středa 5. března 2014

ONLINE FITNESS: Má další lekce, videoukázka + SOUTĚŽ o měsíční členství zdarma

Už je to nějaký ten pátek, co jsem vám psala o tom, že rozjíždím spolupráci s Online Fitness, vlastně přesně měsíc, když
na to teď koukám! (První článek ZDE) Spolupráce úspěšně pokračuje, já jsem nadšená a tudíž vám to musím samozřejmě dnes znovu připomenout! Pěkně se to totiž rozjíždí. Články o stránkách Online Fitness se začínají objevovat v dalších a dalších tištěných i online magazínech. A poctivých cvičenců taky jenom přibývá. No a mně zase přibývá další lekce v týdnu! :)



KRUHOVÝ TRÉNINK
Jak jsem již zmiňovala minule, mou lekcí je kruhový trénink. Není to nic šíleného, čeho byste se měli bát. Ani nic, na co byste potřebovaly desítky pomůcek. Vše, co k mé lekci potřebujete, je pouze trocha prostoru, vaše tělo a pak samozřejmě jen ty malé nezbytnosti, jako je podložka, ručník a pití. Ve svých lekcích střídám cviky na všechny svalové partie a zároveň se snažím udržet vyšší intenzitu cvičení, tak aby těch cca 30minut opravdu bylo efektivních. Celkově lekce trvá kolem 40minut, 5minut většinou patří zahřátí a protažení - ve zbytku se maká naplno! Krátké povídání o mě a mé lekci si můžete poslechnout v tomto videu ;)





Většinou jsem lekci zatím dělala tak, že jsem vybrala 2 sestavy cviků - v každé 5-6cviků a cvičili jsme jich 4 kola, pěkně jedno za druhým jen s občasnou pauzou mezi koly. Už jsme si ale vyzkoušeli třeba i sestavu rovnou 10 cviků a taktéž 4 kola. Určitě budu tréninky obměňovat, ale základní myšlenka zůstane stejná - přecejen je to kruhový trénink žejo :) A ukázku z mé poslední lekce můžete sledovat zase v tomto videu:





Doteď jste si se mnou mohli zacvičit každý pátek odpoledne. Nyní mi přibývá ještě jedna lekce v týdnu 
a cvičit tedy se mnou můžete v tyto dny a časy:

ÚTERÝ 19:00
PÁTEK 17:00

Jakmile se na lekci jednou přihlásíte, tak máte možnost si ji odcvičit buď v hlavním vysílacím čase v přímém přenosu nebo si pustit videozáznam, který bude pro vás dostupný až do dalšího dne do 12hodin.  Jak je to vlastně se členstvím, jak to všechno funguje a jak získat až 3 jednorázové vstupy  na lekci zdarma jsem psala již v minulém článku - tyto informace si tedy můžete přečíst ZDE. Případně vás mohu odkázat i na články dalších blogerek: TADY od Verči nebo ZDE od Kriss. Hodně mě taky včera překvapil a potěšil online článek časopisu Vlasta, který se zaměřil přímo na mou lekci (ZDE). A v neposlední řadě jsem měla ohromnou radost, když si se mnou zacvičila i Barča a napsala o tom článek na svém blogu ZDE :)


SOUTĚŽ PRO VÁS!
No a abyste z toho taky něco měli vy, tak pro jednu/jednoho z vás mám členství na jeden měsíc do tohoto portálu ZDARMA. Vyzkoušet si tak můžete všechny hodiny - mimo tu mou tedy například i břišní pekáč, pilates, tabatu, HIIT, bodystyling, funkční trénink...a mnoho dalších :) A získáte přístup taky do TOP lekcí, které si můžete přehrát kdykoliv bez nutnosti být přihlášen :) Co pro to musíte udělat? Stačí, když mi skrze formulář níže napíšete, jaký styl cvičení máte nejradši - posilování, kardio, kruhové tréninky nebo pilates? Doma nebo ve fitku? Plus do druhé kolonky připište email, ať vás mohu v případě výhry kontaktovat ;) Soutěž bude ukončena již tuto neděli 9.3.2014, kdy vyhlásím a kontaktuji vítěze ;)


a Rafflecopter giveaway

16 komentářů :

  1. No konečně! Mi ty pátky nikdy nevychází, takže si hezky píšu do diáře úterý :-D:-)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to dobře, myslím si že tohle je opravdu dobrý nápad zde v ČR :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný kariérní a celkový pokrok za ten rok, co sem chodím. Šikula :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee Moc Gratuluju k uspechu!! Tohle je presne ma vysnena prace,jenomze ziju v Nemecku a tady je to s tou licenci trochu problematicke,potrebuju na trenera pul roku a na specializaci dalsi rok :-(.... Moc ti fandim a drzim palce !
    Mila

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že můj internet doma není takový, abych na něm byla schopná stáhnout 30min video dřív jak za půl dne :D Protože jinak bych to vyzkoušela, i kdyby jenom jako inspiraci na něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  6. Online fitness si nemůžu dovolit, ale vypadá to skvěle. Na videích jsi moc sympatická :) I.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to moc dobře :)
    http://beautyhealthyfitgirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nejde mi zhubnout bricho

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to jako skvělý program, je super, že se Ti daří, má to úspěch a nabíráte klientelu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně lepší čas, normálně chodím v pátek do posilovny a tvoje cvičení nestíhám. Tenhle týden si s tebou konečně zacvičím a jestli to přežiju, v úterý si dám opáčko.
    Na tom videu je suprově vidět jak jsi svalnatá, vážně krása.
    Verča

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je super, těším se, že budu mít dalšího cvičence :)
    A děkuji...já mám právě naopak pocit, že ta kamera celkem přidává kila - poprvé jsem byla trochu v šoku, jak jsem se viděla :D

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě nejen za mě děkuju za takovouhle soutěž :) Třeba se mi poštěstí, ukázky vypadají moc dobře, možná bych se měla bát, že bych mohla vyhrát :)
    A taky sem slyšela že kamera přidává a v reálu jsem tě neviděla, ale sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. No tak to se mi strašně moc líbí!:P Jen škoda, že když vy máte 17:00, já už většinou spim:/:D Tak třeba někdy jindy no:D

    OdpovědětVymazat
  15. Super soutěž. :) Kdybych vyhrála, mám super dárek k zítřejším narozeninám. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to skvěle, hned bych si s tebou zacvičila :-) Třeba to někdy zkusím, sice mě odrazuje cena, ale třeba jednou... :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)