sobota 3. listopadu 2012

Nejlepší výmluvy pro necvičení

Na víkend trochu zábavy a něco na odlehčení :) Nedávno jsem narazila na video, které mě pobavilo - výmluvy, které mnoho z nás používá, když se jim nechce cvičit. Je to pojato celkem zábavnou formou. Některé hlášky jsou určeny spíše pro chlapy, některé jsou trošku přehnané :D Ale víceméně je tam plno výmluv, které používáme dokola my všichni. Pro neangličtináře jsem jich několik i s odpověďmi přeložila. Ale berte to s nadhledem. Je to hrubý překlad a nevyzní to tak dobře, jako když si to poslechnete ve videu :)



Nemám oblečení na cvičení!
- Tady nejsi na módní přehlídce, prostě si něco obleč a běž.

Teď nemám čas, zacvičím si zítra.
-Už jsi slyšel rčení "Neodkládej na zítra, co můžeš udělat dnes."? Možná nemáš na cvičení hodinu, ale určitě máš 10 minut. Nevymlouvej se a dělej.

Já nemám rád cvičení.
-Možná nemáš rád cvičení, ale pravděpodobně se ti nelíbí ani to, že jsi tlustý. Tak si vyber.

Jsem unavený...
- Podívej se, jsi unavený, protože necvičíš!

Chci trávit čas s dětmi a rodinou.
- Dobrá výmluva. Děti a rodina jsou nejdůležitější věci v tvém životě, ale hádej co? Díky cvičení budeš mít více energie, abys mohl s dětmi a rodinou trávit čas.

Bolí mě svaly! (př. na rukou)
- Tak prostě cvič něco jiného.

Cvičil jsem včera.
- Jo, ale stejně tak ses včera sprchoval. Tu dneska snad vynecháš?

Ještě jsem nejedl.
- To je jednoduché. Tak se najez teď! 

Právě teď jsem jedl.
- No a co?

Půjdu cvičit později.
- Nekecej, nepůjdeš.

Zapoměl jsem si vzít své doplňky stravy, dneska nemůžu cvičit.
- Cvičení je důležitější než doplňky stravy. Tečka.

Moje přítelkyně, ona mě moc nepodporuje.
- Najdi si novou :D

Moje přítelkyně nechce, abych moc přibral (na svalech).
- To říká teď. Ale až budeš větší, silnější a budeš mít větší výdrž, nebude si stěžovat.

Nerad chodím do posilovny. Stydím se.
- Tak prostě cvič doma!

Nemůžu si dovolit doplňky stravy.
- Tak je prostě nepoužívej.

Už jsem kdysi cvičil a nikdy jsem stejně neviděl výsledky.
- Nikdy jsi neviděl výsledky, protože jsi nikdy necvičil důsledně!

Zdravé jídlo je moc drahé. Proto ani necvičím.
- Víš co? Bio kuře vážně není pro všechny, tak si kup normální a bude to v pohodě.

Druhý den mě až moc všechno bolí.
- Super! To znamená, že děláš něco účinného!

Je to až moc práce (work).
- Jo, proto se tomu říká cvičení (working-out) .

Nechci být až moc svalnatý.
- Neboj se, nebudeš.

Mám dávné zranění. Však víš, z minulosti. Když jsem hrával fotbal...
- Ano, jsou označovány dávné. Teď už zraněný nejsi.


A jaké nejzajímavější výmluvy znáte či dokonce používáte vy? :)









30 komentářů :

  1. Moc dobré!! :D Některé z nich slyším, když se zeptám, jestli si se mnou spolubydlící nezacvičí. Nejčastěji jsem se teda setkávala s tím, že nemá oblečení na cvičení. Teď ho má, ale stejně najde něco dalšího.

    Nejlepší výmluva, se kterou jsem se setkala: "Nejdřív musím držet dietu, abych nastartovala metabolismus."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se jim nechce, tak si lidi vždycky něco najdou.

      Jo a ta o té dietě je dobrá. Tu už jsem taky kolikrát slyšela nebo četla :D

      Vymazat
  2. Dobrý :-D taky se vymlouvam někdy sama sobě, když si mam jít zacvičit, pak do toho jdu a cítím se skvěle a nechápu, že se mi nechtělo, ale takhle to mam furt dokola :-D Prostě: Kdo chce hledá způsoby,kdo nechce,hledá důvody :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Taky se mi občas moc nechce, ale když to mám naplánováno, tak většinou jdu a pak se cítím úplně parádně :)

      Vymazat
  3. zrovna sem přišla z fitka a tohle mě fakt pobavilo:D

    OdpovědětVymazat
  4. video je fajn :)
    priznám sa, že ja používam hlavne nedostatok času a potom bolesť a únavu (tu skuočnú, nie po prázdnom víkende a 9 hodinovom spánku :) )
    A aj keď som v dodržovaní pravidelného cvičenia celkom dobrá, tak občas by som potrebovala takéhoto týpka doma. Môj osobný tip je proste úplne vypnúť myšlienky a ísť, nezamýšľať sa či sa mi chce či nie :)
    Inak chodím s kamarátkou na bodystyling a minule som sa jej večer pýtala že prečo nedošla na hodinu a ona že "Fakt som nebola?", tiež dobrá výhovorka :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak komentář k 3. výmluvě mě dostal :D
    a k tomu čtvrtýmu bych dodala "tak si zacvič a uvidíš, co je to být unavený :D"
    pobavily mě všechny..
    moje výmluva je škola, což bohužel nakonec ani výmluva není.. obdivuju všechny, co zvládají vše :) musím se nějak upravit den, abych zvládala všechno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, měla bych začít cvičit :D..Já vlastně vůbec necvičím, jen v tělocviku (ano, jsem ukamenována :D)...moje nejčastější výmluvy: "jsem unavená", "nebaví mě to", "bude mě všechno bolet","nevím jak se to cvičí a co mám cvičit", "musím se učit do školy" a také něco neobvyklého: "jsem na to ještě moc mladá, nechci si nějak zničit tělo a poškodit vývoj" :D..ááách jo-musím se sebou něco dělat!..

    OdpovědětVymazat
  7. Nejčastěji slýchávám "cvičení není pro mě" :) a "nechci si natáhnout svaly" to bych pleskala :D

    OdpovědětVymazat
  8. priateľka ma nepodporuje-nájdi si novú :DDDDDDD neee :D

    OdpovědětVymazat
  9. vážně super... a většina z nich jsou pravdivé :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. já když bych měla jít cvičit, popadne mě šílená únava .. ale fakt :D

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny jsou dobrý :-D... pobavila jsem se, já používám akorát únavu :-D, ale upřímně po přesčasech jako 13 hodin na noční kdy jsem na nohách mám občas problém jít si i uvařit :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj. Potřebovala bych radu..
    Jak vysvětlit přítelovi a tátovi :) Proč je lepší péct z celozrnné mouky?
    Obecně proč je lepší pečivo z celozrnné mouky?.. Potřebovala bych pořádné argumenty :) děkuji :)
    S*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde jednoznačné říct, že celozrnné je lepší, protože střeva některých lidí může náhlá změna to nemusí snášet zrovna dobře. Ale všeobecně je celozrnná mouka lepší v tom, že obsahuje vlákninu, vitamíny a minerály, které se v zrnu nachází těsně pod slupkou a které se při loupání před mletím bílé mouky ztrácí.
      Na druhou stranu prý celozrnné mouky obsahují víc těžkých kovů a zbytků hnojiv

      Vymazat
  14. tak tenhle chlápek je teda luxusní :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ráda bych si zacvičila. Ve čtvrtek mi přišel kettlebell. No a od pátka mě bolí v krku. Nerada bych to s cvičením unáhlila a pak zas odpadla na 3týdny :-(

    OdpovědětVymazat
  16. Nejlepší, co slýchávám je "Nechci mít svaly, holka má být měkká" a pak závistivě komentují moje rýsující se bříško a ruce ...
    "Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, nikdo nechce svaly, ale líbí se jim vytvarované a pevné postavy :)

      Vymazat
  17. No jo, já se taky cítím blbě, že se pořád vymlouvám, ale chodím do školy a k tomu navíc týdně odpracuju klidně přes 40 hodin, takže vážně toho času moc není... Denně chodím ze školy/z práce mezi 7 a 9 hodinou večerní, než si uvařím večeři a pojím tak je hodin jak na kostele a jdu spát... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, to si dovedu představit, že to jde takhle stíhat opravdu špatně. Ale zase není nutno cvičit každý den. Stačí občas, pro radost, když už ta chvilka je :)

      Vymazat
  18. Já se teda snažím nevymlouvat a prostě jakmile mám čas jdu cvičit, ze začátku jsem se hodně přemlouvala, ale ted se na to vyloženě těším a večer si vždy plánuji, co všechno si druhý den zacvičím,paráda:))

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj :) Zkoušela ses někdy hodnotit podle typologie postavy? Já jí mám podobnou jako ty, jen když mám zrovna náhodou pár kil na víc, ukládá se mi to taky na stehnech a zadku a ještě k tomu na břiše :) Tak nevím jestli jsem postava přesýpací hodiny, obdélník nebo hruška..
    Nepomůžeš mi s tím? :D děkuji
    Aneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě musím dodat, že po přeměření jsem přišla na to, že prsa mam stejně "široké" jako boky .. A záda stejně široké jako zadek :)

      Vymazat
    2. Nějak konkrétně jsem to nikdy neměřila, ale podle popisu taky budu buď přesýpací hodiny nebo hruška :) Podle tvého měření budeš asi přesývapí hodiny, na což bych spíše typovala i sebe :)

      Vymazat
  20. Taky jsem taková byla a teď jsem na sebe hrdá, že už 7 týdnů makám a nehodlám přestat :)

    OdpovědětVymazat
  21. super :D
    já nejčastěji slýchám "nemám čas" a nebo "nechci nabrat svaly" ....achjo, to mě vždycky rozčílí :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)