pondělí 5. listopadu 2012

Vyhlášení GIVEAWAY

Když už jsem tu Giveaway pojala tak dortově, rozhodla jsem se, že vám sem přidám i pár mých výtvorů. Tedy, všechny nejsou jen mé. Z velké části jsme tyto dorty vytvářely s kamarádkami :) Dva dorty jsou ke dni matek a když na to tak koukám, tak i ten s těmi broskvemi nahoře byl pro mamku :) Další už jsou narozeninové - uprostřed oba k osmnáctinám mých nejlepších kamarádek. Věřili byste, že v tom nahoře je "zabalený" dárek? Trochu jsme ho schovali do dortu :D A spodní dort doplňoval jakousi celou mimozemšťanskou tematiku našich dárků :) Vlevo pak dort ala člověče nezlob se a vpravo první a jediný slaný dort, který jsem kdy s někým vytvořila a jedla (jsem spíše na to sladké no) :D

Z vašich komentářů se mi jenom sbíhaly sliny. Zjistila jsem, že u vás vede medovník, cheescake, lehké tvarohové dorty s ovocem nebo ty s pořádnou náloží čokolády. Jelikož se i mé narozeniny pomalu blíží, doufám, že nějaký pořádný dort taky dostanu! :)

Ale teď už k vyhlášení :) Jak jsem již zmiňovala, jeden výherce byl vyhrán náhodně, jednoho jsem vybrala já. Celkem se vás přihlásilo 125, což je krásné číslo! Jak jsem je pročítala, bylo mi až líto, že vás nemůžu odměnit všechny. Ale to už by pak nebylo ono žejo :)

Balíček 1 tedy získává Míša K. a balíček č. 2 zzdenika - mimojiné taky jedna z blogerek (blog zde) :)

Těm, na které se nedostalo přeji spoustu štěstí v jiných soutěžích. Určitě i já zase někdy nějakou vymyslím :)  

9 komentářů :

  1. Holkám gratuluju! :) Ten slaný dort vypadá,, ehm.. zajímavě! :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten s dárkem uvnitř musel být fajn :)
    všechny vypadají hezky,ale nejvíc se mi líbí ten vpravo pro maminku
    holkám moc gratuluju k výhře :)
    a těším se na další soutěže!

    OdpovědětVymazat
  3. Holkám gratuluju :)
    a dorty vypadají krásně, a věřím, že chutnaly minimálně tak dobře, jak vypadají:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mn ty dorty vypadaji dobre ale ja je nemusim : D vetsinu jsou hrozne sladke :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc moc děkuji !! Jsem z toho mírně rozpačitá, ještě nikdy jsem nic nevyhrála!! Děkuji!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten mimozemšťan je super ale dala bych si ten slaný..ještě jsem nikdy žádný takový nejedla..:)

    OdpovědětVymazat
  7. moc moc hezké dorty ! Já mám taky radši spíš sladké, než slané...

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jednou moc díky. Mám opravdu radost :-) !!

    OdpovědětVymazat
  9. Dorty vypadají moc dobře, jsi šikulka! Také mě baví pést a vymýšlet nové "vzhledy" dortů! :))
    Holkám gratuluji k výhře!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)