čtvrtek 6. února 2014

Každý trenér by měl mít svého trenéra - aneb jak jsem si našla toho svého


Někteří tvrdí, že každý trenér by měl mít svého trenéra. A coby ne - i ti nejlepší světoví sportovci mají své kouče! A já s tím naprosto souhlasím. Já nikdy dřív pod vedením trenéra necvičila, což mě
i celkem mrzelo. Začátkem ledna se však věci změnily...dost věcí se změnilo a tohle je jedna z nich :) A jak že jsem k tomu vlastně přišla? Nebylo to za účelem toho, že bych vyloženě chtěla rady o tom, jak formovat svou postavu. Ani to nebylo plně z toho důvodu, co jsem psala v úvodu - že by mě to až tak mrzelo. Prvotní impulz bylo rozšíření mých profesních znalostí, získání nových zkušeností a nového pohledu na trenérství. Posledních pár měsíců jsem projížděla nejrůznější rozšiřující fitness kurzy a stále se nemohla rozhodnout, do kterého by bylo nejrozumnější investovat. Ačkoliv je fajn mít nějaký pěkný papír, který si můžu připsat do životopisu a listiny svých absolvovaných kurzů, po předchozích zkušenostech vím, že ty kurzy vám krom toho papíru toho zas až tolik nedají. Praxe je často probrána letem světem, cviky se ukážou a vysvětlí jednou či dvakrát, aby se neřeklo a tím to hasne. Pokud jsou to pro vás úplně nové věci, tak toho za jedno školení většinou moc nepoberete. Maximálně si upevníte to, co znáte a zjistíte v čem máte mezery a na co se musíte sami zaměřit. Neříkám, že ty kurzy jsou úplně k ničemu, to ne :) Ale prostě člověk si takové věci musí zažít, k čemuž jeden či pár dní prostě nestačí.


A proto jsem si řekla - proč raději neinvestovat do něčeho, co mi dá mnohem více, než kus papíru? Co mě bude více bavit, posune mě to dál profesně a třeba i v mém osobním snažení, seznámím se díky tomu s novými lidmi, objevím nové prostředí... No a tak padla volba na trenéra. Někoho zkušenějšího než jsem já (což nebylo tak těžké, jelikož jsem trenérka teprve druhým rokem), kdo má za sebou třeba i nějakou tu fitness soutěž a kdo mi prostě poskytne zase nový pohled na věc. Jednoho jsem měla vyhlídnutého již nějakou tu dobu a stále to zvažovala. Nakonec opět zafungovala shoda okolností a náhod a osud mi poskytl ten pomyslný kopanec, který mě k tomu přesvědčil (což dělá poměrně často, díky za to!) - když nabízel
na své FB stránce novoroční slevu na tréninky, tak už prostě nemělo cenu to odkládat :) (A ano - je to chlap. Osobně bych nemohla cvičit pod vedením trenérky. Nevím proč, ale prostě je mi sympatičtější nad sebou mít pořádný mužský dohled :D)

Takže ačkoliv sama jako trenérka pracuji, nyní i já mám svého trenéra a je to fajn změna. Díky tomu jsem začala chodit cvičit i do jiného fitka, poznávám tam nové lidi a strašně dobře se tam cvičí (spousta nových strojů, činek a kladek! :D). Nikdo vás nijak nesleduje, nikdo neřeší, co a jak cvičíte na rozdíl od toho, když si jdu zacvičit ve fitku, kde pracuji. Každému tam může být jedno, kolik dělám kardia a jaktože najednou jedu izolovaně biceps, když ještě minulý týden jsem dělala jen crossfit. Je to jako bych získala nový koníček :) Až na to, že se to stále týká toho, co dělám celé dny. A je to další zabiják času :D
 

Cvičit s trenérem jsem začala na začátku ledna - v době, když už jsem měla za sebou necelé 2 týdny svého soukromého novoročního snažení a shazování "před/povánočních" tukových zásob. Já to zprvu brala čistě jako takovou formu rozšíření znalostí s tím, že pokud to pomůže i mé postavě, tak budu jenom ráda. A trenér se toho okamžitě chytl. Jakmile jsem mu řekla, že mi nevadí jít trochu do extrému, trochu dál, než je "normál", co se postavy týče, tak to bylo jasné - odteď se prostě maká a hotovo :D A úplně jsem si to zpečetila tím, když jsem se prokecla, že jsem už dříve uvažovala o nějaké fitness soutěži. Takže on to teď bere skoro jako samozřejmost, zatímco já si tím stále nejsem 100% jistá :D Ovšem k tomu mám stejně ještě poměrně daleko :) 
 
Zatím bych to popsala asi tak, že pracujeme na tom, abych se dostala do nějaké vhodné "výchozí pozice" - zredukovat tuk z těch nejhorších míst a pak to udržovat, případně dorýsovat nebo pracovat na svalech - kterých mám ostatně prý až moc (což je samozřejně snem každé holky toto slyšet :) ) - takže tam to nebude tak pracné :D Nadiktoval mi tedy i to, jak se mám stravovat a sranda mohla začít. Na první pohled mi to přišlo šílené, ale pak jsem pochopila, že to vlastně celkem má smysl. A že to není až tak zlé :) Občas si něco mírně poupravím podle sebe, ale víceméně se toho držím.

Ostatně o jídle bych kdyžtak napsala samostatný článek. Popravdě se mi do toho moc zatím nechtělo, protože mnozí nedokážou příspěvky takového stylu brát trochu s nadhledem a mě pak řešení různých diskuzí akorát zkazí den...ovšem
na druhou stranu - čím víc se mi daří, tím více mě názory druhých přestávají vyvádět z míry. A že se mi v poslední době opravdu celkem daří! :)

Aktuálně jedu 4. týden víceméně podle plánu ve stravě i cvičení (jako napotvoru zrovna dneska nastala jedna velmi neplánovaná změna a plán šel mimo, ale to se vykompenzuje :D) a výsledky vidím - oblečení, zrcadlo, fotky, míry...to prostě nelže :) Ačkoliv jsem to měla zakázané, tak jsem si včera přeměřila míry a dnes stoupla u nás na Tanitu :D Ovšem oficiální měření bude asi až příští týden na InBody - to by měly nastat zase i nějaké změny ve stravě, počínaje již tímto víkendem :) Takže počkám na oficiální čísla z toho, než něco uvěřením zde - InBody je přecejen přesnější a jak jsem zjistila i milosrdnější, protože mi ukazuje hezčí čísla, než jakékoliv jiné váhy :D 



Příští týden tedy možná čekejte nějaké první před/po fotky a pár čísel, možná i více informací k mému aktuálnímu režimu
a stravě. Zatím přikládám jenom pár aktuálních fotek do tohoto článku, protože jak začínám být spokojená, tak už mám zase chuť to zaznamenávat a zahlcovat tím instagram či facebook :D

Jo a ta fitness soutěž? (někteří jste na to již v komentářích naráželi) Zatím to je ve hvězdách, ale silně to zvažuji - už jenom kvůli té zkušenosti a tomu, že mi to taky jistým způsobem může pomoci v mé profesi. V první řadě je ale ještě třeba pořádně makat a redukovat, abych zjistila, zda na to vůbec bude ta vůle a dostatečná forma :) Ovšem bylo by to krásné - mám v hlavě svůj "malý" cíl pro rok 2014 - takový soukromý trojboj => účast na Spartan Race, aspoň jedněch Crossfit závodech (a nebýt tam poslední :D) a Fitness soutěži. Když bych zvládla všechno tohle, tak bych se cítila sakra dobře! A jak říká jeden můj klient (který mimochodem včera úspěšně a náhodou objevil můj blog, čímž ho případně zdravím :D) - VÝSLEDKY NEPOČKAJÍ! Takže hurá makat :)

68 komentářů :

  1. Skvělý článek, moc se mi líbí směr, kterým se ubíráš. Jídelníček by mě i zajímal, může být dost inspirativní. Z minulého článku o jídle jsem si vzala příklad a cítím se skvěle. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se i já připojit s tím že bych také měla zájem vidět tvůj jídelníček :)

      Vymazat
  2. Článek o tvém aktuálním režimu a stravě by byl skvělý!! :) Moc ráda čtu, jak se ti daří a držím pěst na "trojboj" roku 2014, věřím, že to dáš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi opravdu skvělá, tvoje zapálení a celkově přístup je úžasný :). Z tvého článku vyzařuje energie.
    Moc držím palce v dalším rýsování, na postavě opravdu rozdíl vidět je, krásně se ti vysekaly ruce, pas, nohy :).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší :) strašně moc se mi líbí ty ruky jak máš teď..toto mi přijde jako ideál :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné :) taky bych bral tvrdou rukou nad sebou, určitě bych měla o to větší motivaci...držím palce ať vám to spolu jde co nejlíp a dočkáš se své první fitness soutěže:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi skvělá :-) a strašně se mi líbí tvoje ruce!
    Souhlasím - každý trenér by měl mít svého trenéra :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to super, změny jsou podle mě hodně vidět, a ty ruce na první fotce? Do tý soutěže rozhodně běž, už teď je vidět, že na to máš, a když se do toho opřeš, ostudu tam určitě neuděláš :). A za jídelníček se taky přimlouvám, neboť tuším, že jedeš na nízkosacharidový stravě, a to je něco, k čemu inklinuju i já (momentálně dost, půjčila jsem si zrovna z knihovny Život bez pšenice :D). A hlavně je vidět, ať už máš jídelníček jakýkoliv, že funguje! Takže nějakcí rýpalové moc argumentů mít nebudou, když se podívají na fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Je videt jak ti to prospiva - zmeny na postave jsou hezky videt, a z novych clanku uplne zari pozitivni energie:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jee tak to je uplně skvělý! Na článek o stravě se hrozně těším, mě jako výživářku to vždycky zajímá nejvíc :D
    A myslim že na nějakou soutěž máš, třeba takový ruce už máš fakt krásný! Koukám na tvoje starý články a fotky a změna je obrovská, máš moc hezkou postavu!!
    Já chci taky k trenérovi, ale ty výdaje.. no prostě je jich dost, takže v nebližší době se budu spoléhat na kouzla kamarádů z posilovny :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krása! :) A jsem ráda, že ty negativní pocity z lidí v Puru nemám jen já. Nikde jinde jsem to nezažila a tam začínám chodit opravdu nerada. Není divu, že pak dávám přednost cvičení doma. Navíc tam začíná být dost plno a není nad to, táhnout se přes celé město a pak nemít ani jeden stroj volný, o obsazenosti lekcí nemluvím. Samozřejmě za to vedení nemůže, ale mě to pěkně štve :-D Můžu se zeptat, do jakého fitka chodíš?
    P.S Držím palce, ať se nadále daří. Jenom celá záříš. Vážně je to jen cvičením a stravou? :P ... <3 :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, u nás je to fakt přeplněný :-/ Bohužel je prostě tohle fitko děláno hlavně na zisk a proto to nikdy nebude lepší - snad jen v létě či kolem vánoc, kdy lidi tolik do fitka nechodí. Já teď chodím do Top Fitness ve Vítkovicích - je to tak 5x větší a když tam jsem kolem poledne, tak je tam dohromady tak 10 lidí :D Odpoledne tam moc nebývám, ale třeba ráno i když je tam plněji, tak to je pořád neskutečný prostor oproti našemu fitku. O vybavení a možnostech nemluvě :)

      A opravdu v tom bude asi jen strava a cvičení... a nové spolupráce například s online fitness, jinak se (bohužel) nic zvláštního neděje :-/ :D

      Vymazat
    2. ty už tam chodíš? že jsem tě ještě nepotkala! sakriš, potřebuju pomoct s technikou Clean and press :(:D

      Vymazat
    3. Jojo, už od toho začátku ledna, většinou kolem poledne, možná 2x jsem tam byla ráno. Klidně se můžem na někdy domluvit jestli chceš :)

      Vymazat
    4. Já to tušila! Hodně jsem o Topku uvažovala a teď se biju do hlavy, že jsem mu nedala přednost. Všichni si ho moc chválí. Bohužel volba padla na Pure kvůli financím a lokaci... uvidím, nikdy není pozdě přejít jinam :)
      Btw. Dnes jsem jela Bodyrock na Onlinefitness a zítra se na TRX ve fitku oběsím, jak budu slabá :-D Byl to záhul. Snad brzy odchytnu i tvůj kruháč, jsem na něj zvědavá :)

      Vymazat
    5. Veru, přijd, domluvíme se a uděláme masakrální cvíčo!:D Pure by mě asi vyšlo levněji, ale už neměním, miluju Topfitness :) i když ted se měnil majitel a logo, název, všechno...i skupinové lekce..dneska jsem šla na TRX, ale byla jsem jen já a trenérka :D ale bylo to skvělé až na to, že mám něco se zápěstím...to zítra bude ten mrtvý tah vypadat :D
      Moni budu tam zítra v 8 a v neděli kolem 9 asi :)

      Vymazat
    6. Náhodou v Top Fitness mají studentské členství a to se dá za 699Kč :) To já mám, i když už student teoreticky nejsem :D

      No vidíš, já taky zvažuji, že tam zajdu zítra ráno (přemýšlela jsem, jestli jít cvičit k nám nebo tam a asi půjdu do Top Fitness, tam je větší klid :D). Asi tam budu možná už na 7 nebo nejpozději 7:30 a plánuji dát něco na vršek + kardio. Tak klidně můžem ten clean zkusit, i když zrovna ten jsem jela včera. A mrtvý tah vlastně taky :D

      Vymazat
    7. No, já mám Pure za 500Kč a pro chudou studentku jsou i ty dvě ušetřená kilča dost :-D Ale jestli nadále budu nespokojená, tak vážně přejdu k vám, devčata :-D Přece jen, v Puru je to pro mě levnější, ale když tam nechodím, tak se mi to asi moc nevyplatí :-D:-D Akorát v Topku je to myslím jen na 2 měsíce bez registračního poplatku - není nutno podepsat členství, ne? A pak už je to palba. Nebo se pletu?
      Promiň za spam, Moni. Klidně napíšu na FB. Udělali jsme si z tvého blogu trochu diskuzi :-D

      Vymazat
    8. Nevadí, aspoň to bude vypadat, že mám plno komentářů :D
      Já to mám v Top Fitness bez registračního poplatku, za 699Kč a kdykoliv to můžu ukončit, jen je to třeba hlásit měsíc předem :) Ale myslím, že to studentské je trochu časově omezené někdy odpoledne - ale nevím přesně, protože já tam chodím stejně jenom ráno nebo kolem oběda :)

      Vymazat
    9. jj je to za 699 s 1 měsíční výpovědní lhůtou :) akorát mě štve, že skupinové lekce nejsou pro studenty zdarma. Chodila bych na TRX, crossfit, ale chci zkusit i bosu a kruháče :( a přitom tam skoro nikdo nechodí, každý si jede svoje!:D
      studenti mají do 16:00 + celé víkendy;)
      tk v 8 se tam snad potkáme Moni :) začínám sumo mrtvolou v supersérce se snatchem myslím...a pak jedu chodící výpady s VČ se zakopáváním...no a zbytek tréninku mučím záda, auuu :D

      Vymazat
    10. Holky, sorry za vsuvku, ale Vaše diskuze mě velmi zaujala. Já jsem původem z Ostravy a ceny fitness mě štvaly už v době, kdy jsme ještě jako studenti chodili do Top Fitness u Futura... Teď žiju dva roky v Plzni a ceny jsou tu úplně jinde, roční členství cca 3500 - 5000 (co teda vím tady v okolí) a to v některých je v ceně i sauna a podobně. Měsíčně to je kolem 600 - 800, takže roční členství je fakt výhodné, ne jako v Ostravě... V Plzni je mnohem větší konkurence, nová fitka tady rostou jako houby po dešti. Každopádně někdy se fakt vyplatí si připlatit, protože není všechno zlato co se třpytí :-) Moc bych přála Ostravě, aby se ty ceny taky pohly směrem dolů, protože mi přijde, že ani v Praze nejsou ceny tak vysoké...
      Tereza
      Tereza

      Vymazat
    11. tak u nás je to ještě horší, jsem z malého města, fitness celkem fajn, ale jak se sejde víc jak 10 lidí tak je plno. Cena za 1 vstup je 70 Kč, měsíční, ani jiné časové vstupné není! Jsou permice na 10 nebo 20 vstupů a pak máte 1 nebo 2 vstupy zdarma. Takže když chodíte 4 x týdně do posilky tak dáte 1120 a na permici máte 1 vstup zdarma! A lekce s trenérem se do toho nepočítají ( myslím jako pilates, joga, spinning, box, atd), TRX a takové vymoženosti k nám ještě nedorazily. Někdy bych si šla jen tak na hoďku zachodit na páse, ale za 70 kč??

      Vymazat
  11. Máš boží ruce, vážně!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že to oceňujete, protože přesně ty jsem taky chtěla více vyrýsovat :)

      Vymazat
  12. článek o stravě mě moc zajímá! a ty vypadáš skvěle, velká motivace ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Mončo, to jak píšeš že když má holka až moc svalů, že to je super slyšet, tak co se mě týče, tam by to platilo (kdybych ty svaly měla) tak bych za to byla ráda.. ale např. moje sestra, ta je pravý opak, nelíbí se jí svaly na holkách a tak se snaží hubnout (žádné posilování, jen kardio), aby měla ruce i nožky jako hůlčičky.. někdy se bojím aby nepropadla anorecii, protože kromě cvičení, ubírá i na jídle.. zatím co já se po tréningu láduji abych doplnila energii, tak ona si chroupe suchý knackebrot s mrkví.. ale přesvědčit ji asi nedokážu ;-(

    OdpovědětVymazat
  14. Jakého data jsou ty fotky? Třeba ta druhá focena ve tvém pokoji? Jinak pokrok, je opravdu vidět, palec nahoru :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Sen každé holky! Máš pravdu!! :) A ty máš fakt super ramena! Taky bych potřebovala :D Jinak co se diskuzí na téma jídlo týče, taky se mi do toho nechce. Nepotřebuju aby mi do toho každý šťoural.. Fakt ne :D

    OdpovědětVymazat
  16. na tý první fotce máš fakt dobrý ruce a ramena, jinak další fotky moc nedokážu posoudit, jelikož já nikdy moc velký rozdíl na fotkách nezaznamenám u nikoho. Fitness soutěž může být zajímavá a asi ti může pomoct v profesi, když budeš nabízet své služby a přitom říkat, že ses učástnila nějaké souteže, tak je to o něčem jiným už :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jů ty se máš. Akorát mě dostalo, že pracuješ ve fitku a chodíš do jiného :D
    Já jsem zase v háji, po měsíci zdravého jídla a cvičení jsem se v neděli přejedla a včera a dneska znova.. prostě furt dokola, nevydržím zdravý životní styl déle než měsíc.... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už to chtělo změnu prostředí :D Někteří trenéři u nás třeba necvičí vůbec a chodí jinam ;)

      A já bych teda taky nevydržela jíst 100% zdravě pořád - dokonce zařazuji "přejezení" a dopřávání si úmyslně. A i tak to jde ;)

      Vymazat
    2. No to tě právě obdivuju, že si dopřeješ, ale pak máš zase disciplínu. Já jak si jednou povolím, tak pak to chcu furt. Chci jíst a jíst a jenom sladké. A pak je mi samozřejmě nanic, ale stejně se vždycky těším domů na to, co si dám :( Pro mě by bylo lepší asi se furt držet zkrátka.

      Vymazat
    3. Já myslím, že to je tím úmyslným zařazováním (teda samozřejmě do Monči ani nikoho nevidím:-). Když dostanu typický záchvat ZP, kdy to nevydržím a sním, na co přijdu, tak to pak taky klidně jede dál třeba tři dny, dokud nejsem opravdu fyzicky na dně. Ale když dopředu počítám s tím, že si ten den dám třeba kousek koláče, tak si ho dám a je to, pokračuju dál podle plánu. I když mít klasické cheat days mi přijde pro ZP nebezpečné...Zkus si naplánovat jídelníček dopředu s tím, že tam občas bude i nějaká sladkost, a uvidíš, třeba to pomůže.

      Vymazat
    4. Jinak Moni fakt pěkný článek, takovéhle "osobnější" povídací mám úplně nejradši. Jsem ráda, že to všechno jde podle tvých představ:)

      Vymazat
    5. Pro mě je rozhodně lepší mít stanovaný cheat day, kdy vím, že se můžu přejíst jak moc chci. Když jsem si dávala režim takový, že si "dopřeji trošku a stačí", tak to dopadávalo mnohem hůř a přejídala jsem se o to častěji. Rozhodí ti to cukr a máš ˇhlad a chuť na další. Proto se radši jednou za čas pořádně nacpu čím chci, pak to odlehčím a je to pro mě lepší :) Protože z psychického hlediska mám to nejhorší ZP za sebou. Ale pořád mi zůstala taková ta potřeba, že když už si dopřávám, tak to musí být pořádně a troška mi nestačí. Teď už to ale dokážu lépe kontrolovat a psychicky se z toho nehroutit. Už nad tím mám tu kontrolu více já, protože si to sama dovolím a užiju a vím, že mi to neublíží :)

      Vymazat
    6. Nj, mně taky přijde zbytečné si dávat trošku, to si raději nic nedm. A když už, tak raději pořádně. Což je pro mě problém, jím potom, i když už mi to ani nechutná a jsem plná, jen proto, že teď "můžu". Myslela jsem, že když jsem si dopřála v neděli, tak mi to bude stačit aspoň na týden, bo mi potom z toho stejně ani není dobře :( No ale pokračuje to dál a extrémněji.. teď se ani nemůžu pohnout :( Říkám si, že to není normální a že zítra tohle nedopustím, ale nevím... :( pak dostanu chutě a je to tam zas :(

      Vymazat
    7. Já to neberu tak, že si "dopřeju trošku a stačí" mám dopředu naplánovaný jídelníček a vím, že si ten koláč ke svačině a malou čokoládku na kaši můžu dovolit, takže to pro mě není žádné vybočení z režimu nebo tak něco. Navíc pokud bych se mohla napráskat čím chci, byť jen jeden den týdně, nebyla by to pro mě taková vzácnost a tolik by mi to nechutnalo. Ale s nízkosacharidovou stravou to holt nejde dohromady, no :-)

      Vymazat
  18. Super Mončo! Tak ať je na tebe trenér hodnej, ale pořádně tvrdej, určitě ti pěsti držim, věřim, že máš šanci to někam dotáhnout! :)

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj :) super článek! můžu se tě zeptat, co je takový "základní kámen" mezi kurzy? pomalu najíždím na zdravější životní styl, začala jsem dost cvičit a taky mě to dost baví, snažím se o tom dozvědět co nejvíc a jednou bych si chtěla udělat i kurz..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základní kámen? Anatomie, teorie co se týče výživy, aerobního i silového tréninky a hlavně praxe. Pokud za sebou nebudeš mít už nějaké zkušenosti se cvičením ve fitku, tak bych s tím ještě počkala. U nás ti, kteří tyto zkušenosti neměli, zkouškama neprošli.

      Vymazat
    2. děkuji za odpověď, to já si ještě počkám :) zatím je to jen takový sen do budoucna :P

      Vymazat
  20. Moc se mi líbí tvoje upper body :) ...fakt dost dobrý !

    OdpovědětVymazat
  21. tak ja jsem prekvapena.nekdo kdo drzel sacharidovy vlny3dny a mel dost a tedka takovy zmeny:-))clanek o jidle me taky zajima.i kdyz uz jsi to asi trochu nakousla:-))

    OdpovědětVymazat
  22. Za sebe musím teda říct, že na fotkách sleduji jistou změnu!:P A teď jsi mě utvrdila v tom, že se mi to nezdá, jen tak dál, jsi dobrá!:P

    OdpovědětVymazat
  23. Sny jsou od toho aby se plnily, přeji ti aby se splnil ten tvůj. Já raději trenérku, protože se dozvím mnoho nového co potřebuji k tomu abych si i já splnila sen, potřebuji ženské hledisko. Je rozdíl když mne trénuje kulturistka nebo bikina fitness a každý trenérosune člověka vpřed.
    Hezký článek jsi napsala :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Přidávám se k ostatním, celá jen záříš a změny vidím teda velké! Jsem ráda i za tebe :D. Na další články se moc těším, je to motivující. Z rejpalů si nic nedělej, hlavní je, že to vyhovuje tak tobě a ostatním do toho nic není :). Chtěla jsem se zeptat, když si dáváš cheat day, jíš jen zdravé věci (více ovoce, větší porce,...), nebo si dopřeješ třeba i buchtu co upeče mamka, či nějaké sladké koupené pečivo? Děkuji za odpověď. Moc ti fandím a tu soutěž rozhodně zkus ;) I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne :D Dopřeju si sice dost zdravých věcí, jako je moje oblíbená mega obložená ovesná kaše, nějaké zdravé lívanečky, hodně ovoce a kokosového mléka. Ale v klidu to pak zajím čokoládou, sušenkama, koblihou a měla jsem třeba i chipsy nebo snad po roce párek. Prostě to neřeším :) Pak je z toho takový už dost "prasečí" den no. Alwe to bych chtěla trochu zredukovat a takhle "nezdravý cheat day" dávat jen 1x měsíčně nebo 1x za tři týdny a pak jestli něco, tak dávat zdravější hřešení nebo spíše dny s navýšeným poměrem "zdravých" sacharidů :)

      Vymazat
  25. Na té první fotce vypadáš úžasně!!

    OdpovědětVymazat
  26. Wau! Super, těším se další článek o tom, jak to pokračuje s tvým trenérem.

    OdpovědětVymazat
  27. ahoj mony pristi tyden maji v lidlu kettlebell 5kg za 222Kc, myslis ze je to dobra cena, ze to vyuziju? do fitka moc nechodim, jsem docela stydlivka tak radeji cvicim doma ale nevim zda si to mam koupit protoze to je proste 5kg a kdyz to bude malo, uz tam nepridam jako na nakladaci cinku.. tak nevim.. normalne posiluji s jednoruckami 4kg, ale mam doma i tezsi cinky treba na rtvy tah 20kg, tak nevim zda tech 5kg neni malo.. jaky mas nazor? dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží, jaké bys s tím cvičila cviky, ale 5Kg je obecně celkem málo. My máme ve fitku kettlebelly 4 - 8 -12 -16 -20Kg a ten 4Kg využívám asi nejméně a když už tak na cviky, které se dají dělat i s činkami. Spíš bych brala nějaký těžší, aby to mělo smysl. Zvlášť, když už jsi zvyklá cvičit :)

      Vymazat
    2. Pokud si chceš koupit kettlebell tak bych se nespolehala na nějaký lidl a jejich 5 kg váhu, která je opravdu hodně nízká. Široký výběr mají na aktinu a za slušný peníze, mám od nich 6 kg a to používám jako těžší činku a 12 kg, a hodlám kupovat 16 kg. Kdo je zvyklý cvičit, tak je pro něj 5 a 6 málo.. Kristýna K.

      Vymazat
  28. Ty ses fakt uzasna

    OdpovědětVymazat
  29. Hrozně moc ti držím palce a hlavně až ty crossfit závody a soutěže budou, musíš dát vědět kdy a kde, já bych tě hrozně ráda podpořila i naživo :)
    Určitě je pravda to, že každý trenér má mít svého trenéra. Ono asi úplně každý by měl mít trenéra, jenomže je to dost drahá záležitost. Já o tom uvažuji, ale finanční stránka u mě hraje docela roli.
    A poslední věc: Víš co by mě zajímalo? Jestli neexistuje taková nějaká fitko-seznamka. Taky bych ráda poznala někoho, kdo chodí do stejného fitka jako já a má podobné cíle. S tím někým se ale očividně stále míjím :D
    B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No třeba příští sobotu jedeme na týmové závody do Pardubic :) Jinak hodně bývají závody v Brně, Zlíně, Hradci Králové...ale to ještě nevím, jestli na některé z nich pojedu :)

      A o fitko seznamce bohužel nevím. Podle mě je ideální hledat přímo ve fitku ;)

      Vymazat
  30. Mě ten jídelníček prostě hrozně zajímá, ale tak ok, chápu, že ho nechceš ukazovat :D.......pořád mi ale vrtá hlavou - třeba jestli jíš během týdne vůbec nějaké ovoce? A to jsou vajíčka k snídani opravdu o tolik lepší než (např) ovesná kaše s proteinem? a proč? a kdybych snědla denně třeba 4 vajíčka, já nevím, mě to přijde docela dost a vyhazovat žloutky, o tom ani nemluvím, to mi přijde jako fakt megaplejtvání. Uáá, tak co:D a co třeba máš k těm svačinám?

    OdpovědětVymazat
  31. Vypadáš skvěle Moni, máš úžasné výsledky :) Moc ti fandím a tiše závidím :D

    OdpovědětVymazat
  32. No páni, rozhodně vidím dost velký pokrok, evidentně Ti to svědčí :) a jak už tu bylo řečeno-celá záříš:)

    OdpovědětVymazat
  33. Moni, na té první fotce vypadáš bohovsky... nádherný ramena.. jsem na ruce ujetá :D Opravdu jsi šikovná, pokračuj :)) Držím palce i na "online fitness" :) N.

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Moni, to me nadhera!vazne!!!uplne me to nakoplo a asi se konecne kousnu a pritvrdim he strave (protoze u me je to jednoznacne zakopany pes). ja jsem o trenerovi tacky uvazovala, ale jsem ted prechodne v Plzni a uprimne nevim jak vybrat toho spravneho! On se dnes kazdy tvari jako odbornik , ale realita je jina! nemas nejaky tip?zarovkavkrizi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v Plzni bohužel o trenérech přehled nemám. Zkus najít někoho, kdo má nějaké reference i na internetu. Pokud bude mít zkušenosti třeba s nějakými soutěžemi nebo ho budou lidé chválit na internetu, tak to je takové první dobré znamení :)

      Vymazat
    2. Ok.Díky moc.A dnes jsem si s Tebou dala ten kruháč a bylo to fakt prima! :-)Ušetřila si mi cestu do posilky ;-)Jo a všichni čekáme na ten jídelníček!!!! :-DZarovkavkrizi

      Vymazat
    3. Super, tak to mám radost! Jídlo přidám za chvilku ;)

      Vymazat
  35. Držím palce, víš co chceš, jdeš si za tím a věřím že i ty výsledky budou super! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)