neděle 2. března 2014

Food Inspiration LXXIII.

Bože můj - 17 fotek!!! A to tu ještě není dnešní snídaně a nakrabičkované jídlo do práce (ano, dnes výjimečně dlooouhá pracovní neděle, jednou tam člověk musí jet a hned se mu nasbírá 8 klientů!). Lidi, s těma fotkama je to čím dál tím "horší", nějak jich pořád přibývá :D Ale to bude tím, že jsem tento týden měla více volna, a tak jsem si s jídlem více hrála a víc fotila. A taky už začíná být pěkné světlo! A taky jsem zjistila, že mi jídlo více chutná, když si jej nazdobím a nafotím - potom vím, že bylo připraveno důkladně a víc si ho užiji :) A vy si ho pak užijete taky - ačkoliv bohužel jen na fotkách. Ale inspirace se taky počítá! ;)

 Maková ovesná
Já to zdobení vážně nepromýšlím dopředu! Většinou to vypadá tak, že naliji na talíř/do misky hotovou kaši, pak si třeba jako včera řeknu, že bych tam mohla dát pro změnu jablko no a potom už jen přidávám další suroviny podle toho, co by k tomu podle mě vypadalo nejlíp - a taky podle toho, na co mám zrovna chuť :D Většinou to vyhraje lesní ovoce - to se prostě hodí vždy a všude. No a včera tam putovala i lžička lískooříškového másla s karobem - už je třeba ten zbytek konečně spotřebovat!



Míchaná vajíčka jak je mám ráda
Samotná vajíčka jsou nuda. Já k nim nejraději přidávám lusky, hrášek, kukuřici a žampiony. A vedle k zakousnutí třeba ještě červenou řepu. Taková jedna večeře - když mám čas, tak si s ní aspoň trošku vyhraju :)


Ovesná s jahodami a banánem
Jinou než ovesnou dělám málokdy. Tady jedna z dalších variací s banánem, jahodami a troška kešu másla. Jojo, už si i ta máslíčka zase začínám do kaší častěji přidávat. Jenom ale musím krotit množství a hlídat se, aby tam neskončila celá naběračka! (A co si budem povídat, takovéto nedopatření by se stát mohlo...a ještě s radostí :D)


Mé poprvé s tuňákem ♥
Zamilovala jsem se do dalšího fešáka - tuňák se odteď řadí na vrchní příčky mých favoritů. Kam se na něj hrabe ten
v plechovce. Čerstvý filet, to je teprv zážitek! Bála jsem se přípravy, ale nebylo to nakonec nic těžkého. K tomu pečené brambory, trošku té zeleně a navíc dip z avokáda. No ještěže mám takové skvělé klienty, co na mě myslí a nosí mi do práce čerstvé ryby z Makra! :D



Jedna dýňová...
A dáme si další kašičku - tentokráte zbarvenou dooranžova. Smíchejte hotovou kaši s dýňovým pyré a máte další skvělou originální variaci! Navrch trocha ovoce a jde se snídat :)


Tuňák na talíři podruhé
A variace číslo dvě - protože u jednoho pokusu by to nemohlo zůstat (a to mám ještě malou zásobu v mrazáku!). Tentokráte
s kupou bulguru a stejnou zeleninou :)


...a ještě tuňák v krabičce
A ještě jednou vám ho sem nacpu :D Stejný oběd, jenom přesunutý do krabičky - to jenom ať vidíte, že i takto se dá obědvat v práci ;)


Tofu mazání
 Neobvyklá svačinka - tedy pro mě, jelikož většinou žádné "přílohy" nesvačím, ovšem někdy je přecejen potřeba jich trochu přidat. Takže tady pár rýžových chlebíků s tofu pomazánkou, kterou kupuji v Bille a která je absolutně nejlepší a má oblíbená již pár let :) A zeleninka, samozřejmě :)


Müsli je zpět
Dostala jsem chuť na nějaké super müsli - prostě si zase koupit nějakou zajímavou směs, ať je změna. Volba padla okamžitě na kvalitní mix od Jordans se semínky. Je absolutně boží a určitě jej tady ještě uvidíte! :) Zde tedy s jogurtem, ovocem
a mandlovým máslem.


Brokolice + Žampiony + Kuřecí maso
Tak jednoduchá kombinace a přitom tak překvapivá chuť! Nevím čím to, zda to bylo mou tajnou ingrediencí, ale tohle chutnalo neskutečně dokonale! Kuřecí maso jsem totiž před restováním pokapala chilli omáčkou Sriracha, posypala trochu grilovacím kořením a pak hodila na rozpálenou pánev. K tomu jsem přidala žampiony, asi 10 minut dusila a pak přidala uvařenou brokolici. No jak říkám, úplně mě překvapilo, jak dobře to pak ve finále chutnalo :) Dokonce tak dobře, že jsem hned sháněla další brokolici a žampiony a dělala to znova :D A mé kuchařské umění pak potvrdilo i to, že při další přípravě se z vedlejší místnosti ozvalo nenápadné čmuchání a dotazy na to, co mi to tam tak skvěle voní! Ale nerozdělila jsem se...beztak je odradily ty žampiony :D



Čoko-kokos-jahoda
Ovesná kaše s kakaem a čokoproteinem. Trošku kokosu už je v kaši, trošku pak nahoře. K tomu troška jahod, pár sušených moruší ať to pěkně vypadá a vy se zase máte na co koukat! :D


Kuskus ala Markétka
Pravda, na tuto kombinaci má patent jiná blogerka, ale to neznamená, že si ji nechám ujít! :D Už jsem ji párkrát dělala
a ráda se k ní občas vracím - kuskus, cuketa, kukuřice, sušená rajčata a hermelín (v mém případě light verze, ale ta mi přijde stejně dobrá, jako klasika).


Dvoubarevná pro nerozhodné
S kakaem nebo bez? To bylo jednoho rána dilema! A pak se mi v hlavě zrodil ideální nápad - pěkně si to nakombinovat! Vzpomněla jsem si na dvoubarevnou mramorovou bábovku a udělala si svou mramorovou kaši. Fakt nevím, kde já na ty nápady chodím :D No a nějaké to ovoce nesmí chybět. A i máslíčko jsem si dala - tentokráte arašídové.


Báječná kombinace podruhé - s porcí rýže k tomu
Skvělý mix kuřecího, brokolice a žampionů a k tomu i pořádná dávka rýže. Byla toho vážně kupa, k tomu jsem snědla ještě skoro celou sklenici zavařované řepy. Po dojezení jsem byla pěkně nacpaná...po hodině už jsem zvažovala, kdy a co bude
na svačinu. U mě prostě často paradoxně platí - čím větší porce, tím dříve hlad :D

Netradiční čočková sekaná
 Další z experimentů, který překvapivě vyšel na 100%! Řapíkatý celer byl opravdu výzva, ale v tomto receptu mě mile překvapil. Spolu s čočkou, tofu, ořechy a pár dalšími surovinami vytvořil takový trochu jiný dort, který jsem vám již ukazovala ZDE. K tomu jsem si upekla brambory a batáty a zase se obědvalo v netradičním stylu! :)

Cottage svačinka
Jeden tip na rychlou a lehkou svačinu - cottage smíchaný s hráškem, fazolovými lusky a semínky.  Když to krátce ohřejete, chutná to ještě lépe :)


Nepečený veganský mini cheescake
A malá ukázka včerejšího tvoření. Sobotní odpoledne začínám tradičně věnovat nějakým zajímavým a hlavně zdravým výtvorům a včera padla volba právě na tyto minicheescaky. Recept jsem zatím nepřidávala, jelikož jsem si ochutnání nechala až na dnešní ráno. A já vím, že už to zní blbě a že to tvrdím snad o každém svém výtvoru, ale tohle je prostě
d-o-k-o-n-a-l-o-s-t! Na to, jak u jídla dělám plno věcí, tak v tomto případě jsem fakt seděla a vychutnávala :) Takže sledujte můj receptový blog, objeví se tam asi někdy během zítřka...kdyby se hodně zadařilo, tak i dneska. A odkaz sem hodím určitě i příští týden ;)


64 komentářů :

  1. Mňam! Tomu říkám nálož inspirace po ránu. Nejradši bych teď posnídala kuřecí maso s žampiony a brokolicí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych se pustila do tech cheesecačků :D je to skvělý!

      Vymazat
    2. Přidávám se ke Kamče, "čízkejčky" jsou jasná volba! :D

      Vymazat
  2. Já ty tvoje fotky prostě žeru! ♥
    Na ty cheesecaky jsem zvědavá, vypadají vážně skvěle. :P
    A zbožňuji ten tvůj talířek, který se objevuje na prvních fotkách. Možná už jsem se ptala, a dost možná, že to bude znít blbě, ale... kde jsi ho koupila? O:-) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je z obchůdku "Nanu-Nana". V poslední době jsem na misky a talířky taky ujetá a v každém obchodě koukám, jestli nemají nějaké pěkné :D

      Vymazat
  3. Ten tuniak!! Úplne mi tečú sliny! A kuracie s brokolicou a šampiňónmi je dokonalá kombinácia i pre mňa.
    Toľko krásnych fotiek, zase som dostala hlad.. i keď, raňajkovala som už pred jeden a pol hodinou..

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda! Krásná práce :-) ještě, že snídám :-)))))) Kašičku, pro změnu :)) A neboj, nejsi sama, kdo jde v neděli pracovat :) Měj hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mnam vypadá to všecko krásně!:) zrovna snídám kaši, ale klidně bych si šla uvařit další :D
    www.healthyandactivelifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam!! Jaku pomazánku u billy prosím konkrétně kupuješ? :) Mají spoustu příchutí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás mají jenom jednu...je tam myslím nějaká myš nakreslená :)
      Jo tady jsem ji fotila do jednoho článku ;)
      http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com/2013/10/novinky-do-spize-i-lednicky-xvi.html

      Vymazat
  7. Ty kaše vypadají úplně skvostně. A všechna ta oříšková másla, mňam!

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mňááám.. tento Food insp. je maximálně nabitý.. :D 17 fotek, to tu snad ještě nebylo.. a navíc takové krásné barvičky :D
    Ten nápad udělat dvoubarevnou kaši je skvělý.. a mini cheescakes vyzkouším hned o příštím víkendu..
    Kolik si dáváš přílohy k obědu - za syrova (třeba ten bulgur, rýže..)?
    A to dýňové pyré jsi někde koupila, nebo to máš ještě nějaké zbylé zásoby když jsi vyráběla domácí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příloh dávám ve většině případů 80g.
      A dýňové pyré dělám sama doma z dýně - v Albertu ji pořád prodávají a jednu jsem měla doma ještě schovanu delší dobu :)

      Vymazat
  9. Moni, chci se zeptat, v kolik hodin ráno vstáváš a v kolik snídáš? Protože ty vždy zveřejňuješ nový díl Food.I. tak brzo, tak si říkám zda už máš v sobě snídani a jestli to všechno ráno teprve připravuješ.. když jsi publikovala už ve 7:14, kdy jsi prosim tě vstávala? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý den jinak - podle toho, jak mám práci nebo jak se vzbudím :) Takže někdy snídám klidně v 5 ráno, jindy až v 7 nebo v 8 hodin. Dnes jsem vstávala asi v 6:30, šla si udělat snídani a článek jenom publikovala - napsala jsem jej už včera večer, takže jsem to měla nachystané :)

      Vymazat
  10. Mohla bych se zeptat, kolik stoji takový filet z tuňáka? nevim jestli to není nezdvořilé, když píšeš,žes ho dostala od klienta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě když jsem ho dostala, tak nemám představu. Sama jsem ho nikdy nekupovala ani neviděla a neptala jsem se ;)

      Vymazat
    2. Snad nebude vadit, když přidám svou zkušenost :) .. tuňák se většinou prodává na váhu a cena za kilo je 550 - 800 CZK, záleží v jaké kvalitě. Nejdražší je sashimi, tedy vhodný ke konzumaci za syrova. Osobně kupuju vždy cca 250 g ve specializované prodejně ryb a mám to na dvě jídla - cena za porci mi taky vychází na cca 80-100 CZK.

      Vymazat
  11. Tak jsem si byla připravit kaši a už jsem se těšila, jak otevřu tvůj blog a zkouknu všechna ta tvá zajímavá jídla a co nevidím :D - úplně stejnou dvoubarevnou kaši, co zrovna snídám ..:D přesně jsem si ráno říkala, že nevím jestli tmavou nebo světlou, tak jsem udělala kombinaci :D přesně s banánem, mraženým ovocem a arašídovým máslem !! :D
    Btw: všechno bych hned ochutnala!!! Vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty kaše jsou nádherné! :) A souhlasím, čerstvý tuňák je fakt lahoda (kam se na něj hrabe konzerva), i když o kousek stále u mne vede losos :) Těším se na recept na ty mini cheesecaky, mňam.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tohle je velmi vydařený díl, fakt nádherné fotky! Hlavně ta první, zelené jablíčko tvoří s lesními plody hezký kontrast a navíc ten krásný talíř. Hned bych si takovou kaši dala. S radostí :) Tuňáka jako filet jsem nikdy bohužel neměla, ale ryby mám moc ráda a mrzí mě, že jsou tak málo dostupné a vlastně je skoro nejím. Tvoje kombinace s pečenými brambory je báječná. A čoko kokos jahoda kaše mě svými barvami úplně překvapila, takovou jsem u tebe ještě neviděla, i ta vypadá moc dobře. Jako všechny tvé výtvory.
    Mimochodem chce se ti vůbec věřit, že jsi vydala už tolikátý díl? Tohle je opravdu jako seriál :D
    Krásný den přeju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to neuvěřitelné, kolik už těch dílů a fotek bylo! Za chvilku tu bude první stovka, je to paráda. A hlavně je skvělé, že to lidi stále baví :)

      Vymazat
  14. Ty tvé kašičky jsou vždycky krásně nazdobené. A poslední cheescake vypadá taky moc lahodně.

    OdpovědětVymazat
  15. boží fotky:-)
    a ty mini muffinky vypadají moc skvěle, těším se na recept :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky bych chtěla ochutnat tuňáka :O vždycky mám jen plechovky, kvůli ceně no :/ A moc se těším na recept :)

    OdpovědětVymazat
  17. jeeeee, kuskus s cuketou! chválím chválím :D A hermelín i camembert si taky kupuju v light verzi, tady nemám pocit, že bych se nějak "šidila", protože to na chuti nijak poznat není :)
    No a všechno to vypadá dobře, hlavně ten tuňák, toho jsem ještě nikdy neměla - ale mám obavy, že kdyby se ke mě nějakou náhodou dostal, celý by skončil pokrájený v sushi :D

    OdpovědětVymazat
  18. Opět krása - jak ty to děláš, že tvoje jídlo vypadají pokaždé tak krásně? :-D Hlavně ty kašičky jsou úžasné :-) A co teprve cheesecaky :-)

    OdpovědětVymazat
  19. všechno to vypadá božsky:) a tuňák je super, spolu s lososem top ryby :D

    OdpovědětVymazat
  20. Kde kupuješ to lesní ovoce? Líbí se mi že tam jsou fakt pěkné veliké kousky ostružin a malin a ne jen nějaké úlomky a převážně rybíz, který mi zas tak nechutná... a jsou v tom i jahody? Protože já mám alergii a jahody nemůžu ale zatím jsem nesehnala směs lesního ovoce bez jahod, aby tam byly takové pěkné kousky ovoce jako u tebe.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v Lidlu nebo častěji v Kaufu - odtama mi chutná více. Ale jahody tam jsou. Je však možné koupit i samostatně třeba jen borůvky nebo maliny ;) Akorát to výjde dráž no.

      Vymazat
  21. :) Všechno bych chtěla ochutnat! :D :) Vypadá to skvěle! :) Musím se zlepšit v přípravě ovesné kaše první se mi nepovedla. :D :)

    OdpovědětVymazat
  22. Můžu se zeptat jak děláš ty ovesné kaše? :D Hromadě blogů píšou, jak milují ovesné kaše, ale já vůbec nevím, jak je všichni děláte :D Jakože postup, nebo jestli už kupujete ty v těch krabicích, kde to jen zaliješ vodou nebo tak, prostě vůbec nevím :D Nemohla by jsi mi to nějak v rychlosti shrnout, jak to děláš? Moc prosím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám vařit vodu (nebo dříve jsem dávala mléko nebo mix mléko+voda...) a jak začne vřít, tak tam nasypu vločky. Pak jenom chvilku povařím než to zhustne, případně dle potřeby přidám ještě vodu. Většinou tam dávám ještě vanilkový proteinový prášek na ochucení - ale můžeš ji osladit třeba medem, přidat skořici...dle libosti. Chce to mít hlavně odhadnuté to množství tekutiny, aby ti vznikla dobrá konzistence a ne něco moc tekutého. Já už to mám tak nějak v oku za ty roky :) A taky si koupit nějaké jemné nebo drcené vločky - z těch velkých celých by kaše šla těžko, pokud bys je nenamočila předem. A pak je samozřejmě i možnost ji udělat jenom v mikrovlnce, to je ještě rychlejší,. Ale mě víc chutná ta dělaná na sporáku ;) Ne vždycky se to povede napoprvé, ale podle mě to chce jen trochu cviku, abys našla tu variaci, která ti zachutná. Já mám na nich ráda to, že jsou sladké a můžu si je nazdobit čím chci - a takové snídaně mi vyhovují nejvíce. nemluvě o tom, že vločky jsou velmi zdravé a kvalitní :)

      Vymazat
    2. Jé strašně moc děkuji, že sis dala tu práci a odepsala mi :) Mě to právě že strašně moc láká, zatím jsem si dělala jen ty instantní a ty nebyli nic moc a říkala jsem si, že určitě nebyli ani moc zdravé :) Takže děkuji :)

      Vymazat
    3. Pravda - ty instantní fakt nejsou zdravé. Navíc podle mě chutnají strašně uměle a přeslazeně. Radši si udělat svoji podle svých chutí a zdravěji ;)

      Vymazat
  23. jaký by byl svět bez ovesných kaší...:)

    OdpovědětVymazat
  24. Jídla vypadají skvěle! doufám, že někdy budu mít tolik času abych si i já takhle hezky chystala jídlo :)

    OdpovědětVymazat
  25. nevim zda si vsichni tady uvedomuji, proc je tunak tak vzacny a drahy. Je to proto, ze je na pokraji vyhynuti. Nechci rypat, pisu to tady jenom proto, ze to nemusi vedet vsichni. Snad se dalsi generaci nebude ucit o tunakovi jak o dalsim zivocichovi, ktereho jsme zlikvidovali.. Napr.: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/37583-evropa-omezi-vylov-tunaku-vyhynuti-se-ale-podle-ekologu-nevyhnou/

    OdpovědětVymazat
  26. Věřím, že se tu najde dost "máslíčkových" nadšenců, proto bych se ráda zeptala, která z nich jsou nejhustší (jakože přímo na odkrajování lžičkou). Nemám ráda ta tekutá a ráda bych vyzkoušela něco nového. Zatím mám zkušenosti akorát s jori, ze kterého si ještě slévám ten olej, aby to bylo vážně co nejhustší. Děkuji za odpovědi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám třeba skvělé zkušenosti s arašídovým máslem od Tesco. Má něco před 90% arašídů, trochu soli a malinko oleje a je takové docela tuhé pokud ho přímo nezahřeješ. Kupuju variantu crunchy (zelené víčko) a je super. Ani není moc drahé.

      Vymazat
    2. Zálěží hodně na značce no. Arašídová másla z Lidlu jsou dost tuhá - i z Marks and Spencera nebo značky Peo z Kauflandu, ale ta zase není chutově a kvalitně nic moc.

      Vymazat
    3. Děkuju za odpovědi. Já právě dávám přednost těm kvalitnějším. U jori mi vyhovuje, že jsou ve složení akorát arašídy a sůl, protože když je tam olej, je vysoká pravděpodobnost, že to bude palmový a tomu bych se ráda vyhnula, stejně tak cukrům. A právě bych ráda vyzkoušela i něco z jiných ořechů nebo semínek, takže kdyby měl někdo tipy i na další, budu jen ráda. Co jsem koukala třeba na článek o těch máslech z "aso", tak se mi všechna zdála strašně řídká a tak bych nejdřív chtěla zjistit, jaká je vlastně nabídka, abych nekupovala zajíce v pytli.

      Vymazat
    4. Nejhustší se mi zdálo asi to kešu - ale úplně na odkrajování taky ne. Taky bude asi záležet i na značce :)

      Vymazat
  27. Taky patřím k jednomu s "máslíčkových" závislákům a snídani alespoň bez kousky burákového másla a hromady vloček si nedokážu představit... :) Super inspirace..! :)

    OdpovědětVymazat
  28. ten cockovej dort vypada zajimave, ja miluju burgery z cervene cocky :-)
    a jinak jaka nahoda, zrovna dneska jsem se taky pustila do celeru, i kdyz ho moc nmusim a kupodivu to uslo..
    a jsem zvedava na rcept na cheesecaky, vypadaji skvele.

    OdpovědětVymazat
  29. ja stopkový zeler milujem (to je po slovensky repikavy celer :)... jazykove okienko :D mimochodom, dlho mi trvalo ze kedlubna je vlastne kalerab, a ze kapusta je kel a kel je kapusta :D ) ... najviac mi chudi na pare spolu s inou zeleninkou ale najčastejšie ho davam do mega zeleninovej polievky :) ... ten šošovicový koláč vyzera super :) a ako si zmenila teraz svoje stravovanie? v čom sa líši od toho predchádzajúceho ? :) a ako chutí ta morusa ? :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, mám dotaz na to lesní ovoce. Kde to kupuješ nebo tak? Na těch obrázcích to vypadá „zmrzle“ a v obchodě je to celkem drahé a vypadá to, že by se to asi mělo zkonzumovat hned nebo tak. Ty toho máš vždycky dost, tak budeš vědět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v Lidlu, častěji ted v Kauflandu - odtama mi chutná víc a stojí jen asi 40kč. Používám ho zmrzlé, předem ho nijak nerozmražuji ani neohřívám.

      Vymazat
  31. Ahoj !:) už delší dobu tě sleduji a jsi skvělá , strašně tě obdivuji a chtěla bych mít alespoň z poloviny takovou vůli , jako máš ty, sice jím například zdravé obědy,ale když jsem například v obchodu , nebo v praze na nákupech s kamarádkou a chci se nějak občerstvit , nebo mám například na něco chuť ihned zahnu pro třeba nějaký ten oříškový rohlíček , či jablečný závin, nebo také do nějakého toho fast foodu na karamelovou zmrzlinu. Nemáš nějakou radu , jak tohle překonat , nebo je podle tebe dobré si občas povolit z kopýtka?:-D
    Jinak teď tě asi tak trochu zasypu otázkama, tak se nelekni a doufám, že si najdeš čas na vše odpověďet a předem děkuji:).
    1) Vím, že kaše děláš klasicky na sporáku a z vloček , zkoušela jsi někdy jiné varianty vloček, myslím tím třeba jáhlové , kukuřičné, popř. jaké ti přišly nejlepší?
    2) chia semínka - jednoduše nechápu , co to je , nebo kde se to dá koupit , mohla by jsi mi prosím popsat , jak se to s nima dělá? nějak přes noc do vody nebo tak?
    3) jsem úchylná na jablečné záviny od babičky, která ale těsto dělá z mouky a másla , nemáš nějaký typ jak udělat " zdravější " variantu ?
    4) kde koupím takhle krásně celého tuňáka? Normálně v Kauflandu mezi rybami ?
    No to je snad vše , co mě zajímalo , omlouvám se za svou neznalost a mockrát děkuji za případnou odpověď , jinak přeji krásný zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to čas, pokud budeš zařazovat stále více zdravého jídla, tak tě ty chutě přejdou a bude pro tebe lehčí třeba odolat. Ono nevadí si jednou za čas něco takového dát, ale asi ne každý den ;) A k otázkám:
      1. zkoušela jsem asi všechny, ale nejvíc mi chutnají ovesné, potom třeba i jáhlové a pohankové jsou dobré
      2. koupíš ve zdravé výživě - můžeš je přidat kamkoliv. Mají takovou vlastnost, že nabotnají a vytvoří jakoby gel, když se namočí - takže se dají využít do různých receptů, na přípravu pudinků, džemů apod. Nebo jen tak do kaše či jogurtu - třeba právě to nechat přes noc, jak píšeš ;)
      3. Na internetu je toho plno, stačí pohledat. Sama ted přesně nevím.
      4. Toho runáka taky nevím - já jej dostala a byl z makra. Jinak možná v tescu, ale těžko říct.

      Vymazat
  32. Losos je láska♥ a tie posledné koláčiky obdivujem už pár hodín.
    A ešte chcem dodať, že tvoje oba blogy mi prídu naozaj úžasné a skoro každý deň sa sem chodím na niečo pozerať!

    OdpovědětVymazat
  33. Moc hezké !!! Máš talent :) Možná už jsem se ptala .. ale nevím pod jakým příspěvkem .. :( Jak vaříš tu makovou .. normálně přidáš mák? mletý? Jo a někdy by jsi mohla zaznamenat svačinky :)) nebo to jsou ty salátky, když jsi tak přísně jedla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom tam přidám mák - jakýkoliv. ted většinou mletý ;)
      Svačinky pokud si doma dělám, tak fotím a přidávám - však tam jsou taky - nějaké míchaná vajíčka, rýžové chleby s pomazánkou, občas nějaký salát...u mě to bývá podobné jako třeba pro někoho večeře ;)

      Vymazat
  34. moc lákavě to všechno vypadá :)

    OdpovědětVymazat
  35. Na čem děláš míchaná vajíčka? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. většinou na kokosovém oleji...ted používám i arašídový z Lidlu ;)

      Vymazat
  36. Jooo tunak! Toho muzu na vsechno zpusoby! A nejlip Jako sushi!:D

    OdpovědětVymazat
  37. Úžasné kaše. Hlavně ta maková. :3
    Čočková sekaná mě dost zaujala, čočku já můžu - hlavně teď jsem si ji oblíbila v salátech naklíčenou. :)
    Nejvíc mě ale ze židle zvedly veganské koláčky. ♥ Jsou dokonalé.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)