středa 28. listopadu 2012

Testujeme: 9 Bar...original


Dnes mám pro vás tip na opravdu výbornou tyčinku. Dostala jsem se k ní náhodou. Nebýt ve slevě, tak ji ani nekoupím :D Normálně totiž stojí snad kolem 20-30Kč, takže jsem ji vždy spíše přehlížela. Když ale byla v Tescu za 10Kč, jednu jsem přibrala. A hned se zařadila mezi mé nejoblíbenější tyčinky :) 


Co slibuje výrobce?
bez...
...mléka
...lepku
...pšenice
...vajec
...laktózy
...konzervantů
...umělých barviv

obsahuje omega 3 a 6 kyseliny

Chuť
Zkusila jsem příchuť se semínky. Jinou snad ani neměli. Což je škoda, celkem by mě lákaly i ty ostatní: dýňová, ořechová, lněná,... Chuťově je opravdu výborná. Obsahuje různá semínka včetně konopného, žádnou mouku a nahoře je poleva z karobu.


Cena:
Jak jsem již psala, běžně je to kolem 20-30Kč za jednu tyčinku (50g), což je bohužel celkem dost. Zlevněnou ji měli na nějakých 10Kč, a to už se dá :) Když se na to ale podíváte z druhé stránky, za čokoládu byste taky těch 20-30Kč dali a tohle je alespoň mnohem zdravější :)
 

Složení:
semena 55% (slunečnice, květy sezamu, máku), karobová poleva 15% (cukr, rostlinný tuk, sója, karob, emulgátor - slunečnicový lecitin) , med, třtinový cukr, rostlinný olej, loupané konopné semínko 3%


Energetické hodnoty na 1 tyčinku (50g):
1155Kj (275Kcaů), 9g bílkovin, 15g sacharidů, 20g tuků, 2.5g vlákniny



Mé hodnocení:
Nemám co vytknout. Chuť perfektní, složení super, možná jedině ta cena. I tak dávám plný počet bodů. Byla jsem z ní prostě nadšená a posloužila skvěle jako svačina na školení jumpingu, kde byla energie potřeba :)

5 bodů z 5






EDIT: Nutno ještě asi podotknout, že jsem tuto tyčinku nenašla klasicky mezi musli tyčinky apod., ale byla na místě, kde jsou různé sypané musli a oříšky ;)

...................................................................................................................................


                  FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                          FORMSPRING

32 komentářů :

  1. Dneska se po ní musím podívat, snad budu mít štěstí :-) Chtěla bych zkusit něco nového, z tyčinek jim skoro jen maxi nuty a ty teda miluju, to zase jo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud máš ráda maxi nuty, tak takhle ti bude určitě taky chutnat :) Já kupuji hlavně Denuts, různé oříškové, semínkové - prodáváme je v práci, tak proto :D

      Vymazat
  2. No tak tohle vypadá na ideální svačinku :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se 20g tuku na 50g tyčinky zdá teda dost..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to žádný nezdravý tuk. 20g je dost, ale je to hlavně z toho, že ta tyčinky je hlavně z těch semínek. Díky tomu má taky aspoň více bílkovin a ne tolik sacharidů, jako běžné tyčinky ;)

      Vymazat
    2. Je pravda, že sacharidů je tam méně než u běžných tyčinek. Každopádně, za deset korun proč nevyzkoušet něco nového. :)
      Já v Tescu koupila 3 ty proteinové tyčinky, jedna stála sice kolem 35 Kč, ale byla to nejrychlejší možnost vyzkoušet protein. tyčinky. A chutnaly :-)

      Vymazat
  4. Ahoj, zajímalo by mě, jestli jíš zakysanou smetanu :)Jí si dnes koupila 11% od Yoplait a byla moc dobrá, dala jsem si k ní kaki.. a pak i trochu musli.
    Není ale moc tučná.. "Neublíží mi" při hubnutí? popř.potom v udržovacím režimu? :)
    Jestli jí také jíš, mohu se zeptat jak? Sníš jí všecku (180g) jako já, např. s nějakým ovocem? :))
    Děkuji za odpoveď
    Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zakysanou smetanu jím :) Ale většinou ne takhle na sladko s ovocem. spíše ji přimíchávám do obědu. Třeba těstoviny s nějakou zeleninou, masem + smetana (cca 100g). Nebo do dresingu na salát. Takhle s ovocem je to určitě super lehký dezert. Pokud ale hubneš, trochu bych to hlídala a nejdela to takhle moc často ve velkém množství. Zálěží i na tom, jaký máš příjem. Ale můžeš si namixovat třeba jogurt s tou smetanou ;) V udržovacím režimu taky určitě neuškodí. Naopak, zakysaná smetana se doporučuje jako vhodná potravina, co vím ;)

      Vymazat
    2. Děkuji moc za vysvětlení i za tip! :) Těstoviny se zeleninou, nasem a zakysanou smetanou :))
      Zrovna jsem přemýšlela nad tím, co si v nejbližší době udělám k obědu :)

      Vymazat
    3. Ahoj holky nechci se Vám do toho plést, ale jen bych chtěla poradit a souhlasit s fitness-girl, ať si s tím množstvím zakysané smetany dáváš bacha, protože jestli chceš zhubnout tak zakysaná smetana obsahuje právě ty tuky, které nám tak krásné oplácávají tělo :) Raději bych volila jogurt, tvaroh a nebo kefír s tím ovocem ;-) Určitě bych nevolila jako náhradu za jogurt tu smetanu. Raději opravdu trošku té smetany přimíchat do hlavního chodu.

      Vymazat
  5. Tyčinky tohoto typu jsou moc dobré, já si je taky někdy dopřeju, většinou tak 1-2 týdně před fitkem, aby mě ta sladkost nabudila :D :) Oblíbila jsem si proteinové tyčinky s příchutí citronu. Moc fájn článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to super rychlá svačina před cvičením :) Anebo si je dávám s kefírem na svačinu.

      Vymazat
  6. Škoda té ceny, podle tvých slov to vypadá na skvělou svačinku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá dobře..já v poslední době žádné tyčinky nejím ani proteinové jsem dlouho neměla....Ale tuto budu muset vyzkoušet...kupuji si občas jednu u nás ve zdravé výživě, taky je z větší části ze semen a je vynikající, takže zkusím i tuto..:)

    OdpovědětVymazat
  8. díky za tip, téhle tyčinky jsem si nikdy nevšimla ( nebo ji možná přehlížela kvůli té ceně :D ), vypadá vážně dobře - mám ráda DeNuts, tak tohle by mi určitě taky chutnalo:)

    OdpovědětVymazat
  9. ta cena mě štve, jinak bych si jí hnedka koupila, protože jak píšeš, tak vypadá úžasně :) možná jí někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Viděla jsem ji ve zdravé výživě :) Rozhodně ji zkusím! :) Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hmmm dobrý tip, podívám se, až půjdu na lov Lifebarů:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Na tuhle tyčku koukám už hrozně dlouho, myslim, že se mi dokonce jedna doma u rodičů válí, ale ještě jsem ji neochutnala. Teď jí ale určitě vyzkoušim, když jí tak chválíš :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji Ti za skvělý tip ,určitě ,jak ji uvidím tak ráda vyzkouším něco nového :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Zrada, v Pardubicích ji mají za 24 Kč :-(

    Eliss

    OdpovědětVymazat
  15. FITNESS TYČINKA S PŘÍCHUTÍ COOKIES A KRÉMU V MLÉČNÉ ČOKOLÁDĚ z DM, nejlepší poměr cena/kvalita obsahu ;) ..stojí Kč 14,90 a je v ní 32g bílkovin na 100g. Tyčinka je 45g. Bohužel je chutná pouze tahle příchuť, ostatní se nedají žrát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasné, o té už jsem taky psala. Ta je zaručeně nejlepší. Zrovna dneska jsem je kupovala do zásoby :D

      Vymazat
    2. ..nevím jaké pořizuješ zásoby Ty :D ale u mě je zásoba 60 ks :D

      Vymazat
    3. Až tak? Tak to já jsem dneska koupila 4 :D 60 tam snad ani nemají :D

      Vymazat
    4. To pak necháš tisícovku jenom za tyčinky ne? :D

      Vymazat
    5. ..já si je vždycky předobjednám, už mě tam znají :) a je to přesně 849,-
      A když už se tu spolu bavíme o DM, tak se tam dá sehnat sypaný vitamín C (kyselina askorbová) což je super, protože se dají brát vyšší dávky kolem 3-5g na den ..je to brutální nakopávač a teď v zimním období super na iminutu ;)

      Vymazat
    6. Tak to pak jo, to je teda zásobička :D A na jak dlouho ti vydrží? :)

      Sypaný vitamín C jak o nakopávač, to by mě nenapadlo :)

      Vymazat
  16. no nakopávač imunitní, člověk je pak plnej energie :)
    ty tyčky vydrží tak na 2 měsíce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže n každý den 1, jo? :D

      Vymazat
    2. jj, skoro ano :) je to místo laskomin :D

      Vymazat
    3. No já vlastně taky mám skoro každý den nějakou musli tyčinku, sušenku nebo proteinovku. Nějakou tu zdravější verzi. Bez toho už by to nešlo :D

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)