neděle 30. března 2014

Food Inspiration LXXXII.

Tak jo, dnešním příspěvkem musím hned v úvodu pozdravit všechny klienty a zaměstnance Pure Jatomi fitness
v Ostravě! :) Snad každý týden za mnou totiž přijde někdo s tím, že objevil můj blog. Nebo si to jen tak kráčím po fitku, pozdravím pár klientů a s odpovědí dostanu i pochvalu na mé recepty (a to prosím i od chlapů!). No, mé stránky už nejsou tak tajné, jak tomu dřív bývalo :D To už je pěkná doba, kdy o mém blogu nevěděla ani nejlepší kamarádka.
Jo, asi tak v té době, kdy vycházely první díly food inspiration...no a dnes je tu již díl č. 82! :)


Banán + Arašídové máslo + Jahodová čepička
Sem si takhle jednou chystala sváču a jak jsem tak viděla tyhle 3 suroviny u sebe, nedalo mi to a spojila jsem je v tuto krásnou jednohubku. Prostě dokonalost sama :)




Zelenina s láskou
Na svačinu - orestované žampiony s cuketou, hráškem a k tomu tvarůžky (ty já můžu v jakékoliv kombinaci) + pár rýžových chlebíků.


Ta absolutně nejlepší zmrzlina!
V poslední době ji dělám stále častěji! Stačí jen vzít mražené ovoce, přilít trochu mléka (třeba i kokosového, s tím je to ještě lepší) a pokud máte, tak čokoládový protein. Pomixovat a super zdravá zmrzlina je na světě! A chutná snad i lépe než jakákoliv jiná :)



Hovězí s kukskusem
Tak tenhle oběd se taky povedl :) Kuskus se zeleninou, špenátem a kukuřicí. A na něm dušené hovězí maso - to je vždy krásným zpestřením mezi drůbeží, protože jsem líná ho připravovat častěji :D


Netradiční míchaná vajíčka
Tohle asi neosloví každého, ale mě chutnalo :) Míchaná vajíčka se žampiony a špenátem - ale k tomu i jahody, avokádo
a skořice! Ono to fakt bylo dobré, věřte mi :)



Polévka + Hlavní chod
Já teda polévková nejsem, ale tentokrát jsem měla velký hlad a řekla jsem si, že si jako "předkrm" udělám svůj oblíbený brokolicovo-květákový krém. No a jako ten hlavní chod byla rýže se zeleninou a kuřecím masem dělané s barbecue omáčkou :)


Rýžová dokonalost
Boží kaše z rýžových vloček. S banánem, ovocem a mandlovým máslem ♥


 Nakrabičkováno do práce
Zelenina do krabiček - cuketa, žampiony, hrášek, kukuřice a mozzarella. A v druhé zeleninový salát, tvarůžky a vajíčka :)


 Čokoládový koláč s malinami a mandlemi
Tak jsem zase pekla, klasika :D A všem se moc líbil. A všem taky moc chutnal! Brala jsem i kamarádovi na ochutnání a už mám objednávku na další týden. Aspoň bude zase příležitost něco dobrého vymyslet a upéct :)
recept ZDE


Inspirováno Instagramem
Nejradši vše dělám podle sebe, ale i tak se tu a tam někde něčím inspiruji. V tomto případě jsem se inspirovala zdobením kaše. Podobný styl vídávám hodně na fotkách holek na instagramu a tak jsem to taky zkusila. A je to zase fajn obměna! Chutná sice stejně, ale tak o vzhled jde taky, no ne? :D Zde je to konkrétně ovesná kaše s karobem, arašídové máslo, banán, jahoda, sušený fík, chia semínka :)



 Oběd v haluškovém stylu
Už jsem psala, že miluji halušky se zelím a uzeným ♥ Zde to tedy nejsou halušky, ale něco hodně podobného. Zkoušela jsem ricottové nočky podle tohoto receptu od Téry. No, konzistenci jsem moc nevychytala :D Ale sníst se to dalo a chuť byla taky fajn :) K tomu zelí (kterého mám vždy málo!) a pořádné uzené maso :)


Míchaná vločková vajíčka
Občas mám ráda i takovouto snídani - rozmíchat vajíčka, přidat mléko nebo vodu, vločky a celé to prostě umíchat na pánvi. Pod to hodit trochu jogurtu, tvarohu nebo obojího. Nahoru ovoce a ořechy či ořechové máslo :) 


 Zamilovaná svačinka
Tvaroh s trochou čoko proteinu. K tomu maliny, kešu a chia. Pěkně to vypadá, skvěle to chutná! :)



 Pečivový čtvrtek
Na denním pořádku pečivo nemám, ale tak zhruba 1x týdně na něj dojde - prostě když je chuť (a větší hlad :D). Tento týden jsem si zašla pro skvělé bagetky do Lidlu a udělala si hned dvě variace - slanou s žervé, rajčatovým pestem, šunkou
a avokádem a sladkou s arašídovým máslem, jahodami a banánem (při jejíž přípravě vznikla právě ta úvodní fotka) :)


Cuketové nudle
Cuketu já můžu! A v podobě nudlí ještě víc :) Zde se sušenými rajčaty, šunkou a sýrem.


Dnešní kakaovo-ovesná s cizrnovým pudinkem ♥
Ano, čtete dobře - cizrnový pudink! Naprostá dokonalost prosím :) Možná přidám recept, ale prakticky na tom nic není - jen umixujete propláchnutou cizrnu (může být z plechovky) s mlékem (klidně i kokosovým, to je pak větší mňamka), vanilkovým extraktem a nějakým oříškovým máslem, případně i celými oříšky nebo čímkoliv dle chuti. Myslím, že mé nákupní tašky opět ztěžknou, jak v nich budu tahat navíc plechovky cizrny, protože tohle rozhodně musím opakovat! :D Jo a na fotce - klasická ovesná kaše s kakaem a čokoládovým proteinem, kousek banánu a pár (mražených) malin. Ale to snad každý poznal :)


53 komentářů :

  1. Zkus do toho cizrnového pudingu nebo-li "sušenkové" krému (já znám recept od Verči z blogu Healthylifestylbyme) zamíchat kousky hořké čokolády! Já si ho udělala do sklenice od PB a během 2 dnů celá sklenice padla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsem taky jednou dělala, bylo to fakt skvělé :)

      Vymazat
  2. Dobré ráno :).
    Pěkný díl, nejvíc se mi líbí ta zmrzlina a dort, jsi fakt šikovná. Cuketové nudle bych si dala, ale asi si spíš počkám na léto až budou na zahradě, stejně jako s malinami, jahodami apod. Ale vypadá to všechno fakt hezky, jak to hýří barvami. Cizrnový pudink zní zajímavě, taky bych si občas mohla ty chody něčím zpestřit, jím totiž většinou furt to samé a už žádné kreace nevytvářím :D...
    tak hezkou neděli ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že mi nechutná cizrna... :( krásný!

    OdpovědětVymazat
  4. Od té doby, co jsem ten čokoládový koláč viděla na instagramu na něj musím stále myslet! <3 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Banán s ořechovým máslem je úplně nejlepší :3. Já dělám zmrzlinu z banánu a ovoce k tomu, asi bych si měla už pořídit nějaký ten protein, protože všude vidím krásné recepty s ním. A ten dort, to je prostě pastva pro oči (kdybych měla možnost ochutnat, tak určitě i pro chuťové buňky) :) .

    OdpovědětVymazat
  6. no ani nevim co pochválit dřív zase :D fakt jsou tvoje fotky čím dál tím lepší !!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňaaaamky.. já už ani nevím co k tomu psát, pořád se totiž opakuji.. nádhera, krása, dokonalost sama! :-)
    Jak tak píšeš o těch prvních dílech Food Insp., tak tehdy jsi je asi ani nevydávala pravidelně co? A myslím že tě v té době ani nenapadlo jak se stanou mezi čtenáři populární a oblíbené.. když tak ale zabrousím mezi ty starší díly, tak je vidět velký pokrok.. ne že by předtím byly špatné (ó to vůůůbec), ale tohle už je jiný level! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tohle je rozhodně jiný level, předtím ty fotky byly hrůza :D Jinak pravidelně jsem je celkem přidávala, ale taková ta pravidelná nedělní rubrika se z toho stala asi až tak po půl roce nebo pár měsících :) A je to super, mám z toho velkou radost, že to tolik lidí baví ♥ A to to původně vzniklo jen proto, že jsem nechtěla psát na všechno zvlášť recepty, ani přidávat pořád jídelníčky. Tak jsem si řekla, že nahážu prostě fotky různých jídel do jednoho článku (tehdy takové rubriky snad na blozích ani nebývaly) a bylo to! :)

      Vymazat
  8. Už ta první fotka je dokonalá, jak píšeš :D Čoko koláč vypadá víc než bezvadně, mnam a děkuji za připomenutí zmrzlinek, s blížícím se "létem" a teplými teplotami si vyložené říká o to, abych se na ní příští týden také vrhla :-) V plánu je i premiéra Matcha zmrzliny :-)
    Měj krásný den Moni.

    OdpovědětVymazat
  9. Myslíš že cizrnový pudink by šel zamrazit? že bych si už zrovna udělal více, abych nemusela pořád špinit mixér?
    A to pečivo vypadá hezky, já pečivo miluji i když vím že není zrovna extra-zdravé.. to jsi měla ke snídani nebo ke svačince? A nevadilo ti jíst najednou i slané i sladké? Já třeba nesnáším míchání těchto chutí tak proto se ptám jak to máš ty.. :-)
    A ještě by mě zajímalo, tam jak je ta fotka z instagramu - jak máš všechno hezky seřazeno vedle sebe - tak to PB je takové super tekuté, jaká to je značka? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, můžeš to zkusit. Ale podle mě to pak už nebude tak dobré jako před mražením ;)
      Pečivo jsem měla odpoledne na takovou svačino-večeři. A sladké + slané mi nevadí - však jsem snědla první to slané a pak si dala sladké...takový "dezert" ;)
      Tekuté PB je z eshopu aso-online.

      Vymazat
    2. Kolik je prosím poštovné, když bych si objednávala 1kg arašídového másla z aso e-shopu? Moc děkuji :)

      Vymazat
    3. Nwvím už přesně, bylo to okolo 100Kč - určitě to tam mají napsané ;) Snažila jsem se vyjednat nějakou slevu a spolupráci, ale neodpověděli mi.

      Vymazat
  10. To je zase nedělní přehlídka nádhery :) Vždycky se těším a ráno už honem rychle zapínám počítač a otevírám blogger, abych se ujistila, že zase dostaneme svou dávku krásné jídelní inspirace :)) Díky za tip na zmrzku, tu si budu dělat v létě.

    OdpovědětVymazat
  11. dobré ráno krásné fotky a motivační:) ty jídelna lákají a moc:)

    OdpovědětVymazat
  12. Opět krása :-)
    Jednohubky občas dělám podobné - taky banán a arašídové máslo, jen nahoru dávám rozinku nebo brusinku :-)
    Zajímavé kombinace - míchaná vajíčka s vločkami, ovocem nebo skořicí by mě nikdy nenapadly...třeba někdy zkusím :-)
    Mám chuť prostě na všechno z toho! :-) Třeba ten dort, mmm :-) A zmrzlinu nebo cizrnový pudink bych si ráda udělala, proč jenom nemám mixér?! No nic, budu si muset počkat :-) Zatím se asi budu opičit s tou orestovanou zeleninou, taky vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  13. přijde mi, že jsou ty tvoje fotky čím dál tím krásnější :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zmrzkaaaa!:P a banan jaho a arasidak jsou nejlepsi kombinace ever! A mnam pro vsechno,ale bez masa!:P

    OdpovědětVymazat
  15. Taky miluju cuketu, jsem ráda, že už je k dostání zase za rozumnou cenu :)...
    Cizrnový pudink vypadá skvěle, ostatně jako všechny tvé fotky :) Vůbec se nedivím, že je tahle rubrika jedna z nejoblíbenějších :)

    OdpovědětVymazat
  16. Bože, to je dokonalost sama!

    Ty člověka dokážeš navnadit dokonce i na to uzený! :D :) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  17. To jídlo máš tak krásně upravené, ta zmrzlina vypadá božsk, zrovna včera jsem si dokoupila mražené ovoce do zásoby, tak snad konečně něco takového vyzkouším :)
    prosím tě, kde bych sehnala tu srdíčkovou mističku? :))

    OdpovědětVymazat
  18. Banán + Arašídové máslo + Jahoda.. Aaaaaah, miluji tuhle kombinaci, samotnou nebo s ovesnými vločkami.. Nuuuu ♥ nejoblíbenější snídaně :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jak jsem uviděla tu boží zmrzku, dostala jsem nan ni chuť a teda MUSÍM pořídit čokoládovej protein! AAA! :D JInak aji uzený maso vypadá skvěle a cizrnovej pudink vyzkouším hned zítra. Dnešní Food Inspiration jsem si užila na 100% :)

    OdpovědětVymazat
  20. všechno vypadá tak krásně naservírovaně, ty míchaný vajíčka vypadají úžasně, vůbec vejce se skořicí je děsně dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jaké kupuješ hovězí? Přední, zadní, roštěnou, svíčkovou..?
    A kolik jíš vajíček denně (případně týdně)?
    Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaké pěkné libové :) Jednou jsem brala zadní z mladého býka, teďkom jsem měla falešnou svíčkovou :)
      Vejce fakt neodhadnu. To nepočítám a ani to nemám každý den stejně. Jeden den si dám 2-3 a pak třeba pár dní vůbec. Jindy si dám 3 vejce třeba i každý den.

      Vymazat
    2. Co je prosím falešná hovězí svíčková? Já měla za to, že falešná je vepřová, právě proto, že to není hovězí. Tak teď jsem z toho zmatená :) dík

      Vymazat
  22. Ach já tohle prostě miluju. A jak to máš vše krásně nastrojené. Tu zmrzlinu si dělám také e není nic lepšího! :-)Love run eat repeat

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle zdobení kaší je nejhezčí! Asi se taky budu opičit :D (i když nevím jak, když si na to dávám skoro jen banán :D)
    A jako vždy krásná jídla, krásné fotky. A nutně potřebuji kokosové mléko, ale nemůžu ho nikde sehnat a Kaufland mám dost z ruky.....těžký to život :DD

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, super jidla:) Kdyz delas tu restovanou zeleninu s tvaruzky, restujes i ty tvaruzky, nebo je tam pridas az potom? Dik, Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne vmíchám je tam až nakonec. Buď až to vypnu nebo těsně předtím, aby se jen lehce roztopily ;)

      Vymazat
  25. Opäť úžasné jedlá Moni! Ja som sa aj čudovala, že si nepridala Food inspiration, lebo mi to ráno nevyskočilo a tak som si povedala, že sa idem na to pozrieť, pretože sa mi to nezdalo a ono je tu! Takže sa teším :) S tou ryžovou kašičkou si ma inšpirovala a vločky si určite kupim :) A máš pravdu, Insta je v tomto skutočne najlepší! Je plný inšpirácie a dokážem tam stráviť hodiny pozeraním tých dokonalých fotiek :)

    OdpovědětVymazat
  26. Taky mám ráda dušené libové hovězí maso, ale maximálně jednou za týden, nejlépe jednou za čtrnáct dní. Kuřecí bych mohla pořád, ale to hovězí si dám jednou a mám na čas vystaráno, zajímavé :)
    A za proteinovou zmrzlinu by měl někdo dostat metál, nejlepší sladkost na světě... Akorát jsem po ní pak jak balónek nafouklá :D Ale za tu chuť to stojí.
    Ovšem míchaná vajíčka s jahodama, to už je na mě trochu extrém..:D
    Zelí mám taky moc ráda, ale začala jsem si trochu zjišťovat stravování podle krevních skupin, a není pro mě prý ideální, což vím i podle sebe - chutná mi moc, ale nesedí...
    U té zamilované svačinky jsou použila jaký tvaroh? Zdá se mi to neuvěřitelně řídké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nízkotučný ve vaničce. Ale já jej vždycky rozmíchávám ještě s vodou/mlékem a občas konzistenci neodhadnu a je to pak takto tekutější ;)

      Vymazat
  27. Mňam! Teda, na to že jsem právě svačila sem dostala pořádný hlad - nebo spíš chuť! Ty tvoje kaše vypadají naprosto dokonale! Budu se asi budet zásobit nějakými rychlokašemi z Mixit nebo z jiného obchodu. Snídám pravidelně pečivo (vozí mi každé ráno čerstvé kousek do krámku, i nějaké rádoby celozrnné) protože přítel si potrpí na raní rohlíky a tak když už tam jdu, nechce se mi pak patlat s kaší. Ale když vidím ty fotky, takhle krásné moje snídaně nejsou. Věřím, že bych po nich měla hned o 100% lepší den, začít ho něčím tak nádherným ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Když pominu maso a houby, které nejím, tak vše vypadá vážně skvěle, až z toho mám hlad:D

    OdpovědětVymazat
  29. Týý jo, ten cizrnovej pudink, jdu namáčet cizrnu! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Celý článek tu poslintávám a cizrnový pudink na konec, mě úplně porazil. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  31. To je vždycky pokoukání na ty Tvé úžasné výtvory! :)) Cizrnu jsem si hned musela jít namočit, abych mohla vyzkoušet ten pudink! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Opět nádhera.....samé dobroty!! Nejvíce mne zaujal čokoládový koláč :-)

    OdpovědětVymazat
  33. mňam mňam určitě zmrzlinku udělám! :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Moni,

    kolik g vloček dáváš ke snídani? Dneska jsem zjistila, že mám ke snídani 30g vloček + mléko a např. banán. Je to málo nebo akorát když chci zhubnout? Děkuju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to celkem málo je. Já dávám tak kolem 80g většinou, dřív jsem dávala třeba 60-70g. Ono ale záleží, kolik sacharidů pak přijímáš v ostatních jídlech, kolik máš tuků apod. ;)

      Vymazat
  35. Ahoj, můžu se zeptat, kde jsi koupila ten talíř? Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jetli myslíš ten bílý, tak ten je z prodejny Nanu-Nana ;)

      Vymazat
    2. Jj, ten bílý, Díky

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)