neděle 9. února 2014

Food Inspiration LXX.


Další neděle = čas na další kupu jídla. Zelenina nesmí chybět, ale tentokrát se tu objeví více i těch mých "klasických zdravých dobrot" :)



Nadýchaná ovocná proteinová pěna
O popis úvodního obrázku vás určitě neochudím :) Jen jsem se rozhodla, že jej sem dám 2x, protože vybrat jednu variantu nějak nešlo :D Na fotce je má oblíbená proteinová pěna, kterou jsem si dříve v letních měsících dělala téměř denně. Chutná lépe než kdejaká zmrzlina a přitom je TAK zdravá! Jen ovoce, trochu mléka a čokoprotein. V tomto případě jsem si k ní udělala ještě jedno domácí Latté :) Konkrétní recept na pěnu ZDE ;)




Cuketokuskus
Nastrouhaná cuketa, orestovaná na pánvi, smíchaná s kuskusem = skvělá zelenožlutá příloha třeba k mletému hovězímu masu (které mělo být původně krůtí, ale přes ty krabičky naskládané v mrazáku to člověk těžko rozeznává :D).


Zeleninové přípravy
Tak tohle je má porce zeleniny zhruba na 1 den. Někdy už mi to téměř každodenní krájení všeho zeleného leze krkem, ale zase mi to takhle chutná více, než si dát samotnou okurku. A vitamíny jsou třeba! Zelenina je základ, ideálně by měla být součástí každého vašeho jídla ;)


Jedna kašičková
A máme tu i zástupce toho nejlepšího jídla na světě  - ovesné kaše (a pravda, zrovna k ní tu zeleninu nejím :D). Zde s chia semínky, banánem, bioládou, arašídovým máslíčkem a skořicí :)


Zelenina + vajíčka
A od kašičky zpět k zelenině. Ta tady možná nevypadá až tak vábně, ovšem to je tak, když vám salát zbarví do netradičních barev červená řepa :D  K tomu míchané vajíčka (respektive bílky) s žampiony a šunkou.


Salát a králík!
Tady už mnohem vábnější salátek s masem z králičích filetů. Ty prostě miluji! Prodávají se v Albertu ;) Je to příjemná změna po tom všem krůtím, kuřecím, případně hovězím či rybím. A je to stejně zdravé :)


Kuskus s luštěninovou náloží
Velký hlad? To zachrání třeba takováto kupa kuskusu se vším, co mám ráda! Takže fazole, kukuřice, hrášek. K tomu trocha šunky a vše smíchat s bylinkovým krémem z Lidlu (ať žije americký týden podruhé!).


Proteinové muffiny
Testovala jsem i směs na proteinové  muffiny od Myprotein - samozřejmě jsem si s nimi pohrála a do některých přimíchala kakao a taky kousky čokolády. Dojmy? Když jsem míchala a následně ochutnávala těsto, cítila jsem tam chuť marcipánu - boží! Po upečení mi přišly trochu suché, tak asi přidám příště více oleje (dávala jsem kokosový). Ale doma všem chutnaly a říkali, že mají zajímavou netradiční chuť - to asi ten protein, na ten já jsem zvyklá a mě nepřekvapí :D No a naservírovala jsem si je pěkně královsky - s tvarohem, banánem a arašídovým máslem!


Pečené kuřecí prso na zelenině
Poslední 2 roky snad nebyl den, kdy bych si na oběd kuřecí maso upekla v troubě (krom kuřecích stehen) - vždy putovalo nakrájené na nudličky na pánev. A chtělo to zkusit něco nového, takže jsem kuřecí prsíčka pomazala hořčicí, posypala grilovacím kořením a dala upéct. Výsledek parádní! Zde na zelenině - květák, lusky, cuketa a žampiony.


Tvarohovo-kokosová miska
Tvaroh s kokosovým mlékem = to nejlepší, co může být. Na tom kousek jablka, trocha ovoce, kešu a zasypané karobem.
Ať žije nejlepší svačina tohoto týdne! :)


Uzený pstruh na zelenině
A dobroty musíme kompenzovat zeleninou - takže zde jeden salátek s uzeným pstruhem z Lidlu - vážně dobrota :)


Ovesná s kiwi
A na závěr ještě jedna ovesná - se lněným semínkem, banánem, kiwi a lískooříškovým máslem s karobem. Kiwi jsem neměla snad rok a tohle bylo vážně úžasné a tak akorát vyzrálé :)

44 komentářů :

  1. Ještě že zrovna jím snídani!
    Vypadá to skvěle, a dostala jsem chuť na nějakou rybu! Bohužel (no bohužel... zas nebudu zlá, já to miluju :D) jsem si koupila asi kilo krůtího, takže nákup další živočišné potvory asi tento týden neproběhne.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to znám, taky jsem měla v mrazáku nedávno asi kilo krůtího :D teď zase spotřebovávám zásoby kuřecího, ale rybu jsem si i tak musela koupit - chuť byla velká a maso v mrazáku vydrží :D

      Vymazat
  2. Konečne inspiration, stalkujem tu už dve hodiny a netrpezlivo čakám na príspevok :D
    Super, ako vždy! Ja som kiwi mala tiež tento týždeň po strašne dlhej dobe.. a mimochodom vďaka za tip, minule som si v Lidli kúpila toho údeného pstruha a bola to fakt dobrota!

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc fajn u takové inspirace snídat, aspoň si člověk neposlintá klávesnici :D Moc se mi líbí jak to máš pestré (střídáš různé druhy masa) a krásně barevné :)

    OdpovědětVymazat
  4. cuketa a kuskus/polenta - jedna z mých nejoblíbenějších příloh !!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Když vidim tu cuketu, mám sto chutí poslat prarodiče na zahrádku pěstovat :D škoda, že v těch obchodech je tak zatraceně drahá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas se dá koupit pěkně v akci :) Já ji taky neberu, když je předražená :)

      Vymazat
  6. To lískooříškové máslo s karobem jsi tak už koupila, nebo jsis to doma sama připravila smícháním másla + karobu?

    OdpovědětVymazat
  7. Každou neděli se moc těším na food inspiration! :) Recept na proteinovou pěnu, která by nahradila zmrzlinu, mě docela zaujal, myslíš, že by to nějak šlo udělat i bez proteinu? Prostě takovou domácí zdravější zmrzku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš, určitě to půjde i tak ;)

      Vymazat
    2. Bez proteinu je dost kyselá, ten protein to hezky ochutí a osladí, takže bych tam dala med nebo něco podobného. :)

      Vymazat
  8. Miluju tvoje fotky jídel! :) <3 Yummy!

    OdpovědětVymazat
  9. Krása, hned jsem dostala chutě na něco dobrého :-) Naštěstí mám před snídaní :-)
    Zaujal mě ten králík, toho jsem neměla, ani nepamatuju, naposledy když je ještě babička chovala a to je hodně dávno...

    OdpovědětVymazat
  10. Mohla bych se zeptat na to lesní ovoce? Kde se to dá koupit nebo co přesně to je? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mražené lesní ovoce - kupuji v Kauflandu nebo Lidlu ;)

      Vymazat
  11. Tohle je jeden z důvodů, proč se vždycky tolik těším na neděli. Ta proteinová pěna vypadá tak dobře a chutně, hmmm :))) A tvoje kašičky jsou prostě jedna báseň, k tomu už není co dodávat :)) Jen mi tu ty kaše chybí, ale zase chápu, že jsi najela na jiný režim, který ti vyhovuje, takže se nedá nic dělat :))

    OdpovědětVymazat
  12. ten kuskus s leštěninovou náloží!
    a ta kaše!
    a mám chuť na králíka :D

    OdpovědětVymazat
  13. králíka miluju. mě osobně nevadí jíst jen tak samotně okurku :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Moni, já dělám proteinovou pěnu také ze 100ml mléka a 20g proteinu - jako ty, místo lesního ovoce dávám cca 3/4 banánu + ještě asi 3 lžíce vloček, ale přesto to mám pořád hrozně řídké a lžička v tom nestojí ani omylem.. máš na to nějaký speciální mixér?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dej méně mléka ;) A ovoce by mělo být mražené.

      Vymazat
  15. mňam, tu proteinovou pěnu bych si dala hned:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak toohle jsem neměla vidět :) vypadá to dokonale :D všechno bych to snědla :DDD

    OdpovědětVymazat
  17. všechno bych to hned snědla :D

    OdpovědětVymazat
  18. mňam, všetko vyzerá super.
    ale tá pena na začiatku je bezkonkurenčná!

    OdpovědětVymazat
  19. To první vypadá hrozně lákavě!:)

    OdpovědětVymazat
  20. máš to krásně pestré :) miluju vajíčka!<3 musím je mít každý den na večeři, závislák. Ještě, že máme hodné slepičky, které mě zásobují :D

    OdpovědětVymazat
  21. Opět krásná inspirace :) Škoda, že jedu bezlepkovou dietu :D :/ Jinak už bych se taky nejradši pustila do nějaké ovesné kašičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaši můžeš udělat třeba z jáhlových, rýžových nebo pohankových vloček, ty jsou myslím že bez lepku, chu%t bude podobná a to dozdobení navrch si už můžeš udělat podle chuti.. :-)

      Vymazat
  22. Super vydání, jako vždy. Dnes tam máš hodně "sladkostí" :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nedávno jsi mě inspirovala mořskýma řasama a v pátek jsem si je koupila, ochutnala a vážně pecka! Díky :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jéj, to mám zase hlad, když na to koukám :D né, vypadá to fakt krásně :) nejvíc se mi líbí ty 2 fotky, které mají v názvu protein...ten samozřejmě nemám :D ach jo :D Jak jde předcvičování? Já bych z toho byla hrozně nervózní...přece jen na tebe kouká tolik lidí a ty ani nevíš kdo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šlo to fajn - vlastně mě to celkem i bavilo a nakonec jsem nebyla ani moc nervózní, spíš jsem se těšila. A prý jsem to zvládla dobře, takže jsem spokojená. Snad se to i "divákům" líbilo :)

      Vymazat
  25. Pěnu vždycky obdivuji a slintám. :3

    OdpovědětVymazat
  26. mňam. Keby mi tak mal takéto dobroty kto pripravovať :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mňam, ať už je snídaně! :)

    OdpovědětVymazat
  28. díky za inspiraci, nikdy nezklameš...

    OdpovědětVymazat
  29. Jako vždy vypadá vše úžasně chutně! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Parádní inspirace, já se dnes odměnila lososem a Tvým skvělým receptem na placky z brambor s brokolicí, které nakonec chutnaly celé rodině, takže příště budu kuchtit pro celou armádu:-)

    OdpovědětVymazat
  31. Je to příjemná změna po tom všem krůtím, kuřecím, případně hovězím či rybím. A je to stejně zdravé :) /// Tak ono maso neni zdravé že... :-X

    OdpovědětVymazat
  32. Prezerať si Food Inspiration na prázdny žalúdok.... jaj, už utekám do kuchyne :)

    OdpovědětVymazat
  33. Tu červenou řepu dáváš do salátu jen tak nebo ji nějak upravuješ?
    Dala jsem odkaz na jeden tvůj článek na tuto motivační stránku na FB, snad nevadí :)
    https://www.facebook.com/IWorkoutBecauseILoveMyBodyNotBecauseIHateIt

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)