úterý 6. listopadu 2012

Food Inspiration XV.

Co napsat úvodem? Vezmu to stručně - koukejte se, kochejte se, popřípadě se inspirujte. Patnáctá várka inspirace pro vás :)
 
  
Ovesná kaše, banán, hrozny, kešu, kokosové hrudky v čokoládě
Snídaně - kaše - klasika.  Ale ta nejlepší :)



Kuskus, pečená dýně, hrášek, kuřecí nudličky
Konečně jsem zakomponovala dýni i trochu na slano - k obědu. Nakrájela jsem ji na kostičky, hodila na malý pekáček na pečící papír, zakápla olivovým olejem, dokořenila (trošku chilli navíc, ať to má říz :D ) a pak upekla do změknutí. S kuskusem, kuřetem a hráškem - parádní kombinace. A ladí i barevně :)

Ovesná kaše, kaki, hrozny, kokosové hrudky v čokoládě
Skoro to samé, co na první fotce. Tuším ale, že tato kaše byla pro změnu z jáhlových vloček :D


Rýže, bílé fazolky, hrášek, květák, cottage, niva
Vražedná kombinace? Ani ne. Vždyť u mě už musíte výt na podobná jídla zvyklé :D A chutnají prostě skvěle. Pro mě ideální oběd :)


Proteinové tyčinky
Zkouším novou značku - přihodila jsem je do virtuálního košíku při nákupu ve sportovním e-shopu. Těžko jsem se rozhodovala, které příchutě vybrat.  Nakonec vyhrála vanilkovo-ořechovo-čokoládová a jahodová s arašídovým máslem. Musím vám říct - tyhle proteinovky vypadají i chutnají mnohem hříšněji než kdejaká snickerska! Miluji, když si můžu pochutnávat na takovýhle věcech - a bez výčitek :)


Celozrnné těstoviny s cuketou, sušenými rajčaty a mozzarellou
Dámy a pánové, toto jídlo vyhlašuji tím nejlepším, co jsem kdy stvořila. Navíc v ultra krátkém čase a bez velké náročnosti na suroviny! Postup? Cuketu nekrájet, nýbrž nastrouhat škrabkou. Opéct na olivovém oleji, dokořenit,přidat nakládané sušené rajčata. Poté promíchat s uvařenými těstovinami a zakysanou smetanou. Nakonec nakrájená mozzarella a ještě trochu prohřát, aby se hezky rozpustila :) 
Nápad takto zakomponovat do jídla cuketu jsem obkloukla od Lucie z jejího Delicious blogu. Chutná to úplně jinak, když ji nastrouháte škrabkou na jakési cuketové těstoviny! :)


Snídaňový koláč
Ten už znáte, přecejen jsem o něm nedávno psala opět příspěvek ;)


Mísa zeleninového salátu, opečená bagetka s máslem
Mísa byla opravdu obrovská, skoro jsem nevěřila, že to všechno sním. Ale zvládla jsem to, jak jinak :D Taky milujete ten skvělý pocit z toho, že zeleninu můžete jíst skoro na kila? :) Já prostě jím ráda, takže o to lepší je, když toho jídla je hodně :D Tady v tom salátku konkrétně - ledový salát, cherry, žlutá paprika, mrkev, červené fazole, dresing z jogurtu a žervé. Takhle kombinace je asi moje nejoblíbenější a dělám ji pravidelně :) 


Krupicovo - ovesná kaše, banán, mandarinka, oříšky, granko
Měla jsem chuť na krupičku, ale zároveň  jsem se nechtěla vzdát vloček k snídani. Co s tím? Kombinace obojího! Nápad mi vnukla Adele z Hubneme a zhubneme! A snídaně se povedla :)


Květákový krém
Když polévka, tak krémová. Květák, zeleninový vývar (nebo bujón) - uvařit, přidat zakysanou smetanu, rozmixovat, podávat! Skvělá je třeba i se slunečnicovými semínky navrchu :)


Sójová ovesná kaše se lněným semínkem, banán, brusinky, oříšky
Kaše ze sójového mléka, přidala jsem i zbytek pohankových vloček, co jsem měla + ovesné. Banán jsem rozmačkala a přidala do kaše, ještě když se vařila. Mimo to jsem přimíchala i trošku vanilkového proteinu :)


 Sladké brambory/pohanka, špenát, kuřecí nudličky
Takový malý příběh z fotek :D Asi jde poznat, že sladké brambory mě moc nezaujaly. Takže další den byl už špenát na oběd s pohankou :D Měla jsem sladké brambory poprvé. Na první ochutnáni jsem si řekla, že dobrý. Ale pak už mi nějak nechutnaly. Ani jsem je nedojedla. A to už je co říct, když já něco nedojím! :D Takže druhý den jsem si dala do krabičkového obědu pohanku. Což mi připomíná malou příhodu - zapoměla jsem si přibalit lžičku, tak jsem pak jednu plastovou ukradla z fastfoodu. No aspoň na něco jsou ta rychlá občerstvení dobrá :D


Dobroty k svačině
Hrozny, proteinová tyčinka (ta jahodová s arašídovým máslem), kakaové sušenky od Havlíčka. K tomu půllitru kefíru a mám vystaráno na 2-3 svačiny :)

¨
...................................................................................................................................


                  FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                          FORMSPRING

42 komentářů :

  1. Udělala jsi mi chuť na vločkovou krupici. my ji děláme normálně s vločkama+nahoru skořice,kakao a nějaký sirup..:D..musím si udělat a ty tyčinky..mňam..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak teda snídaňový koláč už jsem dělala a byl super..:)

      Vymazat
  2. Jak si ty sladké brambory připravovala? Já je pekla na trošce oleje oselené v troubě a byli výborný! Trochu jako dýně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem jednu velkou, kterou jsem uvařila ve slupce. Taky m ito přišlo něco trochu jako dýně nebo mrkev, ale moc mi to nejelo no :-/ Upečené by možná byly lepší no :)

      Vymazat
  3. Moc pěkná inspirace :))
    líbí se mi kuskus s masem a dýní, někdy vyzkouším.
    Prosím, kde jsi sehnala sladké brambory? Sháním je už dlouho a nikde je nemůžu sehnat :(

    OdpovědětVymazat
  4. mm miluju tvoje fotky jídla:) květákový krém vyzkouším:) :) kde kupuješ sojové mléko?:)
    a díky za tip nastrouhat cuketu, je to dobrý nápad, musím to zkusit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sójové mléko kupuji v DM, to s calciem, stojí asi 33Kč za 1l. Nekupuji ho pořád, ale občas, pro zpestření :)

      Cuketu určitě zkus, je to paráda!

      Vymazat
  5. jako vždy u tohoto článku slintám! :D
    kaše jsou klasika která nikdy neomrzí, navíc když se dají dělat v tolika podobách :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úúúúúúžasný, nemám slov prostě :-) Prosím tě, kde kupuješ ty proteinovky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsem zrovna objednávala z f-sportu. Mají 80g a jedna tam stojí myslím 47Kč. Ale je to tak na 2 porce. Jedna je moc. Já jednu snědla najednou a nebylo mi pak nejlíp, pálila mě žáha, napůl je to v pohodě :D

      Vymazat
  7. jsi šikula a moc ti fandím! hlavně to vypadá naprosto skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Když to dobře vypadá, hned to i lépe chutná! :)

      Vymazat
  8. čím dál víc mě láká ten tvůj snídaňový koláč. Snad ho už konečně udělám :D

    OdpovědětVymazat
  9. už patnáctá? :)
    krásně nás zásobuješ!
    fotky jídla prostě miluju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, fotím skoro denně něco. To už je zvyk :D Za chvíli budou kulatiny no, to abych vyfotila něco spešl :D

      Vymazat
  10. já se na tyhle články musim zakázat koukat, mám po nic hlad jako nikdy

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno to vypadá dokonale! :O

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to skvěle, zase jsem si naslintala do klávesnice :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to opět vše nádherně a konečně musím od Tebe vyzkoušet snídaňový koláč :-)
    Díky opt za kvělou inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné dobrůtky !!!! Nechceš mi vařit?Adoptovala bych Tě :)))))))))))))))
    Petruše

    OdpovědětVymazat
  15. Zboznujem tie tvoje food inspirations...:) len nieje moc dobre, ked to pozeram takto vecer :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Vždycky mě fascinujou to ohromný kusy všeho tvých kaších :D. Já si to vždycky musím nakrájet..:D
    Zkus kaši se sušenými švestkami a citronovou kůrou nebo strouhaným jablkem a skořicí. Já si tam ještě přihazuju ovesné otruby, klíčky a semínka. Kaši nijak neovlivní, zato jsou nacpané zdravými věcmi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velké kusy? Já si to taky krájím :D Děkuji za tip, kaše se sušenými švestkami mám taky moc ráda :)

      Vymazat
  18. Mě teda batáty (sladký brambory) chutnaj a moc, ale zatím jsem je jedla jen grilovaný v troubě a fakt super, křupavá kůrčička no mňam. A taky se přidávaj do dýňový polívky a to je teda hodně dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Jídlo vypadá úžasně, závidim ti takov obědy, já musim na obědy do školy a tam jídlo připomíná všechno jen ne zdravý jídlo. Nemáš náhodou nějakej nápad? Zkoušela jsem přemluvit rodiče ať jim doma ale nechtěj o tom ani slyšet..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pokud ti to nechtějí dovolit rodiče, tak se asi nedá nic dělat. Snad jen se je pokusit přesvědčit, že prostě chceš jíst zdravě a něco pro sebe udělat ;)

      Vymazat
  21. krása!!! chci se zeptat: vždycky si jedla zdravě? pokud ne,dělalo ti problém s tim začít?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začínala jsem s tím pomalu asi tak v 15. Postupně jsem obměňovala jídelníček, zařazovala ovoce, zeleninu, mléčné výrobky, učila se, jak jíst. Ta změna trvala celkem dlouho, nebylo to úplně ze dne na den. Ale problém m ito nedělelo, zdravá jídla jsem si hned zamilovala :)

      Vymazat
  22. Všechno to jídlo vypadá naprosto úžasně, děláš mi hrozné chutě :)). Mě přijde že ať si připravím jakékoliv jídlo, nikdy to nevypadá takhle skvěle :D. Jinak máš moc krásný blog, kdyby jsi měla zájem, můžeš kouknout ke mě :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mám smůlu v tom, že kaši nepozřu :-/ zkoušela jsem to, ale nedávám to. Asi mám v sobě nějakej blok z dětství, kdy jsem musela jíst krupicovou kaši a většinou se z ní potom pobl*la... Ale jinak je to určitě dobrota, holt asi ne pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Jídla vypadají moc chutně. Proteinové tyčinky bych chtěla vyzkoušet, mohu se zeptat, z jakého e-shopu jsi objednala prosím, můžeš říct? :))

    Celkově máš pestrá jídla líbí se mi, z čeho všecho vyvařuješ a tak! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z f-sportu ;) Stojí tam myslím necelých 50Kč jedna, měla jsem je vždycky na 2 porce.

      Jídla mám pestrá, protože by mě ani nebavilo jíst pořád dokola to samé :)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)