neděle 16. února 2014

Food Inspiration LXXI.

Zdravím a přeji pěkné nedělní ráno!
Omlouvám se za mírné zpoždění mé pravidelně ranní rubriky. To se jen mé tělo rozhodlo dospávat asi několikaletý dluh a i přesto, že jsem posledních pár let nevylezla z postele později než v 8 hodin, tak dneska jsem nemohla uvěřit svým očím, když jsem po jejich těžkém rozlepování uviděla na hodinách kulatou číslovku 10 :D A ne, nejsem po žádné mega párty. Tedy, možná bych to tak trochu mega párty nazvat mohla - včera jsme se spolu s dalšími 49 týmy zúčastnili týmových závodů v Crossfitu v Pardubicích. A i když cesta i celý den byla únavná, tak to byl skvělý zážitek. Tak ale jdeme na to jídlo -  dneska toho ale bude trochu méně. Tento týden jsem na to focení nějak nemyslela a i včera ráno jsem zapomněla vyfotit úplně boží proteinové lívanečky! (Ono ve 3 ráno by na to asi zapomněla většina lidí...tedy
ve 3 ráno by spíše většinu lidí ani nenapadlo je dělat :D)
 
 Kašička skoro jako pro miminko
Jedna jediná kašička toho týdne, tak musí být na prvním místě :) Vzala jsem ovesné vločky a bráškovi ukradla trošku jeho instantní mléčné kaše s vanilkou, se kterou jsem je smíchala. Ty mimča se tak mají! Takové dobré věci :D Nazdobila jsem ji pak banánem, ovocem, kešu oříšky a rozinkami v čokoládě. Není to každodenní snídaně, ale o to víc si ji jednou za čas užiji :)



Zelenina s rybkou
 A kašičku vyvážíme zeleninou - brokolice s fazolovými lusky, salátem a k tomu trocha toho pstruha. Zase trošku jiný salát,
ale výborný byl :)


Pohankový oběd
Člověk by to skoro nepoznal, ale mezi tou pohankou je ještě krůtí maso - konkrétně mleté, takže se to tam vážně ztratí.
A k tomu samozřejmě nesměla chybět ještě zeleninka :)


 Gnocchi se špenátem!
A dáme si tu zase jeden víkendový oběd z minulého týdne :) Gnocchi opravdu miluji a nejvíc třeba právě se špenátem. K tomu třeba pěkně upečené kuřecí prsíčko a parádní oběd je na světě! :)


Týdenní oběd
Během týdne obědvám o něco skroměji oproti víkendům. Takže tady třeba pohankové těstoviny s kapustou a libovým vepřovým masem.

 
 A když zbude od oběda...
...tak to dáme k večeři :D Aneb minulá neděle a gnocchi se špenátem a tentokráte tvarůžkami. Pro někoho nepředstavitelná kombinace, pochopitelně, pro mě však gurmánský zážitek ala Babica :D


 Srdíčkový čoko-koláček
A překvapivě dneska další mlsání - tu zeleninu mě přes týden už tolik nebaví fotit no :D Proto to tu pak skoro ani nevypadá, že opravdu jím tak, jak jsem psala v pátek :) Tento koláček byl ale výborný a navíc řekla bych i dosti zdravý. Přesvědčte se sami - recept ZDE :)


 
 "Večerní" chléb
A nakonec chléb, upečený ze směsi, která mi došla v krabičce od Zajíců :) Musím říct, že je boží! Nemohla jsem se ho nabažit. Krásně vláčný a plný semínek, dokonalost sama. Kdybych věděla, kde jej prodávají, tak pro něj hned běžím a skupuji ve velkém. Budu ho muset hned někde najít nebo vymyslet recept na podobný :)



******


Na závěr bych chtěla ještě vyhlásit vítěze soutěže o protein od Reflexu.
Tím se stává Veronika Nováková, které tímto gratuluji!
Ostatní nezoufejte, příští týden bude další soutěž ;)


 




53 komentářů :

  1. Všechno vypadá jako vždy skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta kaše ♥ Tu bych si teda hned dala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já na ty dětské kaše vždycky v obchodě koukám, protože mají zajímavé příchutě:-)) (třeba "sušenková"), ale jsou tak straaaasně drahé! Na složení jsem se ale nikdy nedívala, jestli ta mimina mají něco extra...závidím, že máš komu je krást:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam! Gnocchi jsem měla po hrozně dlouhé době minulý týden a taky jsem si pochutnala. Když tak vidím ty jídla, absolutně nechápu ty řeči, jak se hrozně omezuješ :-D Dnešní ráno jsem si zpestřila pročítáním komentářů u tvého minulého článku a nevěřícně jsem kroutila hlavou, jak jsou lidé nechápaví, konzervativní a ty chytrácké řeči... jedna polovina to řekne na plnou pusu a ta druhá dodá "ale přeju ti to/ držím palce/ podporuju tě" :-D Jen, aby neurazili :-D Achjo...ale dost výlevů. Já teď tyhle příspěvky budu mít o to radši, ptz mi lowcaarb strava také vyhovuje nejvíc. Sice jsem se poučila ze svých chyb a už nejdu do extrémů, ale hlavní je, že jsem přišla na to, co je pro mě nejlepší. A to by měl zjistit i zbytek, protože to, co sedí tobě, nemusí pochopitelně sedět ostatním a to obnáší experimentování aneb pokus, omyl.

    Přeji krásnou neděli a už se těším na další díl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten koláček vypadá doopravdy božsky a co se toho špenátu s tvarůžky týče - obě tyto potraviny naprosto zbožňuju, takže si vůbec nemyslím, že by to byla zvláštní kombinace, naopak! Už se těším, až to někdy sama zkusím .. :D

    gettingift.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá opravdu pěkně :) hned bych si něco z toho dala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gnocchi doporučuju domácí, je to nebetyčný rozdíl oproti těm z obchodu! Normálně se mi s tím nechce patlat, ale ty to máš stejně jen jednou za čas...a kvůli té chuti se to fakt vyplatí! (250g brambor, 1 vejce, 70g hrubé mouky, 2 lžíce Gran Moravia, sůl, muškátový oříšek:-) Teoreticky jsou to dvě porce, ale já jsem žrout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, domácí jsou lepší, ale mě se nikdy nepovedly :D A někdy to potřebuji prostě mít rychle :)

      Vymazat
    2. Tak to chápu, mně se zas nikdy nepovedou lívance a palačinky, a to už jsem vyzkoušela hafo blogových receptů:)

      Vymazat
    3. Asi blbá pánev :) Když jsem se už palačinky naučila i já, tak to není možné :))

      Vymazat
  8. A bude prosím článek i o závodech?:)

    OdpovědětVymazat
  9. mnaam gnocchi jsem dlouho nemela:D) vypada to krasne vsechno:)

    OdpovědětVymazat
  10. samo, že chceme článek o závodech!:)
    kašička je nádherná :)
    večerní chléb mám taky, jen jsem se ještě neodhodlala jej upéct (spíš jsem sklerotik koupit droždí:D)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Moni, díky za zajímavé tipy, já bych totiž ráda najela na podobný režim jako ty (jen ty sacharidy neomezím tak moc, ze začátku zkusím ubrat jen lehce), ale nemám takovou inspiraci co jíst a nechci aby to byla nuda, proto jsem ráda že tady vždy najdu spoutu tipů.. :-)
    Jo a nepřidáš článek i o aktuálním cvičení? Já vím, že se ti možná do toho moc nechce, když pak lidi rejpou, ale ne všichni jsou tací, někteří si rádi přečtou novinky o tobě, tvém jezení a cvičení.. víš jako třeba tak co teď cvičíš, jak často, zda děláš spíše kardio nebo máš pořád více posilování a tak.. :-)
    Jinak ty kašičky pro miminka jsou opravdu boží, takové jemné, já kupuji pohankovou kaši pro mimča a sice stojí celé balení 60Kč a mám to max. na 5x, ale jsem ráda že tam není přidaný cukr jako v instantních kaších o Emca..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to v Nomině taky není přidaný cukr. Jaký je oproti tomu rozdíl v dětských kaších? Mají tam ještě něco jiného ve složení, nebo jsou třeba jenom jemněji namleté? Jestli má cenu to zkoušet:)

      Vymazat
    2. Aha, vidíš, to jsem nevěděla, Nominu jsem zatím nezkoušela..
      Vím že do těch dětských kaší se přidávají různé vitaminy ze skupiny B a nevím co ještě, ale myslím že i nějaké důležité minerální látky..

      Vymazat
    3. Oki, podívám se na to v obchodech. Nominu zkus, je moc dobrá:) Akorát je pro to potřeba zajít někam do zdravé výživy...Nedávno jsem si taky udělala klasickou krupicovou a ani jsem nečekala, jak moc mi bude chutnat:) I když to už není tak zdravé no...

      Vymazat
    4. Zapomněla jsem dodat, že tu krupičku jsem taky neodslazovala a překvapila mě, jak byla dobrá i bez cukru. Ale už to není celozrnné...

      Vymazat
    5. Tak děkuji za tip na Nominu, určitě se po ní poohlídnu.. jinak ta kaše pro miminka je od značky Hipp, měla jsem i ovesnou, ale víc mi chutná ta pohanková.. jinak já sladím tekutou stévií, stačí pár kapek.. :-)

      Vymazat
    6. A nemá to potom takovou tu pachuť? Často jsem o tom slyšela, že to má takový "ocas", a proto jsem se ještě neodhodlala ji koupit...naštěstí skoro nic doslazovat nemusím, stačí mi ovoce normální nebo sušené, ale občas by se to hodilo...

      Vymazat
  12. Jakto, že tam máš na večeři gnocchi? :) Neříkala jsi, že máš denně 50 g sacharidů v přílohách?
    A ještě dotázek - jakým způsobem jsi losovala výherce?

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, musí pochválit krásné fotečky a mám k tomu pár otázek, jestli můžu :-)

    1.Ten chlebík od Zajíců si dáváš když máš den s vyšším příjemem sacharidů, anebo to máš v rámci těch 50g sacharidů v hlavním jídle (k obědu)..?
    2.Jaká to je ryba na tom druhém obrázku? Kolik si dáváš g na porci a jak často jíš vlastně ryby?
    3. Kolik sníš denně zeleniny? Já kdysi jedla hrozně moc, tak kilo až kilo a půl, ale leze to hodně do peněz - třeba takové červené papriky stojí kolem 60Kč/kg ale i jiné druhy zeleniny, tak jsem musela omezit, teď jím tak do půl kila denně.. utrácíš hodně za zeleninu, nebo to jen umíš šikovně nakoupit v akci?

    Díky za odpověd, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2. - pstruh, je to tam napsané.

      Vymazat
    2. Aha no jo já to jaksi přehlídla :-D

      Vymazat
    3. Chléb od Zajíců nemá skoro žádné sacharidy ;) Dávala jsem si ho večer nebo včera ráno a během dne na závodech.

      Ryby jím celkem často - většinou mám během týdne nějakou na oběd či večeři, al často je to třeba jen obyč tuňák. Na zítra ale budu dělat lososa :) Gramáž je různá, většinou okolo 70-100g. Tak abych měla zhruba těch 15-20g bílkovin v proci.

      Zeleniny bych řekla tak kilo odhadem. Někdy seženu dobře v akci, ale když ne, tak ji stejně nakoupím-

      Vymazat
    4. Ahoj, jestli můžu přispět svou troškou - také sním tak kilo a půl zeleniny denně a nemyslím si, že by to nějak extra lezlo do peněz, pokud člověk upřednostňuje sezonní zeleninu, která je zrovna levná - teď třeba pórek, kapusta, brokolice, zelí, červená řepa, mrkev...a zbytek se dá vychytat v akcích, třeba zrovna ty papriky, okurky či rajčata, jen je třeba sledovat a obejít vícero obchodů. Určitě je to dražší než v létě, ale jde to ;)

      Vymazat
  14. Miluju když každou neděli letím z tréninku a těším se na tvou rubriku!! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ten večerní chleba od zajíců bych taky ráda ochutnala, asi to bude něco na způsob bílkovinového chleba, co jsem pořád jedla v Rakousku:)
    A gnocchi i tvarůžky patří k mým oblíbeným jídlům:)

    OdpovědětVymazat
  16. proc delas ve 3 hodiny rano livanecky? :D nebo spis proc tak brzo musis vstavat? to byla nejaka vyjimka nebo tak stavas casteji? a jake mas potom casy jidla kdyz snidas tak brzy? a posledni jidlo dne mas kolik hodin pred spanim?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala - jeli jsme na CF závody do Pardubic. Dlouhá cesta a museli jsme brzy vyjíždět. A jím úplně normálně, prostě jak mám hlad ;)

      Vymazat
  17. Vypadá to všechno skvěle jako vždy :-)
    A gnochi s tvarůžkama bych si dala! Náhodou.. super kombinace :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju špenááááát, musim si ho udělat !! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Můžu se zeptat, jak jsi připravovala ten špenát, prosím?

    OdpovědětVymazat
  20. Já už měla strach, že nebude nedělní food inspiration :-D a jak to tak vidím, jsem ráda, že mám dneska cheat day nebo bych měla opět poslintanou klávesnici-děkuji pěkně, minulou neděli stačilo :-D a článek o závodech chceme!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Moni, muzu se prosim zeptat, jaky protein by jsi mi doporučila při redukci váhy ?

    A co si myslis o tomto proteinu v souvislosti s redukcí váhy - http://eshop.aktin.cz/proteiny/protein-delite-scitec-nutrition

    Dekuji!

    OdpovědětVymazat
  22. No nevím nevím, zda by si ho někdo koupil ve velkém, je drahý teda:-)
    http://www.multipower.cz/eshop-proteinovy-vecerni-chleb

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska jsem na ty stránky koukala. A našla jsem ho pak ještě na jedněch za 158Kč. A říkala jsem si, že si ho možná objednám :) Nebo zkusím vymyslet svůj podobný no :)

      http://www.nutrisport.cz/multipower/proteinovy-vecerni-chleb

      Vymazat
    2. Nojo, ale obsahuje na prvním místě pšeničnou bílkovinu, takže lepek, což asi taky nebude uplně košer, ne..

      Vymazat
  23. to krůtí maso v pohance je senzačně schovaný :D Jinak k tý zelenině, moc bych to s ní nepřeháněla, přeci jen příliš mnoho vlákniny zabranuje vstřebávání vitamínů a minerálů a zvlášt když pak když ještě jíš celozrnné výrobky, tak tý vlákniny musíš mít pak moc podle mě. O těch závodech by byl fakt senza článěk, jak psal někdo výše :)

    OdpovědětVymazat
  24. já dělám špaldové palačinky s tvarůžkama a špenátem :) mnamkaaaaaaaaa

    OdpovědětVymazat
  25. I přesto že máš "přísnější" režim, tak tvoje foodinspiration je pořád krásně barevné, inspirativní a rozhodně ne jednotvárné :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Nad tím srdíčkovým výtvorem jsem již slintala na instagramu, to se povedlo!:)
    JInak gnocchi miluji na všechnu způsoby, ještě třeba s nivovou omáčkou a nebo se smetanou a kuřecím masem:)

    OdpovědětVymazat
  27. tyhle food inspiration posty jsou prostě nej <3 a ten srdíčkový koláček musim naservírovat při první příležitosti do postele k snídani:D

    OdpovědětVymazat
  28. Kaše je boží. :3
    A ten koláček.. wow.

    OdpovědětVymazat
  29. ach, to tvoje jídlo. vždycky mě tady něčím inspiruješ! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)