neděle 23. března 2014

Food Inspiration LXXXI.

Omlouvám se, ale zase jsem to udělala...
Zase jsem vařila, pekla a tvořila jak smyslů zbavená a samozřejmě to musela zdokumentovat. Takže vás teď čeká asi tak 20 fotek, které budete muset shlédnout. A já k nim budu muset napsat komentář a už jen vzpomínat, jak skvěle to všechno chutnalo! :D Ale jinak to nejde, to už prostě k neděli patří! :) Díl 81. - jdeme na to! 

Banánovo-ovesné cupcakes s tvarohovým krémem
No a na úvod to chce samozřejmě tu nejkrásnější dobrotu, co říkáte? (Aspoň to přiláká o to víc čtenářů - ověřeno! :D) Včera jsem si odpoledne zase trochu hrála a tohle z toho vzniklo :) Žádný cukr, žádné máslo, žádná mouka...a přesto to vypadá tak hříšně. Rodinka byla od středy pryč a dnes se vrací. Takže jsem si řekla, že jim aspoň udělám nějakou tu dobrotu na přivítanou (a já si samozřejmě taky při té příležitosti dám, žejo). Není třeba se k tomu rozepisovat více - vše jsem vám už i s receptem napsala ZDE ;)



 Steak z tuňáka s ovesno-ořechovým chlebíčkem
Trošku jsem experimentovala na oběd a vznikla z toho tahle zajímavá kombinace :) Neměla jsem chuť na přílohu, zato
na nějaký zajímavý chlebík. A protože času nebylo nazbyt a obchod byl daleko, tak jsem si udělala takovou rychlovku
do mikrovlnky - jen z vloček, vejce, ořechů a semínek. K tomu tuňák, zelenina, rajčatové a paprikové pyré :)


 Ovesná sypaná karobem
Klasická z vloček. Nahoře je hroznové víno, sušené fíky, máslo z kešu ořechů a celé je to zasypané karobem.


 Overnight oats
Klasika do skleničky od arašídového másla (s pořádným zbytkem máslíčka na dně) - vločky, chia semínka, trocha jogurtu
a voda => nechat přes noc pěkně uležet a pak jen přidat trochu toho ovoce :)


Pohanka s tuňákem
Poslední zbytky filetů z tuňáka - zde s pohankou a zeleninou pěkně do krabičky.


Jordans müsli
 Použila jsem tentokráte řecký ovčí jogurt (k dostání například v Albertu) a dopřála si skvělé čokoládové müsli od Jordans. Nějaké to ovoce k tomu a svačinka je na světě!


Večeře jak se patří
Pořádná porcička, tak to má být! Míchaná vajíčka s žampiony, hráškem a fazolovými lusky. Nejoblíbenější zelenina  a rajčatové pyré k tomu. A na zakousnutí mini bramborové krekry od Racia :)


Ovesná s banánem, ořechy a brusinkami
 Jedna z mých oblíbených variací, na kterou jsem si v posledním týdnu opět vzpomněla. Ovesnou kaši jsem tentokrát smíchala s čokoládovým proteinem, takže dostala zase jinou a skvělou chuť. Nahoře je kousek banánu a směs ořechů s brusinkami.


Sójová sekaná
 Trošku netradičně - bramborová kaše a sekaná na oběd! Koupila jsem sójovou sekanou a byla jsem na ni zvědavá. No není to špatné, ale na mě taková nějak moc suchá. A že by mě to nějak oslovilo se říct nedá. Takže zbytek mi leží v lednici a už na ni ani nemám chuť. Ale zato tu bramborovou kaši jsem si po dlouhé době fakt užila! :)


Jáhlová kaše + müsli
Zajímavá kombinace, ale mohu říct, že fakt dobrá! Uvařila jsem si instantní jádlovou kaši a k ní přisypala trochu müsli.
Ano, i s kaší se dá müsli fakt jíst :D


Kuskus se zeleninou a mozzarelou
Zajímavá kuskusová směs z Kauflandu, k tomu nastrouhaná cuketa, špenát, kukuřice a mozzarela. Aneb na oběd tentokráte bez masa :)


Kakaová přelitá ♥
Krásně to vypadá a ještě lépe to chutnalo. Ovesná kaše s kakaem. Navrch ovoce, kokosové mléko a chia semínka.
Fakt lahoda! :)


Nivová pomazánka a loupáčky
Tento týden jsem měla pár volnějších dnů, co se jídla týče. A tak jsem si dopřála i tyto nádherné loupáčky! Jeden den jsem
na ně koukala v Kauflandu, ale odolala jsem. Druhý den už jsem se pro ně vracela :D  Navíc jsem dostala děsnou chuť na nivu! Takže jsem si udělala pomazánku z tvarohu, nivy, ořechů a přidala tam i pár kuliček hroznového vína. Dokonalá kombinace! :)


 Další müsli miska
A ještě jedna müsli miska - tentokráte tvaroh se sypaným müsli, ovoce a mandlové máslo :) Příští týden se už v těch svačinách ale musím zase více krotit! :D

 

 Čoko-datlové kuličky
Více volna = více času na tvoření. A tak jsem se rozhodla udělat tyto skvělé kuličky - stačí jen rozmixovat předem namočené datle, přidat mleté mandle, kakao, kokos a čokoládový protein. Fakt skvělá záležitost! A co nesníte, můžete jako já schovat na horší časy do mrazáku! :)


Nejlepší večeře století! ♥
Včera jsem se zamilovala. Kombinaci špenátu a jahod jsem vždy jen okukovala u jiných šikovných kuchařek a blogerek, ale když se mi sešly tyto suroviny v lednici, už nebylo na co čekat. K tomu jsem si skočila ještě pro lososa, avokádo a balzamikový ocet. Všechno jsem to dala dokupy a pak si jen vychutnávala tuto skvělou kombinaci chutí. Opravdu dokonalost. Něco tak dobrého už jsem na večeři dlouho neměla :)


 Trošku netradiční oběd
Ehm..už jsem psala, že jsem si tento týden trošku dopřávala?? :D Avšak žádné přejídání, nebojte! :) To jsem si jen jednou s sebou do práce zabalila pouze salát a když jsem kolem poledne přijela domů, nechtěl se mi dělat nějaký klasický oběd ala rýže + maso. Navíc byla chuť na sladké. A tak to vyhrály cizrnové lívanečky! S domácím meruňkovým džemem, trochou toho ovoce, kešu máslem a chia semínky :)


Čoko ovesná s chia semínky
Kaše z vloček a chia semínek přes noc namočených. Pak jen uvařená a smíchaná s čoko proteinem. No a co je nahoře, to už vidíte - banán, sušený fík a lžička arašídového másla :)


 Kaše s dezertem
Minidortíčky jsme začali a taky jimi skončíme :) Ten první jsem ochutnala dnes na snídani (a nezklamal, je výborný!!).
Ale jelikož by to bez kaše prostě nešlo, tak ta tam je taky :D Ono samotné cupcaky by mě asi na dlouho nezasytily, takže si vždy radši dám méně, ale zato k tomu i tu kaši. Stejně jako dneska! :)


71 komentářů :

  1. nafocené jak od profesionála, Mončo! Nádhera! :)
    Moc se mi líbí ty variace kaší, já jsem teď pěkně nudná, co se variant týče :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji' :) To já si s kašičkama vyhraju. Žádná nesmí být stejná :D

      Vymazat
  2. Ty to vždycky navaříš a já to vždycky otevřu :-D bože to první je luxusní!!! Ne že by ostatní nebylo!! Radost pohledět! Utřu slinu a jdu se nasnídat! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš čím dál lepší fotky Moni, nádhera !!! Samozřejmě se mi líbí cupcakes, ale nejvíc mi ulpěla v paměti nivová pomazánka, tu si totiž občas doma dělám, a pekelne dlouho jsem ji neměla ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! :) převaha sladkého, škoda, že si o tom teď při střevní chřipce mohu nechat jen zdát :'(
    po těch loupáčcích se podívám, nikdy jsem si jich tam nevšimla..ty bych snad mohla i teď ve svém stavu.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, prosímtě jaké kupuješ arašídove máslíčko, že je takové tekuté? Nebo jak to děláš? :) opět nádhera

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné fotky! sójová sekaná vypadá dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jaj :D ještě, že už jsem po snídani :))) Máš někde prosím recept na ten rychlochlebík do mikrovlnky - jen z vloček, vejce, ořechů a semínek ....? :) Vypadá báječně. Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tenhle konkrétně nemám, házela jsem to od oka - 1 vejce rozšlehat, asi lžíce oleje, 30g vloček, 30g mletých mandlí, lněné semínko, sůl, prášek do pečiva. Tak nějak to myslím bylo :)
      Na jeden podobný, ale bez vloček, je recept tady: http://eat-withlove.blogspot.cz/2013/04/zelenina-s-cottage-tunakem-mandlovy.html

      Vymazat
    2. Děkuji, jsi zlatá :-)

      Vymazat
  8. ten španát s jahodami znám, až budu mít na zahradě jahody, tak seberu už tu odvahu a vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam!!! Ty mi vždycky uděláš takové chutě! :( :D

    OdpovědětVymazat
  10. Asi u nikoho takhle nečekám na nedělní články jako u tebe a nejradejsi bych, abys vstavala už ve dvě ráno a já si tyhle tvoje články mohla prohlížet co nejdřív:D a ty cupcakes jsou strašně lakaveeee!!:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já většinou vstávám poměrně brzy :D Ale ve 2 ráno? To už je moc :D Ono i když vstanu dřív, tak to většinou publikuji až kolem 7...si říkám, že dřív to nemá smysl, že to ještě v neděli všichni spí :D

      Vymazat
    2. No nemá, ale já jak jsem přes půl světa, tak na to čekám pul dne:D

      Vymazat
  11. Všechno tovypadá moc krásně a chutně :-). Můžu se jen zeptat na ty borůvky a jahody? To kupuješ čerstvé v obchodě? Kolik to tak stojí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, čertsvé v obchodě - teď bývají často v akci. Jahody jsem sehnala 500g za 30Kč a borůvky měli taky nedávno v Bille za 30Kč, jen tedy menší krabičku.

      Vymazat
  12. Nemůžu nereagovat!!! Ty cupcakes jsou naprosto DOKONALÉ.. :-) Hned si jdu přečíst recept a příští víkend se do toho pustím :-) A všechna ostatní jídla jsou také moc krásná, barevná a nazdobená, tak hezky se na to kouká.. :-)

    Když děláš ten chelbík z mikrovlnky, kolik minut to ohříváš? A máš to na klasické mikrovlnění, nebo dáváš nějaký spešl program?
    Jak máš ten oběd: bramb.kaše, sekaná, okurky.. tak není to bílé náhodou liči? Já totiž teď viděla v Kauflandu asijský týden, kde měli právě toto liči.. a mimo jiné i kokosová mléka za 35Kč, takže jsem nakoupila 7 kousků (i když dalších 10 ještě doma mám).. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zhruba 3minuty asi...nevím, kouknu na to vždycky a dle potřeby to tam případně ještě nechám. Žádné speciální programy na mikrovlnce nemáme (nebo je neumím nastavit :D), takže to dělám na klasický :)

      To bílé není litchi, jsou to nakládané cibulky. Ale jinak litchi občas taky kupuji, je fakt dobré :) A ta mléka jsem si koupila včera taky, ale jenom 2 - ještě s tou značkou nemám zkušenost, tak radši méně :D

      Vymazat
  13. Taky se snažím si pěkne chystat jídlo, ale chtěla bych te doma!!:D

    OdpovědětVymazat
  14. jé, samé dobroty jako vždy :-)
    krásně nafocené

    OdpovědětVymazat
  15. Losos se salátkem - naprosto ideální kombinace!

    OdpovědětVymazat
  16. Opět neodolatelné kombinace! Už se těším na příští neděli, s čím přijdeš :) :D

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to opět nádherně a máš naprostou pravdu s tím, že díky tomu prvnímu úvodnímu obrázku to přiláká ještě mnohem víc lidí .. :D Tím spíš, že to vypadá vážně hříšně, jak píšeš, ale použité suroviny ukazují naprostý opak .. :)) Ten chlebík z mikrovlnky vypadá dokonale .. můžu se zeptat, jak jsi ho dělala? Nebo budeš přidávat nějaký recept? Já sama totiž občas nemám chuť na přílohu, ale nějaký takový netradiční chlebík by se rozhodně hodil ..:)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tenhle konkrétně jsem recept zatím nepsala, házela jsem to od oka - 1 vejce rozšlehat, asi lžíce oleje, 30g vloček, 30g mletých mandlí, lněné semínko, sůl, prášek do pečiva. Tak nějak to myslím bylo :)
      Na jeden podobný, ale bez vloček, je recept tady: http://eat-withlove.blogspot.cz/2013/04/zelenina-s-cottage-tunakem-mandlovy.html

      Vymazat
  18. Jeee, cupcaky! Já se zrovna dneska taky chystám na další, a jedna z variací, o které jsem přemýšlela jsou taky banánové - z těsta na banánový chlebíček :D
    A "snídaňové" obědy s jídly, co si hodně lidí dává spíš na snídani mám hodně často - takové lívanečky, palačinky, wafle...málo kdy mám totiž chuť na klasický oběd maso plus příloha :)
    Opět to máš všechno krásné, ale to snad ani nemusím říkat :))

    OdpovědětVymazat
  19. Ty to máš zas tak nádherné, fakt radost pohledět! ♥
    A ty cupcake jsou božíííí!

    OdpovědětVymazat
  20. Moni, to musli je to Jordans? Ty jsou úžasé, taky je chroupu, ale i jen tak samotný "mimo" jídla:DD s kaší jsem ho, pravda, ještě neměla, tak to vyzkouším a rozhodně si udělím ty čoko-datlovky v kokosu, to je taková úžasná připomínka Vááááánoc :DD ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, Jordans - mám čokoládové a pak ořechové sypané ;)

      Vymazat
  21. Všechno to vypadá taaak dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherná inšpirácia Moni opäť :) Tie cupcakes vyzerajú neuveriteľne dobre :) A možem sa opýtať na recept na cícerové lievančeky? Lebo už aj pri minulom článku som hľadala, aj v tomto a nikde ho nevidím, tak neviem či som ho prehliadla alebo tu skutočne nie je :) Sú totiž úžasné a mám doma aj cícerovú múku, takže inšpirácia na niečo by sa zišla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si koupila přímo směs na cizrnové lívanečky - neboli římské, tak je to tam napsané ;)

      Vymazat
  23. Kde kupuješ datle prosím? :) Já viděla jen ty proslazené .. nebo to jsou ony?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem z Lidlu - psala jsem o nich zde: http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com/2014/02/novinky-do-spize-i-lednicky-xxv.html

      Vymazat
  24. Hrozně se mi líbí ten styl "cokoliv+mysli+ovoce+ořechové máslo = svačina" :) Je to super kreativní a ty dokážeš vždy vymyslet nové skvěle vypadající kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  25. Samá nádhera! a určitě to i skvěle chutnalo! :)

    Špenát s jahodama mě taky vždycky lákal, ale bohužel jsme zatím neměla odvahu ho vyzkouše, možná, že to změním... ale až budou v obchodech opravdu dobré a zralé jahody, nebo až babičce porostou na zahrádce :D :)

    OdpovědětVymazat
  26. Myslíš že když nemám datle, šlo by použít do těch kuliček třeba sušené fíky nebo švestky? :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jak máš tu kakaovou kaši přelitou kokosovým mlékem, kolik toho mléka dáváš? Já si to totiž většinou rozdělím tu plechovku na 4x100ml a uchovám v ledničce na více dnů, ale jednou jsem měla nějakou žravost a dala ji tam skoro celou a pak si to vyčítala :(
    Kolik dáváš ty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tak to fakt nevím, je to opravdu různé. Možná tak 2-3 žíce. Taky se většinou u toho mléa nedokážu krotit a dávám více, než by bylo zdrávo a ujídám ho, kdy se dá :D

      Vymazat
  28. No vypadá to skvěle ;)
    Jinak jsem se tě chtěla zeptat jestli ses už setkala s tímto produktem http://www.aminostar.cz/produkty/linie/ultra-diet-shake.html ?
    Myslíš, že se to dá použít např. po cvičení místo proteinů? Nic profesionálního, jen po cvičení doma s činkami, lavicí a vlastní váhou. Jen se v tom nevyznám, tak bych byla ráda za tvůj názor :) (nebo třeba do receptů místo proteinů?) děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych volila radši něco jiného - přímo protein. Tohle má nic moc složení, navíc samé sacharidy. Pokud chceš ještě hubnout nebo dát svalům to nejlepší pro regeneraci, tak určitě něco, co obsahuje v převaze bílkoviny ;)

      Vymazat
  29. Božíí ♥ Tvoje fotky a moje chuťové buňky to je jako jako pro sebe stvořené! :D Zrovna popíjám karamelové kafčo a ty muffinky bych si dala, hned teď! Asi budu muset v týdnu tvořit :P

    OdpovědětVymazat
  30. Opět nádhera :-) Líbí se mi ,jak si s tím vždycky hezky vyhraješ, všechno je krásně nazdobené :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Čau Mončo,máš někde receptík na ty lívance prosím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám, jsou dělané z kupované směsi na římské lívanečky ;)

      Vymazat
  32. Přemýšlela jsem, co mám napsat, ale vzmůžu se jen na "MŇAM!" :D

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj holky, potřebovala bych od vás poradit :) Mám anorexii a važím necelých 40kg na 171cm... Doktor mi dal poslední týden na přibrání, jinak půjdu do Motola... Opravdu jsem začla jíst, ale váha se nijak nepohnula. Můj jídelníček teď vypadá takhle- snídaně- 2kusy tvarožníku, chleba s lučinou a šunkou, dopolední svačina- kus ovoce, oběd- velká porce normálního jídla- například dneska jsem měla lasagne :) ,svačina- ovofit (vim že to není ideální) večeře- jako oběd, nebo třeba krémová polévka s pečivem. A ještě piju nutridrink :) Prosím poradte mi co mám změnit a začít jíst... vím, že se mám uplně přecpávat, ale to mi prostě nejde :) Moc děkuju za všechny rady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, týden je celkem dost málo na přibrání, to můžeš přibrat tak max. 0,5-1 kg a to jen kdybys opravdu hodně navýšila svůj kalorický příjem. Jídelníček je sice fajn, ale na přibírání nestačí. Nejde o to přecpávat, ale vybírat si kaloričtější potraviny - když už chceš ten ovofit, přidej k němu aspoň 2 hrsti ořechů, nebo místo něho dej řecký jogurt s ovocem. Ten tvarožník, nevím co si pod ním představit, ale asi to taky nebude nějaká extra kalorická bomba. Kalorický příjem jde snadno navýšit bez přecpávání se - například přídáním ke každému jídlu pár hrstí ořechů nebo třeba 2 lžíce oliváče (např. do zeleninového salátu co máš navíc k hlavnímu jídlu). Dál taky můžeš pít ovocné džusy - to tě taky nezapere a dodá ti do kalorie:) Chce to jen nebát se, vím že všechno to je v hlavě;)

      Vymazat
    2. ahoj. tak tím jsem si také prošla, ale bohužel v Motole skončila. Snaž pít často nutridrinky, at přibereš, protože v Motole je to o přejídání a přejídání, až je ti na poblití, ale nemůžeš protože pořád máš někoho za zadkem a hlídají tě 24hodin denně. Zkus si dopřát pořádný ovesný kaše s čokoládou, arašídovým maslem, ořechy atd..

      Vymazat
    3. Díky za rady :) ty ořechy určitě zkusím...dřív jsem si k snídani dávala mix.it- nahoď batoh a doktor mě to zakázal, prý k snídani jen pečivo, takže mi vlastně oříšky a vločky z jídelníčku uplně vypadly... :O A mohla bych se prosimtě zeptat čím vás krmili v tom Motole? Abych aspoň měla představu co všechno musím sežrat :D díky moc:)

      Vymazat
    4. samý koblihy, buchty, housky, chleba, k obědu polívky, hlavní jídlo+dezert, bylo to hnusný, jídlo ti pak leze už i ušima, večeře bud teplá nebo zase pečivo a něco k tomu. svačiny byly třeba dvě housky a sýr, salám..

      Vymazat
    5. snaž se aby tě tam nedali..není o co stát..kdyby mi naši nepodepsali po dvou a půl měsících reverz tak bych tam asi zešílela..

      Vymazat
    6. Tak dobrý :) trochu jsem přibrala, takže nikam nemusim! :) Ale stejně, nemáte někdo příklad nějakýho zdravýho přibíracího jídelníčku? Moc by mi to pomohlo :) Všude jsem našla jenom samý plný rohlíků, koblih, salámu,... a upřímně to se mi fakt jíst nechce.

      Vymazat
  34. Ahoj, prosimtě které pečivo je nejvhodnější? :) Je lepší si dát třeba kaiserku, rustikální bagetu, celozrnný chleba nebo třeba dýňovou bulku? :D vůbec se v tom nevyznám :D Díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z tohohle výběru výjde všechno asi tak nastejno. Zkus najít nějaké žitné chleby. Nebo něco, co má opravdu v názvu "celoznné" ne jen víezrnné nebo multicereální ;) Ale občas ani nějaká ta kaiserka či bageta nevadí.

      Vymazat
    2. Tak dneska jsem si koupila 100% celozrnný chléb od Mastemacher :) Myslíš, že ten je lepší? Přijde mi hrozně hutný... :D

      Vymazat
    3. žitné chleby jsou opravdu zdravé? nebo je to jen lepší varianta než pšeničné ale pořád jsou vlastně jakože "špatné" protože to je pořád pečivo..? díky za odpověď.

      Vymazat
    4. Pořád je to pečivo a podle mě jsou lepší přílohy než to...

      Ale Mastemacher a podobné jsou super - tam je fakt plbo semínek, celoých zrn a vlákniny ;)

      Vymazat
  35. To je zase pořádná dávka inspirace :)) A fotky máš vážně čím dál tím lepší, mohu se zeptat, čím fotíš?
    Nejluxusněji ovšem vypadá ta večeře se špenátem a jahodami-taková kombinace by mě nenapadla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji máme olympus sp-600uz, ale už by to chtělo něco nového :)

      Vymazat
  36. Dala bych si úplně všechno!! Moc pěkný blog! Sleduji :)

    http://breakfastatevvies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Jak to že je ta poslední kaše tak hnědá? Je v tom kakao?

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj holky, je úžasné, jak si tu navzájem radíte a pomáháte a napadlo mně, jestli by jste neměli i nějakou pomoc pro mně. Bydlím totiž přes týden na internátu , kde si můžu uvařit maximálně tak vodu v rychlovarné konvici, tudíž většinu zdravých jídel si tady nemůžu udělat. Na obědy snídaně a večeře do jídelny nechodím, protože jsem veganka... Jen bych byla ráda za nějaké tipy, co můžu jíst, protože můj jídelníček přes týden je opravdu dost bídný a většinou jde jen o nějaké pečivo, nebo studené věci... Dík za rady :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)