středa 14. listopadu 2012

Od každého trošku I.

Závislost? Ne. AKCE! :D
Dneska to bude takový příspěvek "od každého něco". Mám pár drobností, o které se s vámi chci podělit, ale nic z toho podle mě není tak podstatné, že by si to zasloužilo celý článek - resp. by pak ten článek nebyl moc obsáhlý. Takže snad prominete, dneska to bude trošku různorodější :D A nakonec jsem se rozhodla, že z toho zavedu pravidelnější rubriku. Drobnosti se přecejen naskytují celkem často. Takže dnes I. díl ;)


Blogerky
Hned na začátek se musím podělit o odkaz na nový článek, který jsem dnes ráno publikovala na serveru blogerky.cz. Tentokrát si tam ode mě můžete přečíst recept - a hned 2 variace. Jednu z nich u znáte - jde o recept na müsli tyčinky s amarantem, slunečnicovými semínky a brusinkami, který jsem publikovala i u mě na blogu.  Tento recept jsem však rozšířila o druhou variaci, kterou jsem nedávno vyzkoušela - dýňové müsli tyčinky. Musím vám říct, že jsou dokonalé! Už jsou dávno snězené a chystám se na další várku. Takže pokud si chcete upéct něco zdravého na mlsání, určitě mrkněte SEM.

Mimoto mám dobrou zprávu i pro ostatní blogerky! Odteď se do projektu blogerky můžete zapojit také a za své příspěvky získat odměnu - více informací ZDE ;)


dýňové müsli tyčinky



AKCE v obchodech
Co nakupuji tento týden ve velkém? Arašídové máslo a proteinové tyčinky! V Lidlu mají americký týden a jejich arašídové máslo jsem si zamilovala. Navíc má skvělý poměr množství/cena/kvalita. Normálně upřednostňuji crunchy s kousky arašídů před smooth. Tentokrát jsem se ale rozhodla vzít obě. Když už je ta akce - 60Kč jedno :) Dále jsem se dověděla, že v Rossmannu mají skvělou akci na proteinové tyčinky - 1+1 zdarma. Jedna vás pak vyjde na 8Kč. Takže ty jsem taky vzala útokem a mám 4x čokoládovou proteinovou a 4x citrón-tvaroh fitness tyčinku (ta má bílkovin méně než ta čokoládová). Jelikož se mi blíží 2 náročnější víkendy školení jumpingu, budou se zaručeně hodit :)


Fitness dotazník
A když už to tady dneska máme ode všeho trochu, rozhodla jsem jako i jiné blogerky vyplnit takový malý fitness dotazník. Jako první ho zveřejnila  Nikki. Obvykle podobné  věci nevyhledávám, ale pro zpestření, proč ne. Tak kdo chce, může si počíst :)


1. Kardio nebo posilování? 
Nejlépe kombinace obojího. Ale kdybych si musela vybrat, tak posilování.

2: Jillian Michaels nebo Bob Harper? 
Mám ráda oba, ale teď už podle nich necvičím. Jediná fitness osobnost, které jsem věrná, je Zuzka Light :)

3. Mražený jogurt nebo zmrzlina? 
Mražený jogurt jsem ještě nezkoušela, ale kdoví, jak dlouho ještě budu odolávat :D Zatím za mě tedy zmrzlina.

4. Trénink: Horní nebo dolní část těla? 
rozhodně dolní :)

5. Lunges nebo dřepy? 
Mám ráda obojí, ale vedou asi dřepy.

6. Sladké nebo slané? 
Sladké. Bez slaného žít zvládnu, bez sladkého ani náhodou :D

7. Jóga nebo pilates? 
asi jóga.

8. Nike nebo Adidas? 
Nike.

9. Fitko nebo raději fitness doma? 
dříve jedině doma, dnes jedině ve fitku

10. Vařená nebo grilovaná zelenina? 
grilovaná

11. Burpees nebo push-ups? 
Burpees - asi jsem jedna z mála, ale tenhle cvik miluji!

12. Těstoviny nebo rýže?
Rýže, ale těstoviny mám ráda taky.

13. Proteinový prášek nebo protein z jídla? 
Obojí. Bílkoviny z jídla na hlavní chody, protein na svačinu nebo druhou večeři. Nebo když je chuť :D

14. Nejoblíbenější věc na cvičení? 
dlouhá osa s 20Kg...brzy možná ještě navýším zátěž na některé cviky :D

15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness?
vůbec si nic takového nevybavuji :D

16. Nejoblíbenější svačinka? 
Tvaroh s ořechy, semínky, sušeným ovocem,medem,...čímkoliv

17. Nejoblíbenější snídaně? 
Ovesná kaše

18. Zdravé jídlo, které nesneseš? 
Absolutně netuším, napadá mě snad jedině celer, ten syrový nesním. Ale zase jsou z něj dobré třeba celerové hranolky, které sním :D A pokud jsou játra považovány za zdravé, tak ty. To je víceméně jediné jídlo, které nepozřu.

19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení? 
To co zrovna ve fitku pustí :D

20. Cvik, který nerad děláš? 
cokoliv nudného a pomalého, u čeho necítím, že něco vůbec dělám

21. Cvičíš 30 nebo 60 minut? 
Jak kdy, většinou 60

22. Kolikrát týdně?
5-6x

23. Oblíbená polévka? 
to už víte :D hustá extrazeleninová! popřípadě nejrůznější krémy, čím hustší, tím lepší

24. Nej ovoce a zelenina? 
ovoce: banán - jím je snad denně,  zelenina - asi červená paprika

25. Ryba nebo kuře? 
Obojí. Ryby mám ráda, ale moc často je nemívám, i kvůli ceně.

A to už je pro dnešek opravdu vše :)
...................................................................................................................................


                  FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                          FORMSPRING

21 komentářů :

  1. Ta arašídové másla mám taky! Ale dostanu je pod stromeček nebo bych je do té doby snědla! :D :D
    Na ty bloggerky mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. různorodé články mám ráda, a taky je občas dělám, když mám víc věcí, co chci napsat, ale na samostatný článek to není:)
    včera jsem si koupila to burákové máslo crunchy, hladké už ani neměli, a s kousky mi tak jako tak chutná víc :) už se těším na snídani!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Křupavé arašídové máslo z Lidlu jsem dnes vyzkoušela poprvé, chutná skvěle, nejlepší je na opečeném toastu s tenkou vrstvou marmelády, aaach, už ať je ráno :D

    OdpovědětVymazat
  4. U nás na vesnici ještě lidi na burákové máslo nepřišli, takže ho v lidlu maji celoročně :D Nevyprodaj zasoby v americkym tydnu a nabizej ho porad! Yay :-) Ale ja mam stejne radsi to z Mark and Spencra :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás - resp. tam, kam chodím - ho měli taky celkem dlouho. Ale zrovna už jim došlo, tak jsem si posledně taky kupovala z Marks and Spencra. A chuťově mi příjde srovnatelné :)

      Vymazat
  5. články "od každého trošku" jsou super :D
    dotazník je z mého pohledu nerozhodný :)
    a přemýšlím,jestli zkusit ty proteinové tyčinky..

    OdpovědětVymazat
  6. fuj ja taktiež neznášam celer, je strašne aromatický a to mi uplne vadi...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  7. Arašídový máslo jsem taky pořídila v americkym týdnu a už čeká na zítřejší snídani s toustíkem a banánem :-) pro tyčinky si musim zaskočit, akorát mi došla zásoba těch z dm a tohle je fakt cenově výhodný, díky za tip! market

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem na americký lidlovský týden čekala už snad půl roku. :) Taky jsem si koupila od každého jedno a taky dávám přednost tomu s kouskama. Ala načala jsem prvně to modrý, aby mi lepší červený kouskový zbylo napotom. I když nevím, jestli to bylo správný řešení, protože to modrý sním asi extrémně rychle, abych mohla co nejdřív načnout to lepší. :D

    OdpovědětVymazat
  9. já si dělám burákové máslo doma a utloukla bych se po něm

    OdpovědětVymazat
  10. arasidove maslo nadevse miluju, ale potrebuju zhubnout. Myslis ze se hodi aj na redukcni dietu o 6500kj za den? vetsinou si ho mazu tak 20-50g, ale cetla jsem ze je tucne tak nevim, jestli s iho muzu treba tak 3x tydne dopravat.. co si o tom myslis? diky za odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sice nejsem Monča, ale jsem absolutně PRO burákové máslo i při hubnutí. Lžička párkrát za týden vůbec nevadí...tada pokud se jinak budeš držet zdravé a vyvážené stravy :)

      Vymazat
    2. Za mě taky ani, nevidím důvod, proč si ho odpírat. Jsou to zdravé tuky, které jsou potřeba ;)

      Vymazat
  11. Tuhle rubriku budu mít určitě ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Arašidové máslo jsem si v úterý koupila v Tescu a mňam :) na Lídl se chystám dneska :D

    OdpovědětVymazat
  13. tak na máslo bych měla zajít a tyčinky jsem nakoupila právě ted..ale mám pouze banánové ..jiné už nebyly..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás měly zase jenom čokoládu a citron tvaroh, ale aspoň něco :)

      Vymazat
  14. Tak jsem lítala po Plzni, oběhla tři rossmanny a všude ty tyčinky měli vyprodané :'(

    Týna

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky - Prosím jak uchováváte načaté burákové máslo ? Ted jsem si ho přinesla z Lidlu - a za chvíli jdu na něj. Ale je ho fakkt dost tak aby se mi neskazilo díky :) E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se zatím nikdy nezkazilo. Mívám ho normálně zadělané víčkem a vytáhlé venku, ani do lednice ho nedávám ;)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)