neděle 9. března 2014

Food Inspiration LXXIX.


Víkend skoro za námi, tak si jej pojďme zpříjemnit alespoň nějakým tím dobrým jídlem :) Jelikož za chvíli vyrážím cvičit a pak chvilku pracovat, tak jsem dnešní příspěvek opět poctivě sepisovala již včera večer (proto to tady taky vždycky je tak brzy ráno :D). Ze začátku roku jsem si dala neděle jako odpočinkové dny a ani jsem tyto dny nechodila do práce. Ale je fakt, že je mnohem lepší jít cvičit a pracovat na chvilku v neděli, kdy jeve fitku fajně klídek, pohoda
a plno místa a udělat si volný/volnější den třeba uprostřed týdne ve středu, kdy by se tam lidi pro metr čtvereční skoro pobili a vedení po vás chce supervýkony. Takže s radostí obětuji dnešní půlden zase nějakému již tradičnímu nedělnímu kruháči, odcvičím s třemi klienty a odpoledne budu s radostí číst všechny (snad jen) milé komentáře, které mi zde zanecháte ;)



Ovesná + Minicheescake
Na ty malé roztomilé dobrůtky jsem vás upozorňovala již minule. Hned začátkem týdne jsem sepsala recept a užila jsem si je ke snídani. Abych to něčím vyvážila (a aby toho bylo víc!), tak jsem si udělala ráno i klasicky kaši, jen o něco menší množství. Pěkně s banánem a skořicí. A minidortík jsem si dala jako "dezert"...tedy, pokud se tomu tak dá říkat, když jsem jej snědla ještě před tím, než jsem se pustila do té kaše :D Inu není třeba se nad nimi znovu rozplývat a vychvalovat je do nebes - mou megachválu ostatně najdete i s receptem ZDE ;)



Bulgur s krůtím
Po delší době zase rozšiřuji zásoby příloh a bulgur mi tam už nějaký ten pátek chyběl. Takže jsem ho pak pěkně poobědvala spolu s krůtím mletým masem a porcí zeleniny a špenátu  :)


Minicheescake podruhé
A tentokrát jsem ho hodila rovnou na tu kaši! A bylo to snad ještě lepší :) Ukousnutý kousek je samozřejmě čistě
pro estetičnost...s nedočkavostí (nenažraností) to nemá vůbec nic společného! :D


Druhá večeře ve 3 odpoledne?
Většinou si dávám tvaroh večer před spaním - není nad to si dopřát před ulehnutím nějakou sladkou dobrotu...tedy ne že bych jej nějak šíleně sladila, ale zelenina to taky není :) Inu občas neodolám a když mám volné odpoledne, tak si jej naservíruji
i dřív (ale nebojte, nejdu po něm spát a mám po něm i další jídla :D) a alespoň jej můžu vyfotit :) Pro mě klasika je rozmíchaný s trochou vody, oslazený tekutým sladidlem. Někdy přidám skořici nebo kokosové mléko. Nahoru pak vždy nesmí chybět ořechy. Pak to ještě posypu kakaem, karobem nebo jako na této fotce zajili trochu čoko sirupu od Walden Farms
(o kterém jsem psala ZDE).

Nesmrtelná a vždy milovaná kombinace ♥
Tenhle salát je prostě můj favorit. Zelenina - nesmí chybět ledový salát, červená paprika, kyselé okurky a sušená rajčata! - červené fazole a mozarella. K tomu většinou přikusuji ještě rýžové chleby a jsem v sedmém nebi (ano, někdy mi stačí jen tak málo, jako mísa zeleniny).


Ovesno-Amaranthová
A hurá nějaká změna! Zkoušela jsem amaranthové vločky, ale né zcela samostatně. Smíchala jsem je s ovesnými a vznikla
z toho vcelku dobrá snídaně. Ne, že bych si řekla, že je absolutně nejlepší, ale pochutnala jsem si, to je jasné :)


Brokolicová nálož
Brokolice je teď v supermarketech akčním zboží - konečně pominuly ty zimní časy, kdy se prodávala za nekřesťanské peníze
a v posledních týdnech se zase obchody předhánějí v akcích, jak to my, milovníci zeleniny, máme rádi :) Takže má oblíbená klasika nesměla chybět ani tento týden - drůbeží maso pokapané chilli omáčkou, žampiony a vařená brokolice :)


Kaše nebo müsli??
Máte problém se rozhodnout co na snídani? Však nemusíte, dejte si oboje! Mně už by osobně müsli s jogurtem po ránu moc nejelo, ale nasypat si ho na kaši, to je jiná! Hodněkrát jsem to viděla u jiných a odteď to začínám praktikovat taktéž. Nejen že to dobře vypadá, ale ještě lépe to samozřejmě chutná :)


Ne-až-tak-horký favorit
Oběd zdravý, dobrý, ale stejně vcelku propadák tohoto týdne. Nějak to nebylo úplně to pravé a uznala jsem, že i já občas nemám svůj den. Ne, že by bylo až tak špatné, to ne. Ale prostě to nebylo tak dobré, jako mé klasické obědy :) Holt vepřové není můj favorit a kapustou se taky neláduji s radostí denně. Ačkoliv kombinace se sušenými rajčaty nebyla vůbec špatný nápad, alespoň za to si musím ten plusový bod připsat! :)


Trochu jiný dezert
Zákusek ke kafíčku? Mně stačí tahle lahodná mistička! Zde jsem si tedy jogurt s müsli dala, ale na něj ještě ovoce, kešu máslo a opět ten prokletý bezkalorický čokosirup - takže vlastně dezert absolutně bez výčitek! :D Ne, že bych si takovéto dobroty dávala po obědě ke kafíčku denně - na to bych ani vždy neměla čas. Ale když je chuť, tak si občas dopřeji...a pořád lepší než půl dortu :D


Návrat do dětství
Jedna ze svačin - klasická kombinace strouhané mrkve a jablka. Já přidávám ještě rozmačkaný banán :) A mimo to tam jsou
v tomto případě i sušené moruše, oříšky a kokosové mléko.


Trochu jiná svačina
Já vážně nijak nerozlišuji časy a věci jako svačina/večeře. Jediná dané jídla jsou pro mě snídaně a oběd. Pak jím prostě podle hladu a chutí a prakticky téměř stejné porce na svačiny i večeře. Proto když po mě chcete fotky svačin, tak vám říkám, že ony ty svačiny tady jsou taky :D A tohle jsem měla třeba včera - bylo asi 15hod, ale tak co bych si neudělala míchaná vajíčka
s žampiony a zeleninou, když mám na ně chuť? A to červené nahoře je nějaká papriková pomazánka, co jsem včera objevila
v Albertu - Saba - pěkně ostrá, ale fakt dobrá! Na vajíčka mám takové věci ráda :)


Mé walfové poprvé ♥
Tak waflovač z Lidlu nakonec zdárně skončil u mě doma. Někteří si stěžovali, že dělá placky a ne wafle...žeprej ty díry nejsou dostatečně hluboké :D Řeknu vám - to je to nejmenší, co by mi vadilo. Když budou chutnat tak skvěle, jako tyhle první,
tak ani neceknu. A samotnou by mě ani nenapadlo, že je třeba placatější než klasická wafle :) Inspirovala jsem se TÍMTO receptem od Pavly z Drobečků, jen jsem hladkou mouku nahradila mletými vločkami a udělala poloviční dávku. Z té mi vyšly
2 tyto velké wafle. jedna z nich padla za vlast na včerejší oběd - ano, žádná snídaně, rovnou královský waflový oběd! Spolu se skořicovým tvarohem, banánem, ovocem, mandlovým máslem a strouhanou čokoládou. No byla jsem hladová a zničená po
2 hodinách ve fitku, takže to bodlo :)


Kakaová s fíky
A dnes  byla na snídani tato - ovesná kaše s kakaem, čokoproteinem, kousek banánu, fíky a malý kopeček
arašídového másla :) V poslední době mám stále kakaové nebo karobové chutě a jde to poznat na mých zásobách těschto surovin - zbývají tam max. 2 lžičky od každého :D Mimochodem když už jsme u toho, nemáte nějaký tip na dobré a kvalitní kakao??  :)


74 komentářů :

  1. ten dezert a druhá "večeře" vypadají naprosto úchvatně, i když je to s tím ečkem nabitým čokoládovým topingem. Fakt jak profesionál, Mončo! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a s tím kakaem :) Mně vyhovuje to z lidlu nebo klasické holandské, to červeno modré :)

      Vymazat
    2. Muj favorit je klasicke holandske( to cerveno modry) to z lidlu mi prijde takovy "vyblity":)

      Vymazat
    3. Souhlasím s vámi, z Lidlu je nic moc, holandské červenomodré je o dost lepší.

      Vymazat
  2. http://kakaoveprodukty.cz/kakaovy-prasek-a44 bud 10/12 nebo 20/22 :-)

    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli někdy nakupuješ u firmy lifefood a chceš změnu s tím tvarohem, objednej si jejich vanilkový prášek. Stačí přidat trošku do tvarohu, osladit a našlehat, dát na chvíli do lednice(mrazáku) a máš nejlepší vanilkovou zmrzku :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, vypada to uzasne :). Ted nevim,co k snidani.. :D jinak k tomu fitku, taky mas pocit, ze do Pure chdoi lidi jen po-ct? :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak tyhle dny je to odpoledne vůbec nejhorší no, klasika - o víkendu se přece necvičí :D

      Vymazat
  5. Zase to vypadá naprosto nádherně jako vždycky! :) Takže jak tak koukám na tu dnešní snídani, tak jsi se včera asi k pečení nakonec nedostala? :)
    Jinak já kakao vůbec nepoužívám, já jenom karobuju, takže ti s tímhle asi neporadím.
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera se mi moc nechtělo - a měla jsem chut na kaši s těmi fíky, které jsem si během týdne koupila :D Ale dneska uvažuji nad nějakým pečením, nějaký nápad by už byl, čas odpoledne taky, takže do toho asi půjdu :)

      Vymazat
  6. Je někde odkaz, jak se vlastně dělají ty kaše? Mám na ně chuť už když je vidím na obrázku.....a vlastně na všechno jídlo, co tady vidím.Díky...přeji hodně úspěchů ve všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkaz nevím, ono na tom prakticky nic není - jenom povařit vodu, přisypat vločky a povařit do zhoustnutí :) Kdysi jsem točila takové video - můžeš mrknout zde: http://www.youtube.com/watch?v=smGKuzdXWEQ

      Nebo teď psala takový návod Markét zde: http://eatandrunandlove.blogspot.cz/2014/03/nejlepsi-ovesna-kase.html

      Vymazat
    2. Děkuji moc, začínám tento blog mít hodně rádaaa......

      Vymazat
  7. chci ten vaflovač!:D
    Vepřové by do mě nikdo nedostal ani heverem, i když vím, že to není žádný jed
    Tvaroh miluju na každý způsob, akorát teď musím omezit bílkoviny. Tak se děsím toho, že jej budu muset vynechat před spaním :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ještě bude v Lidlu! :)
      Já zjištuji, že vepřové mi chutná jenom takové to štavnaté pečené :D

      Tvaroh jsem taky kdysi redukovala kvůli bílkovinám, ale když si pohlídáš množství ve všech jídlech a dáš si večer jenom půlku, tak si ho podle mě můžeš klidně nechat ;)

      Vymazat
  8. Ty týdny tak letí, to je neskutečné, a je tu další díl. Hezky jsem u něj posnídala :D. Máš všechno zase moc krásné, ten dezert je obzvlášť lákavý. Amarantovou kaši jsem už měla, ty vločky jsou hrozně hezké, takové maličké šupinky, že? Mně chutnala, ale stejně mám radši klasickou, kde jsou celé kusy vloček. A díky za info o brokolicích, hned v pondělí na ně vlítnu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, letí to neskutečně, zase jsem musela chvíli přemýšlet, jak napsat římsky 79 :D

      Vymazat
  9. Hmm to je zase dobrot :-) ten waflovač si budu muset pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Přemýšlím, že tahle rubrika je tady už vážně dlouho! Miluji tahle nedělí ráda, kdy si udělám snídani, zasednu k počítači (vím, že by se to nemělo) a prohlížím fotky všech těch dobrot :)
    Nejvíce mě zaujaly vafle z vaflovače, mají božský tvar :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, už skoro 2 roky! To číslo nahoře tomu odpovídá, již 79. díl! :)

      Vymazat
  11. Já beru holandské kakao z Kauflandu, obal je hnědý s červeným... a ten karob přimícháváš i do kaší?
    A jak často jíš teď pšenici? Protože vím že kdysi jsi ji nejedla, pak jsi řekla že občas zařazuješ jako třeba ten bulgur ne? A jíš i pšeničné pečivo nebo pouze tu pšenici v těstovinách, bulguru, kuskusu?
    Z kolika vloček je ta poslední kaše? Já totiž nevím odhadovat porce, já mám třeba 50g vloček ale zase celý banán, ty máš banánu méně ale vloček asi více..? Je v tom nějaký rozdíl (tak aby to bylo nutričně správně)?
    Díky, Helga :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karob spíše sypu na tvaroh, do kaší ho moc nedávám :) Ale na tvarohu mi chutná nejvíc...nebo ho ke kaši dám, ale taky ji jenom posypu, tak mi to chutná víc :)

      A pšenici...no asi nevím. Pečivo tedy skoro nejím, jenom třeba 1x za 2 týdny v nějaký "hřešící" den, když mám na něj chuť. Těstoviny nejím vůbec, ty mi moc nejedou. Ale zase klidně už používám celozrnnou mouku, dám si kuskus, bulgur...takže párkrát do týdne jo, spíš nahodile ;)

      Poslední kaše je z 80g vloček, tolik teď většinou dávám. Někdy víc, když to tělo potřebuje :) Banánu dávám pravda méně - max. 50g a když přidávám ještě nějaké další ovoce tak ještě méně. Snažím se, abych tam z ovoce měla tak 10g cukru, zbytek aby tvořily vločky. Vločky jsou komplexnější sacharidy, kdežto ovoce je rychlý cukr - a je lepší mít více těch komplexních sacharidů ;)

      Vymazat
  12. Nejlepší a nejkvalitnější pravé kakao se koupí v různých belgických čokoládovnách a pralinkárnách. A nevychází ani nijak dráž než to koupené v supermarketu... Fakt doporučuji, jestli chceš to skutečné pravé a dobré kakao ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se tam na to zkuzsím dneska zeptat, díky za tip! ;)

      Vymazat
  13. Tenhle článek se mi líbí ze všech tvých "food inspiration" snad nejvíc, všechna jídla (až na tu kapustu:D) vypadají lákavě a ve focení se čím dál víc zlepšuješ:)
    Tvaroh s ořechy jím večer taky pořád, a často i dopoledne, a moje spotřeba arašídů nebo kešu je tak obrovská :D
    A u těsta na wafle mám zkušenost s tím, že se povede prostě vždycky, z jakékoliv mouky nebo klidně i jen z vloček, vždycky to dělám od oka, a vždycky to vyjde :D Akorát nemám tak hezký srdíčkový tvar, ale jen nudné čtverce:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že u každého dílu nějaký člověk řekne, že "zrovna tenhle je ten nejlepší" :D Ale to je dobře! Dělá mi to radost :) Focení je možná ted lepší díky tomu světlu konečně :D Jinak bych na tom chtěla ještě trochu zapracovat, ale není tolik času, abych nějak studovala jak na to, takže to spíš nechávám náhodě a zkouším :)

      Vymazat
  14. Ty teda umíš pěkně udělat člověku chutě hned po ránu :) Strašně se mi líbí ta druhá večeře a wafle jsou super, taky bych mohla oprášit waflovač O:)...To já jsem zase milovník vepřového, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky!

    Ty svačinky (ale i všechno ostatní) vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty to umíš vždycky tak krásně nazdobit! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je to nazdobené, tak to hned i lépe chutná! ;)

      Vymazat
  17. Náádhera:))
    Už jsem se naučila dívat na tenhle článek, až po snídani..:D

    OdpovědětVymazat
  18. Měla bych zvednout konečně ten zadek a jít do sklepa pro waflovač nebo podlehne morálnímu opotřebení :D Vypadá to samozřejmě všechno úchvatně, ale to už je zbytečné psát! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tvůj blog by měl být v povinné četbě.Kdyby tohle vidělo každé děcko, nebylo by tolik dietářek, baculek a lidí co při slově:" zdravá strava" dělají ksichty a je jim blivno.
    Nějaký ten pátek se snažím změnit svůj životní styl, zhubnout....a vždycky když má někdo řeči proč snídám ovesnou kaši a zkouším kus kus už tisícím způsobem, ukážu jim tvůj web, spadne jim brada a je hotovo.
    Verí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc mě těší, že to vnímáš takhle. A já to taky říkám pořád - kdyby ta zdravá strava byla hnusná, tak to nejím :D Stačí si s tím trochu vyhrát. A chutná to TAK skvěle a ještě lépe se po tom člověk cítí :)

      Vymazat
  20. Kde maji cerstvy fiky?!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sušené, ale čerstvé taky občas v supermarketech prodávají ;)

      Vymazat
  21. Můžu se zeptat jaké máš rozvržení sacharidů během dne? Kolik gramů ke snídani, obědu, večeři? (stačí jen hrubý odhad)
    Máš více sachrů ráno v ovesné kaši nebo v obědové příloze?
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to zhruba stejně - na snídani i oběd cca 60-70g sacharidů ;)

      Vymazat
  22. ty fazole davas rovnou z plechovky nebo je predem uvaris/proplachnes?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou rovnou z plechovky, akorát sliju tu vodu samozřejmě ;) Nevařím nikdy.

      Vymazat
  23. krásné fotky, úžasná inspirace, něco z toho určitě musím vyzkoušet :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nad vaflovačem jsem taky uvažovala ale pak jsem si říkala, že ho asi zas tak často nevyužiju a ušetřila zas pár stovek, za který si koupím nějaký dobrý papu :D Taky mám daná jídla jen do oběda a pak jím většinou už jen 1 veliké jídlo ae svačiny a večeře nerozlišuju ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Máš nějaké dopolední sváči? :-)) .. super článek jako vždy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou ani ne - ráno se nasnídám, pak většinou jedu do práce, mám třeba nějaké klienty a mezi 9-11 často už cvičím. Takže mám až potom rovnou oběd. Ale pokud mám volné dopoledne a do práce nebo cvičit jedu až později, tak tam nějakou svačinu dám - ale klasicky to, co dávám jindy odpoledne ;)

      Vymazat
  26. Vyzkoušela si tuňáka ve vlastní šťávě z Lidlu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, toho kupuji pravidelně. Jiného skoro nebrávám.

      Vymazat
  27. Ty jo, krása! <3 Mističky ke kávě jsou mým oblíbeným dezertem, rpostě do misky naházím všechno, na co mám zrovna chuť (banány, maliny, jogurt, čokoládu) a chutná mi to mnohem víc, než by mi chutnal dort (a taky pak mám ze sebe dobrej pocit :D)
    Mimochodem, jak vlastně chutnají moruše?

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadá to všechno lákavě! :) A musím si taky pořídit fíky nebo datle!

    OdpovědětVymazat
  29. Dneska je tady hodně sladkého, to je fajn, že si zase dáš, na co máš chuť:) Ale to vepřové s kapustou by mě ani nenapadlo, obojí nesnáším:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zeleniny taky dávám pořád plno, ale už to tolik nefotím. Ale snídaně a druhé večeře jsou sladké vždy, to jo! :)

      Vymazat
  30. Šikulka :-) Všechno bych to snědla!
    Ty wafle vypadají dokonale, já ten waflovač prošvihla.. tak snad někdy příště.. budu dál palačinkovat a kašičkovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jim tam ještě něco zbylo, často to ještě doprodávají a u nás jich měli ještě plno na konci týdne :)

      Vymazat
  31. Ahoj Mončo, chtěla jsem se zeptat zda bys někdy nenapsala nějaký článek o high carb day.. vím že jsi psala o cheat day něco podobného, ale zajímalo by mě zda je v tom nějaký rozdíl, jak často takový den je vhodné zařazovat a také z čeho by ty sacharidy měly pocházet jestli třeba z příloh-rýže, vloček nebo klidně i z ovoce?
    A ten nový vaflovač je teflonový? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo pokud jsi už něco o high carb day psala tady na blogu dříve, nedáš odkaz? Já bych ráda viděla hlavně ukázky konkrétních jídleníčků, abych měla představu jak to asi vypadá, neumím si totiž představit nacpat tam tolik těch cukrů a hlavně jak to rozvrhnout tak nějak asi rovnoměrně v průběhu celého dne nebo ne?

      Vymazat
    2. Možná něco časem napíšu, zatím to spíš jen občas tak trochu zkouším...sama jsem ještě nepřišla na to, jak to dělat "správně" ;)

      Vymazat
    3. Myslím, že teflonový je.

      Vymazat
  32. Ještě, že jsem teď dojedla a jsem plná:D jinak bych si po tomhle článku asi šla něco udělat:D

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, jídlo máš krásný:) prosím poradila by jsi mi? Chodím občas místo večer cvičit ráno, chci se zeptat, snídám v 6 ( jogurt 200 g a ovesné vločky 40 g) co si mám dát po cvičení? Mým cílem je hubnutí, tak kdyby jsi byla tak hodná a poradila? Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co a v kolik hodin cvičíš?
      Co normálně svačíš pokud ten den ráno necvičíš?

      Vymazat
    2. V 8 jdu na K2hiking, když chodím cvičit až večer k snídani mám ovesnou kaši s ovocem a ořechy a poté svačinu třeb sýry se zeleninou nebo cottage, tvaroh. Když cvičím ráno, k snídani ty vločky s jogurtem a pak si po civčení dávám tvaroh s ořechy a banánem. Díky za názor:-)

      Vymazat
    3. Podle mě tam klidně teoreticky můžeš nechat i ten tvaroh, ale s odstupem alespoň 30-60minut. Ono kdybych šla moc do detailů, tak by byly ideální nějaké rychlejší bílkoviny (tvaroh se totiž tráví celke mdlouho) - takže syrovátkový protein, vejce, šunka, maso...ale zase to nemáš žádné náročné posilování, tak kousek ovoce s nějakou tou bílkovinou postačí ;) Občas to můžeš vyměnit i za nějakou jinou bílkovinu se zeleninou, případně nějakou přílohou k tomu. Tuky (ořechy) bych nechala spíše až do pozdějších jídel - zpomalují trávení a po cvičení potřebuje tělo živiny rychle ;)

      Vymazat
    4. Děkuju moc za odpověď!:-) Mně šlo právě o to, že když mám takovou prťavou snídani jestli si po cvičení můžu dát ovesnou kaši :-D a ještě jedna otázka, u nějakých bloggerek jsem četla, že když třeba přijdou ze cvičení až v 9 večer, tak si dávají právě ten tvaroh s ořechy a já to dělám taky, tak je to tedy blbost? Nebo co by jsi doporučila? Jsi hodná:-)

      Vymazat
  34. Ty mini cheesecaky jsou tak úžasný... škoda, že kešu oříšky a kokosové mléko nepatří mezi nejlevnější záležitosti. :/ Ale někdy se do nich určitě pustím. Možná je udělám sestře k narozkám. :)
    Jinak všechno vypadá lahodně.. hlavně ty sladké dobrůtky. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Vždycky se mi úplně sbíhají sliny. :3

    OdpovědětVymazat
  36. krásný fotky, jako vždy. S brokolicí strašně bojuju, půl roku mi děsně chutná a nemůžu se jí užrat a pak mi zase nechutná (momentální období). Mě chutná snad všechno maso i když vepřové moc nemusím (kromě slaniny a vepřové hlavy - děsně dobrá po uvaření např.rypák :)

    OdpovědětVymazat
  37. Moni, opět krásné FI!
    Můžu doporučit nejlepší kakao co jsem kdy měla - je od Iswari v raw kvalitě. Ta extra čokoládová chuť, mňamka!! :-) I doma se oblizujou až za ušima, když jim s ním např. posypu kašičku ;-)
    Simona

    OdpovědětVymazat
  38. Škoda, že nejsem tak kreativní jako Ty ... Krásná jídla!

    OdpovědětVymazat
  39. tie mini cheescaky sa chystam pripravit priatelovi na oslavu narodenin :) ... dufam ze sa podaria :)

    OdpovědětVymazat
  40. Asi se týden co týden opakuju...ale opravdu nádhera a děláš mi chutě :-) Kombinaci bulguru a špenátu máím zrovna v plán na příští týden :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, chtěla jsem se zeptat jaký tvaroh si kupuješ, jestli nízkotučný, polo nebo tučný ?:) předem děkuji za odpověď:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nízkotučný - ale přidávám tam plno ořechů a často i kokosové mléko, kakao apod. takže tuky pak naženu dost tam :)

      Vymazat
    2. Ok, děkuju :) taky to tak dělám :)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)