čtvrtek 8. listopadu 2012

Máte už své "testovací" kalhoty?

foto 1,2 : léto 2011, dovolená v jižních Čechách a v Tatrách (trošku vtipná momentka :D )
poslední foto: podzim 2012, jedna pracovní :)
 Jak měříte pokroky svého hubnutí? Kontrolujete kila na váze, centimetry na metru? Určitě jsou to nejběžnější způsoby. Podle mě je ale kromě pohledu do zrcadla nejlepší měření pomocí kalhot! Je jedno, jaké si vyberete. Já ty svoje našla náhodou. Vlastně jsem si zrovna nedávno uvědomila, že jsou pro mě už delší dobu jakýmisi testovacími kalhotami :)


Mám je asi 2 roky a už když jsem si je kupovala, byly mi těsnější. V té době jsem ale věděla, že ještě chci hubnout. Což se chvílemi dařilo, chvílemi ne. Proto jsem je taky nosila jenom občas. Ne vždy jsem se v nich totiž cítila dobře. Když jsem přibrala, poznala jsem to nejlépe právě v těchto kalhotách. A tak stejně i přesně naopak - u hubnutí. Jak jsem se pak snažila shodit poslední kila, brala jsem kromě váhy a metru na měření právě tyto kalhoty a zkoušela, zda mi už sedí lépe.

No a teď? Sedí dokonale :) Vůbec nejsou těsné, spíše volnější a v pohodě si je vezmu i na cvičení nebo nejčastěji do práce. Jednoduše odráží mou spokojenost. Když mi začnou být těsnější, hned vím, že jsem trochu přibrala a ani nemusím stoupat na váhu.

A proč píšu článek o kalhotách? :D Podle mě je prostě zbytečné se stresovat váhou a čísly. Koukejte do zrcadla, řiďte se oblečením! Já jsem přibrala 3 kila, ale kalhoty mi jsou volnější ;) Na váhu lezu už jenom pro zajímavost a abych se zasmála tomu, jak se mění. Protože to někdy skoro k smíchu je :D Ze dne na den rozdíl třeba kilo. Vidím, jak se blížím k váze, ze které jsem kdysi hubla a přitom jsem maximálně spokojená. A pak mě mrzí, když se holky stresují z toho, že se jim váha nepohnula nebo že mají najednou o půl kila více a hned nasazují hladovky. A přitom to kolikrát vážně vůbec nemá co dělat s tím, že jste si daly řádek čokolády navíc! Z toho vážně půl kila tuku nenaberete ;) 

Takže má ráda - schovejte váhu a na její místo si nachystejte nějaký kousek oblečení - kalhoty, kraťasy, cokoliv;)

...................................................................................................................................


                  FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                          FORMSPRING

31 komentářů :

  1. Já mám šortky. Jsou mi upnuté na stehnech a nevypadají tak vůbec pěkně. :)
    Je fakt, že na oblečení se nejvíc pozná :)

    OdpovědětVymazat
  2. už několik let nosím stejnou velikost oblečení, akorát ve svém nejhubenějším období jsem měla kalhoty menší, a radši se do nich teď ani nesnažím naqsoukat aby mi to nepokazilo náladu:D
    ale slíbila jsem si, že nikdy nebudu nosit větší kalhoty než 38, téhle velikosti se budu držet ( i když 36 by byla taky fajn :DD)
    a opravdu nechápu, proč někdo řeší váhu, stačí si uvědomit, jak vypadá kilo sádla a kilo svalů:)

    OdpovědětVymazat
  3. kila na váze jsou víceméně blbost,a na měření jsem ze začátku zapomněla :D
    vidím to na oblečení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám sukňu :) Kúpila som si ju k maturite a po maturite som ju nosila celé leto, veľkosť XS a je to mini. A som rada že som sa síce už po lete, ale predsa pred pár dňami zo zvedavosti zapla! Síce mi trčí trošku "špečík", ktorý tam vtedy nebol, ale bola som z toho nesmierne šťastná, viac ako z váhy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já to měřím podle svého špíčku pod pupíkem :)) Zrovna nedávno se dost viditělně zvětšil a dost mě to naštvalo (a zároveň motivovalo), protože předtím už byl skoro pryč!! Mým cílem je se ho úplně zbavit. Váha absolutně nemá smysl. Vykyvuje se podle toho, jak dodržuju pitný režim většinou. A podle oblečení mě nikdy nenapadlo pozorovat pokroky, asi proto, že si ani moc těsnější věci nepořizuju :) Věřím ale, že se to podle toho dá pozorovat dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám, ale bojím se je už raději testovat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky takovy mam :D zrovna jsou mi dost tesny. Pak mam taky 'motivacni kalhoty' do kterych se snazim zhubnout :D

    OdpovědětVymazat
  8. to je dobrý nápad, žádné takové oblečení nemám, když jsem zhubla tak jsem všechny kalhoty měla velké a nakoupila jsem nové, teď už si nějaký čas držím pořád tu samou váhu tak je to asi v pořádku, problém by byl kdyby začaly být těsné což se kolem Vánoc asi stane:D

    OdpovědětVymazat
  9. tyjo, jsi skvělá! ty fotky ukazují tvoje pokroky a prostě nejde ti neblahopřát k té vytrvalosti a snaze! gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já se zásadně nevážím, akorát mě to stresovala a když jsem viděla, že nejde váha dolů, tak jsem ztrácela motivaci. Hlavně kila vůbec nejsou směrodatné, takže s těmi kalhotami je to nejlepší způsob, taky jedny takové mám:)

    OdpovědětVymazat
  11. Takovýho oblečení mám víc :) Kalhoty, sukně a bohužel i podprsenky :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám takové..ale asi to začnu na nějakých měřit..každopadné vypadáš ted skvěle..:)

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám... :) Svoji váhu si držím od maturity, jen jsem shodila 3 velikosti. Snažím se vyhazovat/darovat oblečení, které na sebe rok nevezmu (s výjimkou snad jen plesových šatů) a tak poměřovací kalhoty vzaly za své už hodně dávno.

    OdpovědětVymazat
  14. JÉ ČERVENÁ LHOTA...kousek od nás :)), jojo, přesně tak. Taky mám takové oblečení. A teď jsem třídila šatník a jedny svoje velké kalhoty jsem si nechala na památku :))

    OdpovědětVymazat
  15. Pro mě je každé oblečení testovací :d. Souhlasím, že nejlepším ukazatelem hubnutí je zrcadlo.

    OdpovědětVymazat
  16. Jsme na tom stejně, já už na váhu taky nelezu :-)... mám taky svoje testovací kalhoty ale budu je muset vyměnit :-D... kupovala jsem si je, když jsem měla o cca 15 kg víc než teď, takže už mi jsou tak obrovské, že v nich nic moc není vidět, ale z nostalgie (a i jako varování :-D) si je nechávám :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Mám spíš spousty oblečení v různých velikostech, podle toho v které (ne)hubnoucí fázi se zrovna nacházím. Skoro jako těhotná, no fuj. Vždycky to velké hodím do krabice, aby mi nezavazelo ve skříni a pak to zase vytahuji.

    OdpovědětVymazat
  18. Na tej prvej fotke čo tam je ten červený zámok tam som bola tiež! Tam bolo krásne,myslím že sa tam aj nejaké rozprávky natacali nie?
    Ja bohužiaľ patrím k tým,ktoré váhu kontrolujú striktne len na váhe.je to divne a pre mna aj vtipná,že napr tie dve kilá si nikdo nevšimne,či ich priberiem alebo schudnem,ale mna vyvedie z mieri každé deko...obdivujem tvoju vyrovnanosť a spokojnosť sama zo sebou:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Červená lhota, tam jsem se chtěla podívat od malička a loni se mi to splnilo :)

      Váhu neřeš, když tě tak dokáže rozhodit, tak na ni ani nelez. Věř, že já jsem taky měla několikaleté období, kdy jsem to řešila a každé deko mě rozhodilo. Ale je to zbytečné! Teď se cítím MNOHEM lépe. Psychika dělá zázraky. Pak se i ta postava formuje sama ;)

      Vymazat
  19. Taky mám sve motivační kalhoty, ale takove, do kterých se snažím přibrat :DD Jinak je super, jak sis dokázala zformoval postavu :) Moc ti to sluší, a ty fotky z minulého článku jsou taky moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš dobré, pravý opak většiny holek :D A děkuji za pochvalu fotek :)

      Vymazat
  20. Kéž by to měly všechny děvčata, holky a ženy, tak v hlavě srovnané ohledně váhy.... :-) D.

    OdpovědětVymazat
  21. Mám stejný názor, kilogramy jsou zavádějící. Pro mě je takové tetování sukně do divadla, kterou jsem si objednala přes votočvohoz, sice ji dopnu, ale je mi hodně natěsno. Podle té poznám svoje pokroky a jelikož mi všechno leze do břicha, bude to asi hodně dlouhá cesta, než se v ní budu cítit volnější :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Svatá pravda! Já se poslední 2-3 týdny hroutím z toho, že hubnutí jde pomalu a ne a ne dosáhnout svého prvního cíle. Nicméně jsem za 1 měsíc zhubla o jedno číslo (dle vietnamského číslování) riflí! Dneska jsem si byla koupit nové, protože v těch měsíc starých už se necítím, dělají mi všude boule a zcela zbytečně na mně visí. Takže za mě měření dle těla jednoznačně ANO!

    OdpovědětVymazat
  23. Mám jedny kalhoty a když mi začnou být hodně volné (nemám ráda upnuté oblečení, kupuji si volnější střih), vím, že musím přidat na jídle ještě víc, abych nehubla.
    V současnosti v pohodě obleču kalhoty, které jsem nosila při anorexii, kdy jsem měla o 8-10kg méně než teď. Jen trika jsou mi malá- nabrala jsem svaly v ramenou a trička mé velikosti (tj. S) mi prostě v ramenou nesedí a M je mi velké přes prsa a v pase.

    OdpovědětVymazat
  24. * Já mám kraťasy, na kterých testuju ’momentální stav’. Ale teď se celkem bojím je na sebe navléknout, protože mám pocit, že jsem se opět zakulatila :D

    OdpovědětVymazat
  25. U mě kalhoty nefungují...protože dřív než stačím zhubnout co mi v nich přebývalo, mám je rozervané na stehnech :D To je můj věčný problém.

    OdpovědětVymazat
  26. Jak píše slečna výše, mám taky jedny motivační kraťasy, které mi byly asi před čtyřmi lety krásně a teď jsem se rozhodla, že budu spokojená, až mi budou zase :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)