středa 19. března 2014

Nová sportovní výbavička + Jak teď cvičím

 Původně jsem chtěla udělat článek krapet jiný - něco trochu ze života a co mi dělá v posledních dnech radost. Protože ačkoliv to krásné počasí už pominulo (alespoň tedy u nás), tento týden mám opravdu super náladu a nejde se o trochu toho pozitivního nepodělit :) Ale nechám to asi na zítra a to, co mělo být součástí článku vám ukážu dnes zvlášť - protože o tom bych se asi beztak rozepsala nejvíc :D No která holka by nebyla nadšená z nových božích kousků do svého fitness šatníku? Jelikož trávím ve sportovním více času než v klasickém oblečení (i v práci běhám v teplákách a  v civilu m mí klienti skoro
ani nepoznají :D)
, tak toho prostě není nikdy dost. A člověk by nevěřil, jak mu pár takových nových kousků zvedne náladu
a dodá to i tréninkům úplně nový rozměr! :)


Všechno je to z nové kolekce od Reeboku pro crossfit. A co si budem povídat - kolekce pro crossfit mám vůbec nejradši :) Nejen proto, že jsem fanynkou crossfitu (ačkoliv v poslední době už jej necvičím tolik jako dřív, ale o tom třeba později...), ale hlavně proto, že se mi líbí ten design a hlavně funkčnost těchto kousků. A nová kolekce je super v tom, že ji (ještě)
nemá dalších 10 lidí ve fitku :D


Tohle žluté tílko je vůbec naprosto boží! Jelikož mám doma samé tmavé obleční na cvičení, tak je to příjemné zpestření.
Ve fitku teď tedy pěkně razím (když k tomu mám navíc ty super boty, co uvidíte ještě na dalších fotkách!), ale to mi vůbec nevadí! Jakmile jsem se takhle poprvé v pondělí oblékla, tak jsem najednou měla plno energie na cvičení. Jako by to oblečení samo říkalo "Když už mě nosíš, tak ve mně prostě musíš makat!". A tak jsem makala :) Prostě vlna endorfinů než jsem vůbec ještě začala a pravda sebevědomí taky trochu poporostlo :D



A dalším přírůstkem do sbírky jsou tyto super šortky a sportovní podprsenka. Kraťásky padnou jako ulité a jsou zajímavé hlavně šněrováním na šňůrku - žádná otravná guma ani knoflíky. Sice jsou super krátké, ale léto už se blíží, takže přijdou vhod! :)



A z čeho jsem dále naprosto unešená?? Boty Reebok Crossfit Nano! Na ty jsem dostávala chválu ze všech stran hned první den, co jsem si je vzala. Barva je opět pro mě nezvyklá, ale i tak se mi strašně líbí. A cvičí se v nich jedna báseň. Skoro jako by mě sami vedly. Jo a taky jsem si v nich včera trhla svůj rekord na dřepech - to si o pokus prostě samo říkalo. Takže přepisuji 85Kg na 87,5Kg, ale rovnou 2 opakování. Zvládla bych možná i víc, jistě bych zvládla i 90Kg, ale neměl mě kdo jistit, takže jsem nechtěla riskovat nepěkné zavalení činkou v 7 hodin ráno. To by mi pak zkazilo celý den i tu super náladu :D

*****

No a aby to tu nebylo jenom o vychloubání se, tak jsem si řekla, že vám písnu aspoň v krátkosti jak teď cvičím. Tu a tam se mě někdo na to ptá nebo chce inspiraci. A sama můžu říct, že od ledna, co jsem zase začala cvičit trochu jinak, vidím velké pokroky. Takže není proč se nepodělit :)

Zhruba před rokem jsem cvičila takový ten klasický posilovací trénink - rozdělené partie na pár dní, pár cviků na každou
a víceméně se to opakovalo. Občas nějaký ten intervalový či kruhový trénink, běh, pár lekcí jumpingu apod. Pak jsem přešla čistě na crossfit a jela tak intenzivně celé tělo prakticky v každém tréninku. Nyní bych řekla, že kombinuji obojí. Žádný trénink není stejný, takže nemá smysl tu vypisovat jednotlivé cviky nebo opakování, protože to prostě pořád různě měním podle aktuální nálady a síly. Tělo si tak nezvyká a já jsem spokojená, protože se nikdy nenudím :) A při mém pracovním vytížení mi to vyhovuje i více, jelikož energie vydat ze sebe všechno na jeden crossfitový workout prostě není vždycky tolik.

Zpátky jsem si rozdělila trénink na určité partie - zvlášť si dávám ramena + někdy k nim třeba 1 doplňkový cvik na biceps, zvlášť záda + triceps, potom jeden den čistě na nohy a jeden den nějaký kruháč nebo crossfit - tam využívám hodně funkčních pomůcek jako je TRX, kettlebell, skoky nebo různé výstupy na bedny apod. Začínám vždy ale nějakými komplexními cviky
a využívám hlavně ty z crossfitu - takže trhy, přemístění, nadhozy, dřepy, mrtvé tahy, shyby. A to pak doplňuji více izolovanými cviky s činkami nebo na některých strojích. Střídám variace, kdy jedu více opakování (15-20) s lehčí vahou a ty, kdy jedu těžké váhy, ale málo opakování (3-6) a čistě silově. Hodně dávám supersérie, tzn. více cviků za sebou nebo shazované série, kdy postupně ubírám v jedné série váhu a jedu tak třeba až 20-30 opakování dohromady. Po posilování si dám 15-20minut kardia. K tomu občas nějaký ten běh, jumping, lekce skupinového posilování a kruhového tréninku na online fitness
(ale to už ani tak neberu jako "můj" trénink).

Konečně se mi díky tomu začaly formovat ramena, záda i nohy (ovšem pár kilo dolů taky pomohlo tomu, aby to "prokouklo" :)). Lidi si všímají a chválí hlavně záda a ramena. Klientky se mě ptají, jak vyformovat ten triceps, co mi vždycky vykoukne, když jim ukazuji třeba nějaký cvik v pozici kliku. No a já si užívám, že to konečně začíná nějak vypadat a všechna ta dřina
(kterou si však nesmírně užívám)
se vyplácí :)


No a ještě jedna "vtipná" rambo póza na závěr. Ten výraz se moc nepovedl, ale aspoň něco pro zasmání :D



91 komentářů :

  1. Ty sis to solárko hodně oblíbila, že? :-D Jakobys přijela z Baham! :-D každopádně moc ti to sluší :-) Já teď taky nakupuju oblečení na cvičení častěji, jak na normální nošení :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až tak tmavě vypadám?? :D To dělá možná i to světlo a stíny :) Teď jsem skoro dva týdny vynechala, ale jinak chodím pořád no, ale už méně :)

      Vymazat
    2. No ta barva nátělníku to jen podtrhla. Máš moc hezkou barvu opálení. Já jdu víc do bronzova (dobře, do oranžova, ale to už nezní tak sexy :D:D:D).

      Vymazat
  2. Moc ti to na těch fotkách sluší, Moni :-) Hlavně v tom žlutém tílku úplně záříš :-) A je vidět, že na sobě pracuješ :-)
    A i ty botky se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat kde si nakupovala? reebok miluju, ale tohle sem nikde neviděla :( díky Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhlensty kousky jsem dostala, ale myslím, že by měly být k dostání v A3sportu a podobných prodejnách ;) Jestli ne ted, tak určitě už brzy :)

      Vymazat
  4. Velka gratulácia!!!! Vzdy si pozrem len food inspirácie a pod a tvoje pokroky moc nesledujem pretoze mi prisli take pomale a nic extra....ospravedlnujem sa po dnesnom clanku to napravim pretoze vyzeras fakt super vysportovane konecne vyzeras ako riadna fitness trenerka :)..drzim palce nech to ide aj nadalej a zelam veeela dobrej nalady:))) Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, toho si moc cením. Upřímně, to mě motivovalo taky - když mi někdo psal, že jako trenérka bych měla vypadat jinak a lépe, tak to moc nepotěšilo. Teď už se k tomu začínám přibližovat a jsem spokojená :)

      Vymazat
    2. Už jenom to bříško a budeš dokonalá fitness bohyně. Ovšem sleduji Tě od začátku a pokrok je to nesmírný, hlavně jde vidět, že jsi spokojená a to je to nejdůležitější ;-)

      Vymazat
    3. Děkuji :) To břicho chce ještě zpracovat, to je pravda! Vždycky jsem si myslela, že je v pohodě, ale teď jako jde už jen o to dorýsování, tak to jde fakt nejhůř. Nejlíp prostě shazuji z vršku no - to jsou ty ruce a záda. Pak níž už se to více drží. Ale na to taky dojde, věřím tomu :)

      Vymazat
  5. No Mončo, co jsi po Vánocích trošku shodila, tak to vypadá nejvíc dobře!! máš pěkně namakaný záda, k tomu hezky úskej pas, no vypadá to prostě super. Ty svaly jsi patrně měla z velký části i předtím, ale prostě nebyly moc vidět... Vydala ses dobrým směrem, teď budeš super motivace pro všecky klienty! :)
    Jak koukám na ty fotky, tak jsi mi těžkou inspirací... Bohužel z tvého povídání je naprosto jasný, že ta "proměna" byla jen a jen kvůli stravě... Já miluju "zdravý" jídla, ale prostě množství i časování těžce nedodržuju, a sacharidy mi dost často vyletěj až do nebes... Nejvyšší čas s tím něco udělat asi... Vidím to tak, že si tě připnu na nástěnku, abych to viděla každej den! :D
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je pocta! :) Já to taky říkala pořád, že tam ty svaly určitě někde jsou :D Tak naštěstí už trochu začínají vykukovat :) A o stravě je to hodně. Já v ní taky nejsem 100%, ale snažím se :) Hlavně hlídat ty sachry no. Já si dám radši víc zdravých tuků, než to dohánět cukrama. Párkrát v týdnu mi vyletí teda i ty sacharidy, ale převážně se je snažím držet níž :)

      Vymazat
    2. A na kolika gramech sacharidů se přibližně udržujes prosim? A zelenina se taktez počítá do celkového příjmů sacharidů?:-) Kdyz sním vecer dejme tomu kilo zeleniny jak to tělo zpracuje?:-) myslim ty sachry. Prosim o vysvětlení. :-)

      Vymazat
    3. No, jak by to tělo zpracovalo - normálně, nevidím v tom problém. Do tuků by se to určo uložit nemělo ;) Je to hlavně vláknina a voda přecejenom. Jen to může spíše potrápit zažívání takové množství a omezit vstřebávání některých živin (pokud bys jedla ještě takové množství víckrát přes den plus další více a celozrnné produkty...)

      Já když mám takové ty nižší dny, tak okolo 180g cca. Občas to potřebuji zvednou kvůli energii, regeneraci a doplnění glykogenu, ale to pak nepočítám a je to možná 300g i víc, cca 1-2x týdně. No a když je během týdne nějaká "krizovka" tak sním třeba trochu sachrů ještě někde na sváču - do 50g v porci řekněme. Fakt je to orientační, protože každý týden to vypadá jinak a řídím se prostě svým tělem :) A příjem teda nepočítám každý den - spíš to mám v oku podle toho, jak jsem si porce rozpočítala kdysi na začátku. A tam jsem teda i zeleninu částečně započítala. Ale někdo ji třeba nepočítá vůbec :)

      Vymazat
    4. Děkuju za vysvětlení a komentář:-) já právě jím kolem 150-180 sacharidů za den a včera večer jsem si vzala 2 knackebroty a šunku plus 450 g kedlubny a to právě dodá hodně sacharidů, tak jsem se chtěla raději pozeptat jak je to s těmi sacharidy. Vím, že papriky a rajčata mají více cukrů tak se navečer snažím jíst jinačí zeleninu. Hubnu víš, tak proto se ptám a ještě jak je to se zeleninou ve sladkokyselém nálevu? Děkuju moc, jsi hrozně hodná. :-)

      Vymazat
    5. No já si klidně i tu v nálevu dám - prostě ji zbožnuji :) Ale záleží, jaký je nálev a kolik toho sníš. Podle mě to až tak nevadí. A třeba v Bille mají okurky v nálevu skoro bez cukru ;)

      Vymazat
    6. Okurky a nakládaná zelenina se dělají v náhradních sladidlech protože s cukrem by ztratily křehkost. Rozhodně nepatří do zdravého jídelníčku!

      Vymazat
  6. Moni! Jak já ti závidím! Poslední dobou pořád sháním něco na cvičení (co, jak sama píšeš, by neměla půlka fitka, protože moje adidasový kalhoty mají snad všechny ženský a holky, co tam cvičí). A když už najdu něco, co by se mi vážně líbilo a na nikom jsem to ještě neviděla, tak ta cena!! :D Achjo! Ale to žluté tričko a ty boty, to je prostě super!
    Jinak na zádech, ramenách i nohách je od ledna vidět hoodně velký kus práce!! :)

    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nejspíš jsem trochu zapsala dobu, ale mám pocit, že jsem po vánocích četla, že máš svého trenéra i změnu jídelníčku. Jak to dopadlo?
    Díky, Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem to určitě v nějakém článku nebo tak nějak průběžně - s trenérem jsem již ukončila spolupráci a jídelníček už taky jedu zase podle sebe. Nevyhovoval mi jeho styl a po pár týdnech jsem zjistila, že už takhle dál nechci jet ;)

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď, popravdě jsem si od ledna také našla trenéra, dost známého a uznávaného, ale mám přesně stejný problém: jídelníček. Tréninky byly super, ale jídelníček mi prostě nevyhovuje, mám pořád hlad a ačkoliv jsem nikdy nejedla sladké, tak mě teď přepadají "žravé" dny na čokoládu apod. A to by nemělo být. Tři roky jsem jako samouk hubla, cvičila, změnila jídelníček i životní styl a shodila 40 kilo. A teď mám během necelých tří měsíců o několik kilo i cm víc v pase a rozházený rytmus těla.

      Vymazat
    3. Tak to bych být tebou s tím taky radši něco dělala. Mě to taky dost rozhodilo stravu - najednou šílené chutě na samé nezdravé věci a i když jsem měla předtím problémy s přejídáním, najednou to bylo mnohem horší. O zhoršení nehtů, vlasů apod., náročnost na čas i energii nemluvě..

      Vymazat
    4. Asi také ukončím spolupráci. A právě proto, že jsem tu kdesi četla, že ti také jídelníček nevyhovoval, jsem se chtěla poradit, jak ses zachovala ty. Moc ti fandím, jakýkoliv i menší pokrok je na tobě vidět a je bezva vědět, že na to poctivě dřeš a ne jen dietíš jako jiní. Přesně můj styl. :-)
      Ještě bych měla jeden dotaz: nevíš, kam bych se měla obrátit pro lepší informace pro samostatné sestavení kvalitního jídelníčku, abych při cvičení opravdu nabírala svaly a ne tuky? Nerada bych si svaly, co už mám, zase spálila špatnou stravou. Děkuji mockrát, Vlaďka

      Vymazat
    5. To je bohužel složité...v dnešní době člověk nikdy neví, komu věřit a kdo tomu fakt rozumí. Ale myslím, že bych mohla doporučit stránku supertrener - sestavují jídelníčky, takové více fitness ale nic striktního řekla bych. A je na ně dost chvály. Sleduji je na FB i webovkách a znám holky, co od nich mají jídelníček i cvičební plán a jsou spokojené :)

      Vymazat
    6. Děkuji, mám je také na fcb, ještě rozmyslím a možná zkusím. :-) přeji ti hodně úspěchů ve všem, do čeho se pustíš. :-)

      Vymazat
  8. to mi povídej, ta nová kolekce Reebok je nádherná. přítel pracuje v A3 tak to utrácím pořád :) A břicho prosím tě cvičíš jak často?? Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Břicho mám hodně v rámci práce - na svých směnách vedu 15min břišní buchty, kde cvičím taky. To je tak 2-3x týdně. K tomu 2x týdně tal 5-10min po lekci jumpingu, 1x týdně 10min na lekci sk. cvičení pro ženy, občas nějaký cvik v kruhovém tréninku...takže to mi stačí až až. Jenom občas si zařadím nějaký jeden nebo dva cviky, které na lekcích necvičím do svého tréninku :)

      Vymazat
  9. Ty tvoje a ruce?! Závidím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzeráš uplne úžasne Moni! Máš krásnu vyrysovanú postavu :) Fakt skvelá práca, si šikulka :) A si krásne hnedá, takže tá žltá farba na tebe žiari o to viacej ;) Aj vecičky na cvičenie sú krásne. Tiež sa chystám už na nákupy, treba doplniť šatník o nové fitness oblečenie :) Ja ale pojdem skor po tom na behanie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem hned chtěla pochválit záda, vypadají skvěle! Celkově Ti to moc sluší, vypadáš na fotkách moc spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  12. Kolik teď vážíš?:) máš hezky vyrýsované ramena a ruce.. závidim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tak kolísá plus mínus 0,5Kg. Ale teď jsem zhruba někde kolem 60,5Kg :)

      Vymazat
  13. Strašně ti to sluší.Díky tobě jsem začala měnit svůj životní styl.Dlouho jsem totiž neměla nikoho kdo by se mi "líbil" tak jako ty.Většina hubených holek má nohy a ruce jako párátka, jsou takové mrtvolné nebo jak to říct...Vždy sem si říkala : to radši budu mít ta svá kila navíc než vypadat takto.Mno jenže s tím je teď konec, vím že bych jednou chtěla mít tělo jako ty...a tak makám co můžu.
    Verí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pro mě největší pocta, děkuji! Přeji ať se ti daří!! :)

      Vymazat
  14. moc ti to sluší!!!! A máš pravdu, že je to fakt nejvíc vidět na těch zádech, jak je máš zpevněné :)), jinak nohy máš taky perfektní!;)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadáš naprosto skvěle a ačkoliv jsem ti to psala už několikrát, musím ti to napsat znovu, ty tvoje záda jsou naprosto úžasná!!! :) a ještě v tom žlutém triku, fakt nádhera :) celkově teď na mne působíš dost spokojeným dojmem... těším se na zítřejší článek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Moni, já jsem s jídelníčkem od trenéra taky zažila zklamání... Držela jsem se ho měsíc a žádný pokrok spíše naopak, jsem na tom hůř jak předtím. Když pominu žaludeční problémy a věčně nafouklé břicho, tak jsem najednou taky zjistila, že je to se mnou a s jídlem (výběr, množství) špatné. Ted nevím jak z toho ven, mám chaos v tom co ted jíst a co ne abych dál nenabírala :-( Nechceš na blog prosím hodit inspiraci nějakého tvého aktuálního jídelníčku, aby mě to trošku navedlo na správnou cestu? Děkuju moc Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídelníčky sem teď dávám - v posledních dvou nebo třech týdnech už jsem přidala 2 a určitě dám i další. Tak jenom mrkni níž, je to pod názvem "celodenní jídelníčky" ;)

      Vymazat
  17. Já cvičim už několik let a až teď jsem si konečně pořídila sportovní podprsenku. Je to jen "blbá" podprsenka a jak skvěle se mi s ní najednou cvičí, opravdu to pozvedne trénink do jiný dimenze, nebo jak to říct. :D
    A musim říct, že ti poměrně závistivě pokukuju po tvojí profesi. :) Mít sport jako práci, to je prostě sen.

    OdpovědětVymazat
  18. Omg to zluty tilko je luxusni hrozne moc ri sekne!! Nadhera uplna zavist( v dobrym):D

    OdpovědětVymazat
  19. Jů, vypadáš fakt dobře a pěkně se na nás na fotkách usmíváš!

    OdpovědětVymazat
  20. Tiše závidím! :D To žluté tričko je boží a ty tvoje ramena a záda ti vážně krásně vykoukly :) Fakt paráda!

    OdpovědětVymazat
  21. vypadáš naprosto dobře dokonalá postava jen tak dál,....

    OdpovědětVymazat
  22. ten top.. a ta záda.. a ramena.. fuj, ted jsem si poslintala monitor. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Jee, taky zrovna chystám článek "jak cvičím a v čem cvičím" :D A dokonce mám za sebou i první lekci crossfitu, tak ze sebe mám radost, i když oproti tobě by byly moje "výkony" prostě trapný :D

    Vypadáš moc dobře, hlavně v tom žlutým tričku, je na tobě vidět že pořádně makáš, a moc ti prospívá i to opálení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak to se těším na článek :) A skvělé, žes zkusila cross! Začátk jsou kruté pro každého, neboj :D

      Vymazat
    2. Přesně to se chystám psát taky :D A crossfit. Už jsem měli i stojky :D A Moni, přispěju ti další pochvalou, moc ti to sluší! :)

      Vymazat
    3. Děkuji! Tak to budou super tématické články na blozích :D Už se na ně těším holky ;)

      Vymazat
  24. Měla bys jasné barvy nosit častěji, moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  25. Moni teda! Uplne z tebe ta dobra nalada sala! Jestli narazim v obchode na to zlute trisko, urcite ho poridim, peknych kousku na sport neni nikdy dost a i kdyz vim, ze mi to ve cviceni nepomuze, tak to stejne nutne potrebuju:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a naprosto ti rozumím - když jde o oblečení, tak ho člověk někdy nutně potřebuje i když ví, že zrovna ten kousek tolik nevyužije :D

      A teda ani jsem netušila, že čteš můj blog. To mě teď trošku překvapilo, ale mile samozřejmě! :)

      Vymazat
  26. Téda, vypadáš parádně. Nevím co chválit dřív. Barevný oblečky jsou super - mám od reeboku podobně barevné botičky v kombinaci s šedou a cvičí se v nich úplně samo :D Opálení ti sluší, záda máš úplně famózní no nemám slov :)

    OdpovědětVymazat
  27. Páni, moc ti to sluší!! Normálně moc nekomentuji, ale teď mi to nedalo!

    OdpovědětVymazat
  28. Kraťásky i žlutý top mám také. :)) Sekne ti to. ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Gratuluji ke dřepům, nová výbavička ti moc sluší, s tou žlutou úplně záříš. A na těch zádech a ramenech opravdu pokrok je, fakt ti to sluší. Pochvaly ti jen a jen náleží :)

    OdpovědětVymazat
  30. Parádní kousky Mony :) A ty záda :OO

    OdpovědětVymazat
  31. Super Mončo, fakt ti to sekne a to žlutý tílko bych ti nejradši sebrala a k němu bych prosila i ty ramena a záda! Vypadáš vážně spokojeně, tak ať se ti daří :) A chci se tě zeptat, nemáš i nějákej tip na boty na chození venku?(pořád reklamuju, protože je prochodim se svejma 15km denně při přemisťování ze školy, do školy, do fitka :D)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ale ramínka a záda si určitě nechám! Na ty jsem se dost nadřela a těch vah, co musely nazvedat :D

      Na botky bohužel tip nemám - mám totiž úplně stejný problém a všechny mi vydrží sotva pár měsíců :D

      Vymazat
  32. Na té první fotce (ve žlutém tričku) z tebe čiší pozitivní energie, spokojenost a zdravé sebevědomí. Zářivé barvičky ti opravdu mooooc sluší! :-)
    Veronika.

    OdpovědětVymazat
  33. Asi to bude 150tý stejný komentář, ale nemůžu si to odpustit ....vypadáš naprosto SUPER !!! :))
    ...ty ramena, záda, k tomu ten výrazně uzší pas...fakt boží ! Dobrá práce :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůůbec nevadí. I kdyby jich bylo 1000 stejných, tak jsem ráda za každý z nich. Ještě aby taky ne. Děkuji :)

      Vymazat
  34. Palec nahoru:-) katka

    OdpovědětVymazat
  35. to tílko vypadá fakt dobře, je vidět opálení.

    OdpovědětVymazat
  36. :-O Wow, chci vypadat jako ty! Kde že trénuješ?? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Ostravě - Pure Jatomi Fitness ;)

      Vymazat
    2. SAKRA :(( já bydlím až na druhé straně republiky :(( .... Kdyby to bylo blíž, klidně bych dojížděla.. Vypadáš fakt úžasně a podle toho jak čtu tvůj blog, hrozně se mi líbí jak k tomu přistupuješ. Navíc trpím taky záchvatovým přejídáním a nemůžu se toho za žádnou cenu zbavit!! jsem z toho zoufalá... Fakt škoda že to není blíž....

      Vymazat
  37. No tak klobouk dolů, vypadáš naprosto skvěle a jak už tady bylo řečeno-barvičky Ti moc sluší, nos je častěji:) Je zajímavé, jak takové oblečení dokáže leccos ovlivnit, co? :D

    OdpovědětVymazat
  38. Jeeee to tričko a boty jsou skvělé! Jen na něj koukat mne nabíjí energií, takže nejen tebe, ale i klienty :)) A klobouk dolu, ten vršek máš luxusní, vážně zírám :)))

    OdpovědětVymazat
  39. Obdivuju tvé ruce, ale hlavně nohy a stehna, vypadá to skvěle a popravdě, u dívky nezvykle. Možná to zní úchylně ale hrozně ráda bych si sáhla, jaký je to pocit :D Jinak neplánuješ plastiku na prsa? Mám pocit že většina slečen z fitness inspirací je má a ty se jim hodně blížíš! Možná by mě zajmalo i něco trochu jiného, jak jsi na tom s protahováním? Jak velký máš rozsah?

    OdpovědětVymazat
  40. Tak zaprvé - ty boty jsou ÚŽASNÝ!!! :D
    A zadruhé - vypadáš ÚŽASNĚ :) (Po celou dobu na blogu vypadáš dobře, ale teď vypadáš i šťastněji, pyšněji na sebe samou, a to udělá hodně:))

    OdpovědětVymazat
  41. To žluté tílko ti moc sluší, v tom máš nejhezčí fotky!! :) A seš i krásně opálená (solárečko, viď? :D)

    OdpovědětVymazat
  42. Vím že o tom článek nebyl, ale fakt čumím na ty ,,malé pokroky" :). Vypadáš perfektně. Je mi jasné, že člověk není nikdy uplně spokojený a vždycky je prostor pro zlepšování (a to je dobře), ale podle mě máš teď postavu ideální - přesně stav, jakýho bych ráda dosáhla taky :D. Škoda že nejsem z Ostravy, hned bys měla novou klientku ve fitku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Je fakt, že ted ti pokroky sama vidím. Ale dřív to byla bída a dlouhou dobu to prostě nešlo.

      Vymazat
    2. Ono je to možná takové to, že dlouho nic nic, a pak najednou hop a změna jak blázen, to už jsem takhle slyšela od víc lidí :). Je to blbé v tom, že to na půli cesty člověka může trochu demotivovat, ale jseš zářným příkladem toho, že ta snaha se nakonec vyplatí :). Až budu mít zase pociz, že se dřív sedřu z kůže, než to začne být na mě pořádně vidět, dojdu se kouknout sem pro motivaci :D.

      Vymazat
    3. No u mě to bude asi hlavně i těmi problémy s přejídáním. Ale i mimo přejídání jsem ted trochu změnila základ stravy a i to přejídání už se zmírnilo. Takže to přikládám i tomu :) Každopádně tak jako tak jsem se mnohokrát musela hecnout a říct si, že to prostě nevzdám jen tak v půlce cesty :)

      Vymazat
    4. Jasně, ono celkově každý je jiný a každé tělo reaguje jinak...mně svaly rostou skoro samy, ale tuk se drží zuby nehty :D. Ale věřím, že se to zlomí, a taky se dočkám, i díky tvojí motivaci :)

      Vymazat
  43. To žluté tríčo je naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  44. Ty záda jsou prostě Top. Moc Ti to sluší;) A oblečky jsou super všechny, těch není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  45. Na té druhé fotce ve prostřed vypadáš fakt dobře.. :-) - Tedy vypadáš dobře na všech, samozřejmě, ale tady se mi líbí jak jsou vidět hezky vapracovaná záda... a to tričko to ještě více zvýrazní.. :-)
    Kolik jsi vlastně za poslední dobu zhubla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      No na konci prosince bylo na váze hrůznch 67Kg. Ale to byla asi hlavně voda a jídlo po vánočním nacpávání se a šlo to rychle dolů ty první 3Kg. Aktuálně jsem měla tento týden asi 60,5Kg, ale hýbe se to a skáče to +- 0,5Kg ;)

      Vymazat
  46. No teda!!!! Už to tu bylo řečený několikrát, ale tenhle článek mě nemůže nechat chladnou! Od Vánoc jsi udělala vážně obrovský kus práce, jistě i předtím, ale ted úplně rýsovačka jak blázen a ta ramena a záda jsou vážně skvělá!!! Mimochodem, mám slabost pro svítivá tílka, snad ani žádné jiné na své tréninky nenosím, takže tohle ti 100% závidím !! :D Má to hrozné výhody, každý si tě pamatuje a každý si tě všimne a skvěle v nich ty svaly vyniknou :D
    Vážně klobouk dolů, jsi úžasná inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  47. Bezvadnej pokrok! Záda a ramena jsou super, al ei bříško se pškně rýsuje :) obzvlášť v tom žlutým tílku ti to moc sluší! Ikdyž, já bych asi zas tak moc ve fitku svítit nechtěla :D
    Já z 90% cvičím klasicky partie, ale crossfit bych chtěla děsně zkusit, už mám vyhlídnutou fajn tělocvičnu, teď si ještě být jístá, že tam nepřijdu a nebudu jen stát a přemýšlet, jaký cviky bych měla cvičit :D Nenapsala bys někdy o crossfitu něco víc, jak třeba vypadaá nějakej tvůj trénink? :)
    A držim palce dál, zatím si vedeš skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  48. Vypadáš úžasně Moni, svaly krásně prokoukly ♥ :) Já nakupování věcí na cvičení úplně miluju, v těch obchodech bych vždycky strávila celej den :/ :D

    OdpovědětVymazat
  49. Sluší ti to... žluté tílko je bomba! :))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře :) Odpovídám na ně tady na blogu ;)