středa 26. března 2014

Celodenní jídelníčky III.

snídaně 1.3.2014
 Poslední jídelníčky, co jsem vám přidávala, byly někdy z konce února. Asi by to tedy chtělo zase trošku aktualizovat, jelikož teď už se blíží konec března. Taky se vám zdá, že to všechno strašně rychle ubíhá? To snad ani není možné :) No ale jdeme teda na to jídlo. Vyberu vám něco ze začátku, poloviny i konce března, beztak je to pořád podobné :) Ptáte se, jak si to můžu pamatovat? No, od začátku nového roku si vše zapisuji. Někdo to bere třeba jako zbytečnou posedlost jídlem, ale mě to naopak příjde aktuálně super a nijak mě to neomezuje ani nezdržuje. Naopak - můžu se vždy mrknout zpět a zjistit, jak mé tělo reagovalo na určitý příjem jídla a cvičení. Občas není na škodu si porovnat, jak jsem se cítila po určitých dnech
a v souvislosti s tím pak plánovat případné změny :) Nepraktikuji toto celý život, to fakt ne. Spíše mívám takovéto zapisovací období. A pak jsem za ně ráda, když se chci mrknout jak jsem na tom třeba byla dřív ;)



SOBOTA 1.3.2014

SN: ovesná kaše z 80g vloček, 1/2 od. proteinu, 30g jablka, mražené lesní ovoce, mák, 15g ořechové máslo máslo
SV: protein (po cvičení)
O: 80g rýže, kuřecí maso, brokolice, žampiony
SV: 200g cottage, fazolové lusky, hrášek, 20g semínka
V: zeleninový salát, 1/2 camembertu light
V2: tvaroh s kokosovým mlékem, ořechy, karob


oběd 1.3.2014


svačina 1.3.2014


SOBOTA 15.3.2014

SN: jihočeský jogurt čoko-oříšek, 80g müsli, banán, lesní ovoce
SV: flapjack pistáciový
SV: protein (po cvičení)
O: 80g rýže, krůtí maso, zelenina
SV + V: zeleninový salát, mozzarella light, šunka
V2: tvaroh s kokosovým mlékem, mák, ořechy, arašídové máslo



snídaně 15.3.2014

oběd 15.3.2014


PONDĚLÍ 17.3.2014 
(aneb konečně jsem našla nějaký den, kde jsem nejedla tvaroh s kokosovým mlékem a ořechy :D)

SN: 80g vloček namočených přes noc se 70g jogurtu a chia semínky, 1/2 od. proteinu, kousek banánu, borůvky, jahody
SV: protein (po cvičení)
O: 80g pohanky, tuňák, zelenina
SV: okurka, kukuřice, bílý jogurt, 2 vejce
V: zeleninový salát, tvarůžky
V2: noční protein s mlékem


snídaně 17.3.2014

oběd 17.3.2014


svačina 17.3.2014


ČTVRTEK 20.3.2014

SN: kaše z 80g vloček, kakao, 1/2 od. proteinu, mražené lesní ovoce, kokosové mléko
SV: zeleninový salát s mozzarelou
O: cizrnové lívance s meruňkovou marmeládou, lesní ovoce, kešu máslo, chia semínka
V: 2 loupáčky s tvarohovou pomazánkou s nivou, ořechy a hroznovým vínem + nepečené RAW kakaovo-kokosové kuličky
V2: proteinovo-ovocná zmrzlina, arašídové máslo


snídaně 20.3.2014
večeře 20.3.2014


Na ukázku zase myslím stačí :)
Pěkný slučený den!!


64 komentářů :

  1. Opět krásné fotky i jídelníčky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jídelníčky!:) Přesně takové se snažím teď dodržovat já:)

    OdpovědětVymazat
  3. Také si vše zapisuji a myslela jsem, že to tak budu dělat jen první tři měsíce, ale rozhodla jsem se, že v tom budu pokračovat ze stejného důvodu jako ty - je dobré vědět, jak tělo reaguje na určitě "dávky" a poměry jídla :) Dokonce si píšu i kolik hodin spím a to je taky velmi zajímavé sledovat, jak pak tělo reaguje :)) je to věda! A obdivuji, jak hezky vypadá tvoje jídlo v krabičkách, mě přijde, že kdybych to měla vyfotit, tak to rozhodně nebude vypadat tak lákavě :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to krásně pestrý :) mně přijde, že žeru pořád to samý :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ju, skvela inspirace :) a moc dobry napad s tim zapisovanim:)

    OdpovědětVymazat
  6. ta niva s tím hroznem je zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalá jídla. Já také zapisuji, dosti z podobných důvodů jako Ty!

    OdpovědětVymazat
  8. Vždy máš krásne fotky aj zaujímavé inšpirácie :) ale príde mi že keby jem také množstvo jedla ako ty tak mám aspoň 70 kilov:-D A to cvičím prevažne 6 krát do týždňa ale také množstvo si proste nemôžem dovoliť :-D príde mi to veľa, ale ak ti to vyhovuje tak potom je to dobre

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že Monča cvičí hooooodně, takže si to v klidu může dovolit. Taky cvičím skoro každý den, ale určitě ne tolik jako Mon, takže porce mívám menší (k snídani 50 - 60 g vloček, k obědu 60 g rýže/pohanky/jáhel, cottage jenom půlku) :-)

      Vymazat
    2. Ja jsem hrozne rada, ze nekdo zdrave se stravujici ji taky normalni porce, zadne "do me se tech 60g ryze fakt nevejde" :-) Znam samozrejme lidi, co jedi malicko, ale vetsina meho okoli, kteri jedi "klasicky" ( tlusti nejsou), ji velke porce. Proto moc nerozumim takovym tem snidanim se 40g vlocek apod u nehubnoucich holek - proc se omezovat? (navic v mladem veku, kdy to cloveku nejvic spaluje - co budou ty holky jist ve ctyriceti?) Takze Monco diky!! (ja jim podobne, nemam sice 2. veceri, ale zato jim vecer normalne prilohy/pecivo...)

      Vymazat
    3. Súhlasím, mám pocit, že veľa dievčat a žien považuje redukčný jedálniček vypočítaný či už na internete, z blogov, z časopisov za ten udržiavací v réžii "zdravého životného štýlu".
      Ono navýšenie svaloviny a silový tréning má jednu úžastnú výhodu a to, že človek môže a musí potom viac jesť :-D Ale aj napriek tomu si myslím, že bežný človek s aktivitou 3krát týždenne a zdravým BMI by sa nemal obmedzovat na nejakých 1500kcal denne.
      Inak Moni, momentálne si zapisujem makroživiny aj ja a tiež mi to pomáha pozorovať samú seba a hlavne počúvať vlastné telo a viac mu rozumieť.

      Vymazat
    4. No vidíte. A já mám tohle dokonce i režim na mírnou redukci a hubnutí. A ještě přemýšlím, jestli to nemám málo :D

      Vymazat
    5. Mne to pride ako dost malo. Hlavne sacharidov za cely den. Okrem tohto uz nic nejes?

      Vymazat
  9. Ooo dostala jsem hlad! :) Samé dobrůtky. Také si vše zapisuji - hlavně kvůli tomu, že po některých jídlech mě pak bolí břicho. Samozřejmě se snažím shodit několik kilo takže si hlídám KJ a přesný počet snědených Bílkovin, Sacharidů a Tuku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super jídelníčky, super fotky! Můžu se zeptat, kam si to zapisuješ? Jestli používáš nějaký diář, nebo máš na to třeba nějakou aplikaci do mobilu, nebo sis vytvořila něco v počítači? Mě totiž zapisování do bloku moc nebaví. Tak hledám jiné možnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem si takový pěknější bloček. A kupodivu mě to fakt baví, dnes už tam mám "den č. 90" :D A sladila jsem si to pěkně i se stejně barevnou fixkou, udělala jsem si v tom takový systém a píšu si tam víc věcí ;)

      Vymazat
  11. wow Moni to jsou krásný jídelníčky, plný bílkovin :)) inspirace!!

    OdpovědětVymazat
  12. Mončo ty tvoje kašičky miluju. Krásné to máś. Taky ted´ používám skleněné sklenice na vše :-) ty tvarohy jíš odtučnéné? Love run eat repeat

    OdpovědětVymazat
  13. Super jidelnicky! Jen bych se chtela zeptat - jis sacharidy obvykle jen k snidani a k obedu (zeleninu nepocitam jako sacharid) nebo Ti to jen tak nahodou vyslo u techto jidelnicku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, převážně to mám takto - tedy jen k snídani a obědu.

      Vymazat
    2. Super, dik za odpoved! Delam si jidelnicky hodne podobne tak jsem si to chtela overit! :) jinak jsi fakt dobra! Mam hodne podobny typ postavy a stejne jako ty si rada dopreju neco dobreho, takze vim jak tvrde musis makat, aby jsi vypadala tak jak vypadas! Opravdu skvela prace!

      Vymazat
    3. Díky, někdy to fakt není sranda no, ale snažím se! :)

      Vymazat
  14. Moniko co to jsou za loupaky?

    OdpovědětVymazat
  15. Teda baštíš si parádně :)
    S tím zapisováním to mám stejné, nepočítám každou kalorii, to ne, ale díky zapisování alespoň vím, co jsem kdy měla a jestli to takhle mému tělu vyhovuje nebo ne, protože zkouším různé režimy :) A pak taky když už mi dochází nápady, co si zrovna dát k snědku, projdu staré záznamy a už letím do kuchyně :D :)

    PS: Taky mi přijde, že najednou všechno děsně letí, hlavně od začátku roku..je to až šílený

    OdpovědětVymazat
  16. Supr Moni, ať se ti daří :)) Jinak Chia chci taky zkusit. Jsou u jen u nás hříšně drahé nebo všude? :D :D :D fakt to nechávám v obchodě kvůli ceně. Jo a dotaz. Jak dlouho ti to vydrží? Jak velké balení? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jsou děsně drahé všude :D Ale fakt vydrží a jsou skvělé :) Já většinou dávám jen tak 5-10g občas někam :)

      Vymazat
    2. Nikki jsou drahé ,ale investice se vyplatí....já kupovala z country life ten větší balíček myslím v říjnu a mám ho ještě teď :-)

      Vymazat
    3. Taky už je chci dlouho vyzkoušet a zrovna nedávno jsem na ně natrefila v jedné zdravé výživě, měli je v akci. Balíček 300g od CL mě vyšel kolem 130 kč. Tak se těším až je testnu :)

      Vymazat
    4. Country life na ně má teď až asi do 22.4. slevu právě za 130 Kč velké balení, takže se určitě vyplatí koupit .)

      Vymazat
  17. Skvělý jídelníček! :) Já nikdy nezvládnu takto zdravě jíst :/ :D. Můžu se zeptat, kde kupuješ lesní plody, jahody, apod.?

    OdpovědětVymazat
  18. MO NI KO ! PROC mas tak krasne fotky jidel, ty moje vypadaj, jak kdyby to uz nekdo jedl nejlepe pred rokem. Grrrrr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou roky tréninku. Kdybys viděla starší fotky tak 2 roky zpátky, tak to byla hrůza :D

      Vymazat
  19. S tím mákem v kaši jsi mě celkem inspirovala! ;) Ráda se koukám na cizí jídelníčky, vždycky chytím nějakou inspiraci.

    http://2toughchicks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, chtěla bych se zeptat na tvoje proslulé ovesné kaše. V šedesátém díle ve food inspiration jsi někomu do komentářů psala, že kaši děláš z vody a mléka půl na půl, tak mně zajímá, jestli to ještě platí, popřípadě, jestli by na chuti vadilo, dělat ji pouze z vody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď dávám jenom vodu. Ale po uvaření vmíchám proteinový prášek, aby se to teochu ochutilo a osladilo. Samotné ve vodě mi to zrovna nechutná totiž ;) Ale je to hodně o zvyku a některým to nevadí vůbec :)

      Vymazat
  21. Zase tak krásně čisté, zdravé, vyvážené, prostě paráda. A super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  22. můžu se zeptat v kolik vstáváš? A v kolik chodíš spát? A kdy jíš druhou večeři? Všimla jsem si, že často na si na druhou véču dáváš tvaroh, má to nějaký účel?
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je fakt každý den jinak ,podle toho, v kolik musím být v práci :) Někdy vstávám už ve 4:30, jindy v 6, nejpozději asi kolem 7. Spát chodívám většinou mezi 10-11 večer. A druhou večeři jím taky různě, podle toho jak mám hlad, v kolik přijedu z práce a jestli mám v tu chvíli chut ještě něco sníst. Takže někdy je to v 8, někdy v 9 někdy i v 10 ;) A tvaroh mi večer prostě chutná, těším se na něj a má bílkoviny, které jsou ideální právě na noc, protože se dlouho tráví ;)

      Vymazat
  23. Skvělé.. mám chuť snad uplně na vše :D Jedna dobrota za druhou <3

    jeden blog na v začátcích, ale super!! kdyžtak koukněte:) http://fitnessdiary.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Úžasný jídelníčky:)) obdivuju tě, že se s každým jídlem tak pipláš:D:)) A mimochodem ty přílohy jako je rýže apod. máš gramy v suchém stavu? Nebo po uvaření?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. gramáže se uvádějí vždy před zpracováním (takže např. suchá rýže, suché vločky, syrové maso,...). asi to tak bude mít i Monča

      Vymazat
    2. Ano, je to myšleno v suchém stavu ;)

      Vymazat
  25. Mončo moc pěkný! Odvážila jsem se také začít míchat lusky s něčím (třeba s fenyklem zajímavá kombinace). Prosím tě jakou konkrétně kupuješ pohanku? (plný název a značka) Já nějak nemůžu trefit tu co po uvaření vypadá takhle pěkně (hnědá s "otevřenými" semínky) a nevím zda je to tím že to má/nemá být lámanka nebo co... :( díky, ahoj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle jsem brala z kauflandu - je tam napsané menu zlaté, viz. obrázek ;)
      http://static.akcniceny.cz/foto/vyrobky/1405750/1405509.jpg

      Vymazat
  26. Krásné fotky Mončo! Jen bych se chtěla zeptat, jestli ještě někdy zařazuješ CHEAT DAY s větším množstvím sacharidů nebo se skadkostmi? Děkuji. Ahoj:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano zařazuji, ale už spíše nahodile. Podle toho, jak to tělo potřebuje :) Takže si dám více jídla, převážně spíše zdravé, ale občas i nějakou tu čokoládu zařadím :) Peču i různé zdravější koláče, tak i to :)

      Vymazat
  27. Jéé Moni, takové krásné jídleníčky.. moc se mi líbí tvé Food Inspiration i takovéto celodenní zápisky toho co jsi jedla.. a také ti však tiše závidím, protože já si s jídlem můžu vyhrát maximálně tak o víkendu, kdy jsem doma.. tam se vyřádím, vyhraju si s tím, vyzdobím si to a všechno si fotím :-)
    Přes týden jsem ve škole, chodím na VŠ, ale možnosti jsou bídné, tam kde bydlím není možnost vaření a tak chodím do jídelny, kde je na výběr jen bílá rýže, těstoviny nebo brambory.. takže o pohance a podobných vecěch si můžu nechat jen zdát.. navíc místo vaření a zdobení ranních kašiček snídám jednoduše pořád jen a jen pečivo, maximálně střídám k tomu šunku,sýr,šunku,sýr... :-/
    Takže se alespoň kochám pohledem a ukusuji si teď kaiserku se sýrem.. a bez zeleniny, protože mi došla a já si zapomněla koupit.. :-(

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky. Můžu se optat na něco? Maso, rýži a vlastně vše, kořeníš a solíš normálně? Snažím se koření a sůl vynechat, ale akorát se trápím. Strašně mi to nechutná.
    Jak by jsi připravila kuřecí maso bez toho?
    Děkuji za odpověď:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně ho jemně osolím, většinou přidávám nějaké grilovací koření nebo nějakou směs. Vynecháváš to z nějakého konkrétního důvodu?? Podle mě není problém trochu soli dát. I to tělo ptořebuje!

      Vymazat
    2. Po pravdě z žádného zdravotního důvodu pouze jsem chtěla, aby tělo nezadržovalo vodu. Dneska už se těším na oběd i s trochou toho koření. Tak jsem se chtěla optat jak jsi na tom ty. Moc děkuji za radu

      Vymazat
  29. Po pravdě z žádného zdravotního důvodu pouze jsem chtěla, aby tělo nezadržovalo vodu. Dneska už se těším na oběd i s trochou toho koření. Tak jsem se chtěla optat jak jsi na tom ty. Moc děkuji za radu

    OdpovědětVymazat
  30. Ráda si přečtu jídelníčky někoho jiného. Inspiruji se a samozřejmě i trochu porovnávám, kdo je větší jedlík. :D

    OdpovědětVymazat
  31. Moni nějak zamrzly jídelníčky, nechtěla bys zase nějaké přidat? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, možná zase časem. Ted už to zas nezapisuju :)

      Vymazat
  32. Moni, mně by zajímalo rozložení Kj...? Nebo myslíš, že je to jedno? Já mám třeba SN 1700 Kj, SV 500 Kj, O 1800 Kj, SV 500 KJ, V1 500 Kj, V2 1800 Kj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt jedno ;) Jestli 3 jídla nebo 5. I to rozložení. Alespon dle mého názoru ;)

      Vymazat
  33. hned jsem dostala chuť na ty loupáčky s pomazánkou :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, arasidove maslo a kokosove mleko ma jake prednosti krome energie? Mam je zarazene jako tucne, i kdyz mi oboje chutna :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)