pátek 23. listopadu 2012

Od každého trošku II. - jumping certifikace, novinky v kuchni, nákup...

Zpráva č.1: Zítra, v 5 ráno (!) odjíždím do Pardubic na víkendové školení jumpingu. Čeká mě víkend plný skákaní a i nějaké té teorie, každý den 8 hodin. A další víkend znovu :) Doteď už jsem občas hodiny jumpingu vedla, ale to jenom na základě jednodenního rychloškolení. Teprve teď přijde ta pravá makačka :D Někteří se toho děsí, já se těším. Jak jinak - tolik pohybu! A abych toho neměla v sobotu a v neděli náhodou málo, čekají mě ještě dneska 2 hodiny jumpingu v práci :D Notebook beru s sebou, takže budu v dosahu a možná i napíšu nějaký ten článek. O školení ale asi až později, až budu mít diplom v kapse :D


Těším se, že konečně budu mít alespoň nějakou certifikaci. O jumpingu jsem zrovna nikdy nesnila, vlastně jsem se k němu dostala úplně náhodou, ale nestěžuji si. Ráda bych si někdy udělala i kurz fitness trenéra, ale to je zatím v nedohlednu - kdybych zvládla našetřit, tak možná příští léto...ale opravdu jenom možná. 
Na víkend je třeba se připravit, takže má taška je nacpaná sportovním oblečením a samozřejmě jídlem :D Nahoře je fotka pár doplňků, které beru s sebou. Na pokoji bych měla mít varnou konvici, takže káva, čaj i termohrnek jsou jasnou volbou :) Taky jsem si koupila rozpustné tablety na přípravu ionťáku...minerály budou potřeba. A v neposlední řadě je tam ještě i protein a nějaké tyčinky :)

Novinky v kuchyni
Od babičky jsem dostala 2 super věcičky do kuchyně. Je vidět, že mě zná a ví, co mi udělá radost. Proto taky dostávám na narozeniny či Vánoce věčně nějaké kuchařky, pánvičky, nože... :D Letos jsem dostala keramický nůž, se kterým se to krájí úplně samo! Je ideální na ovoce či zeleninu, protože - jak slibuje výrobce - si při krájení tímto nožem zachová všechny vitamín. A druhá věc je jakási nádoba/odměrka, která má 2 části. Údajně je na olej a na ocet. Menší, užší část, má nahoře rozprašovač a je tedy ideální třeba na olej. Pak stačí jenom nastříkat potřebné množství na pánev či do salátu a nemusíte se bát, že vám ujede ruka. Tato menší část se dá vložit dovnitř té větší, kde je k tomu vyhrazen prostor :)


Nákup v Lidlu
V našem malém městě otevřeli Lidl. To bylo pozdvižení :D Od mamky přítel se zařekl, že už tam nikdy nevkročí. Není se čemu divit, když tam šli hned první den, kdy tam byly davy lidí. Já jsem si počkala 2 týdny a dnes jsem si hezky v klidu nakoupila :) Tady je jenom část mého nákupu, ale jsou to věci, které jsem si prostě zamilovala. 

Oříšky! 200g pouze kešu a pekanových zvlášť. To je něco pro mě :) Sice 80Kč za jeden sáček...ale co. Poslední dobou si své nákupy ospravedlňuji tím, že budu mít brzy narozeniny, takže si vlastně kupuji dárky sama pro sebe :D

Rozkošné mini papričky! Do těch jsem se zamilovala na první pohled. Vzpomněla jsem si na Cassey z Blogilates, která je ukazovala ve svém videu a říkala jim mini babies. Pojmenovala bych je úplně stejně :D Za tu cenu (22Kč), jsem je musela mít :)

Vzadu jsou pak ještě cherry rajčátka, taky barevná, nic nového :) Ovesné vločky - beru vždy rovnou 2 balení. A ve předu sušené švestky - další moje oblíbené jídlo. A 150g za 16Kč? To je snad levnější, než rozinky! Ale víte co je nehorší? Že já už to jídlo nemám skoro ani kam dávat. Potřebuji více a více prostoru. Dneska jsem to ale trochu přeorganizovala a nějaké místo našla. Kde jsou ty časy, kdy mi stačila jedna polička. Teď už zabírám skoro 3. Někdy vám ty moje zásoby musím zase vyfotit :D


...................................................................................................................................


                  FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                          FORMSPRING

27 komentářů :

  1. Oříšky, to je něco pro mě :D Sice nejsou zrovna nejlevnější záležitostí, ale stejně si je ráda dopřávám :)

    Užij si víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám,že jsi správně zapálená pro věc :-) takové lidi obdivuji.Takže přeji ať diplom máš co nejdřív v kapse!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš vážně skvěle nakročeno. Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jumping je sport mého srdce, takže se opravdu těším na článek z jumping školení! Užij si víkend ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Strašne sa mi páči tá vec na olej, hlavne ten výmysel s rozprašovačom! Vždy mi nejako ujde ruka :-D a horšie je to vtedy, keď solím alebo korením :-D.
    Páči sa mi že si urobíš tú licenciu :-) musí to byť zaujímavé, ten jumping a ešte k tomu to učiť :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. Akurát si idem kúpiť takú jednu mini trampolinku aby som mohla skákať doma,sice som nikdy na jumpingu nebola,ale kamoska čo chodila vravela že to bola celkom makacka, nejaké typy by si mi mohla poradit ohladom toho alebo rovno celý článok po tom školení:)) veľmi ti závidím prácu akú máš!!:) ten rozprašovač n olej zháňam,bude to super j na palacinky na panvicu,aj na hocičo iné,orechy si tiež kupujem,niekedy vychytam akciu kešu za okolo 2 eur,200 gr to je super cena,len mi vydržia nanajvýš týždeň:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím, že to nejde jen tak popsat, je tam spousta cviků. Člověk si to musí podle mě prostě vyzkoušet ;)

      Vymazat
  7. áách jo!..já už chci konečně zkusit jumping! :D trampolínu zbožňuju! :D...a ten rozprašovač je fakt zajímavý! :)...a ty oříšky-mňam!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, na ty sušený švestky jsem taky koukala, ale odradilo mě složení, je tam snad 60 nebo 80g cukru. nebo to jen blbě chápu?? jinak lidl mám minutu od bytu takže chodím tam, až na jogurty ty tam maj divný. a taky nemaj avokádo :D jinak ty jejich oříšky, mňam (ale v bille maj kešu levnější taky 200g)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam kolem 60g cukru. Ale tak přecejenom je to ovoce, takže se s tím musí počítat, ovoce je přvážně tvořeno cukrem, tím spíše sušené ;) Navíc nikdy ani 100g najednou nesním, vždycky si jich nakrájím jenom pár :)

      Vymazat
  9. Ten tvůj blog je pro mě ráj :D Já strašně ráda nakupuju v Lidlu, jejich ochucené tvarohy, bylinkové pesto, kvalitní šunky nebo tzaziki krém o můj bože :D mňam ! Jumping mě strašně láká, pořád jsem se ale neodhodlala, musím to napravit :)

    OdpovědětVymazat
  10. super článek!:)
    jumping si užij, něco takového by se mi taky líbilo, ale já bych předcvičovat nemohla - hrozně se stydím i když mám ve škole třeba jen prezentaci před 20 lidma:D
    V Lidlu mají opravdu dobré věci, a za hezkou cenu, nakupuju tam ráda ( když pominu ty davy důchodců:D ), nejlepší jsou fitness lupínky a chleba se slunečnicovýma semínkama, pro to tam chodím často:)
    haha minibabies, to se mi líbí :D
    a babičce patří velká pochvala, takové dárky se opravdu hodí:))

    OdpovědětVymazat
  11. Jé Pardubice :) a kde je to školení prosím tě ? Tak ať se ti u nás líbí :)
    Asi taky vyzkoušíme vločky z Lidlu, kupujeme v Globusu, ale často se nám stává, že v nich jsou takové černé "šlupky" a musíme je při jídle z nich vyndávat a je to nepříjemné :( máš s tím taky zkušenosti ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve studiu La Fiesta :)

      Vločky z Globusu jsem neměla, ani se mi nikdy nestalo, že bych tam ty šlupky měla. Možná jedině v takových těch obyčejných za pár korun, ze kterých se mi stejně špatně vařily i ty moje kaše. S těmi z Lidlu jsem max. spokojená. Pro mě ideální a za super cenu :)

      Vymazat
    2. La Fiestu neznám, tak jdu googlit :) díky za odpověď, v týdnu pro vločky zajddu a hned je vyzkoušíme :) užij si víkend :)

      Vymazat
    3. Děkuji :)

      Tam v té La Fiestě mají celkem dost lekcí, tak zkus mrknout ;)

      Vymazat
  12. O jumpingu už dlouho přemýšlím - že vyzkouším :-).. je to podle tebe spíš na "hubnutí" či zpevňování? Podle videií se mi to moc líbí, bylo by to něco pro mne, takové akčnější :-)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska jsme to na školení probírali. Hodně lidí si myslím, že to není dobré na hubnutí, protože se tam většinou odst zadýcháš. Ale je to vlastně takové intervalové cvičení, takže na hubnutí i zpevnění parádní ;) Ovšem záleží taky jak to pojme trenér...každý tu hodinu může mít jinou.

      Vymazat
  13. Ty vločky jsou super. Ty doporučuji všude, kudy chodím. Nedávno mi známá ukazovala tubus nějakých jemných vloček z fitness stránky 500g za 70,-. Tak jsem na ni vytřeštila oči, proč si, prohoha, nekoupí jemné vločky v Lidlu. U nás se staly běžnou věcí v domácnosti. Na snídani ideální - pomačkám banán, dám vločky, přídám rozinky a nějaké oříšky, promíchám, zaleji mlékem, dám na 2min do mikrošky a hurá, snídaně je hotová.

    OdpovědětVymazat
  14. Gratulujii ti ke školení, snad se ti ta bued líbit! :))
    Oříšky jsou také má závislost, jsou moc dobré! ;)
    MOc se mi líbí ten keramický nůž, uvažuji o něm už dlouho! :))
    Máš šikovnou babičku!;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, kde se dá sehnat ta malá nádobka se zeleným víčkem, jak je za těma sáčkama s čaji? díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme z Tuperware. Od tama máme snad 3/4 kuchyně :D

      Vymazat
  16. Ahojky, nemohla bys napsat nejaky clanek konkretne o tech vlockach a receptech na ne? Po pravdě stím totiž nemám moc zkušeností, a inspirace by se hodila:) Děkuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, o tom zatím neuvažuju :) Vločky se využívají hlavně na ovesné kaše nebo do domácího musli na snídaně. Použít je můžeš i do palačinek, buchet, muffinů, domácích musli tyčink...prostě všude možně jsou přimíchat :)

      Mrkni kdyžtak tady ke mně do receptů:
      http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com/p/recepty.html

      Vločky jsou v těchto receptech:
      Arašídovo-Čokoládové musli, Domácí sypané musli, Ovesné palačinky, Podzimní ovesná kaše, Pohankové musli, Snídaňový koláč, Celozrnné muffiny, Celozrnné sušenky, Domácí musli tyčinky, Mrkvový koláč, Proteinové tyčinky, Proteinový koláč, Zázvorové sušenky, Zdravá buchta s tvarohem a ovocem

      Vymazat
  17. A ještě by mě zajímalo, počítala si, kolik za tuto zdravou stravu měsíčně utraříš? Příjde mi to velice drahé, nakupovat neustále zdravé věci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zrovna nedávno jsem o tom psala:
      http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com/2012/10/kolik-utratim-za-jidlo.html

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)