařazovat do jídelníčku jak to jen jde, takže bych těmi dortíky skutečně nepohrdla. :3
    Ze Zajíce mám radost, hlavně z máslíček (půlku mandlového mi už snědl přítel :D) a dýňového oleje, který dávám do salátů.
    A ten umeocet mě láká. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj vypadá to všechno skvěle, dají se tu u tebe najít dobré rady. Já mám taky jednu pro ostatní, kdyby stéjně jako já někdo neměl vůli, aby se naučil jíst menší porce tak doporučiji Obethin. Užívám ho 2 týdny a porce se mi zmenšili. Takže je to skvělé na začátek hubnutí. Změnili se mi i chutě takže jsem začala hledat různé články o hubnutí atd. takže jsem ráda, že jsem našli i tyto příspěvky. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)