pátek 28. března 2014

Novinky do spíže i ledničky XXVIX.

Zase jídlo?? Asi bych se měla zamyslet a vymyslet zase nějaký originálnější příspěvek na blog. Když ale o tom jídle se tak dobře píše... A tak dobře se to fotí... Ještě lépe se to nakupuje a úplně nejlépe se to jí samozřejmě! :D Na úvodní fotce je jen takový menší nákup z Kauflandu. Někdy toho koupím víc, někdy méně. Tohle je jen záznam toho, jak to třeba může vypadat :) Kupuji samozřejmě spoustu dalších potravin, ale nějaká ta zelenina, ovoce, mléčný výrobek a okurky(!) mi nechybí v košíku snad nikdy :)
 




Okurky + Cibulky
A ano, tady jsou. Na prvním místě samozřejmě. Tak pěkně to vypadalo takhle dvoubarevně. Navíc se to na mě smálo
s cedulkou označující, že jsou ve slevě za 20Kč (v Kauflandu). No co vám budu povídat, tu první půlku sklenice jsem snědla
k obědu hned jak jsem si je donesla domů :D Na cibulky až tak ujetá nejsem, takže ty vydrží trošku déle...navíc byly přecejen na spodu, takže mi ani nezbývalo nic jiného než sníst všechny ty okurky první :D
 
 

Ochucený kuskus
V Kauflandu (za cca 30Kč) mají tento kuskus asi ve třech různých variantách. Dříve jsem měla balíček v červeném obalu, nyní jsem zkoušela fialový. Je to vlastně kuskus, ale doplněný o další koření, nějaké vločky, luštěniny... Prostě to krásně voní
i chutná :) Tento byl moc dobrý, byla tam přidaná mimojiné i čočka (ale jen maličko, kuskus převažuje). Ovšem ten červený se sušenými rajčaty mi tehdy chutnal určitě více!
 

Rýžové vločky
Žádná velká novinka, ale když už jsem fotila nákup, tak jsem vyfotila i je :) Na snídani budu vždy nejvíc milovat kaše ovesné, ale nebudu lhát, že aspoň 1x do měsíce nedostanu chuť na nějakou jinou variaci :) A tak jsem se tentokrát rozhodla pro tu rýžovou. Kupovala jsem je teď po několika měsících (cca 25Kč tuším, taky v Kauflandu) a těšila se na ně. No a ta snídaně
z nich se fakt povedla! Nevím jak jsem to udělala, ale kaše z nich chutnala úplně jako rýžový nákyp (někdo ho nemá rád, ale já si jej klidně s chutí dám)! Takže pokud už jste přecpaní ovsa, tak utíkejte pro rýžové vločky! Skvělé jsou i do polévek nebo na zahušťování :)
 
 

Balsamico ♥
To je tak, jak máte v lednici špenát, jahody a přemýšlíte, co na večeři. Najednou vás napadne božská kombinace těchto surovin v salátu ještě s avokádem a lososem. No a protože jste si někde přečetli, že se k tomu hodí i balzamikový ocet, tak ho pak dnes utíkáte shánět do obchodu - jo, tak nějak to bylo u mě :D Takže hurá do Lidlu pro lososa a avokádo a modlit se, aby měli i balsamico. A víte co? Měli. A ještě ve slevě! (kolem 40Kč) Asi doprodej z nějakého italského týdne. A zamilovala jsem si jej hned ten večer. Je naprosto boží. Teď ho zase cpu do každého salátu. A nejlepší je, že ta lahvička je s rozprašovačem! Takže se mi nemůže stát, že tam vyliji půlku sklenice a pak to bude nepoživatelné (jako se mi to stává pravidelně s umeoctem :D).
 
 
Ne-až-tak-skvělé kokosové mléko
V posledních týdnech jsem úplný maniak na kokosová mléka. Pořád musím mít nějaké doma a cpu ho nejvíc do tvarohu,
se kterým chutná prostě nejlépe. Anebo na kaši či lívance, když už tam nenaliji nějaké ořechové máslo :D No a tak mi ani nemohlo uniknout, že v Kauflandu taky zavedly jakousi asijskou březnovou nabídku, kde se objevilo i toto kokosové mléko
za 35Kč - což už je celkem levné oproti některým jiným značkám. Nakonec jsem usoudila, že jej tam nemůžu nechat
a 2 plechovky vzala. Ovšem vcelku mě zklamalo. Po otevření jsem samozřejmě hned ochutnala a zdá se mi, že má takovou kokovou nebo více chemickou chuť. A to tam ve složení skoro žádná chemie navíc není. Už jsem ho chtěla vyhodit, ale pak jsem mu dala šanci. No a zjistila jsem, že vlastně v tom tvarohu se to úplně ztratí. Takže ve výsledku to až taková ztráta nebyla. Ale příště radši vezmu to, co mají v Kauflandu ve stálé nabídce, je o pár korun dražší, ale mnohem lepší (a vidět
ho můžete na úvodní fotce).
 
 
Vepřové uzené
Jó, tak uzené já celkem můžu. Ne, že bych ho musela pořád, ale když ho výjimečně máme třeba u babičky na oběd nebo ho dělá mamka doma, tak neodolám a pochutnám si. Zvlášť se zelím a haluškami - RÁJ!! Vždy mě však odrazovalo zejména to děsivé složení. Ovšem v Lidlu můžete najít třeba tento parádní kousek a tento týden ještě v akci :) Obsahuje 96% masa
a ačkoliv na fotce vidíte cenu 110Kč, tak bylo ve slevě a výsledku vyšlo na 75Kč. Na oběd bude o víkendu a už teď se těším.
V neděli vám poreferuji a ukážu vám s čím jsem ho měla. Už teď mám velké plány! ;)




Malé čokoládové království ♥
A zakončíme to něčím méně zdravým, nicméně však skvělým. Čokoláda nesmí chybět! :D Po nějaké době jsem neodolala ani já v obchodě a koupila si tu modrou Ritter Sportku s příchutí sušenek - slevám neodolám no, ať žije Lidl :D No a shodou okolností jsem pak během týdne dostala další kupu čokolády od jiných lidí. Jeden neposlušný, nedochvilný a nezodpovědný klient se rozhodl v březnu konečně poprvé přijít na trénink (25. března!!) a rovnou mě obdaroval bonboniérou. "To se dělá? Do fitka? Trenérce?? :D" No a pak jsem zjistila, že mám skvělé čtenářky a holky, co mě sledují na instagramu a nic jim neunikne :) Chválila jsem tuto krásnou Milku u jedné fotky a o pár dní později ji dostanu i s milým vzkazem do schránky!
No největší a nejmilejší překvapení. To se jen tak nestává a já opět moc děkuji! :)
 
 

 

47 komentářů :

  1. Tak tyto články plné novinek mám nejradši, takže vůbec ale vůbec nevadí, že zase o jídle :)) Kaufland a Lidl prostě vede! Vždy, když tam jdu, tak nevím co si vzít první :) Balzamiko je pro mě novinkou, stejně jako ochucený kuskus, určitě to dodá jídlu nový rozměr :) Nákup chválím a už se těším na nedělní Food inspiration :) Chtěla jsem se zeptat jaký máš názor na obyčejné piškoty a takové medové pukance (http://cerealie.symbio.cz/produkty/cerealie-kangus), jestli občasná konzumace nevadí, nebo se to naopak do zdravého jídelníčku nehodí, moc děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě občasná konzumace jakýchkoliv výrobků nevadí ;) Vše je to o vyváženosti míře a jezení toho, co tvému tělu nevadí, dodá mu energii. Piškoty a pukance nejsou 100% "clean", ale nevidím důvod, proč si jimi občas jídelníček nezpestřit. Na druhou stranu to ani není vyloženě hodně špatné. Já si taky zařazuji hodně takovýchto věcí. Ale jinak se snažím z větší míry jíst fakt zdravě. Líbí se mi pravidlo 80:20 a tím se i řídím.

      Vymazat
  2. O jídle se nejen dobře píše, fotí, jí, ale taky se o tom hezky čte! :)
    Kokosové mléko jsem do tvarohu ještě nezkoušela.. (musím napravit!) poslední dobou jsem si hrozně oblíbila tvaroh s kakaem a proteinem. Chutná to jako termix :-D ...a jím to denně, tak to potřebuji s něčím prostřídat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být dobré. Ale mě se už nechtějí do tvarohu cpát další bílkoviny z proteinu. Ale možná někdy zkusím :)

      Vymazat
    2. já ho cpu všude, ostuda o:) :D

      Vymazat
  3. Taky miluju okurky! bohužel už máme jen 3/19 sklenic (těch obřích), tkže budu mít utrum :(:D
    rýžové vločky jsem ještě nezkoušela :) pořád jedu ovesnou klasiku, protože hoodně nabobtná :D a bojím se, že bych měla hlad, rýže má přece jen více sachrů a vyšší GI....
    čokoládky <3 včera mi přítel (vlastně já ale on to chtěl zaplatit :D) koupil 80 % ze zdravé výživy, tak jsem zvědavá jak bude chutnat :) ale to až po rýsovačce:D
    Jinak jak si psala, že ti pomohlo vypustit a dát si více odpočinku. Myslíš, že je pro tělo velký záhul jet od Po-Pá každý den posilovnu (3 krát silový, 1*kruhový crossfit,1* hodinové kardio) + sobota krátké cvíčo na Power platu a neděle rest/běhání? zkouším jet ty lehčí vlny, ale mám pocit že to moc nejde. Nevím jestli to je tím že držím tuky výše :(
    Vlastně furt běhám mezi školou, posilkou, prací (2-3 krát týdně) a domovem, ostatní nechápu, že to zvládám, ale mě to příjde už jako rutina.
    Děkuju za názor:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba donakoupit!! :D
      Já po té rýžové ani nějak zvlášť hlad neměla. Navíc je to občas, tak bych se toho nebála :)

      Jinak podle mě to až moc řešíš :) Však jsi psala, že výsledky jsou a že je vidíš! Tak proč to tak hrotit :) Už tak jsi strašně nízko s tukem, takže je jasné, že tělo se ho nebude chtít pustit. Zvlášť při takové zátěži a nízkém příjmu. Já mám tedy cvičení taky dost. Ale určitě dej aspoň 1 celý den REST + 1 nějaké volnější cvíčo. Kdybys z těch vln vysadila ty tuky, tak věř, že bys měla podle mě dost hladm, chutě, zhoršila by se ti pokožka i nehty (kdybys nebrala tunu vitamínů) a pak by se ti to všechno rychle vrátilo zpátky i s úroky, pokud bys nedržela extra nízký příjem dole dlouhodobě, což taky není zdravé.

      PS: A kousek čokošky podle mě ani v rýsovačce neuškodí, zvlášť téhle 80%, třeba ve dny, kdy už máš větší příjem ;)

      Vymazat
    2. kupované nejsou tak dobré:D ale určitě se bez nich neobejdu,tkže vím na co půjdou peníze z výplaty:D
      já vím, jsem v tomhle marná, furt chci víc a víc:(
      jo nějaké byly ae dneska mi zas přišlo,že ne...bohužel to jde šíleně pomalu, což je logické,když nemám tolik tuku na shazování....
      příjem mívám vyšší než bazál cca od čtvrtka do neděle, kdy mám vyšší sachry...snad si těmi 3 dny neblokuju metabolismus ....
      Vím, chutě mám i ted ae jen na zdravé (semínka,PB, tvaroh) :D<3 jsem ve fázi kdy bych si nedovolila sníst třeba obyč čoko nebo tatranku, asi to moc hrotím...Nehty a vlasy jsou už ted na nic, snad pomůžou vitamíny, které beru cca 2 týdny.
      klasické vlny bych asi nedala, nechápu, že se do nich pouští lidé, kteří ještě ani nezkusili změnit stravu ....
      děkuju za odpověď:)

      Vymazat
  4. Ritter Sport čokošku miluji!!! Kupuji ji také v Kaufu jen za 15Kč a chutná taaak skvěle.. ale tuto příchuť jsem zatím neměla, tak díky za upozornění, určitě si ji co nevidět seženu.. :-)
    A to kokosové mléko mám taky, zatím jsem ho nechutnala, ale škoda že je takové, jaké píšeš.. na to z Lidlu holt asi nemá žádné, no.. taky mě zlákala ta super cena 35Kč, když normálně to hnědé tao tao stojí tuším nějak k padesáti.. zkusím to nacpat do pečení.. a když už nemá zrovna nejlepší chuť, ale alespoň konsistence ta správná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měli další nové příchutě ty čokošky! :)
      Konzistence toho mléka je v pohodě, tak jak by měla být :) A já už zjistila, že i to z Lidlu mi moc nejelo. To z Kaufu u mě aktuálně vede :) Nebo pak značka Dragon, ale na tu málokdy narazím, spíše jen ve zdravé výživě.

      Vymazat
    2. First Dragon kupuju normálně v Bille, mívají i to menší balení za cca 16 kč :-)

      Vymazat
    3. U nás ho taky chvíli měli v Bille, ale už ho zase vyřadili z nabídky.

      Vymazat
  5. Balsamico miluji - nejraději mám kombinaci cottage sýru, jahod a balsamica. Mám ho ráda i do salátu, třeba s polníčkem. Ale kombinace s jahodami je prostě božská! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To kokosové mlieko som si tiež kúpila, ale s tým, že je to jediné čo som kedy ochutnala a dosť mi chutilo, tá cena bola dosť fajn tak uvidím či vyskúšam aj nejaké drahšie:)

    OdpovědětVymazat
  7. Božínku, to čokoládové království je nejvíííc :)) Mnam, ta Rotterka vypadá fantasticky - FANTASTICKY!! :D Jinak co se rýžových vloček, u mě jsou na tom podobně jako jáhlové, ok, jednou za čas je také pro změnu koupím,ale nikdy se nestanou těmi nej :))
    ..............................ale z těch čokoládek...na to je ráj pohledět=))

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo ujíždí na nakládané zelenině :D

    http://2toughchicks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee, tak ten ochucený kuskus mě zaujal! Nevíš, zda se dá koupit i jinde? Já tu kaufland nemám, jen Tesco a Billa a s fantazií je po cestě lidl, můžu objednat tesco nebo i interspar. Ale kaufland nic :( Kuskus ze zeleninou a šunkou nebo sýrem je moje oblíbená rychlovka na oběd, když nemám chuť se s něčím patlat. Obvykle obědvám sama doma a jelikož se vyvářím s večeřemi, dělat se s obědem se mi většinou nechce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jidne jsem ho neviděla. Možná nějaká zdravá výživa - tam by mohli mít něco podobného :)

      Vymazat
    2. Mamka mi kupuje tenhle ochuceny kuskus v enapu.. ale byl žlutý.. ale ze stejné série :)

      Vymazat
  10. jsem viděla fotku a říkám "Kauflaaaaaaaaaaaaaaand" :D já se chystám taky na ty rýžové vločky, paní ve zdr. výživě mě přemluvila od jiné firmy a bio , tak uvidím :)) kokosové mléko měli teď před nedávnem u nás v akci asi jen za 30 kč, strašlivě mě mrzí, že jsem si aspoň dvě nekoupila :(

    OdpovědětVymazat
  11. Moni (nebo i ostatní čtenářky/čtenáři). Nevíte, jestli je dobré arašídové máslo z Billy?
    Děkuji, Veronika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale které konrétně myslíš?? :)

      Vymazat
    2. Markétka (eatrunandlove.blogspot.cz) si ve Vídni kupovala PB značka přímo Billa a říkala, že je dobré :)) (snad se nemýlím :)

      Vymazat
    3. Chtěla jsem vyzkoušet PB, ale americký týden v Lidlu je v nedohlednu. A tuhle jsem šla v Bille a koukám, měli tam jediný druh PB, ale nevím, jestli to není ta jejich privátní značka. Veronika.

      Vymazat
    4. Ano ano, to z Billy, značka Billa, je nejlepší! :D
      Ale u nás v Bille jsem ho ještě neviděla :(

      Vymazat
    5. Markét moc děkuji :-)

      Vymazat
  12. Rýžové vločky můžou být fajn, dík za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  13. Nutně potřebuju rýžové vločky! Rýžovou kaši totiž miluju :) A ta Rotter Sportka musí být výborná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Není zač Moni, ráda jsem udělala radost :)) Iva

    OdpovědětVymazat
  15. ryžové vločky musím ochutnať :) .. už sa na to chystám dlhšie :D

    OdpovědětVymazat
  16. Navštivte náš nový Fitness web, který je plný zajímavých článku, rad, jídelníčku zdarma a mnoho dalších.
    Zde>> http://motivacefitness.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Mmm, dostala jsem chuť na rýžovou kaši :)) A kokosvé mléko koukám hýbe blogovým světem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. H´Jo, to já už na kokosovém mléku jedu dlouho :D

      Vymazat
  18. Rýžové vločky si taky někdy musím koupit, už dlouho jedu v kuse jen ovesné a chce to změnu..
    Balsamiko tedy není můj šálek čaje, moc nechápu, že někomu chutná :D
    To akční kokosové mléko jsem si taky chtěla koupit, ale zapomněla jsem na něj, tak jsem ráda, že jsem o nic nepřišla, zkusím někdy to druhé tebou doporučované.
    A ty máš z čokošek fakt radost? Já když dostanu sladkosti, tak z nich radost nemám, bo je pak musím sežrat. To bych raději dostala něco zdravého :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle toho, jaké mám zrovna období. Teď z nich radost mám :) Protože si stejně občas kousek té čokolády ráda dám. Ale už ji zvládnu nechat ležet v šuplíku i pár týdnů a když si dám, tak ji nespořádám celou jako dřív. Takže už mě tolik "neznervóznuje" mít něco takového doma ;)

      Vymazat
  19. Rýžová kaše mi snad jako jediná nechutnala, ale snědla ji naše psí slečna Adélka, když byla nemocná a musela mít "dietu" :D
    Kokosové mléko teď u nás nemůžu nikde sehnat, a když už, tak je za 80 korun, takže se určitě budu muset vydat do Kauflandu :)
    A ta sušenková čokoláda? Aaaaa musím ji mít!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teřba nechutnala rýžová instantní (celkově ty instantní moc nemusím), ale z vloček to jo :)

      Vymazat
    2. Mě nejvíce chutná pudding rice z Marks and Spencer.. příprava je sice trošku delší, to je pravda, ale chutná famózně.. Hela :)

      Vymazat
  20. ten balsamico ocet s rozprašovačem určitě vyzkouším, taky mi někdy ujede ruka, ale mě to ani nevadí, jelikož miluju chut octa :D

    OdpovědětVymazat
  21. balzamico mám aj ja :) a stále neviem naučiť ho správne kombinovať :D resp. som lenivá hľadať recepty a kombinácie ku čomu sa hodí :D ryžové vločky som mala aj ja :) sú super , ale ja dávam prednosť vločkám z natural ryže :) majú viac vlákniny, skús sa poobzerať po nich ;) ... a vy doma nezavárate? lebo stále vidím, že kupuješ uhorky a tak... lebo u nás vždy narobíme zásoby čalamád, cvikli, uhoriek či ovocných kompótov, dokonca ešte aj kapustu do suda tlačíme :) a nie, nie som z dediny :D ja to aj tak moc často nejem, však vieeeš teen cukor :D ale milujem zavárané uhorky tak tú si hodím do šalátov keď prídem domov z Bratislavy (tam študujem) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zavařujem - my i babička. Ale vždycky se to hned sní! :D :D
      Balzamiko dávám do jakéhokoliv salátu, podle mě se hodí všude. Aspoň ten, co mám já teda :)

      Vymazat
  22. mozem sa tak pomimo opytat, ake pecivo z lidlu by si mi odporucila? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak jestli jsi zamilovaná do klasického balzamika, tak schválně zkus někdy krémové.:)) není černé (nebo tmavé:D) ale jakoby béžové až do bíla. A to je teprv mega lahůdka!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  24. A na jídlo se samozřejmě taky skvěle kouká, takže myslím, že jsi spokojená jak ty, tak čtenáři! :D S těma rýžovýma vločkama jsi mi vlastně připomněla, že už mi leží ve skříňce pěkně dlouho netknuté a že bych je měla asi co nejdřív zlikvidovat. Úplně jsem na ně zapomněla, na chuděrky .. :D

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Tyhle rýžové vločky jsem měla (možná ještě mám :D) a jsou super. Ochucený kuskus mě zaujal, určitě se hodí, když je lenost nebo není čas něco složitějšího připravovat. :)

    OdpovědětVymazat
  26. I amazed with the research you made to make this actual submit incredible.
    Great activity!

    Have a look at my homepage; 풀싸롱


    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)