čtvrtek 20. března 2014

Březnové momentky a radosti ze života :)

 Již včera jsem avizovala, že dnes bude v plánu článek trochu ze života. Už to tady dlouho nebylo, tak aspoň něco málo o tom, jak se mám a v čem se mi daří či nedaří. Aspoň si trochu odpočineme od toho jídla, co říkáte? (s břichem plným cizrnových lívanečků se mi to kecá :D) Hned na úvod musím říct, že jsem neskutečně vděčná za to, že zima se nám letos vyhla velkým obloukem - nesnáším mrazy, sníh (ve městě, na horách jsem pro!) a pak ta kluziště a následné břečky na chodnících. Miluji jarní počasí, to je prostě období, ve kterém se vždy cítím nejlépe. Proto asi v posledních dnech hýřím vcelku dobrou náladou. Ačkoliv důvodů k tomu bude asi ještě i víc :)


Sluníčko, energie, sebevědomí
Krásné počasí (jako je zas konečně i dnes) si prostě žádá o dobrou náladu. Najednou mám spoustu energie a pokud nejsem náhodou zničená po náročném dni v práci, tak ve fitku jedu jako drak (nebo dračice? :D). Na mrtvolu si naložím 95Kg,
na dřepy trhám rekordy s necelými 90Kg a nad hlavu tlačím v několika opakování rovnou 45Kg. A pak za mnou chodí kámoši
z fitka, ať to nepřeháním, že už zvedám víc jak většina chlapů tam. Můj argument? "Že přece musím jít příkladem a nemůžu
za to, že ostatní tak málo trénují."
:D Když k tomu přidám ty nové kousky v šatníku, které jsem vám ukazovala včera, tak už si prostě nemůžu pomoci a opět zažívám ten krásný nával sebevědomí :) V posledních dvou týdnech jsem dokonce dostala hned dvě pozvání "na kafe" a to je pak nálada o to lepší :)



Odpočinek, relax a kuchtění
Některé dny jsou opravdu náročné - ráno brzy vyrážím z domu a vracím se až ve večerních hodinách. Mezitím práce, klienti, meeting v práci, mé cvičení, skupinovky a do toho ještě chystat jídlo, řešit daňové přiznání, udržovat pokoj alespoň v trochu obyvatelném stavu (to je vždy až na posledním místě no :D)... Proto jsem pak ráda za dny, kdy si můžu oddechnout a doplnit energii. Dnes už mám druhé volné odpoledne a tak v klidu relaxuji doma. A jelikož rodinka odjedla do Čech, tak si to užívám
o to víc, protože teď jsem paní bytu na chvilku já :D Takže kouzlím v kuchyni, vyvařuji si, peču, pak to pro vás fotím, čtu si, doháním zameškané seriály (a že se mi jich teď nakupilo, fakt nestíhám). A k relaxu u mě prostě patří i vodní dýmka - pořídila jsem si novou mini verzi. Trošku kýčovitá, ale účel plní :) 



Crossfit exhibice, Laser Game a Spartan Race
Ačkoliv mé zapálení pro crossfit už není takové jako dřív, tak občasným týmovým akcím nepohrdnu a ráda se jich zúčastním. Minulý víkend jsme měli krátké vystoupení v nákupním centru Nová Karolina, kde sídlí i naše fitko. Bylo to sice "jen" 5minut slávy, ale i to člověka vyhecuje ke skvělým výkonům a ta atmosféra je tam prostě boží :) S naším trenérským týmem jsme také minulý pátek zašli na Laser Game a můžu říct, že to je další skvělý způsob, jak se vyblbnout! No a v budoucnu mě čeká stejně jako minulý rok ještě Spartan Race! Už je to oficiální, registrace je odeslána a 1.6.2014 mě můžete čekat v Liberci. Tentokráte nás společně pojede víc a myslím, že to bude super zážitek - já, nejlepší kamarádka, co bydlí na druhém konci republiky, jeden kolega trenér a můj klient (plus možná ještě pár dalších lidí, na jejichž rozhodnutí se čeká). Už teď se těším. Sportu a novým překonaným výzvám ZDAR! :)



JÁ versus přejídání = 15:0
Minulý týden jsem psala článek o mém "problému", který měl neskutečné ohlasy. Už v těch dnech jsem cítila, že další dny
(či týdny)
, prostě budou lepší. Vaše reakce byly neskutečně motivující a já našla i způsob, jak motivovat sama sebe k tomu dát tomu konečně jakseříká "na frak". Shodou okolností jsem pak v dalších dnech shlédla jedno doporučené video na youtube a začala číst knížku, která byla v tomto videu vyzdvihována (Brain over Binge - k dostání však bohužel asi jen v angličtině). A nikdy bych nevěřila, jak mi to otevře oči! Dozvěděla jsem se věci, které jsem již dlouho tušila, ale najednou do sebe i ty nejmenší detaily krásně zapadají a já začínám mít definitivně jasno. Teď už věřím, že to lze překonat. A co víc, asi i konečně vím jak :) Nebojte se, o všem vám ještě napíšu! Do knížky jsem se začetla a už mám téměř 2/3 za sebou. Jakmile ji dokončím, určitě plánuji další článek na toto téma, který snad pomůže i mnohým z vás :) U mě to momentálně vypadá tak, že mám již za sebou 15 dní bez přejezení. Takhle to vypadá jako nic, ale když vezmu v úvahu, že v posledních měsících mě to přepadalo téměř každý týden, tak je to prostě úspěch. A i když to nutkání příjde, tak to zvládnu překonat. Co víc, já si dokonce přála, aby to nutkání přišlo, abych si mohla vyzkoušet, zda to zvládnu!! :) O vítězství budu moci mluvit, až za sebou budu mít alespoň pár měsíců. Můj dosavadní rekord v posledních několika letech byly asi 5 týdnů a déle než 3 týdny se mi povedlo se udržet možná tak 3x za celé to hrůzné období. Takže držte palce. Jakmile to zvládnu já, tak věřím, že budu moci pomoci i ostatním, co s tím bojují :) 



V závěru bych snad už jen poděkovala za vaši velkou podporu ve všech ohledech a tu spoustu chvály, kterou si snad ani nezasloužím. Jsem ráda, že své radosti mohu s někým sdílet. Počet čtenářů narůstá, na Facebooku už se blížíme
ke 4000 liků a články jsou čtenější než kdy dřív. To mě motivuje k dalším krůčkům a snad i úspěchům, ať už v oblasti blogu, profese či osobním životě. Přeji vám krásný den plný dobré nálady - protože o tu se já vždycky ráda podělím! :)


51 komentářů :

  1. S tím krásným jarním počasím a sluníčkem venku je hned člověk víc nabitý tou pozitivní energií :) K těm 15 dnům gratuluji a věřím, že se postupem času to číslo bude jen a jen navyšovat!! :) A moc se těším až o tom napíšeš další článek...Já a angličtina zrovna moc kamarádi nejsme :/, takže se budu těšit na tvé poznatky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, tohle se tak krasne cte! Jsem moc rada, ze se ti dari:)) gratuluji k tve vyhre nad prejidanim a tesim se na dalsi clanky. Na tu knihu se asi taky vrhnu, chtelo by to oprasit anglictinu :D
    P.S. V Liberci se 1.6. potkame:)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluníčko je prostě ten nejlepší dobiječ baterek. Všechno se pak zdá hezčí a jednodušší;) Jsi skvělá, že se s tím takhle pereš a musím jedině pogratulovat;) Jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  4. :))) Dojela jsem ze školy, sama samotniká doma, největší hrozba celého týdne, vždycky se vrhnu rovnou do lednice a bagruju vše lžící... Dneska? Dala jsem si v klídečku jídlo, sedím u telky a čtu tvůj pro mě motivační článek se nepřejídat dál .) Vyzařuje z tvého spaní spokojenost a šíří se i na mě! Pecka ♥ Strašně ti fandím, těším se na další články, a nejvíc na to až napíšeš o té knížce :P Mimochodem 15 dnů?! :) šikula! Já jsem taky probořila můj rekord chabý 3 dny, dneska jsem na 4 tak si to nesmím pokazit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím si, že Ti hodně pomohlo, že ses nám tu vypovídala, věřím, že si za chvilku budeš moct přičíst dalších 15 dní! Gratuluji! Užívej si bytu pro sebe a jen tak dále!

    http://beh-na-dlouhou-trat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám z toho počasí taky radost, ale zároveň trochu depku, že je pěkně, za chvilku to bude na tílka a kraťasy a já jsem tlustá :))
    Nepřejídání jsem teď vydržela nejdýl od půlky prosince do konce ledna.. To se mi dařilo a zhubla jsem tři kila.
    Pak jsem se měsíc a půl přejídala, přibrala jsem čtyři kila. Vyfotila jsem se a vypadám fakt hrozně.. měla jsem samozřejmě myšlenky na to, že to se mnou nemá cenu a že si prostě aspoň něcím udělám radost a naperu se sladkým, ale tak už třetí den si po příchodu z práce udělám čaj a pak normální jídlo a už je to zase lepší... Uvidím, na jak dlouho zase.
    Moc by mě zajímaly rady z knihy.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvědavá, co ses v té knize dočetla. Jinak gratuluji j 15 dnům. Já to teď po 16 pokazila. :-( Dnes jsem měla zase chutě, ale po přečtení tohoto článku, na to kašlu. Po práci jdu na brusle a ne vyprazdnit spíž.

    OdpovědětVymazat
  8. Pozitivní nálada ti sluší a řekla bych, že přináší i čtenáře, protože ty náš motivuješ na oplátku :) Jinak jak říkáš, na spoustu nechtěnejch věcí (přejídání, návaly vzteku, zčervenání z trémy) funguje opačná psychologie, že si to přeješ, aby se to stalo a pak tomu čelit (jestli si to dobře pamatuju z přednášky tak se to jmenuje teorie školy Paolo Alto), tak se drž a věřim, že to překonáš :) A k osobákům gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc milý článek, a v poslední době z tebe dobrá nálada jen září, moc ti to přeju a držím palce, ať se daří i nadále:)

    OdpovědětVymazat
  10. Takové počtení se mi líbí! A je vidět, že jsi opravdu spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc milý člének.Snad s tím nebudu prudit ale mám dotaz.Občas si zapíšu co jím do tabulek na STOBu a pořád mi to hází málo bílkovin a moc tuku.Bílkovin mám ale třeba 90g a tuků 82g(dnes z kokosového mléka, sezamového oleje, vajíčka, polotuč. tvaroho a kuřete.To v poměru k 171g sach. kterých by podle nich mělo být víc. Nějak moc to neřeším, jen sem se chtěla zeptat na tvůj nároz.Já si totiž myslím, že je to v pohodě, protože většina toho tuku je z toho kokos. mléka.
    Verči

    OdpovědětVymazat
  12. Jee to je bezva článek. Samozřejmě ti přeju vše nej a skvělou náladu, ať ti vydrží co nejdéle! Jen nezapomeň, jsme jenom lidi a každý den není posvícení, takže i kdyby přišly splíny nebo by přejídání dostalo třeba pár bodů, tak tě budu číst i tak ráda dál a dál, protože jsi skvělou inspirací, blog vedeš úžasně a čtení je pro mě vždycky přínosem, na každý článek se moc těším. Tak ať se ti daří co nejdéle, měj se krásně a užívej života. Jana

    OdpovědětVymazat
  13. já spartan běžim 31. a 1. budu na trati na občerstvovačce, tak budu fandit! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to se mozna uvidime v liberci:)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se tak líbí ten tvůj přístup ke čtenářům, ta pozitivita teď z tebe úplně čiší! :))
    A chválu si právem zasloužíš. Jsi naše šikulka. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Sluníčko dělá opravdu hodně, dneska jsem šla ze školy pěšky domů polní cestou, nikde nikdo, je krásné se zastavit a jen vnímat ten jarní, vzduch, ptáky a koukat, jaké rostlinky se už derou ze země ven. Krása :)
    A je hrozně hezké číst, že se máš takhle dobře a cítíš se po všech stránkách fajn. Gratuluju k těm vysokým vahám v posilovně, tebe se tam musí bát! :D Vypadáš fakt dobře a to nové oblečení tě dělá ještě rozzářenější. K 15ti úspěšným dnům gratuluju, i tohle je přece pokrok :) a jak velký!
    Tak takhle hezky pokračuj a měj se stále tak dobře!

    OdpovědětVymazat
  17. Venku je krásně a do toho tenhle pozitivní článek... co víc bych dneska měla ještě číst :)) Držím palci v boji a i v životě a těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezky napsaný článek... k tomu přejídání: určitě je dobře že tomu věříš, protože TO JE MOŽNÉ se z toho vyhrabat naplno a nemusí se člověk "smiřovat" s tím že už to není tak často nebo ve velkém jako kdysi, protože je možné to odstranit zcela ÚPLNĚ.. já se nepřejídám přes rok a cítím se krásně, předtím mě život nebavil, teď miluji každý den.. :-)
    Ale i tak se těším na článek, až nám napíšeš, co tě tak motivovalo, co ti pomohlo.. prostě jak to vidíš z tvého pohledu.. každý to má totiž jinak.. a držím ti palce, určitě to dokážeš taky :-)

    A ještě taková rada, kterou bych chtěla já od tebe :D Píšeš kolik desítek kg zvedáš a vypadáš fakt super, máš můj velký obdiv, ale myslíš že lze docílit výsledků i s menšími vahami? Když bych dělala více opakování, ale fakt ty váhy co zvedám já jsou o DOST menší, třeba tak 20kg místo těch 90 co dáváš ty.. myslíš že je možné nabrat svalovou hmotu a současně zhubnout tuk, aby ti svaly lépe vynikly? Protože nevím zda mám jíst jako spíše do objemu-abych nabrala svaly, což by byly asi hlavně sacharidy, ale to zase můžu působit až moc jako rambo, když budu mít pořád ten tuk na sobě, nebo právě jíst tak jako spíše na hubnutí toho tuku, ale budu i přesto nabírat svaly, i když nebudu mít třeba dostatek sachrů, který jsou důležitý pro nabírání svalů?

    Děkuji za odpověď na můj možná trošku komplikovaný a zdlouhavý dotaz a přeju krásný zbytek tohoto krásného jarního dne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      A výsledků určitě můžeš dosáhnout i s menšími vahami! Ono hlavně každý nějak začíná. Myslíš, že já napoprvé zvedala 90Kg? Ani náhodou, taky jsem začínala na dvackách ;) Chce to prostě posilovat, přidávat a budovat sílu. S tím pak budeš nabírat i svalovou hmotu ;) Já nikdy nejela vyloženě na objem, spíš jsem se snažila to držet redukčně nebo vyrovnaně a přesto svaly rostou ;) Pokud nepotřebuješ nšjakou rychlou objemovku, tak bych nasadila prostě co možná nejvíc zdravý jídelníček, spíše redukční, ale ne moc, jenom mírně. Pak je reálné svaly pomalu navyšovat a zároveň redukovat tuk ;)

      Vymazat
  19. Veľmi pekný článok, srší z neho jar, dobrá nálada a kopec energie :) Škoda, že nebývam v tvojom meste, rada by som ťa poznala, pozvala na kávu alebo víno, pretože takého pozitívneho človeka je super mať v okolí :-)

    OdpovědětVymazat
  20. taky pro mě relax znamená vodnice, dám si k ní vždy pomerančovou čerstvou šťávu a můžu v klidu zemřít :D :)

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  21. Moni, jses opravdu bojovnice! Jen tak dal a hodne takovych krasnych dnu preji!Zarovkavkrizi

    OdpovědětVymazat
  22. Moc milý a hezký článek. Ať se daří čím dál víc:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný článek, úplně z něj čiší dobrá nálada :-) Držím ti palce, ať je dní bez přejídání čím dál víc, jsi bojovnice :-) A moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, tak konečně taky jednou budu reagovat na tvůj článek...Sleduju Tě už nějakou dobu a moc se mi líbí Tvůj přístup ke zdravému životnímu stylu. Každý den, když projíždím FB se těším, až tam na mě "vyskočíš" Ty a já budu moct buďto koukat na ty luxusní recepty nebo číst něco zajímavého z Tvé zkušenosti :) inspiruješ mě...a to tak, že jsem sama začala uvažovat o nějakém kurzu na osobního trenéra..jak jsi tu sama psala, tak občas to prostě tak nějak přijde samo, shoda náhod apod. a to si myslím, že je ta pravá chvíle do toho jít a "chytnout" se té příležitosti :) a to já mám právě v těchto dnech...Nejdřív jsem dostala nabídku na Výživového poradce, ale to nakonec nevyšlo, jelikož v tom bylo zapleteno víc společností a jednalo by se spíš o nabídku produktů...no a pár dní po tom jsem našla nabídku kurzu právě na fitness trenéra za skvělou cenu 4999,- a ještě navíc hned vedle ve městě :) Sice stále ještě váhám, přemýšlím, ale asi bych do toho šla...je to můj sen jednou pracovat v tomto odvětví, mít své vlastní klienty a aby moje práce byla zároveň mým koníčkem :) Takže děkuju za motivaci, děkuju, že když nevím, co si mám dát k jídlu, rozkliknu Tvé stránky a mrknu, co si dáváš ty :D děkuju....a přeju ti spoustu úspěchů v osobním a "pracovním"(koníčkovém :) ) životě :)
    btw, v Liberci se třeba potkáme :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji :) A co se týče toho kurzu, tak do toho určitě jdi! Podle mě je to možnost, která se jen tak nevidí a pak bys mohla litovat. Věř tomu, že takové náhody se nedějí jen tak, takže hurá do toho ;)

      Vymazat
  25. Je super, jak z toho článku srší dobrá nálada. I tohle by podle mě mělo cvičení lidem přinášet. Tvoje vítězení nad přejídáním a hlavně to, že se o tom nebojíš psát je strašně inspirující a myslím, že to může spoustu lidem pomoci. Obdivuji tě za to!

    http://2toughchicks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. jé, to jsem hrozně ráda, že ti to video, co jsem ti doporučila pomohlo, mě taky:-) určitě to zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  27. Těším se na článek o knize... Jsi moc hodná a já jsem zase moc ráda, že se ti daří:) Naše hvězda:)

    OdpovědětVymazat
  28. slunce a jarní počasí dělá divy, nemůžu se ho nabažit :D S tím přejídáním ti držím palce, najít cestu je asi nejtěžší, ale když už zjistíš směr, tak věřím, že to půjde :)

    OdpovědětVymazat
  29. Je až neuvěřitelné, jak moc dokáže sluníčko nabít pozitivní energií :) A z Tebe přímo září, to je krása!:) Tak ať to vydrží.

    OdpovědětVymazat
  30. moni, i mně sluníčko úplně kope do prdele :D jsem akční, čilá :))) a na článek se moc těším, hodně lidí se mne také ptá ma přejídání, tak aspoň budu vědět, kam přeposíLAT :)) držím palce ať je za tou "15" aspoň nula!!!! :))) je supr že s tím tak bojuješ!

    OdpovědětVymazat
  31. Myslis tedy, ze se vyplati precist si knizku celou? Video se mi zdalo skvele, uplne novy pohled na vec, ktery mi moc pomohl! Nedala bys sem prosim odkaz, okdud sis knizku stahovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) Taky jsem měla pocit, že po tom videu se bez té knížky obejdu. Ale ještě více to pak člověku fakt dá ;) Odkaz už nevím přesně - zadala jsem do googlu "Brain over Binge ebook" a byl to hned některý z těch prvních odkazů.

      Vymazat
  32. Mimochodem, taky jsem cekala na nutkani, abych si to otestovala:))

    OdpovědětVymazat
  33. Holka, jsem na tebe HRDÁ! 15:0. BOŽÍ!

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Monco, pochvala k tomu ze jsi 15 dni vydrzela bez prejidani, jen tak dal! Drzim palce, at mas tech dnu jeste vice.. :-)
    Chtela bych se zeptat /mozna ze jsi to uz nekde drive psala/ ale zajimalo by me kolik mas sacharidu denne, kdyz mas takovy normalni bezny den? A kdyz zaradis nekdy low carb nebo naopak high carb day, jak se to lisi od toho bezneho dne, kolik sacharidu mas?
    Diky, zdravi Alenka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový normální den, kdy se to snažím dodržovat podle nějakého promyšleného režimu to bude asi okolo 180g. Když navyšuji, tak to nepočítám a jím prostě podle potřeby, hladu a chutí - takže třeba i 300-400g, fakt netuším přesně a hlavně to bude pokaždé asi i jiné :) Některý den si přidám třeba jen na svačinu/večeři 50g, když to tělo potřebuje. Když dávám nižší den (ten mám zrovna dneska), tak to ani spočítané nemám - to prostě nedávám žádné přílohy ani ovoce, ale hodně různé zeleniny, případně akorát mléko do kávy.

      Vymazat
  35. toto je najlepší blog aky som zatial objavila :) tvoje članky su velmi inšpiratívne a kreatívne a vždy sa teším na dalši nový príspevok. Si pre mňa velkou motiváciou ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Moni,Tvůj blog je super, líbí se mi jak přistupuješ k zdravému životnímu stylu a hodně mě inspiruješ. Asi to nepatří úplně pod tento článek, ale chtěla jsem tě zeptat, jaký je Tvůj názor na momentálně hodně populární proteinovou dietu? Proč se ptám...asi před čtvrt rokem jsem narazila na FCB na 30ti denní výzvy - zkusila jsem, výsledek nula a totální opruz (dělat pořád ty samé cviky...). Pak se s velkou slávou "objevila" proteinová dieta a jelikož jsem v procesu hubnutí stagnovala (i přes to, že jsem jedla zdravě a cvičila - TRX,Jumping,Bosu,běhání...), nakoupila jsem dle doporučení protein, povolenou zeleninu a šla na to, abych tělo "popostrčila" Po třech dnech jsem nechtěla vidět okurku, po pěti žádnou zeleninu...Najednou se dostavily šílené chutě na sladké, slané...začala jsem být unavená, nebyla schopná cvičit (TRX,běh,bosu...nic)..stal se ze mě podrážděný uzel nervů s hnusnou pletí co by pro misku vloček vraždil...a vyvrcholilo to tím, že se mi vrátily záchvaty přejídání, kterých jsem se před najetím proteinovky zbavovala strašně moc dlouho. Teď je mám zpátky. Všude na FCB když jsem četla ohlasy jak strašně je to super, nikdo nemá hlad a všichni jsou happy třeba 6 týdnů v tomhle režimu tak to moc nepobírám. Mě to nedalo nic...vlastně jo, dalo - kila navíc a problémy se ZP. Takže bych se chtěla zeptat Tebe, co si o tomto způsobu hubnutí myslíš, jaký je Tvůj názor? Nejde jen o nafouknutou bublinu? Děkuji, měj se moc fajn a těším se na článek o knize Brain over Binge.
    Lenka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ti to udělalo takové problémy, tak bych se tomu určitě v budoucnu obloukem vyhla ;) Ono každý jsme jiný a každého tělo jinak reaguje. Proto pro někoho to může být vhodné, pro někoho vůbec :) Za mě když už se do toho pouštět, tak raději pod vedením zkušeného odborníka - s ním můžeš probírat, jak tělo reaguje a v průběhu vše upravovat. A hlavně postupně přidávat s každým týdnem nebo dvěma sacharidovější složky potravy. Takhle je to podle mě v pořádku, jinak se moc velké experimenty většinou nevyplácí ;)

      Vymazat
  37. To počasí je nádhera, hned to člověka motivuje k lepším výsledkům, k úsměvu a k optimismu. :)) Devadesátka na dřepech ani na mrtvolách to sice není ... :D Ale věřím, že jednou bude! :)) Gratulace Moni, fakt tolik nezvedají ani někteří chlapi u nás ve fitku .. :D Na tobě je úplně vidět, že teď překypuješ pozitivní energií, což je super. A nejenom díky tomu počasí (taky mě vůbec netrápí ta absence zimy) ale i díky tomu, že pomalými ale jistými krůčky začínáš vítězit nad tím svým zpropadeným přejídáním. Držím ti pěsti a věřím, že už jsi na nejlepší cestě! :))

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, já vím, jak ty miluješ ovesné kaše, tak se obracím na tebe jestli nevadí :D Já totiž když chodím do školy, tk vstávám už v 6h a nemám čas si nic chystat. Mohla bych si dělat tu ovesnou kaši už den předem večer a pak to dát do ledničky a jíst to ráno za studena? :) Bude to dobrý? :D Já právěže nevím vůbec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť kaši máš hotovou do 5 minut max., podle mě není třeba si to chystat předem, radši si o těch 10min přivstaň ;) Já vstávám ve 4:30 a normálně si kaši vařím :) Za studena by to asi taky šlo, ale nevím, co by to udělalo s konzistencí. To už si radši třeba jenom namoč vločky přes noc do vody nebo do mléka a pak to bud sněz takto nebo to ještě ohřej ;) Musíš to sama vyzkoušet, já určitě neodhadnu, jestli ti to bude chutnat ;)

      Vymazat
  39. Z článku jde vidět, že jsi šťastná, odpočatá, zrelaxovaná a že tě sluníčko, sport, dobré jídlo nabíjí, posouvá tě to dál a tak to má být. Miluju takové články, ze kterých číší radost! :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Tenhle článek se moc dobře čte. Září z tebe super nálada. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)