pondělí 19. listopadu 2012

Zimní edice od Alnatury a Mixitu

Původně jsem měla dnes v plánu článek do rubriky Testujeme, ale to by vyžadovalo až moc soustředění a přemýšlení a na to nemám při pondělku sílu :D Takže dnes jen tak oddychově :)  Jelikož jsem měla dnes po škole asi půlhodinku času, než mi jel autobus, stavila jsem se (klasicky) do DMka. Nic jsem nutně  nepotřebovala, ale jak už to tak bývá, s prázdnou jsem neodešla :D


Jako první mě napadlo si pořídit polentu. Tu už jsem plánovala neskutečně dlouho a pořád jsem toho nebyla schopná. Takže dnes jsem tento krok konečně učinila a polenta (40Kč) putovala do košíku. A samozřejmě jsem ji ihned zakomponovala do dnešního obědu. Udělala jsem si červenou čočku s rajčaty, vajíčkem a sýrem a polentu k tomu jako přílohu - resp. polentové "hranolky". Polentu jsem pouze uvařila na kaši, poté nalila do malé zapékací misky a nechala vychladnout. Jakmile to trochu ztuhlo (nečekala jsem dlouho, měla jsem hlad :D ), tak jsem směs nakrájela na proužky :) Opravdu mi hodně chutnala a zkusím ji určitě  i na sladko na snídani.

A jelikož jsem víkend strávila u rodiny na jižní Moravě, vracela jsem se o nějakou tu korunu bohatší. Takže jsem si řekla, že si můžu bez výčitek něco nakoupit. Při cestě k pokladně jsem narazila na pultík s limitovanou edicí od Alnatury. Čokolády, tyčinky, čaje, dokonce i nealkoholický punč. Neodolala jsem a koupila jsem si v vánoční čaj (55Kč) a syrovátkovou tyčinku (15Kč) s příchutí švestek a skořice. Složení čaje je: citrónová tráva, rooibos, skořice, ibišek, bezinka, zázvor, vanilka, badyán. Na zimní večery jako dělaný :) 
Mimoto jsem si koupila i krém na ruce od Baley s vůní manga (za 30Kč). Taky jste si zamilovaly tuhle značku jako já? Opravdu levná a jejich voňavé krémy, sprcháče či šampóny jsou perfektní. Pro mě, která nerada utrácí za kosmetiku velké částky, jako stvořené :)



Pokud byste se chtěly pro zajímavost podívat, co vše Alnatura v zimní edici nabízí, můžete zde na oficiálních stránkách.  Ne všechny tyto produkty ale asi v českých prodejnách DM najdete. Určitě tam jsou ale nějaké ty čokolády a čaje ;)

A když už jsme u zimních edicí, plánuji také brzo další objednávku z Mixit. Jednak proto, že zimní tubus vypadá skvěle a taky proto, že už mi téměř došly zásoby. Koupila jsem si pro změnu musli z obchodu, ale není to ono. Hold jak člověk párkrát vyzkouší mixit, rychle si zvykne :D Navíc jsem slíbila tubus i babičce, tak ji asi rovnou taky něco namíchám k Vánocům :) Máte nějaký oblíbený mix či kombinaci, kterou byste mi doporučili? Mixit nabízí i vlastní zimní směs musli - Vánoční mix. Směs je to hezká, ale příjde mi už celkem drahá, takže si asi vytvořím něco svého :)


zimní tubus

Toť k mým dnešním zimním objevům vše. Znáte ještě nějaké jiné zimní edice potravin? Pokud jo, určitě se podělte o své tipy, budu jenom ráda! ;)

 
...................................................................................................................................


                  FACEBOOK - STRÁNKA
                  FACEBOOK - SKUPINA
                          FORMSPRING

36 komentářů :

  1. ty bláááho...to vypadá nádherně....o té polentě taky dlouho uvažuju...snad se taky jednou rozhoupu!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mixit mi má právě poprvé dorazit už zítra :-) takže se samozdřejmě nemohu dočkat :-D a polentu už nějakou dobu mám doma ve svých zásobách a mám ji ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. zatím jsem na žádnou zimní edici nenarazila..ale mixitem se asi nechám zlákat..:) Spíš jsem zatím potkala jen hodně kosmetických zimních edic..:D

    OdpovědětVymazat
  4. jééééé..děkuju mooc!:-D...ještě bych chtěla rýsovat a rýsovat...+ se zbavit toho přebytečnýho tuku!:-)...ale to je běh na dlouhou trať ....zvlášť bez hladovění§.-)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to už je pak na dlouho. Ale radši pomalu a jistě, ono to půjde ;)

      Vymazat
  5. viděla jsem v letáku přímo adventní čaj, na každý prosincový den do stědrého dne jeden, tak ho chci vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si mixit vyzvedla dneska a ten tubus je úžasnej :) můj mix: Zrní v plné polní, Goji, Rozinky, Mandle celé, Meruňková jádra, Lískové oříšky v čoko polevě, Čokoládové hobliny mléčné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je dobře že ti polenta zachutnala, mám ji moc ráda,polentové hranolky jsem dělala taky, ale pekla jsem je v troubě s kořením, byly potom kráně křupavé na povrchu a uvnitř měkké :) a nebo jsou dobré i polentové placičky nebo slaný koláč třeba se špenátem a sýrem:)

    na ten vánoční čaj jsem koukala, a asi mu taky neodolám:) Značku Balea mám moc ráda, kupuju si od ní šampony i sprcháče, které voní přímo božsky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy. Já je taky původně chtěla péct, ale mamka měla v troubě kuře :D Tak jsem je udělala takto, bylo to napsané i na návodu jako návod k přípravě. Alě někdy je zkusím i upéct ;)

      Od Baley toho mám taky už plno, i ty sprcháče a šampóny, jsou prostě boží :D

      Vymazat
  8. Ehm, myslím, že potřebuji jít do DM... :)
    Jinak se mi moc líbí Tvůj blog, je hodně inspirující.

    OdpovědětVymazat
  9. Tubus už mám doma. Já teď pořád jím čokokulky Obamovy :D Celý tubus za 77,- no není to krása? Miluju to!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm...taky jsem nad nimi uvažovala, že je objednám takhle samotné. Dobrý nápad :D

      Vymazat
    2. Určitě si je objednej, jsou vynikající. Navíc ten banánový extrakt tam.. aa, těším se na ráno :D

      Vymazat
  10. všechno to vypadá úžasně! teď se odhodlávám zkusit tu polentu... a vánoční čaje se skořicí zbožnuju všechny bez vyjímky

    OdpovědětVymazat
  11. jak jsi dělala tu čočku? nechala ji uvařit, a pak jen smichala na pánvi se zbytkem surovin?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To hrnce jsem dala nakrájenou mrkev (nemusí být), červenou čočku, zalila to krájenými rajčaty z konzervy, přidala trochu vody a uvařila dohusta. Pak to jenom dochutíš a dobré je to právě s nastrouhaným tvrdým sýrem. Já k tomu dala ještě vajíčka, abych měla více bílkovin ;)

      Vymazat
  12. taky jsem neodolala a dneska si vyzvedla první mixit:-) (zrní v plné polní, banán v medu, oříšky v čokoládě, kokosové lupínky, amarantové perličky) a můžeš za to ty, protože kdybys o tom nepsala, tak dál žiju ve sladké nevědomosti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se omlouvám :D Ale zase bys přišla o perfektní musli :) Jinak tvůj mix zní opravdu dobře! ;)

      Vymazat
    2. Je naprosto úžasnej, miluju kokos a čokoládu:-)

      Vymazat
    3. jen ty oříšky v čokoládě už tam nějak chybí:-D

      Vymazat
  13. Na vánoční mixování s Mixit se taky chystám, protože jsem si řekla že ten tubus prostě musím mít :) Zaujala mě i ta jejich vánoční směs, protože vypadá lákavě, ale cena mě velice rychle odradila :( A až si budu objednávat tak přihodím asi i babičce do košíku nějako směsku oříšků a ovoce ať pro ni mám něco málo na Vánoce :) A ten čaj vypadá perfektně, já miluju všechno co souvisí s Vánocema takže se po něm určitě taky podívám, děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  14. Baleu taky zbožňuji - za ty prachy prostě super :). Mixit jsem ještě nezkoušela, ale hrozně po něm toužím. Tak jsem si k vánočním přání napsala buď poukázku, abych si namíchala sama a taky vánoční mix, protože chci pod stromeček dostat už přímo ten tubus! :D Tak snad mi Ježíšek udělá radost :).

    OdpovědětVymazat
  15. O zimní edici Mixit taky uvažuju :-) Navíc nutně potřebuju jejich brusinky v karobu, které jsem z müsli už dávno vyjedla :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Vřele doporučuji od Mixitu jáhlovou kaši.. a do toho namixovat - ostružiny, maliny, jahody, borůvky, černý rybíz a plátky mandlí :) nemá konkurenci!

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi nejlepší, polentu zrovna sháním a nevěděla jsem kde - hurá do DM:-D U mixit jsem se dívala na ten mikulášský mix sušených dobrot, ale to by zmizel rychleji, než je vhodné:-))

    OdpovědětVymazat
  18. Mozem recept na sosovicu ? len v kratkosti postup. Dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červená čočka, mrkev na kousky, rajčata krájená z plechovky, voda - vše do hrnce a povařit do měkka. Podle chuti dochutit. Pak jsem přidala ještě nakrájené vajíčka, nastouaný tvrdý sýr a trochu zakysané smetany ;)

      Vymazat
  19. Ahoj. Chtěla jsem se tě zeptat, zda nemáš nějaké dobré kardia na spalování tuků :) Byla bych ráda, kdyby jsi mi sem dala odkazy či názvy :)
    Nevím u koho hledat a ty jsi mě hned napadla. Díky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus něco z P90X, Jillian, Bob Harper, ZWOW - mrkni třeba na blog mojetelo.blogspot.com, Nikky to tam má hezky rozepsané a zrecenzované ;)

      Vymazat
  20. Polenta je skvělá, jak je rychlá :) Nasladko jsem ji tedy nikdy neměla a ani si to nedokážu moc představit tak dej potom prosím vědět jaké to bylo :D
    Jinak nevíš prosím jaké má nutriční hodnoty ta syrovátková tyčinka z té kolekce? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš štěstí, zrovna jsem se chystala vyhodit obal :D

      Na 1 tyčinku:622Kj,5,6g bílkovin, 3,2g tuků, 18,2g sacharidů

      Vymazat
  21. držím palce s blogem :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, jak prosím chutnala ta tyčinka? Nevím, jestli si ji taky nekoupit, láká mě

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)