čtvrtek 27. února 2014

MYPROTEIN: Nejen doplňky stravy či ořechová másla, ale i proteinové lívance a muffiny!



Britská značka MyProtein mi je sympatická už hodně dlouho. Dříve mě lákaly především jejich neochucené proteiny, zajímavé varianty proteinových tyčinek a dalších netradičních doplňků stravy. Pak jsem podlehla jejich kilovým balením ořechových másel a v neposlední řadě si mě získaly i jejich proteinové směsi na palačinky a muffiny! O jednom balíčku z MyProtein jsem vám už psala - to byla právě ta první osudová zásilka kilového mandlového másla ♥ a skvělých proteinových tyčinek (článek ZDE). No a před pár týdny se mi doma usídlila další MEGA krabice jejíž foto jsem si taky nemohla nechat pro sebe a sdílela jej již v TOMTO příspěvku :) Co v ní bylo a jak jsem s obsahem spokojená si povíme dneska :)


 
Proteinů doma opravdu málo nemám...o tom už jsem psala posledně. Ale to mi nebrání v tom, abych klidně načala celé nové balení jenom kvůli ochutnání :D Jsem tvor přirozeně zvědavý a navíc ráda příchutě střídám :) Prvním ozkoušeným byl tento protein, který obsahuje kombinaci syrovátkového koncentrátu a izolátu. Doma jej mám v příchuti choco smooth a můžu říct, že ta čokoládová chuť je opravdu příjemná. Ne vždy u proteinů čokoláda chutná tak přirozeně. Obsahuje asi 80% bílkovin, minimum sacharidů i tuků, takže ideální i do redukčního režimu. Odkaz ZDE
 
 



Dále mě zaujal i Whey Protein Plus, který mimo syrovátkového koncentrátu obsahuje i řadu vitamínů, minerálů a trávicí enzymy. Jinak stejně jako předchozí obsahuje 80% bílkovin. Já jej mám v "neutrální" vanilkové příchuti, která nikdy nezklame a využití najde vždy :) Odkaz ZDE



Z proteinů jsem ještě vyzkoušela protein noční - Bedtime Extreme - obsahující více složek proteinů (mléčný, syrovátkový koncentrát a izolát, sušené vaječné bílky) a hodící se tedy ideálně před spaním. Příchuť Mocha je velmi zajímavá, chutná skvěle jen tak nebo se z ní dá udělat perfektní proteinový koláček do mikrovlnky! (vejce + protein + špetka prášku do pečiva...případně navíc ořechové máslo, trocha jogurtu...) Odkaz ZDE





NO A TEĎ UŽ TO ZAJÍMAVĚJŠÍ! :)



Co mě zaujalo byla třeba směs na proteinové muffiny. Ve složení je mix proteinů, trocha vloček, mletých lněných semínek
a nějaká ta příchuť. Pak už je jen stačí smíchat s vodou či mlékem a olejem a můžete tvořit! U přípravy to vonělo skoro jako marcipán a já si s tím ještě pohrála a pár jich ochutila kakaem a do každého přidala kousky čokolády :) Doma si všichni pošmákli a ani jim nevadilo, že jsou vlastně zdravé. Mamka říkala, že tam cítí nějakou nezvyklou, ale dobrou chuť - to asi ten protein, na který jsem já už třeba zvyklá :D Akorát příště nejspíš přidám více oleje, než je v popisu, jelikož se mi zdály krapet sušší. Odkaz ZDE



No a pak ještě ty lívanečky/palačinky! Omlouvám se za chabou fotku ještě se zeleninovým zátiším, ale lepší jsem nestihla pořídit. Ne, že bych je nedělala častěji, ale nějak jsem je pak snědla dřív než jsem je stihla vyfotit a nechtělo se mi je ani nějak zdobit :D Opět stačí přidat vodu nebo mléko, vytvořit těsto a tvořit. Tentokrát je na výběr dokonce z čokoládové příchuti nebo varianty bez příchutě. Já mám tu neochucenou - s tou si přecejen člověk může vždycky více pohrát a dochutit
už podle sebe. A můžu říct, že i vtomto případě jsem nebyla zklamaná :) Odkaz ZDE



Pokud jste koukali na stránky, tak jste jistě pochopili, že nejde přímo o český eshop. Zasílají však i do ČR. A jak už jsem psala posledně, doprava do ČR vás vyjde na £4.95 a při nákupu nad £100 je doprava úplně zdarma. Doporučuji taky sledovat například české FB stránky, na kterých se často objevují informace o různých akcích a slevách - a těch je opravdu dost
a probíhají často :) V nabídce toho mají opravdu plno - krom toho, co jsem měla já i plno dalších proteinových tyčinek
a koláčků, kilové kýble arašídového či kešu másla :D ale i proteiny v neochucené formě s možností dokoupit si ochucují kapky. Chybí mi snad už jenom ta česká verze eshopu! :)

Co vy? Máte s touto značkou také již zkušenosti??

34 komentářů :

  1. Chtěla jsem se zeptat, jestli nevíš, kde by se daly objednat proteinové tyčinky Quest Bar? já totiž neustále vídám na Instagramu fotky a tak mě zajímalo, jestli jsi na ně někde nenarazila? Děkuji moc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.lovefood.cz/cz/ tady ;)
      Moni a teď si mě pěkně zlákala! :D že se nestydíš.. jsem v pokušení to tam hned vykoupit! :D

      Vymazat
    2. Jojo a už je mají i zde: http://eshop.aktin.cz/tycinky/quest-bar-60g

      Vymazat
    3. Děkuju za info! :)

      Vymazat
    4. To by tě mohlo zaujmout i toto:o) http://eshop.aktin.cz/tycinky/quest-cravings-50g

      Vymazat
    5. Běžte někam lidi! :D Já si je fakt koupím s takovou! :D

      Vymazat
    6. Děkuji moc, už jsem si jich pár objednala :-)

      Vymazat
  2. A není těch £100 u kurýra (nebo jestli mají něco podobného, co jde prostě rychleji než běžný balíček)? Protože poté je tam zdarma dopravné při nákupu nad £50. To já jen na upřesnění teda. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, no je to možné. Já se řídila ještě tím co platilo, když jsem psala tu poslední recenzi, myslela jsem, že to bude stejné. Tak nevím :)

      Vymazat
  3. Mela sem od nich PB verzi smooth(zaslal mi ho omylem misto crunchy) i tak vnem byly krasne kousky a bylo uplne luxusni, pro me zatim nej co sem mela:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám od nich kešu máslo a je vážně skvělé!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. mmm ty palačinky ani muffiny by mě neurazily!:D
    A budu muset u přítele nenápadně odsypat trošku z jeho proteinu, abych konečně taky mohla vyzkoušet ten koláček z mikrovlnky:)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to zajímavě, ale mě stačí jídlo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda ty se máš. :P
    Já teď šetřím na nový notebook, takže pro mě jakékoli utrácení padá. Ani březnové zajíce v krabici jsem si neobjednala. :( :D

    OdpovědětVymazat
  8. SOuhlasím s chalve :) ráda bych vyzkoušela nějaké "proteinové" recepty, věřím, že to jídlu dodá chuť a trochu jiný nádech, ale jinak jsou proteiny trochu mimo mě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud si dopřeješ sóju, hrášek, fazole, čočku, není třeba další "umělin",neboť vše se najde v přirozené stravě (rostlinné bílkoviny). Živočišné proteiny (bílkoviny) jsou v mase, vejcích, sýru, jogurtech apod. Opět přirozená strava, takže není třeba dalších doplňků. Vždy při užívání "chemie", je třeba si uvědomit, že se dopujeme látkami, které byly nějakým způsobem upraveny a tudíž už se "zdravou stravou" nemají nic společného, ba naopak, poškozují zdraví. Nadbytek proteinů poškozuje ledviny a další orgány v lidském těle, takže opatrně :-) Správně složený jídelníček a pohyb je nejlepší cesta jak k hubnutí, tak k udržení váhy a pevnému zdraví. Takže používejme hlavu, nemáme jí jen na čepici. :-):-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to člověk nepřehání tak ani takový protein nevadí.. a né vždy je snadné jíst tato potraviny které tady vyjmenováváš.. např. v létě když je teplo, maso, sýry, jogurty se kazí, a když je člověk celý den ve škole, co je lepšího než si vzít třeba takovou proteinovou tyčinku která je vždy po ruce? Anebo třeba muffin - ten se taky nezkazí.. tak to zas tak nehroťme s tou hrooozně škodlivou chemií.. :-) Alča

      Vymazat
    2. Však to není náhrada stravy, ale doplněk - pro aktivní sportovce. Tam to podle mě někdy už i potřeba je ;) Já to nikomu nenutí, neříkám, jestli je to lepší nebo horší než klasická strava. Ale mě to vyhovuje. A po tréninku je to ideální na doplnění živin ;)

      Vymazat
  10. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli je tam možnost platit převodem z účtu a nebo jenom platba kartou? Nějak jsem to nepochopila :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Převodem si nejsem jistá. Ale kartou nebo přes paypall určitě.

      Vymazat
  11. Moni, znáš ještě nějakou jinou stránku kde se dají koupit tyto věcičky v ČR, ale fakt kvalitní, takové které jsi ty sama zkoušela a víš že jsou opravdu dobré?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v ČR je plno sportovních eshopů, akorát nabízejí různé značky.
      Za mě můžu doporučit třeba Reflex, Scitec, Extrifit, Weider, Amix nebo neochucené od Nutrition.

      Vymazat
  12. To vypadá zajímavě, hlavně ty muffiny :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, ty máš zásoby proteinů na minimálně pět let dopředu, co?:D Jinak o těch směsech na muffiny jsem netušila a vlastně ani o těch burákových máslech (ta informace se mi teď velice hodí - došla mi ta z Lidlu a jsem poměrně na pokraji zoufalství :D).

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, asi na dlouho...však už to občas i rozdávám :D

      Vymazat
  14. Dá se to koupit i u nás v neutrálních prichutich nebo mají na výběr skoro 30 příchutí, které se dají použít třeba i do tvarohu apod. navíc to vyjde za dopravu mnohem levněji.
    4fitness.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ještě jsem nezkoušela, ale nevím prostě... proteiny mi moc nechutnají, radši si dám tvaroh.. kdyby mi dal někdo ochutnávku :) tak bych to brala

    OdpovědětVymazat
  16. My Protein lze koupit i v ČR, i když bohužel jen ve třech příchutích:
    http://www.fitnessmuscle.eu/protejny/1294-impact-whey-protein.html

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě dodatek nebo spíš omluva.... nemají ho jen ve třech příchutích, výběr je mnohem větší. Mají od kromě proteinů i dalších produkty, včetně kilovky arašíďáku :) Btw: šíleně na něm ujíždím :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, kde bych mohla zakoupit protein palačinkovou směs?

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím, mám eshop s produkty Myprotein, tak bych Vám chtěl tyto produkty nabídnout.
    Hraji hokej, takže využívám tyto produkty a velmi mi pomáhají.
    http://www.mybodystore.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj prosim te chtela bych se zeptat kdyz jsis objednavala od Myprotein, kolik jsi platila za dovoz? Neumim totiz moc dobre anglicky a tak nevim jak to vlastne funguje, jeste jsem nikdy neobjednavala.. musim se tam nekde na te strance predem registrovat? a jak se to potom plati, jedine pres internet? Nebo az kdyz mi to privezou domu ale to bych asi musela v librach ne? Jak jsi to delala ty? Moc dekuji za odpoved..

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, narazil jsem na super způsob jak ušetřit na nákupech pokud objednáváte přímo z MyProtein.com. Je to jednoduché a nic to nestojí. Stačí, když se zaregistrujete zde: http://bit.ly/go-shop-easy Registrace je zdarma a tak hned získáš slevu 5.2%. Není to sleva, ale tu částku ti vrátí. Když se zaregistruješ, je dobré si nainstalovat toolbar. Je v pravém horním rohu stránek. Pak už jen stačí jít na stránky MyProtein, aktivovat cashback a nakoupit. Super je že můžete využívat i jejich speciální slevy a kódy a ta extra sleva se na to bude taky vztahovat. Já teď dělal objednávku cca za 4 tisíce a čeká na mě necelá pětistovka, kterou mi vrátí. Kdyby někdo nevěřil tak tady je screen :-) http://iconosquare.com/viewer.php#/detail/817911244893729788_1505943083

    OdpovědětVymazat
  22. No, já moc takovéto doplňky stravy nemusím a hlavně mi to příjde jako veliká chemie a to do sebe určitě dostávat nechci. Já si daleko raději vystačím s obyčejným vitaminem C a jsem spokojená :) Není třeba žádné chemie

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)